Tudóstér: Kovács Tamás publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 14 Open Access: 5
2023
  1. Kovács, T.: Digitális átalakulás az agrár- élelmiszeriparban - Trendek és fejlődési irányok.
    In: OGIK'2023 Országos Gazdaságinformatikai Konferencia : Konferencia programfüzet, Pécsi Tudományegyetem, Pécs, 52, 2023.
  2. Orliczki, P., Kovács, T.: Tanulmány a modern turizmusról, avagy a közösségi média utazásainkra gyakorolt hatása.
    MKSV. 2. Különszám 81-103, 2023.
  3. Kovács, T., Botos, S., Felföldi, J.: What does digital transformation do in agriculture? A systematic literature review of Agri-food sector's digitalisation.
    JAI. 14 (2), 26-42, 2023.
2021
  1. Kovács, T., Várallyai, L.: Egészségügyi mobilapplikációkra történő használati szándék mérése UTAUT-modellben: tanulmány egy online felmérés eredményei alapján.
    Inform. társad. 21 (1), 166-187, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Communication
  2. Kovács, T.: Role of gamification at the University of Debrecen, with special regard to the Faculty of Economics.
    J. Agricult. Inf. 12 (2), 28-36, 2021.
2020
  1. Kovács, T., Szilágyi, R., Várallyai, L.: The role of gamification in sustainable agricultural higher education.
    In: Bio-economy and Agri-production : Concepts and Evidence. Ed.: Dionysis Bochtis, Charisios Achillas, Georgios Banias; Maria Lampridi, Academic Press Ltd Elsevier Science Ltd, London, 279-288, 2020. ISBN: 9780128197745
2019
  1. Kovács, T.: Debrecen város és a környező települések lakóinak egészségügyi alkalmazások használati szokásai.
    In: Interdiszciplinaritás a régiókutatásban IX." nemzetközi konferencia IV és "A jog tudománya, a mindennapok joga III." Tudományos konferencia : rezümé kötet. Szerk.: Dajnoki Krisztina, Pierog Anita, Szűcs Lászlóné, Siska Katalin, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 27, 2019. ISBN: 9789634901518
  2. Kovács, T., Várallyai, L., Szilágyi, R.: Gamification and augmented reality in agriculture: Education and practice possobilities.
    Georgicon Agric. 23 (3), 103-119, 2019.
  3. Kovács, T.: Mobil alkalmazások szerepe az egészség-gazdaságban.
2018
  1. Kovács, T., Várallyai, L.: A játékosítás az emberi erőforrás területén, egy kreatív toborzási technika napjainkban.
    Int. J. Eng. Manag. Sci. 3 (5), 373-382, 2018.
  2. Kovács, T., Várallyai, L.: Gamifikáció, avagy a játékosítás szerepe napjainkban.
    Int. J. Eng. Manag. Sci. 3 (3), 171-180, 2018.
  3. Kovács, T., Várallyai, L., Szilágyi, R.: Possibility of agri- and food industry applications in higher education.
    J. Ecoagritourism. 14 (1), 36-41, 2018.
2017
  1. Kovács, T., Várallyai, L., Nagy, K., Szilágyi, R.: Development of Farm simulation application, an example for gamification in higher education.
    J. agric. inform. 8 (2), 12-21, 2017.
2014
  1. Kovács, T.: Agrárkereskedelmi portál fejlesztése és a közösségi média marketingje.
    Economica. 7 (3), 122-126, 2014.
feltöltött közlemény: 14 Open Access: 5
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK