Tudóstér: Urbinné Borbély Szilvia publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 20 Open Access: 2
2022
  1. Zilinyi, Z., Nagy, Á., Borbély, S., Sterbenz, T.: Bounded Rationality and Heuristics: Do We Only Need to Score in Order to Win Individual Awards in Basketball?.
    Int. J. Environ. Res. Public Health. 19 (4), 1-9, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis
    Q2 Pollution
    Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
2018
  1. Nagy, Á., Borbély, S., Fintor, G., Kovács, K.: The Implementation of Everyday Physical Education in Hungary.
    Hung. Educ. Res. J. 8 (2), 81-95, 2018.
2017
  1. Borbély, S., Seregi, E.: 160 intézmény testnevelő munkaközösségének véleménye a mindennapos testnevelés bevezetéséről, jelenlegi helyzetéről (Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye és Hajdú-Bihar megye).
    Sport- egészstud. füz. 1 (1), 30-43, 2017.
  2. Borbély, S.: Szakmai közösségek véleménye a mindennapos testnevelés megvalósulásáról az Észak Alföld régió intézményeiben.
    In: Innováció, kutatás, pedagógusok. HuCER 2017: Absztrakt kötet, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 27, 2017. ISBN: 9786155657023
  3. Borbély, S.: Testnevelő és egyéb szakos pedagógusok munkaterhelésének vizsgálata.
    In: A tanulás új útjai. Szerk.: Mrázik Julianna, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 63-74, 2017, (HERA évkönyvek,ISSN 2064-6755 ; 4.) ISBN: 9786155657016
  4. Borbély, S.: Testnevelők munkaközösségének véleménye a mindennapos testnevelés bevezetéséről, jelenlegi helyzetéről.
    In: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia: Program és absztrakt kötet. Szerk.: Kerülő Judit, Jenei Teréz, Gyarmati Imre, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Nyíregyházi Egyetem, Nyíregyháza, 160, 2017. ISBN: 9789635088638
2016
  1. Seregi, E., Borbély, S., Rétsági, E.: A mindennapos testnevelés egyes kérdéseinek vizsgálata.
    Magy. sporttud. szle. 17 (66), 58, 2016.
  2. Borbély, S., Fónai, M.: A pedagógus pálya, a testnevelők és a testnevelés tantárgy presztízse.
    In: IV. Neveléstudományi és Szakmódszertani Konferencia: Vzdelávacia, vỳskumná a metodická konferencia. Stúrovo (Párkány), 2016. február 21-23. Program, tartalmi összefoglalók - Abstrakty. Szerk.: Karlovitz János Tibor, International Research Institute, Komárno, 25, 2016. ISBN: 9788089691302
  3. Borbély, S., Fónai, M.: A pedagógus pálya, a testnevelők és a testnevelés tantárgy presztízse a mindennapos testnevelés bevezetését követően.
    In: Tanulás és fejlődés : a IV. Neveléstudományi és Szakmódszertani Konferencia válogatott tanulmányai. Szerk.: Karlovitz János, International Research Institute, Komarno, 185-192, 2016. ISBN: 9788089691319
  4. Borbély, S.: A testnevelők és a testnevelés tantárgy presztízse a megváltozott testkulturális környezetben.
    In: Értékteremtő testnevelés: Tanulmányok a testnevelés és a sportolás szerepéről a Kárpát-medencei fiatalok életében. Szerk.: Kovács Klára, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 111-122, 2016, (Oktatáskutatás a 21. században,ISSN 2559-8864 ; 1.) ISBN: 9789633185971
  5. Rábai, D., Borbély, S.: A testnevelők társadalmi megítélésének vizsgálata a mindennapos testnevelés bevezetését követően.
    In: Sokszínű sporttudomány. Szerk.: Szmodis Márta, Szőts Gábor, Magyar Sporttudományi Társaság, Budapest, 224-241, 2016, (Magyar sporttudományi füzetek, ISSN 2062-9559 ; 14.) ISBN: 9786155187100
  6. Nagy, Á., Fintor, G., Borbély, S.: Az egyetemi testnevelő tanárok tevékenységprofiljára ható testkulturális változások.
    In: Értékteremtő testnevelés: tanulmányok a testnevelés és a sportolás szerepéről a Kárpát-medencei fiatalok életében. Szerk.: Kovács Klára, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 123-138, 2016. ISBN: 9789633185971
  7. Széll, K., Bacskai, K., Borbély, S.: Hozzáadott érték a közoktatásban.
    In: A felsőoktatás (hozzáadott) értéke: Közelítések az intézményi hozzájárulás empirikus megragadásához. Szerk.: Pusztai Gabriella, Bocsi Veronika, Ceglédi Tímea, Partium ; PPS ; Új Mandátum, Nagyvárad ; Budapest, 69-77, 2016, (Felsőoktatás - Társadalom ; 6.) ISBN: 9789631254471
  8. Borbély, S., Rábai, D.: Valóban alacsony a pedagógusok (kiemelten a testnevelők) társadalmi megítélése?.
    Magyar Sporttud. Szle. 66 (2), 26, 2016.
2015
  1. Fintor, G., Borbély, S.: Az általános iskolai testnevelés megújult célrendszerének vizsgálata a diákok és a szülők körében.
    Magyar sporttud. szle. 16 (62), 30, 2015.
  2. Nagy, Á., Fintor, G., Borbély, S.: Változó értékek a testkultúrában, a mindennapos testnevelés jelentősége a fiatalság szemléletformálásában I. rész = Changing Values in Body Culture ; Significance of everyday Physical Education in Shaping Young Adults' Views on Sports and Health First Part.
    Recreation. 5 (2), 23-26, 2015.
  3. Nagy, Á., Fintor, G., Borbély, S.: Változó értékek a testkultúrában, a mindennapos testnevelés jelentősége a fiatalság szemléletformálásában II. rész = Changing Values in Body Culture Significance of everyday Physical Education in Shaping Young Adults' Views on Sports and Health Second Part.
    Recreation 5 (3), 24-27, 2015.
2014
  1. Borbély, S.: As parents see physical education (PE) from representative survey's point of view.
    In: Mozgás, környezet, egészség. Szerk.: Karlovitz János Tibor, International Research Institute, Komárno, 39-54, 2014. ISBN: 9788089691159
  2. Fintor, G., Borbély, S.: Nyírtelek: Egy fiatal város sportélete.
    In: A mozgás szabadsága! : a szabadidősport társadalmi, gazdasági és egészségügyi megközelítései : elméletek és kutatási eredmények a gyakorlat szolgálatában. Szerk.: Perényi Szilvia, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 258-263, 2014. ISBN: 9789634737032
2012
  1. Borbély, S.: A matematikai teljesítmény és a háttérváltozók összefüggései két különböző helyzetű iskolában.
    Pedagóg. műh. 37 (2), 60-70, 2012.
feltöltött közlemény: 20 Open Access: 2
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK