Tudóstér: Bartha Éva Judit publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 21 Open Access: 9
2023
  1. Bácsné Bába, É., Müller, A., Pfau, C., Balogh, R., Bartha, É., Szabados, G., Bács, Z., Ráthonyi-Ódor, K., Ráthonyi, G.: Sedentary Behavior Patterns of the Hungarian Adult Population.
    Int. J. Environ. Res. Public Health. 20 (3), 1-15, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis (2022)
    Q2 Pollution (2022)
    Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health (2022)
2022
  1. Bartha, É., Bácsné Bába, É.: Motivations of an active lifestyle to the benefit of a healthy society: A study of consumer motivations and their choices of fitness facilities.
    Int. rev. appl. sci. eng. 13 (1), 88-97, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Architecture
    Q3 Engineering (miscellaneous)
    Q3 Environmental Engineering
    Q4 Information Systems
    Q4 Management Science and Operations Research
    Q3 Materials Science (miscellaneous)
2021
  1. Bartha, É.: A fitnesz mozgásformák kialakulásának története.
    In: Versenysport és szabadidősport. Szerk.: Balogh László, Debreceni Egyetem Sporttudományi Koordinációs Intézet, Debrecen, 10-18, 2021, (Válogatott tanulmányok a sporttudomány köréből, ISSN 2631-0910 ; 5) ISBN: 9789634902867
  2. Bartha, É., Szalánczi, Z.: Az online edzésekben rejlő lehetőségek a fitneszedzők szempontjából.
    Int. J. Eng. Manag. Sci. 6 (2), 49-60, 2021.
  3. Pfau, C., Bartha, É., Bácsné Bába, É., Szabóné Szőke, R., Müller, A.: Debreceni csoportos órát tartó fitnesz termek szolgáltatás kínálatának felmérése.
    Int. J. Eng. Manag. Sci. 6 (2), 35-48, 2021.
2020
  1. Bartha, É., Bácsné Bába, É.: A fizikai aktivitási szokások vizsgálata a Myers-Briggs-féle személyiség preferenciák tükrében.
    Acta med. sociol. 11 30-42, 2020.
  2. Müller, A., Gabnai, Z., Bácsné Bába, É., Pfau, C., Bartha, É., Molnár, A., Pető, K.: Fitneszszolgáltatók marketingtevékenysége az Észak-alföld régióban.
    Acta Carolus Robertus. 10 (2), 117-136, 2020.
  3. Maklári, E., Bartha, É.: Sportolási szokások a különböző életszakaszokban.
    Gazdálktud. Közl. 8 (1), 43-50, 2020.
  4. Bartha, É.: Táplálkozás és fitnesz.
2019
  1. Bartha, É., Müller, A., Bácsné Bába, É.: A fitnesz szektorban dolgozó edzők szakmai képzettségének vizsgálata.
  2. Bartha, É., Bácsné Bába, É.: A sportlétesítmény-választást befolyásoló legfőbb szempontok vizsgálata a fitnesz szolgáltatást igénybe vevő férfiak és nők körében = Study of the main factors influencing fitness consumer men and women in their choices related to sport facilities.
    Taylor. 11 (1), 5-14, 2019.
  3. Bartha, É., Bácsné Bába, É.: What type of professionals are worth being hired for fitness clubs?: Study made among fitness trainers and fitness consumers.
    Int. Rev. Appl. Sci. Eng. 10 (3), 282-292, 2019.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Engineering (miscellaneous)
    Q3 Environmental Engineering
    Q3 Information Systems
    Q4 Management Science and Operations Research
    Q3 Materials Science (miscellaneous)
2018
  1. Bartha, É., Müller, A., Bácsné Bába, É.: A fitnesz fogyasztók sportlétesítmény-választását befolyásoló legfőbb szempontok alakulása életkor szerint.
    Selye e-studies. 9 (1), 4-12, 2018.
  2. Bartha, É., Bácsné Bába, É.: Fogyasztói motivációs vizsgálatok fitnesz szolgáltatást igénybe vevők körében.
    Int. J. Eng. Manag. Sci. 3 (4), 442-453, 2018.
2017
  1. Bartha, É., Kun, A.: Az önértékelés és a teljesítmény kapcsolata a szabadidősportban.
    Magyar sporttud. szle. 18 (69), 10-17, 2017.
2016
  1. Bartha, É.: A fitnesz ipar gazdasági és társadalmi jelentősége.
    In: Sokszínű sporttudomány. Szerk.: Szmodis Márta, Szőts Gábor, Magyar Sporttudományi Társaság, Budapest, 24-35, 2016, (Magyar sporttudományi füzetek, ISSN 2062-9559 ; 14.) ISBN: 9786155187100
  2. Bartha, É.: A kommunikációs stílus szerepe az edzői munka hatékonyságában.
    Taylor. 8 (2), 87-94, 2016.
  3. Perényi, S., Bartha, É., Lenténé Puskás, A., Kozma, G., Bács, Z.: Sport a nonprofit társadalmi térben: A sporttal foglalkozó nonprofit szervezetek gazdasági mutatóinak összehasonlító vizsgálata.
    Magyar Sporttud. Szle. 17 (66), 52, 2016.
  4. Bartha, É.: Szakmai kompetenciák és képzettség szerepe az edzői munka hatékonyságában.
    Taylor. 8 (4), 35-44, 2016.
2015
  1. Bartha, É., Perényi, S.: Communication of trainers as one of the means for customer retention in fitness clubs.
    Apstract. 9 (1-2), 35-40, 2015.
2013
  1. Bartha, É.: Sport, vallás, hagyomány.
    Ethnica. 15 (1), 18-19, 2013.
feltöltött közlemény: 21 Open Access: 9
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK