Tudóstér: Mónos Katalin publikációi

- szűkítés
feltöltött közlemény: 10 Open Access: 0
2011
  1. Boda, I., Mónos, K.: MANYE XX: az alkalmazott nyelvészet ma: innováció, technológia, tradíció. 2. köt..
    MANYE ;, Budapest, 186 p., 2011. ISBN: 9786155075094
  2. Boda, I., Mónos, K.: MANYE XX.: az alkalmazott nyelvészet ma: innováció, technológia, tradíció 1. köt..
    MANYE ;, Budapest, 430 p., 2011. ISBN: 9786155075094
  3. Tánczos, J., Mónos, K., Wiwczaroski, T.: Principles and methods of teaching foreign languages to dyslexic learners.
    ESP World. 32 [13], 2011.
2010
  1. Csűry, I., Mónos, K., Nádor, O., Boda, I.: Beszámoló a MANYE XX. Kongresszusáról.
    Mod. Nyelvokt. 16 (4), 91-95, 2010.
2009
  1. Napravszky, N., Tánczos, J., Mónos, K.: Diszlexiás és nem diszlexiás általános iskolai tanulók nyelvtanulási stílusainak és stratégiáinak összehasonlító vizsgálata.
    Új Ped. Szle. 59 (1), 50-71, 2009.
2007
  1. Mónos, K., Niemeijer, B.: The champion and the laggard: or what can Hungarians learn from Dutch foreign language education?.
    In: Studies in applied and theoretical linguistics. Ed.: by Ravi Sheorey, Judit Kiss-Gulyás, Kossuth Egyetemi Kiadó, Debrecen, 95-116, 2007.
2006
  1. Mónos, K.: A study of the English reading strategies of university students in Debrecen with implications for reading instruction in an academic context.
  2. Csépes, I., Csontos, P., Furkóné Banka, I., Mónos, K., Sankó, G.: Components of the English Yardstich Exam: a report on test development and lessons learnt.
    In: Studies in English language learning and teaching. Ed.: by Judit Kiss-Gulyás, Ildikó Furkóné Banka, Inst. of English and American Studies Univ. of Debrecen, Debrecen, 111-125, 2005.
2004
  1. Mónos, K.: Learner strategies of Hungarian secondary grammar school students.
    Akadémiai K., Budapest, 179 p., 2004. ISBN: 9630581892
2003
  1. Mónos, K.: Experiences of a learner training course.
feltöltött közlemény: 10 Open Access: 0
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK