Tudóstér: Szilágyiné Inántsy-Pap Ágnes Krisztina publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 15 Open Access: 2
2022
  1. Inántsy-Pap, Á., Szilágyi, B.: Social expectations in the choice of the right educational institution.
    Különleges bánásmód. 8 (1), 35-47, 2022.
2018
  1. Inántsy-Pap, Á.: A görögkatolikus egyház által fenntartott iskolákat választó szülők döntését meghatározó elméletek komparartív elemzése.
    In: "Emberközpontú tudomány": a Magyar Tudomány Napja alkalmából 2017. november 13-án rendezett tudományos konferencia anyaga. Szerk.: Nagy Edit, Szent Atanáz Görög Katolikus Hittudományi Főiskola, Nyíregyháza, 97-104, 2018, (A Pedagógiai és Pszichológiai Központ kiadványai, ISSN 2630-8630 ; 1.) ISBN: 9786155073687
2017
  1. Inántsy-Pap, Á.: A görögkatolikus fenntartású oktatási intézményekben tanuló diákok szüleinek iskolaválasztási döntései.
    In: A felekezeti oktatás új negyedszázada: Tanulmányok Pusztai Gabriella tiszteletére. Szerk.: Bacskai Katinka, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 117-131, 2017, (Oktatáskutatás a 21. században, ISSN 2559-8864 ; 3) ISBN: 9789633186442
  2. Inántsy-Pap, Á.: Felekezeti iskolaválasztók: négy egyház intézményei = The Choice of Church-based Education: Four Churches and their Schools.
    Hung. Educ. Res. J. 7 (Suppl.), 220-235, 2017.
2016
  1. Pusztai, G., Inántsy-Pap, Á.: An underground church-run school during the communist rule in Hungary (1948-1990) = Una escuela clandestina de la Iglesia durante el gobierno comunista en Hungría (1948-1990).
    Historia y Memoria de la Educación. 4 177-213, 2016.
2015
  1. Inántsy-Pap, Á., Morvai, L.: "Sowing Seeds" and its efficiency: case study about the Tanoda Programme of the Greek Catholic Church in the Huszár District in Nyíregyháza (Hungary).
    Act. Univ. Sapientiae Soc. Anal. 5 (2), 127-143, 2015.
  2. Inántsy-Pap, Á.: Elméleti megközelítés a társadalmi felelősség kérdésének vizsgálatához a Görögkatolikus Egyház által fenntartott oktatási rendszerben.
    In: A VIII. Nyíregyházi Doktorandusz (PhD/DLA) Konferencia előadásainak közleménye. Szerk.: Kerekes Benedek, Nyíregyházi Főiskola, Nyíregyháza, 115-126, 2015. ISBN: 9786155545528
  3. Inántsy-Pap, Á.: Greek Catholic Schools' Added Values in the most Distadvantegous Micro-regions of Hungary.
    In: Case Studies from the Education. Szerk.: Karlovitz János Tibor, International Research Institute, Komárno, 25-32, 2015. ISBN: 9788089691234
2014
  1. Inántsy-Pap, Á.: A hátrányos szociokulturális környezet, a motiváció és a sikeres nyelvelsajátítás összefüggéseinek vizsgálata.
    Limes. 1 39-43, 2014.
  2. Inántsy-Pap, Á.: Hátránykompenzáció és értékteremtés a katolikus iskolák küldetésében.
    In: Határon innen és határon túl: A magyar nyelvű óvodapedagógus- és tanítóképzés időszerű kérdései. Szerk.: Stark Gabriella, Baranyai Tünde, Szabó-Thalmeiner Noémi, Végh Balázs Béla, Státus Kiadó, Csíkszereda, 206-215, 2014. ISBN: 9786066610360
  3. Inántsy-Pap, Á.: Hátrányos helyzetű gyermekek kezelése a görögkatolikus nevelési és oktatási rendszerben.
    Athanasiana. 38 134-142, 2014.
2013
  1. Inántsy-Pap, Á.: A köz- és felsőoktatásban megvalósuló szakmai nyelvoktatáshoz kapcsolódó instrumentális motiváció megjelenése és jelentősége.
    Athanasiana. 37 174-181, 2013.
  2. Inántsy-Pap, Á.: A multikulturalizmus mint a szociokulturális hátrányból eredő nyelvi deficit kompenzációjának egyik alapköve.
    Athanasiana. 35 197-206, 2013.
2012
  1. Inántsy-Pap, Á.: A hátrányos szocio-kulturális környezetből eredő nyelvi integrációs problémák manifesztációja a felsőoktatásban tanuló diákok körében.
    Athanasiana. 33-34 158-162, 2012.
2010
  1. Inántsy-Pap, Á.: Nyelvtanítás-nyelvtanulás a hátrányos szocio-kulturális környezetből érkező diákok számára az Arany János Tehetséggondozó Program keretein belül.
    Új Pedagóg. Szle. 56 (8-9), 76-80, 2010.
feltöltött közlemény: 15 Open Access: 2
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK