Tudóstér: Szász Mária-Magdolna publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 22 Open Access: 6
2022
  1. Szász, M.: A rurális elitek fejlesztési szerepe: Egy székelyföldi periféria példája.
    Kult. Köz. 13 (3), 5-14, 2022.
  2. Biró, A., Sárosi-Blága, Á., Szász, M., Kovács, O., Kovács, J.: A tanító szerep változásai rurális környezetben.
    Pro Sci. Ruralis. 6 (2), 105-154, 2022.
  3. Szász, M.: Az iskola életébe való szülői bevonódás akadályai egy székelyföldi rurális település mintáján.
    Metszetek. 11 (3), 103-122, 2022.
  4. Szász, M., Sárosi-Blága, Á.: Az iskola-szülő kapcsolat elemzése szülői percepciók alapján egy székelyföldi, periférikus vidéki térségben.
    Iskolakultúra. 32 (7), 3-17, 2022.
  5. Szász, M.: Hargita megye oktatási helyzetének alakulása 2000 és 2020 között.
    Pro Sci. Ruralis. 7 (1), 90-103, 2022.
  6. Biró, A., Sárosi-Blága, Á., Székely, K., Szász, M., Nagy-Menyhárt, S., Kovács, O.: New enterprise models in rural areas in the context of new rural development paradigm.
    Pro Sci. Ruralis. 7 (2), 112-132, 2022.
  7. Szász, M.: Szülői segítségnyújtás az iskolai tanulmányi feladatok teljesítésében: Szülői kommunikáció - II. rész.
    Acta med. sociol. 13 (34), 212-232, 2022.
  8. Biró, A., Sárosi-Blága, Á., Székely, K., Szász, M., Nagy-Menyhárt, S., Kovács, O.: Új vállalkozási modellek vidéki környezetben az új vidékfejlesztési paradigma kontextusában.
    Észak-magyarországi Stratégiai Füzetek. 19 (2), 30-40, 2022.
  9. Szász, M.: Vidéki agrárvállalkozók tudásszerzési gyakorlata.
    Észak-magyarországi Stratégiai Füzetek. 19 (2), 101-109, 2022.
2021
  1. Szász, M.: Szülői segítségnyújtás az iskolai tanulmányi feladatok teljesítésében: Szülőtípusok a házi feladatok teljesítésébe való bevonódás alapján - I. rész.
    Acta med. sociol. 12 (33), 144-159, 2021.
2020
  1. Biró, A., Szász, M.: Innovatív agrárszereplők információszerzési, információhasznosítási gyakorlata a székelyföldi térségben.
    In: Szaktanácsadás - agrárium - innováció : Tudástranszfer, tudáskontextus a székelyföldi térségben. Szerk.: Biró A. Zoltán, Magyar Ferenc, Státus Kiadó, Csíkszereda, 72-88, 2020. ISBN: 9786066610926
  2. Biró, A., Szász, M.: Innovative agricultural actors' information gathering and utilization practices in the szeklerland area.
    Pro Sci. Ruralis. 5 (1-4), 175-194, 2020.
2019
  1. Szász, M.: A rurális elitek lokalitáshoz való viszonyulása.
    In: Térség és tudomány. Szerk.: Bodó Julianna, T3 Kiadó : Erdélyi Múzeum Egyesület, Sepsiszentgyörgy, 166-180, 2019.
  2. Biró, A., Sárosi-Blága, Á., Szász, M., Nagy-Menyhárt, S.: Fiatal kutatók vidéki térségben.
    Pro Sci. Ruralis. 4 (1-2), 103-148, 2019.
  3. Szász, M.: Rurális iskolák változása mint kihívás egy mikrorégió szemszögéből.
    In: Neveléstudományi kutatások a Kárpát-medencei oktatási térben : A IV. Kárpát-medencei Oktatási Konferencia tanulmánykötete. Szerk.: Péter Tóth, Kinga Horváth, Enikő Maior;, Mária Bartal, Jenő Duchon, Selye János Egyetem Tanárképző Kar, Komarno, 477-488, 2019. ISBN: 9788081223105
  4. Szász, M.: Térségi médiákhoz, médiatartalmakhoz való viszonyulás székelyföldi fiatalok körében.
    Pro Sci. Ruralis. 4 (1-2), 68-76, 2019.
2018
  1. Szász, M.: A helyi fejlesztés székelyföldi gyakorlatának lehetőségei.
    Pro Sci. Ruralis. 3 (2), 178-180, 2018.
    (Ismertetett mű: szerk. Biró A. Zoltán, Laczkó-Albert Elemér, Sárosi-Blága Ágnes. -Beruházás és/vagy közösségépítés : A helyi fejlesztés mintázatai Gyergyóremetén /Gyergyószentmiklós : F&F International, 2019. -278 p.)
  2. Szász, M.: Iskolához való szülői viszonyulások elemzése a házi feladat témáján keresztül.
    Pro Sci. Ruralis. 3 (2), 66-78, 2018.
  3. Szász, M.: Körkép az erdélyi magyar szakképzésfejlesztésről.
    Pro Sci. Ruralis. 3 (3-4), 164-166, 2018.
    (Ismertetett mű: összeáll. Köllő Zsófia. -Erdélyi magyar szakképzésfejlesztés - eredmények és lehetőségek /Csíkszereda : Magister Kiadó, 2019. -104 p.)
  4. Szász, M.: Lokális identitásépítési események és folyamatok 1990 után Kászonban.
    Pro Sci. Ruralis. 3 (3-4), 58-73, 2018.
  5. Szász, M.: Rurális iskolához való szülői viszonyulásmódok az órán kívüli tanulási lehetőségek és tevékenységek mentén.
    Pro Sci. Ruralis. 3 (1), 61-70, 2018.
2017
  1. Szász, M.: Szülői viszonyulások egy rurális településen lévő iskolához.
    Pro Sci. Ruralis. 2 (3-4), 158-169, 2017.
feltöltött közlemény: 22 Open Access: 6
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK