Tudóstér: Farkas János publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 28 Open Access: 6
2024
  1. Farkas, J., Czellér, M., Lázár, T., Hajdu, Z., Tar, I.: Interkulturális kompetenciák statisztikai vizsgálata az egyetemi szaknyelvoktatásban.
    Alk. nyelvész. közl. 16 (1), 186-202, 2024.
2023
  1. Hajdu, Z., Lázár, T., Farkas, J., Tar, I., Czellér, M.: Hogyan járulhatnak hozzá a szaknyelvi kurzusok a munkaerőpiacon elvárt puha készségek fejlesztéséhez?.
    Porta Lingua. 2 159-168, 2023.
  2. Hajdu, Z., Tar, I., Lázár, T., Farkas, J., Czellér, M.: Parallel teaching and evaluation of employability and foreign language competencies in technical language training.
    Hum. innov. szle. 14 (1), 108-119, 2023.
  3. Kun, A., Farkas, J., Juhász, C.: Testing the Sametest-effect in a BSc-level Business Communication course examination.
    Int. J. Eng. Manag. Sci. "Accepted by Publisher" (-), -, 2023.
  4. Kun, A., Farkas, J., Juhász, C.: The Dunning-Kruger Effect in Knowledge Management Examination of BSc Level Business Students.
    Int. J. Eng. Manag. Sci. 8 (1), 14-21, 2023.
  5. Lázár, T., Farkas, J., Tar, I., Czellér, M.: The interrelationships between students' perceptions of foreign language skills and intercultural communicative competences.
    J. Lang. Spec. Purpos. 10 31-48, 2023.
  6. Lázár, T., Farkas, J., Hajdu, Z., Tar, I., Czellér, M., D'Arrigo, P.: The relations between students` intercultural communication competencies and employability.
    Cent. Eur. J. Educat. Res. 5 (2), 72-79, 2023.
2022
  1. Kun, A., Farkas, J., Juhász, C.: A Dunning-Kruger-hatás megjelenése BSc hallgatók Tudásmenedzsment zárthelyi dolgozatainál.
    In: Kihívások és tanulságok a menedzsment területén. Fókuszban az Ipar 4.0 kihívásai : konferencia programfüzet, Debreceni Egyetem Műszaki Kar, Debrecen, 21, 2022.
  2. Farkas, J., Czellér, M., Tar, I.: Aspects of satisfaction with LSP teaching in higher education.
    J. Lang. Spec. Purpos. 9 81-95, 2022.
  3. Hajdu, Z., Tar, I., Lázár, T., Czellér, M., Farkas, J.: Az interkulturális kompetencia szerepe a gazdaságtudományi szakfordítói programban.
    Porta Lingua. 2 145-152, 2022.
  4. Juhász, C., Farkas, J., Kun, A.: Azonosteszt hatás vizsgálata Business communication tantárgynál a DE GTK-n = Study of The Sametest effect on Business communication at UD FE.
    In: "Kihívások és tanulságok a menedzsment területén. Fókuszban az Ipar 4.0 kihívásai" programfüzet. Kiadta: Debreceni Egyetem Műszaki Kar, Debreceni Egyetem Műszaki Kar, Debrecen, 20, 2022.
  5. Hajdu, Z., Farkas, J., Lázár, T.: Bureaucratic Barriers to closer Cooperation among HEIs (Higher Education Institutions).
    In: New Modes of Mobility : Lessons Learned 2019-2022, Volume I. Ed.: by Troy B. Wiwczaroski, Dominik Winkler, Würzburg International Business Press, Würzburg, 105-117, 2022. ISBN: 9783949864056
  6. Farkas, J., Lázár, T., Hajdu, Z.: Strategic Planning for Joint Teaching Online.
    In: New Modes of Mobility : Lessons Learned 2019-2022 : volume II. Szerk.: Troy B. Wiwczaroski, Dominik Winkler, Würzburg International Business Press, Würzburg, 14-28, 2022. ISBN: 9783949864056
  7. Lázár, T., Hajdu, Z., Farkas, J.: Student Recruitment Issues for International Courses.
    In: New Modes of Mobility : Lessons Learned 2019-2022 : volume II. Szerk.: Troy B. Wiwczaroski, Dominik Winkler, Würzburg International Business Press, Würzburg, 41-57, 2022. ISBN: 9783949864056
2020
  1. Farkas, J.: A gazdasági szaknyelvoktatás tartalmi vetülete (összehasonlító elemzés).
    In: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: Absztraktkötet: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia, Debrecen, 2020. november 5-7.. Szerk.: Engler Ágnes, Rébay Magdolna, Tóth Dorina Anna, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság : Debreceni Egyetem BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet : Kopp Mária Intézet a Népesedésért és a Családokért, Debrecen, 23, 2020. ISBN: 9789634902584
  2. Farkas, J.: A szaknyelvoktatás hallgatói elégedettségének vizsgálata néhány középkelet-európai ország felsőoktatási intézményében.
    In: Tanulás és innováció a digitális korban : Absztraktkötet. Szerk.: Kozma Tamás, Juhász Erika, Tóth Péter, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 169, 2020. ISBN: 9786155657085
  3. Farkas, J.: Gazdasági szaknyelvet tanuló hallgatók szaknyelvtanulási motivációjának statisztikai vizsgálata.
    Porta Lingua. 2020 331-349, 2020.
2019
  1. Farkas, J.: Motiváció a hazai gazdasági szaknyelvoktatásban.
    In: Prevenció, intervenció és kompenzáció: korszerű neveléstudományi módszerekkel a korai iskolaelhegyás ellen, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 82, 2019. ISBN: 9786155657078
  2. Farkas, J.: The Impact of the Common European Framework of Reference on Hungarian Higher Education Language Teaching.
    In: Forlang : Cudzie jazyky v akademickom prostredí. Szerk.: Eva Kascáková, Henrieta Kozaríková, Technická Univerzita v Košiciach Katedra jazykov, Kassa, 169-177, 2019, (ISSN 1338-5496) ISBN: 9788055333984
2018
  1. Farkas, J.: A közös európai referenciakeret szaknyelvoktatást befolyásoló tényezői.
    In: Kutatási sokszínűség, oktatási gyakorlat és együttműködések: absztrakt kötet : XVIII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Fehérvári Anikó, Széll Krisztián, Misley Helga, ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Budapest, 479, 2018. ISBN: 9789634890515
  2. Farkas, J.: Teaching ESP for Management Students at the University of Debrecen, Hungary.
    In: Teaching English for Specific Purposes at Universities. Ed.: Jana Jašková, Milan Smutný, Dagmar Šťastná, Brno University of Technology, Brno, 53-62, 2018. ISBN: 9788021457416
  3. Pusztai, G., Pallay, K., Joó, O., Cséke, K., Farkas, J.: Two Gap-filling Books on Non-immigrant Minorities.
    Hung. Educ. Res. J. 8 (1), 109-115, 2018.
2017
  1. Farkas, J.: Students and Multicultural Labour Market Expectations.
    In: Innováció, kutatás, pedagógusok. HuCER 2017: Absztrakt kötet, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 59, 2017. ISBN: 9786155657023
  2. Farkas, J.: Szaknyelvoktatási helyzetkép a Debreceni Egyetemen 2017.
    In: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia: Program és absztrakt kötet. Szerk.: Kerülő Judit, Jenei Teréz, Gyarmati Imre, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Nyíregyházi Egyetem, Nyíregyháza, 241, 2017. ISBN: 9789635088638
  3. Farkas, J.: Teaching multiculturalism for tourism students and developing their intercultural competence at the University of Debrecen.
    Nyelvvilág. 19 56-61, 2017.
  4. Farkas, J.: The Challenges of LSP Teaching at Debrecen University.
    In: Cudzie jazyky v premenách času VII: recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie = Foreign languages in changing times / red. Radoslav Štefančík, Roman Kapil, Vydavatelstvo Ekonóm, Bratislava, 204-206, 2017. ISBN: 9788022543880
2016
  1. Nagyné Bodnár, K., Farkas, J., Domonyi, R.: Módszertani adalékok a gazdasági szaknyelvi vizsgákon elvárt hallás utáni szövegértési készség fejlesztéséhez a Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Karán.
    Porta Lingua. 15 327-338, 2016.
2015
  1. Hajdu, Z., Farkas, J.: Egyetemi hallgatók felkészítése a multikulturális munkakörnyezet elvárásaira.
    In: "A vidék él és élni akar" : II. Gazdálkodás és menedzsment tudományos konferencia . Szerk.: Ferencz Árpád, Kecskeméti Főiskola Kertészeti Főiskolai Kar, Kecskemét, 779-783, 2015. ISBN: 9786155192340
feltöltött közlemény: 28 Open Access: 6
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK