Tudóstér: Hetényi Gábor publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 5 Open Access: 3
2020
  1. Hetényi, G.: New research methods of Sales-Marketing Interfaces.
    Int. J. Eng. Manag. Sci. 5 (3), 160-183, 2020.
2019
  1. Hetényi, G., Lengyel, A., Szilasi, M.: A konfliktuspotenciálok elemzésének jelentősége a marketing és az értékesítés integrációjában.
    Int. J. Eng. Manag. Sci. 4 (3), 41-59, 2019.
  2. Hetényi, G., Lengyel, A., Szilasi, M., Szűcs, E.: Nationality differences affecting the cooperation of SM: PLS modelling of data from six international companies.
    Selye e-studies. 10 (2), 46-63, 2019.
  3. Hetényi, G., Lengyel, A., Szilasi, M.: PLS modelling of factors affecting the cooperation between sales and marketing in pharmaceutical and non-pharmaceutical manufacturing firms.
    Market-Tržište. 31 (2), 227-247, 2019.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous)
    Q4 Marketing
  4. Hetényi, G., Lengyel, A., Szilasi, M.: Quantitative Analysis of Qualitative Data: Using Voyant Tools to Investigate the Sales-Marketing Interface.
    J. Indus. Engin. Manag. 12 (3), 73-89, 2019.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Industrial and Manufacturing Engineering
    Q2 Strategy and Management
feltöltött közlemény: 5 Open Access: 3
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK