Tudóstér: Szabó Fruzsina publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 31 Open Access: 12
2024
  1. Szabó, F., Szőke, J.: How does generative AI promote autonomy and inclusivity in language teaching?.
    ELT Journal Epub ahead of print 1-11, 2024.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Developmental and Educational Psychology (2023)
    D1 Education (2023)
    D1 Linguistics and Language (2023)
2023
  1. Szabó, F., Kopinska, M.: Gamification in foreign language teaching: A conceptual introduction.
    Hung. educ. res. j. Epub 1-11, 2023.
  2. Csizér, K., Fekete, I., Szabó, F., Albert, Á.: Kitartás és érdeklődés a nyelvtanulásban: A GRIT jelenség vizsgálata angol szakos egyetemisták körében.
    Magyar Pedagógia. 123 (1), 3-17, 2023.
  3. Polonyi, T., Balajthy, D., Abari, K., Szabó, F., Páskuné Kiss, J., Buda, M.: Learners' motivation at schools in low SES regions in Hungary.
    International Journal of Inclusive Education. 2023 1-16, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Arts and Humanities (miscellaneous)
    Q1 Education
  4. Szabó, F.: What English language teachers need to know: Vol. 3. Designing curriculum.
    Hung. educ. res. j. Epub 1-2, 2023.
    (Ismertetett mű: Christinson, M. ; Murray, D. E. -What English language teachers need to know: Vol. 3. Designing curriculum /London : Routledge, 2021)
2022
  1. Szabó, F., Csépes, I.: Constructivism in language pedagogy.
    Hung. educ. res. j. Epub 1-13, 2022.
  2. Szabó, F., Abari, K., Balajthy, D., Polonyi, T.: HANNA - A Gamified Digital Supplementary Course Material Developed to Help Socially Disadvantaged Pupils Learn English.
    Teaching English with Technology. 22 (2), 51-68, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Education
    Q1 Linguistics and Language
  3. Szabó, F., Godó, K., Győri, K., Kovács, K.: Hátrányos helyzetű gyermekek mentális egészsége és távolléti oktatással kapcsolatos attitűdjei a COVID19 járvány első hullámának függvényében.
    In: Oktatás egy változó világban : Kutatás, innováció, fejlesztés : Absztraktkötet. Szerk.: Juhász Erika, Kattein-Pornói Rita, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA), Budapest, 168, 2022. ISBN: 9786155657115
  4. Szabó, F., Maior, E.: How online teaching impacted pre-service teacher trainees and their digital awareness?.
    In: EL & LE : conference proceedings. Ed.: Enikő Maior, Aimee Pozorski, Julianna Borbély, Partium Press ; Veszprém : University of Pannonia, Oradea, 21-28, 2022. ISBN: 9789633962336
  5. Al-Hoorie, A., Szabó, F.: Introduction.
    In: Researching Language Learning Motivation: A Concise Guide. Eds.: Al-Hoorie Ali H, Szabó Fruzsina, Bloomsbury Publishing, London, 1-3, 2022. ISBN: 9781350166882
  6. Al-Hoorie, A., Szabó, F.: Researching Language Learning Motivation: a Concise Guide.
    Bloomsbury Publishing, London, 304 p., 2022. ISBN: 9781350166882
  7. Kovács, K., Kovács, K., Szabó, F., Dan, B., Szakál, Z., Moravecz, M., Szabó, D., Olajos, T., Csukonyi, C., Papp, D., Őrsi, B., Pusztai, G.: Sport Motivation from the Perspective of Health, Institutional Embeddedness and Academic Persistence among Higher Educational Students.
    Int. J. Environ. Res. Public Health. 19 (12), 1-23, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis
    Q2 Pollution
    Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
2021
  1. Albert, Á., Csizér, K., Szabó, F.: A családi környezet és idegennyelv-tanulás Magyarországon.
    Modern Nyelvokt. 27 (1-2), 88-103, 2021.
  2. Csépes, I., Lénárt-Muszka, Z., Szabó, F., Venkovits, B.: All eyes on EYE.
    2021.
  3. Szabó, F., Kovács, K., Polonyi, T.: A múlt öröksége: hátrányos helyzet és idegennyelv-oktatás : egy interjúkutatás eredményei.
    IQ. 31 (7-8), 69-87, 2021.
  4. Abari, K., Szabó, F., Polonyi, T.: HANNA: Gamifikált digitális tananyag hátrányos helyzetű tanulók nyelvtanulásának segítésére.
    Educatio. 30 (2), 317-326, 2021.
  5. Szabó, F.: Idegennyelv-oktatás és hátrányos helyzet: a nyelvérzék és nyelvtanulási sikeresség összefüggései egy Kelet-Magyarországi hátrányos helyzetű régió 11-12 éves korú tanulóinál.
    Partium Kiadó, Nagyvárad, 259 p., 2021. ISBN: 9786069673102
  6. Szabó, F., Albert, Á., Csizér, K.: The Effects of Family Background on the Processes of Foreign Language Learning in Hungary.
    Cent. Eur. J. Educat. Res. 3 (2), 87-97, 2021.
  7. Lénárt-Muszka, Z., Szabó, F.: Útmutató a sikeres és önálló nyelvtanuláshoz: Kézikönyv és módszertani kisokos a DE hallgatóinak és munkatársainak.
2020
  1. Szabó, F., Maior, E., Wijnen, H.: Language pedagogy.
    Institute of English and American Studies, University of Debrecen, Debrecen, 109 p., 2020.
  2. Szabó, F., Maior, E., Wijnen, H.: Language Pedagogy: Hungarian Educational Research Journal Volume 10 (2020): Issue 1 (Mar 2020).
    Akadémiai Kiadó, Budapest, 2020.
2019
  1. Szabó, F., Fegyverneki, G.: A mobileszközök felhasználási lehetőségei a tanítási-tanulási folyamatban.
    In: Innováció az oktatásban. Szerk.: Polonyi Tünde, Abari Kálmán, Szabó Fruzsina, Oriold és Társai Kft., Budapest, 205-219, 2019, (A pszichológia gyakorlata, ISSN 2630-8207) ISBN: 9786155443947
  2. Szabó, F., Polonyi, T., Abari, K.: Foreign Language Learning and Low Socio-Economic Status.
    PedActa. 9 (2), 37-46, 2019.
  3. Polonyi, T., Abari, K., Szabó, F.: Innováció az oktatásban.
    Oriold és Társai Kft., Budapest, 430 p., 2019. ISBN: 9786155443947
2018
  1. Szabó, F.: Konstruktivizmus a nyelvpedagógiában.
    In: Pszichológia-pedagógia-technológia. Szerk.: Polonyi Tünde, Abari Kálmán, Oriold és Társai, Budapest, 43-57, 2018. ISBN: 9786155443947
  2. Sápiné Bényei, R., Szabó, F.: The Method of Theme-Centred Interaction (TCI) at Hungarian Schools: a Theoretical and Practical Overview.
    Hung. Educ. Res. J. 8 (4), 94-107, 2018.
2017
  1. Czékmán, B., Szabó, F., Somfalvi, Z., Major, E.: Az IKT-val támogatott probléma-alapú tanulás és lehetőségei az idegennyelv-tanításban.
    In: Digitális tanulás és tanítás. Szerk.: Polonyi Tünde, Abari Kálmán, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 69-82, 2017. ISBN: 9789633186657
  2. Szabó, F.: Dornyei, Z., Henry, A., & Muir, C. (2016). Motivational Currents in Language Learning: Frameworks for Focused Interventions. New York: Routledge.
    Hung. Educ. Res. J. 7 (1), 127-129, 2017.
    (Ismertetett mű: Zoltán Dörnyei, Alastair Henry, Christine Muir. -Motivational Currents in Language Learning: Frameworks for Focused Interventions /New York : Routledge, 2016. -199. -)
2016
  1. Czékmán, B., Szabó, F., Somfalvi, Z., Maior, E.: ICT-Supported Problem-Based Learning: Possibilities of Applying Problem-Based Learning from Primary School to Higher Education.
    PedActa. 6 (2), 41-50, 2016.
  2. Szabó, F.: The Motivational Force of Employing Literature in a Foreign Language Classroom.
    Hung. Educ. Res. J. 6 (4), 1-7, 2016.
  3. Váradi, J., Csorba, G., Szabó, F., Óváry, Z.: The Pragmatics of Musical Education in the Primary Schools of Hungary, Romania and Serbia.
    In: A tanulás új útjai HuCER 2016 Absztrakt kötet. Kiadta: a Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Kaposvár, 72, 2016. ISBN: 9786155657009
feltöltött közlemény: 31 Open Access: 12
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK