Tudóstér: Kóródi Márta publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 78 Open Access: 22
2023
  1. Savella, O., Kóródi, M.: A menopauza tüneti kezelésének lehetséges terápiái a hazai gyógyszállodai kínálatban.
    In: VI. Zalaegerszegi nemzetközi egészségturizmus Konferencia : Absztrakt kötet = Abstracts. Szerk.: Csákvári Tímea, Varga Zoltán, Pécsi Tudományegyetem Egészségtudományi Kar, Zalaegerszeg, 11, 2023. ISBN: 9789636261047
  2. Savella, O., Kóródi, M.: A menopauza tüneti kezelésének lehetséges terápiái a hazai gyógyszállodai kínálatban.
    In: VI. Zalaegerszegi nemzetközi egészségturizmus Konferencia : Tanulmánykötet = Conference proceedings. Szerk.: Csákvári Tímea, Varga Zoltán, Pécsi Tudományegyetem Egészségtudományi Kar, Zalaegerszeg, 145-154, 2023. ISBN: 9789636261658
  3. Kóródi, M., Savella, O., Bakos, R.: Analysis of the characteristics of types of tourists based on their experience behavior.
    In: Challenges in the Carpathian basin : conference volume : 16th Annual International Conference on Economics and Business / editors Fejér-Király Gergely et al, Risoprint, Cluj-Napoca, 266-276, 2023. ISBN: 9789735330385
  4. Kóródi, M., Mondok, A.: A vidéki turizmusfejlesztés lehetőségei a szegmentáláson alapuló módszerek tükrében az Alsó-Ipoly mente példáján keresztül.
    Jelenkori Társad. Gazd. Foly. 18 (Különszám), 259-270, 2023.
  5. Kóródi, M., Mondok, A.: Projektkataszter módszer alkalmazása a desztinációfejlesztésben.
    In: "Interdiszciplinaritás a régiókutatásban XI." : Nemzetközi tudományos konferencia. Szerk.: Dajnoki Krisztina, Filep Roland, Horváth Adrienn, Pierog Anita, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 29-30, 2023. ISBN: 9789634905189
  6. Kóródi, M.: Specific features of the service profile of qualified medical SPA hotels in Hungary.
    In: Challenges in the Carpathian basin : conference volume : 16th Annual International Conference on Economics and Business / editors Fejér-Király Gergely et al, Risoprint, Cluj-Napoca, 277-286, 2023. ISBN: 9789735330385
  7. Mondok, A., Kóródi, M., Kárpáti, J., Pallás, I., Gogo, F., Dávid, L.: The contradictious expectations of the actors of the tourism organizational and consumer market in sustainable destination development.
    GTG. 46 (1), 200-207, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Earth and Planetary Sciences (miscellaneous) (2022)
    Q3 Geography, Planning and Development (2022)
  8. Kóródi, M., Mondok, A.: Vidéki turizmusfejlesztés szegmentáláson alapuló módszerekkel az Alsó-Ipoly mente példáján keresztül.
    In: Műszaki, technológiai és gazdasági kihívások a 21. században: nemzetközi magyar nyelvű konferenciasorozat : Előadások és poszterek összefoglalói / Dobozi Réka, Mihalkó József, Pappné Sziládi Katalin, Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar, Szeged, 61, 2023. ISBN: 9789633069288
2022
  1. Kóródi, M., Mondok, A., Sánta, Á.: A térségi turizmusfejlesztés szervezeti- és fogyasztói piaci aspektusai az Alsó-Ipoly mentén.
    Régiókut. szle. 7 (1), 8-19, 2022.
  2. Savella, O., Kóródi, M., Bakos, R.: Az utazási döntést befolyásoló egyes tényezők szegmentációs szerepe.
    Gradus 9 (2), 1-11, 2022.
2021
  1. Kóródi, M.: A szállodai csomagajánlatok, mint turisztikai termékek jellemzőinek alakulása a magyarországi négycsillagos szállodákban.
    Gradus. 8 (3), 97-103, 2021.
  2. Kóródi, M., Povenszki, K.: Product Specification Features Provided by Four-Star Hotels in Hungary.
    In: Challenges in The Carpathian Basin, Global Challenges - Local Answers. Independencies or Slobalisation / Executive ed. Nagy Benedek; Ed. Bíró Bíborka Eszter, Csata Andrea, György Ottilia, Kassay János, Koroseczné Pavlin Rita, Madaras Szilárd, Pál László, Péter Katalin, Szőcs Attila, Tánczos Levente József, Telegdy Balázs, Risoprint, Cluj-Napoca, 1257-1270, 2021. ISBN: 9789735327521
  3. Berghauer, S., Kóródi, M., Nagy, B., Szitás, P., Vargáné Csobán, K.: Turizmus a Kárpát-medencében.
    DEBRECENI CAMPUS Nonprofit Közhasznú Kft., Debrecen, 188 p., 2021. ISBN: 9789639822771
2020
  1. Kóródi, M., Mondok, A., Szabó, A.: Attitűdök és élményelvárások az "Alföld szíve" belföldi turistáinak utazási döntéseiben..
    In: Társadalmi és gazdasági folyamatok elemzésének kérdései a XXI. században. Szerk.: Kosztopulosz Andreász, Kuruczleki Éva, Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar, Szeged, 350-366, 2020. ISBN: 9789633067765
  2. Kóródi, M., Mondok, A., Szabó, A.: Az "Alföld szíve" élménypontjainak ismertsége és elismertsége.
    Régiókut. Szle. 5 (1), 67-74, 2020.
  3. Kóródi, M., Mondok, A., Dávid, L., Szabó, A.: Motivations and experiences concepts in the travel decisions of domestic tourists of the ", Hungarian Great Plain".
    Geoj. Tourism Geosites. 32 (4), 1347-1354, 2020.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Earth and Planetary Sciences (miscellaneous)
    Q2 Geography, Planning and Development
  4. Kóródi, M., Mondok, A., Szabó, A.: The Awareness and Acceptance of the Tourism Brand "Heart of the Hungarian Great Plain" and its Attractions.
    In: Társadalomföldrajzi folyamatok Kelet-Közép-Európában: problémák, tendenciák, irányzatok : nemzetközi földrajzi konferencia : tanulmánykötet / szerkesztőbizottság Berghauer Sándor; Dávid Lóránt Dénes; Dnyisztrjanszkij Miroszlav; Fodor Gyula; Gergely Lívia; Gönczy Sándor; Izsák Tibor; Mocá Andrij; Molnár D. István; Molnár József; Nagy Tibor; Oláh Natália; Papp Géza; Sass Enikő; Scsuka Halina; Tóth Attila; Vince Tímea; Virván Olga, RIK-U Kft., Ungvár, 485-494, 2020. ISBN: 9786177868124
2019
  1. Kóródi, M., Bakos, R.: A vendéglátás, mint élménygeneráló a hazai falusi turisztikai kínálat elektronikus kommunikációjában.
    In: III. Gazdálkodás és Menedzsment Tudományos Konferencia III. Gazdálkodás és Menedzsment Tudományos Konferencia "Versenyképesség és innováció" : Versenyképesség és innováció (Kecskemét, Magyarország 2018.09.27). Szerk.: Kőszegi Irén Rita, Neumann János Egyetem, Kecskemét, 1060-1066, 2019. ISBN: 9786155817199
  2. Jóvér, V., Bagdi, R., Kóródi, M.: Desztinációk ismertségének vizsgálata a lehatárolás összefüggéseiben.
    Economica. 10 (1), 8-12, 2019.
  3. Kóródi, M.: Differential supply management by age in hotel tourism products.
    Economica. 10 (2), 27-33, 2019.
  4. Kóródi, M., Bakos, R.: Guesthouse catering facility as an experience generatorin electronic communication of hungarian rural tourism supply.
    Economica. 10 (2), 15-20, 2019.
  5. Savella, O., Kóródi, M.: Health tourism as scene of formation of health behaviour - demonstration of possible researchdirections.
    Economica. 10 (2), 41-45, 2019.
  6. Mondok, A., Kóródi, M., Szabó, A., Bakos, R.: The role of flight specification in travel decision making.
    In: Modernity, frontiers and revolutions : proceedings of the 4th International Multidisciplinary Congress (PHI 2018), 3-6 October 2018, S. Miguel, Azores, Portugal / editors Maria do Rosário Monteiro, Mário S. Ming Kong ; co-editor Maria Joao Pereira Neto, CRC Press, Boca Raton, FL, 459-466, 2019, (PHI, ISSN 2161-3907 (Print); 2639-0205 (Online)) ISBN: 9780367023973
  7. Kóródi, M., Dávid, L.: The Uniqueness Of The Hungarian Rural Tourism Supply.
    JoTS. 10 (19), 24-39, 2019.
  8. Kóródi, M.: Unikalitás és ubikvitás a hazai falusi turisztikai kínálat elektronikus kommunikációjában.
    In: III. Gazdálkodás és Menedzsment Tudományos Konferencia III. Gazdálkodás és Menedzsment Tudományos Konferencia "Versenyképesség és innováció" : Versenyképesség és innováció Konferencia helye, ideje:: Kecskemét, Magyarország 2018.09.27. Szerk.: Kőszegi Irén Rita, Neumann János Egyetem, Kecskemét, 1053-1059, 2019. ISBN: 9786155817199
2018
  1. Dumele, D., Mondok, A., Kóródi, M.: A szállodai üzemeltetés minőségalapú menedzsment eszközeinek vizsgálata.
    Gradus. 5 (2), 123-131, 2018.
  2. Kóródi, M., Bakos, R.: Diversity and variety of experience content in the gastrofestivals' program.
    In: XVI. Nemzetközi Tudományos Napok : "Fenntarthatósági kihívások és válaszok" : Tanulmányok. Szerk.: Dinya László, Baranyi Aranka, EKE Líceum kiadó, Gyöngyös, 1005-1012, 2018. ISBN: 9786155621758
  3. Savella, O., Kóródi, M.: Egészségturizmus, mint egészségmagatartás-formáló színtér -jövőbeni kutatási irányok bemutatása.
    Economica. 9 (3), 1-5, 2018.
  4. Kóródi, M., Kalmárné Rimóczi, C.: Experience promises, expectations and their implementation in Tisza riverside tourism between 2010 and 2016.
    Pannon management review. 7 (2-3), 9-26, 2018.
  5. Kóródi, M.: Generációspecifikus kínálatmenedzsment a turizmusban.
    Economica. 9 (3), 21-26, 2018.
  6. Kóródi, M.: Generation management in tourism.
    In: Innovation and technology in the knowledge based economy 14 th Annual International Conference on Economics and Business challenges in the Carpathian basin. Ed.: A. Csata, G. Fejér-Király, J. Kassay, B. Nagy, M. Zsarnóczky, L. Pál, Risoprint, Cluj-Napoca, 348-357, 2018. ISBN: 9789735322496
2017
  1. Kóródi, M., Bakos, R.: A gasztrofesztiválok, mint élménygazdasági termékek változatossága és választékossága.
    Gradus. 4 (2), 479-486, 2017.
  2. Bakos, R., Kóródi, M., Mondok, A., Szabó, A.: A polgári légijáratok műszaki specifikációjának szerepe az utazási döntésekben.
    Repüléstud. közl. 29 (2), 151-166, 2017.
  3. Kóródi, M., Bakos, R.: A vidéki gasztroturisztikai fesztiválok idővonala - avagy az élménytartalom változása.
    In: Magyar vidék - perspektívák, megoldások a XXI. században : I. Vidékfejlesztési konferencia. Szerk.: Futó Zoltán, Szent István Egyetem Egyetemi Kiadó, Szarvas, 115-120, 2017. ISBN: 9789632696713
  4. Bakos, R., Kalmárné Rimóczi, C., Kóródi, M., Szabó, A.: Élményígéret megjelenése a vidéki éttermek online kommunikációjában.
    Gradus. 4 (2), 508-513, 2017.
2016
  1. Kóródi, M.: Miértek és hogyanok a helyi termékek forgalmazásról - különös tekintettel a turisztikai hasznosításra: három ország öt településének példája alapján.
    Gradus. 3 (2), 196-207, 2016.
  2. Kóródi, M.: Selling characteristics of local products with specific regard to the tourism aspects based on the examples of three countries.
    In: Challenges in the Carpathian Basin. Integration and modernization opportunities on the edges of Europe : 13th Annual International Conference on Economics and Business. Ed.: Andrea Csata, Bíborka Eszter Bíró, Gergely Fejér-Király, Ottilia György, János Kassay, Benedek Nagy, Levente-József Tánczos, Editura Risoprint, Kolozsvár, 517-543, 2016. ISBN: 9789735318550
2015
  1. Horváth, Z., Sánta, F., Kóródi, M.: A szolnoki Gulyásfesztivál szerepe Szolnok város turizmusában és vendégkörének változása.
    Economica. 8 (2), 57-63, 2015.
  2. Kóródi, M., Bakos, R., Ipacs, V.: Kompetenciamegfeleltetés a felnőttképzés gyakorlatában.
    Economica. 8 (1), 66-69, 2015.
  3. Kalmárné Rimóczi, C., Kóródi, M.: Motivation for travel and satisfaction of tourists spending their holidays along the Tisza River.
    Reg. Bus. Stud. 7 (1), 41-49, 2015.
  4. Kóródi, M.: Participants' expectations and experiences in Tisza riverside tourism.
    In: Global Challenges, Local Answers : Challenges in the Carpathian Basin. Ed.: by Csata Andrea, Fejér-Király Gergely, György Ottilia, Kassay János, Nagy Benedek, Tánczos Levente-József, Editura Risoprint, Cluj-Napoca, 288-296, 2014. ISBN: 9789735315658
  5. Kóródi, M.: Tanulásmódszertani innovációk.
    Economica. 8 (1), 92-95, 2015.
  6. Kóródi, M.: Youth tourism motivations based on interviews with French and English students.
    In: Value changes in a transforming economy. Ed.: Csata Andrea, Fejér-Király Gergely, György Ottilia, Kassay János, Nagy Benedek, Tánczos Levente-József, Editura RISOPRINT, Cluj-Napoca, 145-150, 2016. ISBN: 9789735318482
2014
  1. Kóródi, M., Bakos, R., Kalmárné Rimóczi, C., Savella, O., Mondok, A., Németh, M.: A helyi termékek interpretációs lehetőségei és szerepük a desztináció fejlesztésében.
    Economica. 7 (1), 113-116, 2014.
  2. Kóródi, M.: Az ifjúsági turizmus motivációi francia és angol egyetemisták megkérdezése alapján.
    Economica. 7 (2), 240-245, 2014.
  3. Kóródi, M., Mondok, A., Csatlós, K.: Vzaimosvaz' mezdu obrazovaniem i professional'noj deatel'nost'u v sfere turizma a Vengrii.
    In: Innovacionnoe razvitie ékonomiki Rossii : meždisciplinarnoe vzaimodejstvie / pod. red. A. A. Ilimbetova, MGU im. M.V. Lomonosova, Moszkva, 653-660, 2014. ISBN: 9785392174324
2012
  1. Kóródi, M.: A másodlagos utazási motivációk megjelenése a vízparti turizmusban.
    Economica. 5 (2), 94-102, 2012.
  2. Kóródi, M., Fehér, I.: A vidéki turizmus illúziói és realitásai.
    In: A Duna két partján. Agrár-vidékfejlesztési és élelmiszer-marketing trendek. Szerk.: Csete lászló, Fehér István, SZIE Egyetemi Kiadó, Gödöllő, 152-160, 2012. ISBN: 9789632692906
  3. Kóródi, M.: The success of rural tourism development based on performance in Hungarian subregions.
    In: LIV. Georgikon Napok : a mezőgazdaságtól a vidékgazda(g)ságig : Keszthely, 2012. október 11-12, PE Georgikon Kar, Keszthely, 283-289, 2012. ISBN: 9789639639485
2011
  1. Kóródi, M., Bakos, R., Lázárné Fodor, I.: Langalló, slambuc, vízen kullogó, avagy gasztroturisztikai termékek az Észak-Alföld régióban.
    Szolnoki Főiskola, Szolnok, 45 p., 2011.
  2. Túróczi, I., Kóródi, M.: Parametrizáló módszerek.
    In: Turizmus kutatások módszertana / vezető szerző Kóródi Márta, Pécsi Tudományegyetem, Pécs, 54-89, 2011. ISBN: 9789636424312
  3. Albert, -., Kóródi, M., Kovács, T., Gyurácz-Németh, P.: Szállodamenedzsment.
    In: Turizmusmenedzsment. Szerk.: Aubert Antal, Pécsi Tudományegyetem, Pécs, [oldalszám nélküli elektronikus kiadvány], 2011. ISBN: 9789636424336
  4. Aubert, A., Braunné Fülöp, K., Formádi, K., Jancsik, A., Jónás-Berki, M., Kóródi, M., László, É., Mayer, P., Mellár, T., Pénzes, I., Raffay, Z., Rátz, T., Szabó, G., Túróczi, I., Veres, L.: Turizmus kutatások módszertana.
    Pécsi Tudományegyetem, Pécs, oldalszám nélküli elektronikus kiadvány, 2011. ISBN: 9789636424312
  5. Bakos, R., Kalmárné Rimóczi, C., Kóródi, M., Németh, M., Pichler, J.: Vendéglátásmenedzsment.
    In: Turizmusmenedzsment. Szerk.: Aubert Antal, Pécsi Tudományegyetem, Pécs, [oldalszám nélküli elektronikus kiadvány], 2011. ISBN: 9789636424336
2010
  1. Dávid, L., Kóródi, M., Puczkó, L., Vasvári, M.: A Tisza-tó imázsa és márkázottsága.
    Tur. Bull. 14 (1-2), 85-92, 2010.
  2. Kóródi, M., László, É., Dudás, P.: Turisztikai kutatások az Észak-alföldi régióban, 2001-2010.
    Tur. Bull. 14 (1-2), 53-59, 2010.
2009
  1. Mondok, A., Kóródi, M., Várhelyi, T.: A nem formális képzések rendszerének kialakítási lehetőségei a turisztikai szolgáltatók számára.
    Economica. Klsz. 5-11, 2009.
  2. Kóródi, M.: Az ígéret szép szó..., avagy az élménymenedzsment sajátosságai a turizmus egyes formáiban.
    Szolnoki Tud. Közl. 13 (1), 1-12, 2009.
  3. Kóródi, M.: Izland és Norvégia szálláshelyei.
    In: Falusi turizmus Norvégiában és Izlandon. Szerk.: Bodnár Károly, Horváth József, Szegedi Tudományegyetem, Mezőgazdasági Kar, Hódmezővásárhely, 29-37, 2009. ISBN: 9789634829218
  4. Kóródi, M., Füle, I.: Izland turizmusának főbb jellemzői.
    In: Falusi turizmus Norvégiában és Izlandon. Szerk.: Bodnár Károly, Horváth József, Szegedi Tudományegyetem, Mezőgazdasági Kar, Hódmezővásárhely, 16-29, 2009. ISBN: 9789634829218
  5. Kóródi, M.: Új korszak a vidék turizmusában?.
    Agrárium. 19 (10), 26, 2009.
2008
  1. Kóródi, M.: A családbarát turisztikai termékfejlesztés.
    NFÜ, Budapest, 38 p., 2008.
  2. Fehér, I., Kóródi, M.: A vidéki turizmus fejlesztése.
    Szaktudás Kiadó Ház Rt., Budapest, 196 p., 2008. ISBN: 9789639736702
  3. Dudás, P., Kóródi, M., László, É.: Characteristics of tourism potential and performance of Jász-Nagykun Szolnok county subregions.
    In: VI. Alföldi Tudományos Tájgazdálkodási Napok : Szolnoki Főiskola Mezőgazdasági Műszaki Fakultás, Mezőtúr, 2008. október 16-17. / felelős szerkesztő Futó Zoltán, Szolnoki Főiskola Műszaki és Mezőgazdasági Fakultás, Mezőtúr, 1-5, 2008. ISBN: 9789638787422
  4. Dudás, P., László, É., Kóródi, M.: JNSZM turisztikai szempontú versenyképességének vizsgálata többváltozós statisztikai módszerekkel.
    Szolnoki Tud. Közl. 12 1-10, 2008.
  5. Dudás, P., Kóródi, M., László, É.: Tourism locating procedures through the examples of Jász-Nagykun-Szolnok county subregions.
    Gazdálkodás. 52 (22), 76-86, 2008.
2007
  1. Dudás, P., László, É., Kóródi, M.: A turizmusfejlesztés kistérségi sajátosságainak elemzése diszkriminancia analízissel.
    In: "Hátrányos helyzetű régiók gazdasági esélyei" : VII. Regionális Tanácsadási Konferencia : Miskolc, 2007. szeptember 27.. Szerk.: Pelczné Gáll Ildikó, Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar Gazdálkodástani Intézet, Miskolc, 1-6, 2007. ISBN: 9789636617868
  2. Kóródi, M., Bakos, R.: A vendéglátás kínálatának jellegzetességei a magyarországi bevásárlóközpontokban.
    In: A bevásárlóközpontok jelene és jövője. Szerk.: Sikos T. Tamás, Selye János Egyetem Kutatóintézete, Komárom, 147-159, 2007. ISBN: 9788089234332
  3. Kóródi, M., László, É., Dudás, P.: Jász-Nagykun-Szolnok megye kistérségeinek turisztikai pozícionálása kvantitatív módszerekkel.
    Szolnoki Tud. Közl. 11 1-9, 2007.
  4. Kóródi, M., Dudás, P., László, É.: Turisztikai pozicionálási eljárások Jász-Nagykun-Szolnok megye kistérségeinek példáin keresztül.
    Jászkunság. 50 (2), 159-169, 2007.
2006
  1. Kóródi, M.: Characteristics of tourism in Hungarian rural sub-regions.
    Gazdálkodás. 50 (17), 63-71, 2006.
2005
  1. Kóródi, M.: A rurálturisztikai terméktípusok feltételrendszerének sajátosságai a vidéki kistérségekben: az atelier turizmus.
    Tur. Bull. 9 (2), 23-27, 2005.
2004
  1. Kóródi, M., Dudás, P.: A rurális kistérségek turisztikai pozícióját meghatározó tényezők összefüggései.
    Tur. Bull. 7 (4), 32-38, 2004.
  2. Kóródi, M., Dudás, P.: The correspondence between the determinative factors of the positions of tourism of rural small regions.
    In: 3rd International Conference for Young Researchers, 28-29 September 2004 Gödöllő, Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar, Gödöllő, 345-349, 2004. ISBN: 9639483427
2002
  1. Kóródi, M.: Az Európai Unió turizmuspolitikája.
    Szolnoki Főiskola, Szolnok, 65 p., 2002.
  2. Kóródi, M.: Esettanulmányok a szálláshelyszolgáltatás témaköréből.
    Szolnoki Főiskola, Szolnok, 60 p., 2002.
  3. Kóródi, M.: Esettanulmányok a vidéki turizmus témaköréből.
    Szolnoki Főiskola, Szolnok, 49 p., 2002.
  4. Kóródi, M.: Útmutató az üzleti levelezés tantárgy elsajátításához.
    Szolnoki Főiskola, Szolnok, 58 p., 2002.
feltöltött közlemény: 78 Open Access: 22
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK