Tudóstér: Szűcs Róbert Sándor publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 55 Open Access: 31
2023
  1. Szűcs, R., Kovács, K.: Az árak emelkedése napjaink élelmiszerpiacán.
    TM. 10 (1), 21-37, 2023.
  2. Kovács, K., Szűcs, R.: Az entomofágiával, azaz a rovarok fogyasztásával kapcsolatos attitűdök vizsgálata.
    Jelenkori Társad. Gazd. Foly. 18 (1-2), 119-138, 2023.
  3. Szűcs, R., Szabó, T.: Kiderült: ez a legolcsóbb élelmiszerlánc 2023-ban Magyarországon.
  4. Molnár, E., Szűcs, R.: Nem csak a 20 éveseké a világ - avagy az élelmiszerek online értékesítésének lehetőségei.
    Gazdálktud. közl. 10 (1), 61-65, 2023.
2022
  1. Szabó, T., Szűcs, R.: A perszonalizáció jelentősége a marketingben.
    JTGF. 17 (3-4), 11-22, 2022.
  2. Szűcs, R., Kovács, K.: Az infláció hatásai a háztartások élelmiszer vásárlására.
    Trade magazin. 17 (12), 118-119, 2022.
  3. Szűcs, R.: Közösségi detoxikáló: Egy hét a közösségi média használata nélkül.
    Gradus. 9 (2), 2022.
2021
  1. Békési, N., Szűcs, R.: Az employer branding és a stresszkezelés szerepe a Z generációs fiatalok foglalkoztatásában.
    Jelenkori Társad. Gazd. Foly. 16 (1-2), 69-77, 2021.
2020
  1. Szűcs, R.: A fogyasztói tudatosság affektív és konatív komponensei.
    Gradus. 7 (1), 105-114, 2020.
  2. Szűcs, R., Pólya, É., Szakály, Z.: A testkép megítélése a rendszeres sporttevékenységet végzők körében.
    Acta Carolus Robertus. 10 (2), 189-207, 2020.
  3. Szűcs, R., Szakály, Z.: Fogyasztói tudatosság az étrend-kiegészítők piacán.
    Jelenkori Társad. Gazd. Foly. 15 (3-4), 107-116, 2020.
  4. Szűcs, R., Pólya, É., Szakály, Z.: Perception of body image among people engaged in sports on a regular basis.
    Eur. Sci. J. 16 (28), 23-39, 2020.
  5. Szűcs, R., Szakály, Z.: The perception of dietary supplements among consumers engaged in sports on a regular basis.
    Corvinus J. Sociol. Soc. Policy. 11 (2), 99-118, 2020.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous)
    Q4 Social Sciences (miscellaneous)
    Q4 Sociology and Political Science
2019
  1. Szűcs, R.: A fogyasztói tudatosság dimenziói.
    Trade magazin. 9 83, 2019.
  2. Szűcs, R.: Az élelmiszerpazarlás és a fogyasztói tudatosság kapcsolata.
    Táplálkozásmarketing. 6 (1), 69-80, 2019.
2018
  1. Szűcs, R.: Consumer Awareness and Consumer Protection in Hungary.
    Eur. Sci. J. 14 (4), 61-72, 2018.
  2. Szűcs, R.: Jótállás a fogyasztók fejében.
    Economica. 9 (2), 39-48, 2018.
  3. Szűcs, R.: Kockázat és biztonság az online piactereken: A vásárlók tudatossága és a fogyasztóvédelem összefüggései.
    Economica. 9 (2), 31-38, 2018.
2017
  1. Szűcs, R.: A tudatos vásárló mítosza.
    Gradus. 4 (2), 514-521, 2017.
  2. Szűcs, R.: Fogyasztóvédelem: nagy a sötétség a fejekben.
    Trade magazin. 12 (7-8), 116-117, 2017.
2016
  1. Szűcs, R.: A fogyasztók életútja a szlogenek világában.
    Táplálkozásmarketing. 3 (2), 29-40, 2016.
  2. Máté, Z., Pólya, É., Szűcs, R.: A siker kulcsa az export?.
    In: Folyamatmenedzsment kihívásai ? Versenyképességi tényezők a 21. században. Szerk.: Gyenge Balázs, Kozma Tímea, Tóth Róbert, PerfActa, Gödöllő, 163-176, 2016. ISBN: 9789631271584
  3. Szűcs, R.: The Influencing Effect Of Slogans In Segment Of Children.
    Eur. Sci. J. 12 (16), 24-36, 2016.
2015
  1. Szűcs, R.: A vasárnapi zárva tartás a fogyasztók szemszögéből.
    Economica. 4 (1), 53-58, 2015.
  2. Barta, B., Szűcs, R.: Food-related television advertisements from the perspective of children.
    Eur. Sci. J. 11 (13), 34-44, 2015.
  3. Szűcs, R., Pólya, É., Horváth, M.: Műszaki-, agrár,- és informatikus diplomák értéke a munkaerőpiacon.
    Economica. 8 (1), 4-22, 2015.
  4. Barta, B., Szűcs, R.: Reklámozás, szlogen és szuperhősök: A gyermekek meggyőzésének eszközei.
    Táplálkozásmarketing. 2 (2), 47-57, 2015.
2014
  1. Szűcs, R., Máté, Z., László, É., Földi, K., Mommertz, S.: An examination of language requirements for newly-graduated students by quantitative research.
    Eur. Sci. J. 10 (34), 390-406, 2014.
  2. Szűcs, R.: Bálványozott tudatosság: avagy az önámítás magas szintje.
    In: "Így kutatunk mi!" tanulmánykötet III, Közigazgatási és Igazságügyi Hivatal, Budapest, 139-154, 2014. ISBN: 9786158010009
  3. Szűcs, R.: Cognitive level of consumers' knowledge in the case of a few food products.
    Eur. Sci. J. 10 (10), 58-65, 2014.
  4. Szűcs, R., Pólya, É.: Fogyasztói etnocentrizmus a védjegyek tükrében.
    Economica. 7 (2), 80-93, 2014.
2013
  1. Szűcs, R.: A gyermekkori elhízás gazdasági és marketing aspektusai az egészségügyi szakemberek szerint.
    Élelm. Táplálk. Mark. 9 (2), 9-15, 2013.
  2. Földi, K., László, É., Máté, Z., Szűcs, R.: A munkaerőpiac nyelvi kompetenciákkal kapcsolatos elvárásai - az online megkérdezés eredményei.
  3. László, É., Földi, K., Máté, Z., Szűcs, R.: A munkaerőpiacon szükséges nyelvi kompetenciák feltérképezése kvalitatív eszközökkel.
    Szolnoki Tud. Közl. 17 140-151, 2013.
  4. Szűcs, R., Máté, Z., László, É., Földi, K.: A pályakezdő diplomásokkal szemben támasztott nyelvi elvárások felmérése kvantitatív kutatással.
    Szolnoki Tud. Közl. 17 125-139, 2013.
  5. Szűcs, R., Krikuska, A.: Árucímkék a fogyasztó szemszögéből.
    Economica. 6 (Klsz.), 50-57, 2013.
  6. Szűcs, R., Széll, E.: Az anyai szerepkör a gyermekek egészségtudatos fogyasztói szocializációjában.
    Economica. 6 58-66, 2013.
  7. Pólya, É., Szűcs, R.: Examining the role of family members in family buying center in adult Hungarian population.
    Eur. Sci. J. 9 (19), 1-8, 2013.
  8. Szűcs, R., Széll, E.: The mother's role in health conscious consumer socialization of children.
    Eur. Sci. J. 9 (22), 289-300, 2013.
2012
  1. Dávid, É., Szűcs, R.: A termékmegjelenítéssel kapcsolatos attitűdök vizsgálata.
    Szolnoki Tud. Közl. 16 337-346, 2012.
  2. Szűcs, R.: Ki fogja megvédeni a fogyasztót önmagától?!.
    Fogyasztóvéd. Szle. 6 (2), 1-6, 2012.
  3. Pénzes, I., László, É., Pólya, É., Szűcs, R., Földi, K.: Munkaerő - piaci kutatáson alapuló képzésinnováció a Szolnoki Főiskolán.
    Szolnoki Tud. Közl. 16 364-374, 2012.
  4. Szűcs, R., Dávid, É.: Product placement in Hungary.
    J. legal Econ. Issues Central Eu. 3 26-30, 2012.
  5. Szűcs, R.: Regulation of "unhealthy food" advertisements according to health-care workers.
    J. legal Econ. Issues Central Eu. 3 (2), 51-56, 2012.
  6. Szűcs, R.: Who is Responsible? ? Review of Childhood Obesity.
    E-conom. 1 (1), 92-103, 2012.
2011
  1. Szűcs, R.: "Egészségtelen" élelmiszerek attitűdvizsgálata a fiatalok szegmensében.
    Mark. menedzsment. 45 (2), 60-66, 2011.
  2. Szűcs, R.: A "brand licensing" és szabályozásának kérdései.
    Élelm. Táplálk. Mark. 8 (1-2), 87-93, 2011.
  3. Szűcs, R., Pólya, É.: Economic risk of childhood obesity.
    Eur. Sci. J. 15 25-37, 2011.
  4. Szűcs, R.: Fat tax in Hungary.
    J. legal Econ. Issues Central Eu. 2 (3), 75-81, 2011.
  5. Szűcs, R.: The "invisible hand" in case of foods with high level of fat, sugar and/or salt importance of fat tax.
    Eur. Sci. J. 24 49-67, 2011.
2010
  1. Szűcs, R.: A gyermekkori elhízás és az élelmiszercímke összefüggéseinek marketing szempontú vizsgálata.
    Gazdálkodás. 54 (7), 773-777, 2010.
  2. Szűcs, R., Csapó, Z.: Reducing consumption of food with high level of fat, sugar and/or salt among young generation.
    ASAC. Apstract. 4 (1-2), 85-93, 2010.
  3. Szűcs, R., Csapó, Z.: Reducing consumption of food with high level of fat, sugar and/or salt among young generation.
    Apstract. 5 (1), 79-85, 2010.
  4. Szűcs, R., Csapó, Z.: The effect of childhood obesity on social welfare.
    In: 120th EAAE Seminar Chania : 120th EAAE Seminar on External Cost of Farming Activities: Economic Evaluation, Risk Considerations, Environmental Repercussions and Regulatory Framework, [Mediterranean Agronomic Institute of Chania], [Chania], 1-12, 2010.
  5. Csapó, Z., Szűcs, R.: The product is better when it is branded.
    In: 2nd international PhD students conference : New Economic Challanges : Brno, Csehország, 2010.01.20-2010.01.21, [S. n.], Brno, , 2010.
feltöltött közlemény: 55 Open Access: 31
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK