Tudóstér: Csók Cintia publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 103 Open Access: 14
2024
  1. Bodnár, D., Csók, C.: (Research) Groups for students in Teacher Education. Professional Socialization and Acquired Values.
    In: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet : Oktatás és nevelés a társadalmi jóllét szolgálatában. A nevelés és az oktatás kihívásai a válságok korában. Szerk.: Bocsi Veronika, Csók Cintia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság ; Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar ; Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Nevelés- és Művelődéstudományok Intézete, Debrecen, 253-254, 2024. ISBN: 9789634906551
  2. Csók, C., Harsányi, G.: A gyermekvédelmi gondoskodásban nevelkedő gyermekek kapcsolati beágyazottsága a nevelők és nevelőszülők értelmezésében.
    In: Az oktatás időszerű narratívumai : Absztraktkötet. Szerk.: Juhász Erika, Gyányi István, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Eger, 64, 2024. ISBN: 9786155657153
  3. Csók, C.: A hallgatói lemorzsolódás egyéni és intézményi rizikófaktorai.
    In: XVII. Pro Scientia Aranyérmesek Konferenciája (PSAK 2024). Szerk.: Jedlovszky-Hajdú Angéla, Pro Scientia Aranyérmesek Társasága Egyesülete, Budapest, 70-71, 2024.
  4. Pusztai, G., Hrabéczy, A., Csók, C.: A lemorzsolódási rizikó hallgatói percepciója: Az önmagukat átlagnál rizikósabbnak érző hallgatók háttértényezői.
    In: Mesterség és intelligencia az oktatáskutatásban. Tanulmányok Kozma Tamás tiszteletére. Szerk.: Pusztai Gabriella; Engler Ágnes; Hrabéczy Anett; Bencze Ádám, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD), Debrecen, 161-175, 2024, (Oktatáskutatók könyvtára, ISSN 2064-9312 (nyomtatott), ISSN 2732-1800 (online) ; 18.) ISBN: 9786156012227(nyomtatottkiadás)
  5. Csók, C., Kocsis, N.: A nevelőszülők és az iskola közötti kapcsolattartás Hajdú-Bihar vármegyében.
    In: Az oktatás időszerű narratívumai : Absztraktkötet. Szerk.: Juhász Erika; Gyányi István, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Eger, 62-63, 2024. ISBN: 9786155657153
  6. Csók, C.: Az iskolai segítők a szülők szemével: egy nemzetközi kvantitatív kutatás eredményei.
    In: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet : Oktatás és nevelés a társadalmi jóllét szolgálatában. A nevelés és az oktatás kihívásai a válságok korában. Szerk.: Bocsi Veronika, Csók Cintia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság ; Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar ; Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Nevelés- és Művelődéstudományok Intézete, Debrecen, 189, 2024. ISBN: 9789634906551
  7. Csók, C., Hrabéczy, A.: Kapcsolathálók és hálózati csomópontok a hazai oktatáskutatásban: Mesterség és intelligencia az oktatáskutatásban - Kozma Tamás 85 éves. Debreceni Egyetem, Főépület, Díszterem. 2024.05.08..
  8. Szűcs, P., Csók, C.: Kihívást jelentő életkörülmények és szülői bevonódás a családok átmeneti otthonaiban.
    In: IX. Ifjú Pszichológiai és Neveléstudományi Kutatók Országos Konferenciája : Absztraktkötet. Szerk.: Dinnyés Katalin Julianna; Trixler Bettina, Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, 16, 2024. ISBN: 9786156457578
  9. Pusztai, G., Pallay, K., Csók, C.: Real-Life Contexts of Spontaneous Family Life Education.
    Horyzonty Wychowania. 23 (66), 11-22, 2024.
  10. Bodnár, D., Kocsis-Simon, B., Tóth, R., Csók, C.: Segítő szakemberek a köznevelési intézményekben - Híd a szülők és az iskola között?.
    In: Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia : Absztraktkötet = Challenges and Effects of Crisis Situations on Education : Book of Abstracts. Szerk.: Berghauer-Olasz Emőke; Csopák Éva; Greba Ildikó; Lizák Katalin, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, Beregszász, 162, 2024. ISBN: 9786178143145
  11. Bodnár, D., Csók, C.: Tanár szakos hallgatók (kutató)közösségei. Szakmai szocializáció és hozzáadott érték.
    In: Az oktatás időszerű narratívumai : Absztraktkötet. Szerk.: Juhász Erika; Gyányi István, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Eger, 36-37, 2024. ISBN: 9786155657153
  12. Csók, C., Pusztai, G.: The Importance of Preparing for Teaching Challenges and Interprofessional Collaboration in Teacher Training.
    In: ATEE Spring Conference 2024. Teacher education research in Europe: trends, challenges, practices and perspectives : Book of Abstracts. Eds.: Nicole Bianquin; Francesco Magni, University of Bergamo; Association for Teacher Education in Europe, Bergamo, 339, 2024. ISBN: 9789464668537
  13. Bodnár, D., Csók, C.: The Role of Educational Support Staff in Family-School Partnership: A Teacher's Perspective.
    In: A jövő pedagógiája. A XV. Országos Taní-tani Konferencia előadásainak szerkesztett változata (absztrakt kötet). Szerk.: Komjáthy Zsuzsanna; Erdei Róbert, Miskolci Egyetemi Kiadó, Miskolc, 156, 2024. ISBN: 9786156835017
  14. Csók, C., Pusztai, G., Vincze, Z.: Transforming Schools into Learning Communities: Building a Partnership between Educational Partners.
    ELNE Journal. 1 (1), 19-20, 2024.
  15. Bocsi, V., Csók, C.: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia: Absztraktkötet: Oktatás és nevelés a társadalmi jóllét szolgálatában. A nevelés és az oktatás kihívásai a válságok korában.
    MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság ; Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar ; Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Nevelés- és Művelődéstudományok Intézete, Debrecen, 530 p., 2024. ISBN: 9789634906551
2023
  1. Pusztai, G., Pallay, K., Csók, C.: A családi életre nevelés realitásai: Családi miliőtípusok az iskolai szakemberek perspektívájából.
    Educatio. 32 (3), 503-512, 2023.
  2. Pusztai, G., Csók, C., Pallay, K.: A spontán családi életre nevelés létező kontextusai.
    In: Az oktatás határdimenziói : Absztrakötet. Szerk.: Juhász Erika, Kattein Pornói Rita, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Szombathely, 62, 2023. ISBN: 9786155657139
  3. Hrabéczy, A., Csók, C.: Career choice along the student's study path in higher education.
    IPSZIN. 1 (1), 55-66, 2023.
  4. Csók, C., Pusztai, G.: Iskolai segítő munkatársak szülőkkel kapcsolatos munkájának lehetőségei és akadályai.
    In: XXIII. Országos Neveléstudományi Konferencia : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban. Szerk.: Bajzáth Angéla; Csányi Kinga; Győri János, Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság, Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Budapest, 187, 2023. ISBN: 9789634896111
  5. Szilágyi, G., Csók, C.: Pedagógiai és gyermekvédelmi törekvések a Tanácsköztársaság idején.
    In: VIII. Ifjú Pszichológiai és Neveléstudományi Kutatók Országos Konferenciája : Értékteremtés - Mit adunk a (tudományos) világnak? : Absztraktkötet. Szerk.: Dinnyés Katalin Julianna, Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, 26, 2023. ISBN: 9786156457356
  6. Csók, C.: Pedagógusok és pedagógusokat segítő szakemberek a család-iskola partnerségben.
  7. Csók, C., Pusztai, G.: Stratified Student Society in Higher Education Fields. Impact of Expected Earning on Students' Career.
    European Journal of Contemporary Education. 12 (1), 40-55, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Education
  8. Csók, C.: Szakmai közösségek belső rétegzettsége az iskolai segítés területén.
    In: XXVI. Tavaszi Szél Konferencia 2023 - Absztrakt kötet. Szerk.: Hajdú Péter, Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, 365, 2023. ISBN: 9786156457233
  9. Bodnár, D., Kocsis-Simon, B., Tóth, R., Csók, C.: The role of school support staff: A bridge between parents and school?.
    In: Education in the Family-Family in Education III. : Book of Abstracts. Eds.: Erzsébet Rákó, Grzegor Godawa, Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar, Hajdúböszörmény, 12, 2023. ISBN: 9789634905141
  10. Dan, B., Csók, C., Alter, E., Bacskai, K., Pusztai, G.: The Role of School Support Staff in Strengthening the Relationship between Parents and the School.
    In: Book of Abstracts of the 6thInternational Conference on Future of Education 2023 (Future Edu 2023). Ed.: Brian D. Beitzel, The International Institute of Knowledge Management (TIIKM), Sri Lanka, 65-65, 2023. ISBN: 9786245746378
  11. Pusztai, G., Csók, C.: Views of Teachers and Support Staff at Schools on the Implementation and Development of Family Life Education.
    European Journal of Contemporary Education. 12 (4), 1401-1409, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Education
2022
  1. Pusztai, G., Csók, C.: A kutatási bizonyítékokra épülő családi életre nevelés.
    In: "Innováció a képzésben és a gyakorlatban" 30 éves a szociálpedagógus képzés nemzetközi konferencia : Absztrakt füzet. Szerk.: Rákó Erzsébet, Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar Hajdúböszörmény, Hajdúböszörmény, 27-28, 2022. ISBN: 9789634904700
  2. Csók, C., Alter, E., Bacskai, K., Dan, B., Pusztai, G.: A segítő szakemberek szülői bevonódásban betöltött szerepe: Egy szisztematikus szakirodalomáttekintés eredményei.
    In: 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség. Absztraktkötet: XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Steklács János, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 178, 2022. ISBN: 9789636260576
  3. Csók, C.: A szakmai szocializáció ambivalenciája az iskolapszichológusok és a pedagógiai asszisztensek körében.
    In: XXV. Tavaszi Szél Konferencia 2022 : Absztraktkötet. Szerk.: Molnár Dániel, Molnár Dóra, Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, 553, 2022. ISBN: 9786158205481
  4. Csók, C.: A szociálpedagógia nyomában.
    Párbeszéd. 9 (2), 1-7, 2022.
    (Ismertetett mű: Lowis Charfe; Ali Gardner (eds.). -Social Pedagogy and Social Work /London : Sage Publications Ltd, 2019)
  5. Csók, C.: A várható kereset hatása a hallgatói pályafutásra.
    In: Oktatás egy változó világban : Kutatás, innováció, fejlesztés : Absztraktkötet. Szerk.: Juhász Erika, Kattein-Pornói Rita, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA), Budapest, 95-96, 2022. ISBN: 9786155657115
  6. Csók, C.: Előszó.
    In: Mesteri erőforrások : Tanulmányok Polónyi István tiszteletére. Szerk.: Kun András István, Csók Cintia, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD), Debrecen, 7-8, 2022, (Oktatáskutatók könyvtára, ISSN 2732-1800 ; 16) ISBN: 9789634904830
  7. Csók, C.: Humántőke-beruházás a szociális pálya kontextusában.
    In: VII. Ifjú Pszichológiai és Neveléstudományi Kutatók Országos Konferenciája. Maszk ON- Research OFF? : Kutatások a járvány idején: Absztraktkötet. Szerk.: Dinnyés Katalin Julianna, Stummer Krisztina, Doktoranduszok Országos Szövetsége (DOSZ), Budapest, 10, 2022. ISBN: 9786156457011
  8. Csók, C.: In the footsteps of social pedagogy.
    Hung. educ. res. j. 12 (1), 124-129, 2022.
    (Ismertetett mű: Charfe, L., Gardner, A. -Social pedagogy and social work /London : Sage., 2019)
  9. Kun, A., Csók, C.: Mesteri erőforrások: Tanulmányok Polónyi István tiszteletére.
    Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD), Debrecen, 198 p., 2022. ISBN: 9789634904830
  10. Csók, C.: Pályakezdő szakemberek a munkaerőpiacon.
    In: Mesteri erőforrások : Tanulmányok Polónyi István tiszteletére. Szerk.: Kun András István, Csók Cintia, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD), Debrecen, 68-86, 2022, (Oktatáskutatók könyvtára, ISSN 2732-1800 ; 16) ISBN: 9789634904830
  11. Csók, C., Pusztai, G.: Parents' and Teachers' Expectations of School Social Workers.
    Soc. Sci. 11 (10), 1-13, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Social Sciences (miscellaneous)
  12. Pusztai, G., Csók, C.: Pedagógusok és iskolai segítő szakemberek nézetei a családi életre nevelés implementációjával és fejlesztésével kapcsolatban.
    Kapocs. 5 (3-4), 108-116, 2022.
  13. Csók, C., Pusztai, G.: School Support Professionals as Educational Partners.
    In: The 5th International Conference on Future of Education 2022 (Future of Education 2022) : Book of Abstracts. Ed.: Beitzel Brian D, International Institute of Knowledge Management, Colombo, Srí Lanka, 82, 2022. ISBN: 9786245746194
  14. Csók, C., Pusztai, G.: Segítő szakemberek lehetőségei az iskolai egyenlőtlenségek mérséklésében.
    In: Szociológiai tudás és közjó: absztraktkötet. Szerk.: Loncsák Noémi, Szabó-Tóth Kinga, Magyar Szociológiai Társaság, Miskolc, 48-49, 2022. ISBN: 9786158117463
  15. Csók, C., Pusztai, G.: The Role of Supporting Professionals in Family-School Cooperation.
2021
  1. Pusztai, G., Csók, C., Kocsis, Z.: "Lenni vagy nem lenni?" - hallgatói válaszutak a felvételi és a diploma között.
  2. Pusztai, G., Szigeti, F., Csók, C., Hrabéczy, A., Godó, K., Alter, E., Kocsis, Z.: "Who shall survive" in higher education? A Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ új kutatási eredményei.
  3. Csók, C.: A családi és intézményes nevelés kihívásaira adott szakmai válaszok.
    In: HuCER 2021: Tanuló társadalom. Oktatáskutatás járvány idején = Learning society. Educational research during an epidemic. Szerk.: Juhász Erika, Kattein-Pornói Rita, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Debrecen, 165, 2021. ISBN: 9786155657092
  4. Szigeti, F., Csók, C., Győri, K., Hrabéczy, A., Pusztai, G.: A hallgatói előrehaladás típusai és jellemzői.
    In: Új kutatások a neveléstudományokban 2020 : Család a nevelés és az oktatás fókuszában. Szerk.: Engler Ágnes, Bocsi Veronika, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság : Debreceni Egyetem BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézete, Debrecen, 27-43, 2021, (Új kutatások a neveléstudományokban, ISSN 2062-090X)
  5. Csók, C., Hrabéczy, A.: A középiskola típusa.
    In: Előrehaladás és lemorzsolódási kockázat a felsőoktatásban. Szerk.: Pusztai Gabriella, Szigeti Fruzsina, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ, Debrecen, 31-32, 2021, (Oktatáskutatók könyvtára, ISSN 2732-1800 ; 11) ISBN: 9786156012081
  6. Hrabéczy, A., Csók, C.: A pályaválasztás és a felsőoktatási tanulmányi előrehaladás összefüggései.
    In: HuCER 2021: Tanuló társadalom. Oktatáskutatás járvány idején = Learning society. Educational research during an epidemic. Szerk.: Juhász Erika, Kattein-Pornói Rita, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 166, 2021. ISBN: 9786155657092
  7. Csók, C., Hrabéczy, A.: A tanulmányi életút jellemzői a különböző lemorzsolódási kockázatot mutató hallgatói előrehaladástípusokban.
    In: XXI. Országos Neveléstudományi Konferencia: A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira : Absztraktkötet. Szerk.: Molnár Gyöngyvér, Tóth Edit, MTA Pedagógia Tudományos Bizottsága; SZTE Neveléstudományi Intézet, Szeged, 392, 2021. ISBN: 9789633068335
  8. Csók, C.: Az iskolai szociális munka külső modelljének funkcionális analízise.
    In: XXI. Országos Neveléstudományi Konferencia: A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira : Absztraktkötet. Szerk.: Molnár Gyöngyvér, Tóth Edit, MTA Pedagógia Tudományos Bizottsága; SZTE Neveléstudományi Intézet, Szeged, 119, 2021. ISBN: 9789633068335
  9. Csók, C.: Egy előre bejelentett negatív megtérülés krónikája.
    Civ. szle. Különszám (Special Issue) (2), 205-230, 2021.
  10. Csók, C., Hrabéczy, A.: Honnan jöttünk és hová tartunk?: Pályaválasztás és tanulmányi előrehaladási utak.
    In: Lemorzsolódási kockázat és erőforrások a felsőoktatásban. Szerk.: Pusztai Gabriella, Szigeti Fruzsina, CHERD, Debrecen, 57-75, 2021, (Oktatáskutatók Könyvtára, ISSN 2732 1800 ; 12) ISBN: 9786156012128
  11. Pusztai, G., Hrabéczy, A., Csók, C.: Influencing Factors of Study Path in Higher Education.
    In: European, Sociological Association Sociological Knowledges for Alternative Futures / European Sociological Association, European Sociological Association, Paris, Franciaország, 351, 2021. ISBN: 9782958158606
  12. Csók, C.: Iskolai szociális segítő tevékenység: kreativitást fejlesztő csoportfoglalkozások az iskolákban.
    Híd. 17 (7-8), 162-177, 2021.
  13. Csók, C.: Kasztosodott felsőoktatási struktúra? A várható kereset megtartó ereje a felsőoktatásban.
    Pedagógusképzés. 20 (4), 5-29, 2021.
  14. Csók, C.: Segítő szakemberigény a köznevelésben.
    In: XXIV. Tavaszi Szél Konferencia 2021 : Absztraktkötet. Szerk.: Molnár Dániel, Molnár Dóra, Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, 567, 2021. ISBN: 9786155586996
  15. Csók, C.: Segítő szakemberigény a köznevelésben.
  16. Csók, C.: Szemelvények az Országos Köznevelési Tanács javaslataiból Kiss Árpád ügyvezető igazgatói tevékenysége idején (1945-48).
    In: Pedagógia a (pre)szocializmus korában. Szerk.: Rébay Magdolna, Debreceni Egyetem BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet, Debrecen, 11-24, 2021. ISBN: 9789634903482
  17. Csók, C.: The Changing Role of School Pastors in the 21st Century.
    In: 14th ISORECEA conference: Religion on the Periphery, Palacky University Olomouc : International Study of Religion in Eastern and Central Europe Association (ISORECEA), Olomouc, 18, 2021.
  18. Csók, C., Hrabéczy, A.: Többletpontok és pályaválasztás.
    In: Előrehaladás és lemorzsolódási kockázat a felsőoktatásban. Szerk.: Pusztai Gabriella, Szigeti Fruzsina, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ, Debrecen, 33-36, 2021, (Oktatáskutatók könyvtára, ISSN 2732-1800 ; 11) ISBN: 9786156012081
2020
  1. Csók, C., Hrabéczy, A.: A lemorzsolódott és perzisztens hallgatók pályaválasztása és felsőoktatási pályafutása.
    In: Család a nevelés és az oktatás fókuszában : absztraktkötet : XX. Országos Neveléstudományi Konferencia Debrecen, 2020. november 5-7.. Szerk.: Engler Ágnes, Rébay Magdolna, Tóth Dorina Anna, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Debreceni Egyetem BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet; Kopp Mária Intézet a Népesedésért és a Családokért, Debrecen, 124, 2020. ISBN: 9789634902584
  2. Pusztai, G., Csók, C.: Ambivalence of Professional Socialization in Social and Educational Professions.
    Soc. Sci. 9 (8), 1-14, 2020.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Social Sciences (miscellaneous)
  3. Csók, C.: Az értékteremtő gyermeknevelést segítő szakemberek.
    Kapocs. 3 (2.), 117-132, 2020.
  4. Csók, C.: Diplomások szakmai szocializációja szociális és pedagógiai segítő pályákon.
    Juvenilia. 8 42-59, 2020.
  5. Hrabéczy, A., Csók, C.: Felsőoktatási haladási utak a középiskola és pályaválasztás tükrében.
    In: Tanulás és innováció a digitális korban. Absztraktkötet. Szerk.: Kozma Tamás, Juhász Erika, Tóth Péter, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 79, 2020. ISBN: 9786155657085
  6. Pusztai, G., Csók, C.: Kulcsszereplők az értékteremtő gyermeknevelésben.
    In: Család a nevelés és az oktatás fókuszában : absztraktkötet : XX. Országos Neveléstudományi Konferencia Debrecen, 2020. november 5-7.. Szerk.: Engler Ágnes, Rébay Magdolna, Tóth Dorina Anna, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Debreceni Egyetem BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet; Kopp Mária Intézet a Népesedésért és a Családokért, Debrecen, 355, 2020. ISBN: 9789634902584
  7. Csók, C.: Labour Market Characteristics of Helping Professionals.
    Central European Journal of Educational Research. 2 (1), 66-75, 2020.
  8. Csók, C.: Szociális és pedagógiai segítő hivatást választók munkaerő-piaci jellemzői.
    In: XXIII. Tavaszi Szél Konferencia 2020: Nemzetközi Multidiszciplináris Konferencia. Absztrakt kötet I.. Szerk.: Barna Boglárka Johanna, Kovács Petra, Molnár Dóra, Pató Viktória Lilla, Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, 476, 2020. ISBN: 9786155586705
  9. Csók, C.: Szociális és pedagógiai segítő hivatást választók munkaerő-piaci jellemzői.
    In: Tavaszi Szél = Spring Wind 2020: Konferenciakötet. Szerk.: Szabó Csaba, Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, 113-127, 2020. ISBN: 9786155586729
2019
  1. Csók, C.: "Rögös út vezet a csillagokig", avagy reziliensígéretek a felsőoktatás útvesztőiben.
    Iskolakultúra. 29 (4-5), 115-118, 2019.
    (Ismertetett mű: Ceglédi Tímea. -Ugródeszkán. Reziliencia és társadalmi egyenlőtlenségek a felsőoktatásban /Debrecen : Debreceni Egyetem Felsőoktatás-kutató és Fejlesztő Központ, 2018)
  2. Csók, C., Hrabéczy, A., Győri, K.: A lemorzsolódott hallgatók középiskolai és továbbtanulási jellemzői.
    In: I. Szakképzés és Oktatás: Ma ? Holnap konferencia. Fejlődés és partnerség. Absztraktkötet / BME GTK (Kollaborációs szervezet), BME Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar, Budapest, 45, 2019. ISBN: 9789634217961
  3. Csók, C., Hrabéczy, A.: A lemorzsolódott hallgatók pályaválasztása.
    In: IX. Trefort Ágoston Szakképzés- és Felsőoktatás-pedagógiai Konferencia, Óbudai Egyetem, Budapest, 15, 2019.
  4. Csók, C., Hrabéczy, A.: A lemorzsolódott hallgatók tanulmányi pályafutása.
    In: Neveléstudomány - Horizontok és dialógusok : Absztraktkötet. Szerk.: Varga Aranka, Andl Helga, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 32, 2019. ISBN: 9789634294733
  5. Csók, C.: Diplomások szakmai szocializációja szociális és pedagógiai segítő pályákon.
    In: XIII. Nyíregyházi Doktorandusz Konferencia : Absztraktfüzet. Szerk.: Rusinné Fedor Anita, Balla Petra, Debreceni Egyetem Egészségügyi Kar, Nyíregyháza, 47, 2019. ISBN: 9789634901655
  6. Csók, C., Hrabéczy, A., Németh, D.: Focus on the dropout students' secondary school experience and career orientation.
    Hung. Educ. Res. J. 9 (4), 708-720, 2019.
  7. Csók, C., Németh, D., Hrabéczy, A.: Fókuszban a lemorzsolódott hallgatók középiskolai tapasztalatai és pályaorientációjuk.
    In: Prevenció, intervenció és kompenzáció - Korszerű neveléstudományi módszerekkel a korai iskolaelhagyás ellen. Absztraktkötet, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 200, 2019. ISBN: 9786155657078
  8. Csók, C.: Két szociális és két bölcsész szak munkaerő-piaci jellemzői.
    In: Prevenció, intervenció és kompenzáció - Korszerű neveléstudományi módszerekkel a korai iskolaelhagyás ellen. Absztraktkötet, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 63, 2019. ISBN: 9786155657078
  9. Csók, C.: Labour market characteristics of individuals choosing supporting professions.
  10. Kovács, K., Ceglédi, T., Csók, C., Demeter-Karászi, Z., Dusa, Á., Fényes, H., Hrabéczy, A., Kocsis, Z., Kovács, K., Markos, V., Máté-Szabó, B., Németh, D., Pallay, K., Pusztai, G., Szigeti, F., Tóth, D., Váradi, J.: Lemorzsolódott hallgatók 2018.
    CHERD-H. 2019, Debrecen, 102 p., 2019. ISBN: 9786156012005
  11. Csók, C.: Négy diplomás pálya mérlegen.
    In: Neveléstudomány - Horizontok és dialógusok. Absztraktkötet. Szerk.: Varga Aranka, Andl Helga, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 594, 2019. ISBN: 9789634294733
  12. Csók, C.: Segítő hivatást választók munkaerő-piaci jellemzői.
    In: XXXIV. Országos Tudományos Diákköri Konferencia: Pedagógiai, Pszichológiai, Andragógiai és Könyvtártudományi Szekció. Rezümékötet, Eötvös Lóránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Budapest, 76, 2019. ISBN: 9789634890973
  13. Csók, C.: Segítőként a munkaerő-piacon.
  14. Csók, C.: Segítő pályák összehasonlításban.
    In: Interdiszciplináris pedagógia múlt és jövő között : Tartalmi összefoglalók. Szerk.: Buda András, Kiss Endre, Kiss Árpád Archívum Könyvtára; Debreceni Egyetem Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet, Debrecen, 11, 2019. ISBN: 9789634901259
  15. Csók, C.: The responsibility of higher education.
    Acta Med. Sociol. 10 (28), 24-30, 2019.
    (Ismertetett mű: szerk. Pusztai Gabriella; Bocsi Veronika; Ceglédi Tímea. -A felsőoktatás (hozzáadott) értéke /Nagyvárad; Budapest : Partium Könyvkiadó; Personal Problems Solution; Új Mandátum Könyvkiadó, 2016)
  16. Csók, C.: The Social Recruitment Basis of the Helping Professionals.
    In: InterTalent Unideb 2018. Szerk.: Mándy Zsuzsanna, Mező Lilla Dóra, Mező Ferenc, Debreceni Egyetem, Debrecen, 113-119, 2019. ISBN: 9789634901983
2018
  1. Csók, C.: A burnout vizsgálata a gyermekjóléti, gyermekvédelmi intézményekben dolgozó szociális szakemberek körében.
    Szociálped. 11 146-160, 2018.
  2. Csók, C., Dusa, Á., Hrabéczy, A., Novák, I., Demeter-Karászi, Z., Ludescher, G., Markos, V., Németh, D.: A hallgatói lemorzsolódás és háttértényezői egy kvalitatív kutatás tükrében.
    In: Lemorzsolódás és perzisztencia a felsőoktatásban. Szerk.: Pusztai Gabriella, Szigeti Fruzsina, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 38-62, 2018. ISBN: 9789633187548
  3. Markos, V., Dusa, Á., Demeter-Karászi, Z., Ludescher, G., Novák, I., Csók, C., Hrabéczy, A., Németh, D.: A hallgatói lemorzsolódást befolyásoló háttértényezők feltárása egy kvalitatív kutatás tükrében.
    In: Oktatás, gazdaság, társadalom:HuCER 2018 : absztraktkötet, Magyar Nevelés-és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 53, 2018. ISBN: 9786155657047
  4. Csók, C.: A tanulás IPOO-modelljének szociálpedagógiai vonatkozásai.
    In: A világ interdiszciplináris megközelítésben 2.. Szerk.: Mező Ferenc, Mező Katalin, Mándy Zsuzsanna, Mester Dolli, Debreceni Egyetem, Debrecen, 23-31, 2018. ISBN: 9789634739845
  5. Csók, C.: Humán élet a Földön kívül a gyermekvédelem aspektusából.
    In: A világ interdiszciplináris megközelítésben 2.. Szerk.: Mező Ferenc, Mező Katalin, Mándy Zsuzsanna, Mester Dolli, Debreceni Egyetem, Debrecen, 59-70, 2018. ISBN: 9789634739845
  6. Csók, C.: Segítőként a munkaerő-piacon.
    In: VIII. Trefort Ágoston Szakképzés- és Felsőoktatás-pedagógiai Konferencia, Óbuda University, Budapest, 22-23, 2018.
  7. Csók, C.: Segítő pályák mérlegen.
  8. Csók, C.: Segítő pályák társadalmi rekrutációs bázisa.
    In: interTALENT UNIDEB. Absztrakt összefoglalók. Szerk.: Mándy Zsuzsanna, Debreceni Egyetem, Debrecen, 31-32, 2018. ISBN: 9789634739937
  9. Csók, C.: Segítő pályák vonzásában.
    In: Közösségek a művelődés és képzés világában: Tudományos Konferencia és Szakmai Találkozó Durkó Mátyás emlékére : Absztraktkötet. Szerk.: Juhász Erika, Debreceni Egyetem, Debrecen, 22, 2018. ISBN: 9786158022651
  10. Csók, C.: Segítő szakemberek a munka világában.
    Különleges bánásmód. 4 (Különszám), 47, 2018.
2017
  1. Csók, C.: A burnout vizsgálata a gyermekjólét, gyermekvédelem területén dolgozó szociális szakemberek körében.
    In: interTALENT UNIDEB : absztrakt, összefoglalók. Szerk.: Mándy Zsuzsanna, Debreceni Egyetem, Debrecen, 41-42, 2017. ISBN: 9789634739531
  2. Csók, C.: A burnout vizsgálata a gyermekjóléti, gyermekvédelmi intézményekben dolgozó szociális szakemberek körében.
    In: Intertalent Unideb. Szerk.: Zsuzsanna Mándy, Debreceni Egyetem, Debrecen, 66-74, 2017. ISBN: 9789634739531
  3. Csók, C.: A burnout vizsgálata a gyermekjóléti, gyermekvédelmi intézményekben dolgozó szociális szakemberek körében.
    In: XXXIII. Országos Tudományos Diákköri Konferencia: Pedagógiai, Pszichológiai, Andragógiai és Könyvtártudományi Szekció : absztraktok : Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Kar, 2017. április 18-20.. Szerk.: Szirmai Éva, Szegedi Egyetemi Kiadó : Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó, Szeged, 44, 2017. ISBN: 9786155455728
  4. Csók, C.: A burnout vizsgálata a gyermekjóléti, gyermekvédelmi intézményekben dolgozó szociális szakemberek körében.
    In: Diáktudósok : a XXXIII. OTDK 13. Szekciójának első helyezett pályamunkái : Pedagógiai, Pszichológiai, Andragógiai és Könyvtártudományi Szekció. Szerk.: Szirmai Éva; Molnárné Urbanik Tímea, Szegedi Egyetemi Kiadó : Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó, Szeged, 13-31, 2017.
  5. Csók, C.: A vallásosság különböző dimenzióinak vizsgálata a segítő képzésekben részt vevő hallgatók körében.
  6. Csók, C.: Eredményesség felsőfokon, avagy a siker titka.
    PedActa. 7 (2), 93-96, 2017.
    (Ismertetett mű: szerk. Pusztai Gabriella, Kovács Klára. -Ki eredményes a felsőoktatásban? /Nagyvárad : Partium Könyvkiadó; Personal Problems Solution ; Budapest : Új Mandátum Könyvkiadó, 2015)
2016
  1. Csók, C.: A burnout vizsgálata a szociális szakemberek körében.
    In: Multikulturális műhely : tanulmányok 4.. Szerk.: Láczay Magdolna, Bocsi Veronika, Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Felnőttképzési Kar, Hajdúböszörmény, 108-113, 2016. ISBN: 9789631261981
  2. Csók, C.: A burnout vizsgálata a szociális szakemberek körében.
2015
  1. Csók, C.: A burnout vizsgálata a szociális szakemberek körében.
feltöltött közlemény: 103 Open Access: 14
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK