Tudóstér: Berencsi Alexa publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 11 Open Access: 3
2023
  1. Berencsi, A., Kiss, V., Fehér, A.: A hagyományostól eltérő táplálkozási módok vizsgálata szisztematikus szakirodalmi elemzéssel.
    In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLVI. vándorgyűlésének programja / Biró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Győr, 14, 2023. ISBN: 9786155606151
  2. Fehér, A., Berencsi, A., Kiss, M., Boros, H., Kontor, E.: Az élelmiszerfogyasztói tudatosság építésének új dimenziója - Internet of Food.
    In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLVI. vándorgyűlésének programja / Biró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Győr, 17, 2023. ISBN: 9786155606151
  3. Fehér, A., Berencsi, A., Kiss, M., Kontor, E.: Internet of Food - új lehetőség az élelmiszerfogyasztói tudatosság építésére.
    In: Reziliens marketing - Válaszok változó kihívásokra : Egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXIX. Nemzetközi konferencia : Absztraktkötet. Szerk.: Révész Balázs, Gyulai Zsófia, Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar, Szeged, 42-43, 2023.
  4. Szőllősi, L., Berencsi, A., Boros, J., Várnagy, E.: Kari Tudományos Diákköri Konferencia: Rezümé kötet.
    Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 73 p., 2023.
  5. Fehér, A., Berencsi, A.: Vega vagy nem vega? Ezt itt a kérdés!.
2022
  1. Fehér, A., Berencsi, A.: Marketingkutatás az online térben - a netnográfia rejtelmei.
  2. Szilágyi, C., Fehér, A., Berencsi, A.: Üdítőitalokkal kapcsolatos egészségtudatosság feltárása a fiatal felnőttek körében szemkamerás vizsgálat segítségével.
    Economica. 13 (3-4), 24-38, 2022.
2020
  1. Berencsi, A.: Az energia- és sportitalok fogyasztói és szakértői megítélésének kvalitatív vizsgálata.
    In: Kari tudományos diákköri konferencia : rezümé kötet. Szerk.: Dajnoki Krisztina, Héder-Rima Mária, Szőllősi László, DE GTK TDT, Debrecen, 13, 2020.
  2. Berencsi, A., Fehér, A.: Az energiaitalok fogyasztói és szakértői megítélésének kvalitatív elemzése.
    Táplálkozásmarketing. 7 (2), 51-63, 2020.
  3. Berencsi, A., Fehér, A.: Az energiaitalok fogyasztói és szakértői megítélésének vizsgálata.
    Táplálkozásmarketing. 7 (2), 51-63, 2020.
  4. Berencsi, A.: Fókuszban az energiaital.
feltöltött közlemény: 11 Open Access: 3
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK