Tudóstér: Pándyné Bacskai Katinka publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 42 Open Access: 10
2024
  1. Pusztai, G., Demeter-Karászi, Z., Csonka, É., Bencze, Á., Major, E., Szilágyi, E., Bacskai, K.: Patterns of parental involvement in schools of religious communities: a systematic review.
    British Journal of Religious Education. 46 (1), 1-20, 2024.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Education (2022)
    D1 Religious Studies (2022)
2023
  1. Kovács, K., Kovács, K., Bacskai, K., Békési, Z., Oláh, Á., Pusztai, G.: Correction: Kovács et al. The Effects and Types of Parental Involvement in School-Based Sport and Health Programs Still Represent a Knowledge Gap: A Systematic Review. Int. J. Environ. Res. Public Health 2022, 19, 12859.
    Int. J. Environ. Res. Public Health. 20 (9), 1-1, 2023.
  2. Dan, B., Kovács, K., Bacskai, K., Ceglédi, T., Pusztai, G.: Family-SEN School Collaboration and Its Importance in Guiding Educational and Health-Related Policies and Practices in the Hungarian Minority Community in Romania.
    Int. J. Environ. Res. Public Health. 20 (3), 1-14, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis (2022)
    Q2 Pollution (2022)
    Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health (2022)
  3. Dan, B., Szűcs, T., Hrabéczy, A., Sávai-Átyin, R., Kovács, K., Bacskai, K.: Ha mindenkinek nehezebb kicsit. Tanár-szülő kapcsolattartás sajátos nevelési igényű tanulók esetében.
    In: VIII. Különleges Bánásmód Nemzetközi Interdiszciplináris Konferencia Program- és Absztrakt kötet = 8th International Interdisciplinary Conference about Special Treatment Program and Abstract Volume. Szerk.: Mező Katalin, Mező Ferenc, Debreceni Egyetem, Debrecen, 53-54, 2023. ISBN: 9789634904922
  4. Hrabéczy, A., Ceglédi, T., Bacskai, K., Pusztai, G.: How Can Social Capital Become a Facilitator of Inclusion?.
    Educ. Sci. 13 (2), 1-19, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Computer Science Applications (2022)
    Q2 Computer Science (miscellaneous) (2022)
    Q2 Developmental and Educational Psychology (2022)
    Q2 Education (2022)
    Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (2022)
    Q2 Public Administration (2022)
  5. Bacskai, K., Dan, B., Szűcs, T., Sávai-Átyin, R., Hrabéczy, A., Kovács, K., Ridzig, G., Kiss, D., Pusztai, G.: Problémák és megoldások a sajátos nevelési igényű diákok tanárai és szülei közötti együttműködésben.
    Iskolakultúra. 33 (9), 3-29, 2023.
  6. Dan, B., Csók, C., Alter, E., Bacskai, K., Pusztai, G.: The Role of School Support Staff in Strengthening the Relationship between Parents and the School.
    In: Book of Abstracts of the 6thInternational Conference on Future of Education 2023 (Future Edu 2023). Ed.: Brian D. Beitzel, The International Institute of Knowledge Management (TIIKM), Sri Lanka, 65-65, 2023. ISBN: 9786245746378
2022
  1. Csók, C., Alter, E., Bacskai, K., Dan, B., Pusztai, G.: A segítő szakemberek szülői bevonódásban betöltött szerepe: Egy szisztematikus szakirodalomáttekintés eredményei.
    In: 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség. Absztraktkötet: XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Steklács János, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 178, 2022. ISBN: 9789636260576
  2. Hrabéczy, A., Bacskai, K., Ceglédi, T.: A társadalmi tőke mint kompenzáló tényező hatása a tanulási problémával élő diákok eredményességére.
    In: 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség. Absztraktkötet : XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Steklács János; Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 97, 2022. ISBN: 9789636260576
  3. Dan, B., Kovács, K., Hrabéczy, A., Bacskai, K., Pusztai, G.: Is resilience a trait or a result in parental involvement?.
    In: Oktatás egy változó világban : Kutatás, innováció, fejlesztés : Absztraktfüzet. Szerk.: Juhász Erika; Kattein-Pornói Rita, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, 256-256, 2022. ISBN: 9786155657115
  4. Kovács, K., Dan, B., Hrabéczy, A., Bacskai, K., Pusztai, G.: Is Resilience a Trait or a Result of Parental Involvement?: The Results of a Systematic Literature Review.
    Educ. Sci. 12 (6), 1-18, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Computer Science Applications
    Q2 Computer Science (miscellaneous)
    Q2 Developmental and Educational Psychology
    Q2 Education
    Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
    Q2 Public Administration
  5. Hrabéczy, A., Ceglédi, T., Bacskai, K., Pusztai, G., Engler, Á.: Parents of students with learning problems: Families' leisure time and social capital as components of academic success and resilience.
    In: Sport and social responsibility : science and practice in times of crisis. Ed.: Kovács Karolina Eszter; Győri Krisztina; Kovács Klára, Center for Higher Education Research and Development, Debrecen, 11-11, 2022. ISBN: 9786156012197
  6. Kovács, K., Dan, B., Hrabéczy, A., Bacskai, K., Pusztai, G.: Szülői bevonódás és reziliencia sajátos nevelési igényű diákok családjaiban. Egy szisztematikus szakirodalom-áttekintés eredményei.
    In: VII. Különleges Bánásmód Nemzetközi Interdiszciplináris Konferencia = 7th International Interdisciplinary Conference about Special Treatment: Program- és absztraktkötet = Program and Abstract Volume. Szerk.: Mező Katalin, Mező Ferenc, Debreceni Egyetem, Debrecen, 26-27, 2022. ISBN: 9789634904212
  7. Bacskai, K., Ceglédi, T., Hrabéczy, A.: Tanulási problémával küzdő diákok szüleinek társadalmi beágyazottsága és az iskolával való kapcsolata.
    In: Szociológiai tudás és közjó : absztraktkötet. Szerk.: Loncsák Noémi; Szabó-Tóth Kinga, Magyar Szociológiai Társaság, Miskolc, 12-14, 2022. ISBN: 9786158117463
  8. Kovács, K., Kovács, K., Bacskai, K., Békési, Z., Oláh, Á., Pusztai, G.: The Effects and Types of Parental Involvement in School-Based Sport and Health Programs Still Represent a Knowledge Gap: A Systematic Review.
    Int. J. Environ. Res. Public Health. 19 (19), 1-13, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis
    Q2 Pollution
    Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
  9. Bacskai, K.: The impact of teachers on student achievement.
    In: Sociology of education: Theories, communities, contexts. Szerk.: Gabriella Pusztai, Debrecen University Press, Debrecen, 274-288, 2022, (Pallas Debrecina ; 23) ISBN: 9789636150594
  10. Bacskai, K., Ceglédi, T.: Ugródeszka-e a református iskola a hátrányos helyzetű tanulóknak?: Reziliens diákok a református oktatási rendszerben.
    Coll. Doctor. 18 (2), 282-291, 2022.
2021
  1. Hornyák, Á., Bacskai, K., Pusztai, G.: Az újító pedagógusok hatása az Észak-Magyarország és Észak-Alföld régió négy megyéjének középfokú oktatási intézményeiben.
    Magyar Pedagógia. 121 (3), 237-257, 2021.
  2. Pusztai, G., Bacskai, K., Morvai, L.: Religious Values and Educational Norms among Catholic and Protestant Teachers in Hungary.
    Religions (Basel). 12 (10), 1-12, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    D1 Religious Studies
2020
  1. Bacskai, K.: Az iskola és a család kapcsolata.
    Kapocs. 2 13-22, 2020.
  2. Pusztai, G., Morvai, L., Bacskai, K., Hornyák, Á.: Characteristics of Teaching Community Capital - Focus on Teachers in Reformed Public Education Institutions.
    Central European Journal of Educational Research. 2 (2), 48-55, 2020.
  3. Barabás, A., Bacskai, K.: Correlation Between Educational Performance, Family Background and Settlement Type in Covasna County, Romania.
    Central European Journal of Educational Research. 2 (3), 62-69, 2020.
  4. Bacskai, K.: Egy szakmai közösség: a pedagógusok.
    In: Nevelésszociológia: Elméletek, közösségek, kontextusok. Szerk.: Pusztai Gabriella, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 303-330, 2020, (Pallas Debrecina, ISSN 1587-7191 ; 20.) ISBN: 9789633188835
  5. Zoller, K., Bacskai, K.: Teacher Work and Job Satisfaction among Romanian Lower Secondary Teachers.
    Central European Journal of Educational Research. 2 (2), 93-100, 2020.
2019
  1. Bacskai, K.: Ahol jó tanárnak és diáknak lenni.
    Iskolakultúra. 29 (8), 120-123, 2019.
    (Ismertetett mű: Széll Krisztián. -Iskolai légkör és eredményesség /Szeged : Belevedere Meridionale,2018)
  2. Bacskai, K., Engler, Á., Pusztai, G., Bocsi, V.: Features of the Hungarian Teacher Educational System.
    Current Politics and Economics of Russia, Eastern and Central Europe. 34 (4), 455-475, 2019.
2018
  1. Bacskai, K.: A vallásosság hatása a családalapítással és a gyermekvállalással kapcsolatos.
    In: Család és karrier : Egyetemi hallgatók jövőtervei. Szerk.: Engler Ágnes, Center for Higher Education Research & Development - Hungary, Debrecen, 122-128, 2018, (Oktatáskutatók Könyvtára, ISSN 2064-9312 ; 3) ISBN: 9786158007764
  2. Bacskai, K.: Az egyházi általános iskolák felekezetenkénti leíró jellemzése a 2011-es bővülés előtti és utáni időszakban.
    In: Az oktatás gazdagsága : tanulmányok Polónyi István tiszteletére. Szerk.: Tóth Dorina Anna, Center for Higher Education Research and Development, Debrecen, 121-37, 2018, (Oktatáskutatók könyvtára, ISSN 2064-9312 ; 5) ISBN: 9786158007795
  3. Hörich, B., Bacskai, K.: Az iskolai lemorzsolódás intézményi jellemzői.
    Magyar Pedagógia. 118 (2), 133-156, 2018.
  4. Bacskai, K., Benkei-Kovács, B., Bocsi, V., Ceglédi, T., Dusa, Á., Engler, Á., Fehérvári, B., Fényes, H., Fináncz, J., Horváth, B., Joó, O., Kamuti, H., Márkus, Z., Pongrácz, A., Takács, T., Üröginé Ács, A., Engler, Á.: Család és karrier: egyetemi hallgatók jövőterei.
    Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ, Debrecen, 212 p., 2018. ISBN: 9786158007764
  5. Pusztai, G., Bocsi, V., Bacskai, K., Ceglédi, T., Csokai, A., Kocsis, Z., Szűcs, T.: Jelen és jövő határán: Hátrányos helyzetű középiskolások és hallgatók eredményes-sége.
    Wáli István Református Cigány Szakkollégium, Debrecen, 117 p., 2018. ISBN: 9786158104012
2017
  1. Bacskai, K., Pándy, Á.: A Denomination-based Description of Church- run Primary Schools: before and after the 2011 Expansion.
    Hung. Educ. Res. J. 7 (Suppl.), 207-219, 2017.
  2. Bacskai, K.: Az egyházi általános iskolák a 2011-es bővülés előtti és utáni időszakban.
    In: Interdiszciplináris pedagógia és a taneszközök változó regiszterei : X. Kiss Árpád Emlékkonferencia : tartalmi összefoglalók. Szerk.: Buda András, Kiss Endre, Debreceni Egyetem Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet, Debrecen, 11, 2017, (Kiss Árpád Archívum könyvsorozata, ISSN 1587-1150 ; 10) ISBN: 9789634900498
  3. Bacskai, K., Juhász, C.: Szakgimnáziumok működése két hátrányos helyzetű régióban.
    In: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia: Program és absztrakt kötet. Szerk.: Kerülő Judit, Jenei Teréz, Gyarmati Imre, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Nyíregyházi Egyetem, Nyíregyháza, 135, 2017. ISBN: 9789635088638
2016
  1. Széll, K., Bacskai, K., Borbély, S.: Hozzáadott érték a közoktatásban.
    In: A felsőoktatás (hozzáadott) értéke: Közelítések az intézményi hozzájárulás empirikus megragadásához. Szerk.: Pusztai Gabriella, Bocsi Veronika, Ceglédi Tímea, Partium ; PPS ; Új Mandátum, Nagyvárad ; Budapest, 69-77, 2016, (Felsőoktatás - Társadalom ; 6.) ISBN: 9789631254471
2015
  1. Pusztai, G., Bacskai, K.: A PISA és a fenntartói sokszínűség.
    Educatio. 24 (2), 39-49, 2015.
  2. Bacskai, K.: Iskolák a társadalom peremén: Alacsony státusú diákokat tanító eredményes tanárok.
    Belvedere Meridionale, Szeged, 191 p., 2015. ISBN: 9786155372377
  3. Pusztai, G., Bacskai, K.: Parochial Schools and PISA Effectiveness in Three Central European Countries.
    Act. Univ. Sapientiae Soc. Anal. 5 (2), 145-161, 2015.
2013
  1. Bacskai, K.: Hátrányos helyzetű iskolák tanárai Magyarországon és Szlovákiában.
    In: Vzdelávanie výskum a metodologia / Karlovitz János Tibor, Torgyik Judit, International Research Institute, Komarno, 633-644, 2013.
2012
  1. Bacskai, K.: Egyházi iskolák eredményessége a PISA 2009-ben három közép-európai országban.
    In: Vallás a keresztény társadalom után : tanulmányok Tomka Miklós emlékére. Szerk.: Földvári Mónika, Nagy Gábor Dániel, Belvedere Meridionále, Szeged, 253-270, 2012.
  2. Pusztai, G., Bacskai, K., Kardos, K.: Vallásos kisközösségekhez tartozó hallgatók.
    In: Egyetemi élethelyzetek : Ifjúságszociológiai tanulmányok. Szerk.: Dusa Ágnes Réka, Kovács Klára, Márkus Zsuzsanna, Nyüsti Szilvia, Sőrés Anett, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 121-146, 2012. ISBN: 9789633182260
2005
  1. Bacskai, K.: A felvidéki magyar egyházi gimnáziumok diákjainak nemzeti és vallási identitása.
    In: Régió és oktatás európai dimenzióban. Szerk.: Pusztai Gabriella, Doktoranduszok Kiss Árpád Közhasznú Egyesülete, Debrecen, 239-248, 2005, (Régió és oktatás, ISSN 2060-2596)(Tanulmányok a nevelésszociológia köréből, ISSN 1787-1743 ; 1.)
feltöltött közlemény: 42 Open Access: 10
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK