Tudóstér: Nagy-Pénzes Gabriella publikációi
PDF
tudományos
nem tudományos
OA
nem OA
könyv
könyvrészlet
folyóiratcikk
szabadalom
időszaki kiadvány
csak a Scopusban szereplők listázása
pályázati azonosítók megjelenítése
nyelv választása
magyar
idegen nyelv
szerzőség választása
első szerző
utolsó szerző
SCImago
Q1/D1
Q1
Q2
Q3
Q4
Q1-Q4
besorolás nélkül
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
-
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
szűkítés
feltöltött közlemény:
14
Open Access:
6
2024
Nagy-Pénzes, G.
, Vincze, F., Vighné Arany, Á., Bíró, É.:
Impact of a Primary School Health Promotion Programme on Adolescents' Health Behaviour and Well-Being
.
Children-Basel.
11 919-939, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q2
Pediatrics, Perinatology and Child Health (2023)
2023
Bíró, É., Vincze, F.,
Nagy-Pénzes, G.
, Ádány, R.:
Investigation of the relationship of general and digital health literacy with various health-related outcomes
.
Front. Public Health.
11 1-9, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q1
Public Health, Environmental and Occupational Health
2022
Bíró, É., Vincze, F.,
Nagy-Pénzes, G.
, Ádány, R.:
A magyar lakosság koronavírus-specifikus egészségműveltsége
.
Népegészségügy.
99 (1), 53-63, 2022.
Nagy-Pénzes, G.
, Vincze, F., Bíró, É.:
A School Intervention's Impact on Adolescents' Health-Related Knowledge and Behavior
.
Front. Public Health.
10 1-15, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q1
Public Health, Environmental and Occupational Health
2021
Nagy-Pénzes, G.
, Vincze, F., Bíró, É.:
Intervenciós vizsgálat középiskolások körében
.
Népegészségügy.
98 (2), 278, 2021.
2020
Nagy-Pénzes, G.
, Vincze, F., Bíró, É.:
Contributing Factors in Adolescents' Mental Well-Being: the Role of Socioeconomic Status, Social Support, and Health Behavior
.
Sustainability.
12 (22), 1-17, 2020.
Folyóirat-mutatók:
Q2
Energy Engineering and Power Technology
Q2
Environmental Science (miscellaneous)
Q1
Geography, Planning and Development
Q2
Management, Monitoring, Policy and Law
Q2
Renewable Energy, Sustainability and the Environment
Nagy-Pénzes, G.
, Vincze, F., Sándor, J., Bíró, É.:
Does Better Health-Related Knowledge Predict Favorable Health Behavior in Adolescents?
.
Int. J. Environ. Res. Public Health.
17 (5), 1-12, 2020.
Folyóirat-mutatók:
Q2
Health, Toxicology and Mutagenesis
Q2
Pollution
Q2
Public Health, Environmental and Occupational Health
Vighné Arany, Á.,
Nagy-Pénzes, G.
, Bíró, É.:
Preventív szemléletű iskolai egészségfejlesztés II.: Jó gyakorlatok, Debrecen
.
In: Csillagfényben : Neveléstudományi megelőzés : Kapcsolódó hatásgyakorlatok / Czakó Kálmán Dániel, Magyar Pedagógiai Társaság, Budapest, 284-299, 2020.
2019
Nagy-Pénzes, G.
, Balogh, B., Bíró, É.:
A különböző internetes tevékenységek problémás használatának vizsgálata középiskolások körében
.
In: Tavaszi Szél 2019 Konferencia. Nemzetközi Multidiszciplináris Konferencia : Absztraktkötet. Szerk.: Németh Katalin, Doktoranduszok Országos Szövetsége (DOSZ), Budapest, 565, 2019. ISBN: 9786155586422
Nagy-Pénzes, G.
, Bíró, É.:
Intervention study among high school students
.
Népegészségügy.
97 (3), 294, 2019.
Nagy-Pénzes, G.
, Balogh, B., Bíró, É.:
Problematic internet activities among high school students
.
Népegészségügy.
97 (2), 268-269, 2019.
2018
Varga, S.,
Nagy-Pénzes, G.
, Bíró, É.:
A szocioökonómiai státusz és az életmód összefüggése a középiskolások mentális egészségével
.
Népegészségügy.
96 (2), 110, 2018.
Nagy-Pénzes, G.
, Bíró, É.:
Egészségfejlesztő program középiskolások körében: az alapállapot felmérés eredményei = health promoting programme among high school students : the result of the baseline survey
.
Egészségfejlesztés.
59 (4), 7-16, 2018.
2017
Nagy-Pénzes, G.
, Bíró, É.:
Health behaviour and health-related knowledge of adolescents
.
Népegészségügy.
95 (2), 163-163, 2017.
feltöltött közlemény:
14
Open Access:
6
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja:
DEENK