Tudóstér: Papp Dávid publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 14 Open Access: 3
2023
  1. Papp, D., Győri, K., Kovács, K., Csukonyi, C.: A videójátékozás mint protektív megküzdési lehetőség és játékhasználati zavar jellemzőinek vizsgálata a távolléti oktatás alatt a felsőoktatási hallgatók körében.
    Alk. Pszichol. 25 (1), 51-73, 2023.
  2. Kovács, K., Békési, Z., Győri, K., Papp, D.: Gender differences in the characteristics of gaming and esport aspirations in Hungary.
    Contemporary Social Science. 18 (1), 58-75, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    D1 History (2022)
    Q2 Social Sciences (miscellaneous) (2022)
2022
  1. Csukonyi, C., Papp, D.: A mentális állóképesség alakulása a hagyományos sportolók (vívás, kézilabda) és az e-sportolók körében.
    In: Sorsunk - jelenünk : Tanulmányok Prof. Dr. Kiss Enikő Csilla köszöntésére. Szerk.: Csókási Krisztina; Teleki Szidalisz Ágnes, Akadémiai Kiadó, Budapest, 1-12, 2022. ISBN: 9789634548294
  2. Kovács, K., Kovács, K., Szabó, F., Dan, B., Szakál, Z., Moravecz, M., Szabó, D., Harmatiné Olajos, T., Csukonyi, C., Papp, D., Őrsi, B., Pusztai, G.: Sport Motivation from the Perspective of Health, Institutional Embeddedness and Academic Persistence among Higher Educational Students.
    Int. J. Environ. Res. Public Health. 19 (12), 1-23, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis
    Q2 Pollution
    Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
2021
  1. Papp, D., Győri, K., Kovács, K., Csukonyi, C.: The effects of video gaming on academic effectiveness of higher education students during emergency remote teaching.
    Hung. educ. res. j. 12 (2), 202-212, 2021.
2020
  1. Bátfai, N., Csukonyi, C., Papp, D., Hermann, C., Deákné, O., Győri, K.: A DEAC-Hackers esport szakosztály mesterséges intelligencia oktatási és kutatási elképzelése a Minecraftban.
    Mesterséges intelligencia 2 (1), 95-109, 2020.
  2. Papp, D.: Az e-sport-és a hagyományos sportközvetítéseket követők összehasonlító vizsgálata sportnézői motivációjuk mentén.
    Juvenilia. 8 272-283, 2020.
  3. Papp, D., Őrsi, B., Csukonyi, C.: Digitális technológia a vezetésben..
    Új Munkaügyi Szemle. 1 (1), 82-89, 2020.
  4. Csukonyi, C., Papp, D.: Eljött az esportpszichológusok ideje: avagy, szükségük van-e az esportolóknak is sportpszichológusra?.
    In: Trendek a versenysport és a szabadidősport területéről. Szerk.: Balogh László, Debreceni Egyetem Sporttudományi Koordinációs Intézet, Debrecen, 21-28, 2020, (Válogatott tanulmányok a sporttudomány köréből, ISSN 2631-0910 ; 4) ISBN: 9789634902218
  5. Bátfai, N., Csukonyi, C., Papp, D., Szabó, J., Tóth, L., Kovács, F.: HKK-Hackers: a halálos robotfegyverek és az asimovi három törvény.
    Hadtudományi Szemle. 13 (1), 5-25, 2020.
  6. Győri, K., Papp, D.: MinecraftEDU - Van-e relevanciája a videójátékokkal történő oktatásnak?.
    Mesterséges intelligencia. 2 (2), 23-33, 2020.
  7. Papp, D.: Recenzió Andrejkovics Zoltán: A láthatatlan játék - A győztesek gondolkodásmódja az e-sportban című könyvéről.
    Mesterséges intelligencia. 2 (2), 105-110, 2020.
    (Ismertetett mű: Andrejkovics Zoltán. -A láthatatlan játék - A győztesek gondolkodásmódja az e-sportban. /Budapest : Agave Könyvek, 2017. -192. -)
2019
  1. Papp, D., Őrsi, B., Csukonyi, C.: Digitális technológia a vezetésben.
    Munkaügyi szle. 5 (12), 1-8, 2019.
  2. Bátfai, N., Papp, D., Bogacsovics, G., Szabó, M., Simkó, V., Bersenszki, M., Szabó, G., Kovács, L., Kovács, F., Varga, E.: Object file system software experiments about the notion of number in humans and machines.
    Cognition, Brain, Behavior. 23 (4), 257-280, 2019.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Experimental and Cognitive Psychology
feltöltött közlemény: 14 Open Access: 3
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK