Tudóstér: Földi Kata publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 109 Open Access: 30
2024
  1. Szakály, Z., Szűcs, R., Földi, K., Kiss, M.: A laborhús iránti fogyasztói preferenciák vizsgálata magyar fogyasztók körében.
    Gazdálkodás. 68 (5), 445-461, 2024.
  2. Földi, K.: Az ár szerepe és jelentősége a kereskedelmi vállalkozásoknál és a fogyasztói vásárlói döntéshozatalban aktuális kutatások tükrében: egyetemi jegyzet.
    Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 85 p., 2024. ISBN: 9789636151539
  3. Szűcs, R., Földi, K.: Consumer Perception of Private Label Products in Hungary.
    Eur. Sci. J. 20 (25), 1-14, 2024.
  4. Földi, K., Fehér, A., Soós, M., Szűcs, R.: Fogyasztóvédelmi aggályok az online kereskedelemben különös tekintettel az árra.
    In: Érték a jövő marketingjében : Tanulmánykötet Rekettye Gábor Professzor Úr tiszteletére. Szerk.: Lányi Beatrix; Biró Borbála; Csóka László; Szűcs Krisztián, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 32-39, 2024.
  5. Földi, K., Pénzes, I., Pólya, É.: Kereskedelemszervezés és vásárlásösztönzés összefüggései a magyar FMCG piacon.
    JTGF. 18. évfolya, 3-4 szám 71-80, 2024.
  6. Földi, K.: Kereskedelmi marketing: egyetemi jegyzet.
    Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 107 p., 2024. ISBN: 9789636151416
  7. Földi, K., Priksz, D., Szakács, A.: Nemzeti dohánybolt kiemelt üzletválasztási tényezőinek kvalitatív kutatása.
    Controll. info. 12 (2), 39-46, 2024.
  8. Földi, K., Pénzes, I.: Online vásárlói magatartás az Észak- és Dél-Alföld régiókban.
    Régiókut. szle. 8. évfolyam 2. szám 13-24, 2024.
2023
  1. Földi, K.: A koronavírus hatása az élelmiszer vásárlásra az 1. hullámban: azaz az FMCG piaci kiskereskedelmi üzletvezetők és helyettesek (kínálati oldal) kvalitatív kutatása.
    In: Empatikus marketing interdiszciplináris közelítésben : Tanulmánykötet Törőcsik Mária Professzor Asszony köszöntésére / szerkesztette Szűcs Krisztián, Csapó János, Jakopánecz Eszter, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 58-65, 2023. ISBN: 9789636261719(print)
  2. Földi, K., Heltai, É., Szakács, A.: Egy hús- és hentesáru üzlet választásának értékelő elemzése, különösen az ár mint befolyásoló tényező és az ár-észlelés tükrében.
    Polg. szle. 19 (1-3), 349-363, 2023.
  3. Földi, K., Török, Á., Szakács, A.: Építő- és tüzelőanyag vásárlás információ keresés netnográfiai kutatása.
    Controll. info. 11 (3), 27-32, 2023.
  4. Földi, K., Pólya, É., Pénzes, I.: Fight for customers correlations of trade organizations and sales promotion on the Hungarian FMCG market.
    In: Challenges in the Carpathian basin : 16th Annual International Conference on Economics and Business : conference volume. Ed.: Nagy Benedek, RISOPRINT, Kolozsvár, 287-294, 2023. ISBN: 9789735330385
  5. Földi, K., Pólya, É., Pénzes, I.: Fight for Customers - Correlations of Trade Organizations and Sales Promotionon the Hungarian FMCG Market.
    TM. 10 (2), 31-38, 2023.
  6. Földi, K., Szakács, A., Hencz, V.: Koronavírus hatásának kvalitatív kutatása a zöldségfogyasztásra.
    In: Műszaki, technológiai és gazdasági kihívások a 21. században elektronikus dok. : nemzetközi magyar nyelvű konferenciasorozat : 2023. március 31. : előadások és poszterek összefoglalói. Szerk.: Dobozi Réka; Mihalkó József; Pappné Sziládi Katalin, Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar, Szeged, 42, 2023. ISBN: 9789633069288
  7. Földi, K., Szakács, A., Hencz, V.: Koronavírus hatásának kvantitatív kutatása a zöldségfogyasztásra.
    In: Műszaki, technológiai és gazdasági kihívások a 21. században elektronikus dok. : nemzetközi magyar nyelvű konferenciasorozat : 2023. március 31. : előadások és poszterek összefoglalói. Szerk.: Dobozi Réka; Mihalkó József; Pappné Sziládi Katalin, Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar, Szeged, 43, 2023. ISBN: 9789633069288
  8. Földi, K., Balogh, B.: Környezettudatos ruhavásárlási szokások kvalitatív kutatása a fenntarthatóság jegyében.
    In: "New Trends and Challenges in Management" Conference = "Kihívások és tanulságok a menedzsment területén" Konferencia : Abstract booklet = Absztraktfüzet, Debreceni Egyetem Műszaki Kar Műszaki Menedzsment Tanszék, MTA DAB Műszaki Szakbizottság, Debrecen, 30, 2023. ISBN: 9789634905127
  9. Földi, K., Hencz, V., Szakács, A.: Qualitative and Quantitative Research of Vegetable Consumption, Especially in the Case Of Bonduelle Canned Goods.
    Controll. info. 10 (special), 43-47, 2023.
  10. Földi, K.: Qualitative research on food shopping behavior from the point of view of today's retailers.
    In: Challenges in the Carpathian basin : 16th Annual International Conference on Economics and Business : conference volume. Ed.: Nagy Benedek, RISOPRINT, Kolozsvár, 295-305, 2023. ISBN: 9789735330385
  11. Földi, K., Vajas, B., Szakács, A.: Research of Buying Habits of Private Label Goods in the FMCG Market.
    Controll. info. 10 (Spec.), 14-19, 2023.
  12. Földi, K., Pénzes, I.: Research of online food shopping habits in Hungary.
    In: Challenges in the Carpathian basin : 16th Annual International Conference on Economics and Business : conference volume. Ed.: Nagy Benedek, RISOPRINT, Kolozsvár, 12-24, 2023. ISBN: 9789735330385
2022
  1. Földi, K., Horváth, K.: A vasúti forgalmi karrierpálya és szakmai teljesítmény értékelési rendszer kialakítása.
    Acta Wekerleensis. 1 84-105, 2022.
  2. Földi, K., Szakács, A.: Javaslatok a 2020-as Agrárcenzus kutatáshoz összeírói tapasztalatok alapján Magyarországon.
    Controll. info. 10 (2), 39-43, 2022.
  3. Földi, K., Fábián, Z.: Kürtöskalács bevezetése Szerbiába.
    Acta Wekerleensis. 1 124-137, 2022.
2021
  1. Földi, K., Zombori, N.: A fogyasztói magatartás kvantitatív kutatása a RepTár Szolnok repülőmúzeum esetében.
    Acta Wekerleensis. 1 108-136, 2021.
  2. Földi, K., Békési, N.: A magyar méz külpiaci bevezetési lehetőségei a holland piacon.
    Acta Wekerleensis. 1 62-70, 2021.
  3. Földi, K.: Kereskedelmi márkás és akciós áruk beszerzési gyakorlata FMCG piaci üzletláncoknál.
    Logiszt. trendek legjobb gyak. 7 (1), 27-30, 2021.
  4. Földi, K.: Kereskedő mestervizsgára felkészítő oktatási jegyzet.
    Magyar Kereskedelmi és Iparkamara, Budapest, 164 p., 2021.
  5. Földi, K.: Magyar származás hatásának kvalitatív kutatása a kereskedelmi márkás élelmiszerek márkaválasztására Kelet-Magyarországon 2020-ban.
    In: "Post-traumatic marketing: virtuality and reality" : Proceedings of the EMOK 2021 International Conference. Ed.: Ariel Mitev, Tamás Csordás, Dóra Horváth, Kitti Boros, Corvinus University of Budapest, Budapest, 376-385, 2021. ISBN: 9789635038
  6. Ócsainé Bartalos, K., Földi, K.: Nyugati jó szomszéd: Ausztria, mint potenciális külpiac = Good western neighborhood: Austria as a potential foreign market.
    Gazdálktud. közl. 9 (2), 53-58, 2021.
  7. Földi, K., Pólya, É.: Recommendations for the 2020 Agricultural Census Research in Hungary by compiler experiences.
    Gradus. 8 (3), 51-57, 2021.
  8. Földi, K.: The qualitative research of Hungarian origin effect on private label food brand choice in east Hungary in 2020.
    In: 15th International Conference on Economics and Business : Challenges in the Carpathian Basin : Global Challenges - Local Answers. Interdependencies or Slobalisation?, Editura Risoprint, Cluj-Napoca, 449-462, 2021. ISBN: 9789735327521
2020
  1. Földi, K., Zombori, N.: A fogyasztói magatartás kvalitatív kutatása a Reptár Szolnok Repülőmúzeum esetében.
    Acta Wekerleensis. 2020 32-49, 2020.
  2. Földi, K., László, B.: Nagykőrös lakosságának élelmiszer vásárlási attitűdjei, az üzletválasztást befolyásoló tényezők kvalitatív kutatása.
    Acta Wekerleensis. 2020 13-32, 2020.
2019
  1. Tóthné Dóra, H., Földi, K.: Empirical research on business awareness concerning workplace créches.
    Economica. 10 (2), 91-98, 2019.
  2. Földi, K., Kovács, Á.: Fogyasztói motivációk vizsgálata az alkoholmentes üdítőitalok piacán.
    Gradus. 6 (2), 204-209, 2019.
  3. Szilágyi, G., Földi, K.: The economic impact of intellectual property in Europe and Hungary = A szellemi tulajdon gazdasági hatása Európában és Magyarországon.
    Economica. 10 (2), 83-90, 2019.
2018
  1. Földi, K., Kovács, Á.: Alkoholmentes italkategóriák választását befolyásoló tényezők.
    Economica. 9 (3), 1-11, 2018.
  2. Földi, K., Török, Á.: Egy sikeres bolt készletgazdálkodásának elemzése egy hátrányos helyzetű kistérségben.
    Economica. 9 (3), 1-10, 2018.
  3. Földi, K., Török, Á.: Sikeres gazdabolt értékesítésének elemzése egy hátrányos helyzetű kistérségben.
    Gradus. 5 (2), 171-177, 2018.
2017
  1. Földi, K., Zombori, N.: A kulturális marketing értékelő elemzése a RepTár Szolnoki Repülőmúzeum példáján keresztül.
    Gradus. 4 (2), 565-570, 2017.
  2. Földi, K., Pólya, É.: Kereskedelmi márkás élelmiszerek vásárlási szokásainak kvalitatív kutatása Kelet-Magyarországon 2017-ben.
    Gradus. 4 (2), 538-543, 2017.
  3. Földi, K., Szatmári, J., Szakács, A.: Pénzügyi tudatosság és hitelkártya használati szokások kutatása 2017-ben.
    Gradus. 4 (2), 551-556, 2017.
  4. Szakács, A., Földi, K., Szakács, Z., Simon, S.: Tudatos pénzügyi fogyasztó magatartásának és gazdasági viselkedésének vizsgálata.
    Gradus. 4 (2), 534-537, 2017.
2016
  1. Földi, K.: Élelmiszer kiskereskedelem strukturális átalakulásának hatása a vásárlói szokásokra különös tekintettel az üzletválasztásra.
  2. Földi, K.: Vásárlásösztönző rendezvénnyel szembeni üzletvezetői elvárások és elégedettség feltáró kutatása.
    Gradus. 3 (2), 239-244, 2016.
2015
  1. Vincze, K., Földi, K.: A Grande-Inox Kft beszerzésének értékelő elemzése.
    Economica. 8 (2), 77-85, 2015.
  2. Vincze, K., Földi, K.: A Grande-Inox Kft készletezésének értékelő elemzése.
    Economica. 8 (2), 87-99, 2015.
  3. Domján, A., Földi, K.: Az idő befolyásoló hatása a vásárlásra.
    Economica. 8 (2), 65-75, 2015.
  4. Pólya, É., Földi, K.: Élelmiszerkereskedelem rendszere = System of food trade.
    Szolnoki Főiskola, Szolnok, 54 p., 2015. ISBN: 9786155570018
  5. Földi, K.: Magyar származás hatásának kvalitatív és kvantitatív kutatása a kereskedelmi márkás élelmiszerek márkaválasztására Kelet-Magyarországon.
    In: 12th Annual International Conference on Economics and Business : Value changes in a transforming economy: Challenges in the Carpathian Basin / edited by Andrea Csata et al, Editura Risoprint, Kolozsvár, 339-354, 2015. ISBN: 9789735315665
  6. Földi, K.: Marketingcsatorna tervezése és menedzselése: tutori kalauz.
    Szolnok : Szolnoki Főiskola,, 18 p., 2015.
  7. Földi, K.: Marketingcsatorna tervezése és menedzselése tantárgyi kalauz.
    Szolnoki Főiskola, Szolnok, 25 p., 2015.
  8. Földi, K.: Származási ország különös tekintettel magyar származás hatásának szakirodalmi és szekunder kutatása.
    Economica. 8 (4-1), 108-118, 2015.
  9. Földi, K.: Személyes eladás: tutori kalauz.
    Szolnok : Szolnoki Főiskola,, 18 p., 2015.
2014
  1. Szűcs, R., Máté, Z., László, É., Földi, K., Mommertz, S.: An examination of language requirements for newly-graduated students by quantitative research.
    Eur. Sci. J. 10 (34), 390-406, 2014.
  2. Földi, K.: Élelmiszer kiskereskedelmi üzletválasztási tényezők kvantitatív kutatása Szolnokon.
    Élelm. Táplálk. Mark. 10 (1), 21-28, 2014.
  3. Földi, K.: Kereskedelmi márkás élelmiszerek vizsgálata Kelet-Magyarországon.
    In: A területi fejlődés dilemmái. Szerk.: Lukovics Miklós, Zuti Bence, Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar, Szeged, 289-305, 2014. ISBN: 9789633063446
  4. Földi, K.: Magyar származás hatása a kereskedelmi márkás élelmiszerek márkaválasztására Kelet-Magyarországon.
    In: Így kutattunk mi! : Nemzeti Kiválóság Országos Program ösztöndíjasainak tanulmányaiból : tanulmánykötet, Közigazgatási és Igazságügyi Hivatal, Budapest, 85-105, 2014. ISBN: 9786158010009(3.köt.)
  5. Földi, K.: Magyar származás hatásának kvalitatív és kvantitatív kutatása a kereskedelmi márkás élelmiszerek márkaválasztására Kelet-Magyarországon.
    Economica. 7 (2), 215-229, 2014.
  6. Földi, K.: Oktatási segédanyag Kereskedelmi marketing és Fogyasztói magatartás tantárgyakhoz.
    Szolnoki Főiskola, Szolnok, 40 p., 2014.
  7. Földi, K., Pólya, É.: Role of children in the case of parental food store choice.
    Economica. 7 (2), 180-187, 2014.
  8. Földi, K., Szakács, A.: The importance of Hungarian food retailing and developing trends.
    In: Controller info studies. Szerk.: Zéman Zoltán, Copy & Consulting and Unio Publishing, Budapest, 74-78, 2014. ISBN: 9789630897518
2013
  1. Földi, K., László, É., Máté, Z., Szűcs, R.: A munkaerőpiac nyelvi kompetenciákkal kapcsolatos elvárásai - az online megkérdezés eredményei.
  2. László, É., Földi, K., Máté, Z., Szűcs, R.: A munkaerőpiacon szükséges nyelvi kompetenciák feltérképezése kvalitatív eszközökkel.
    Szolnoki Tud. Közl. 17 140-151, 2013.
  3. Szűcs, R., Máté, Z., László, É., Földi, K.: A pályakezdő diplomásokkal szemben támasztott nyelvi elvárások felmérése kvantitatív kutatással.
    Szolnoki Tud. Közl. 17 125-139, 2013.
  4. Földi, K.: Kelet-magyarországi élelmiszer üzletválasztási szokások kvalitatív kutatása.
    In: XIX. Nemzetközi környezetvédelmi és Vidékfejlesztési Diákkonferencia = 19th International student conference on environmental protection and rural development. Szerk.: Szabó Attila, Alumni Kiadó Kft., Szolnok, 50-51, 2013. ISBN: 9789638933997
  5. Földi, K.: Kelet-magyarországi élelmiszer üzletválasztási szokások kvalitatív kutatása.
    In: XIX. Nemzetközi környezetvédelmi és Vidékfejlesztési Diákkonferencia = 19th International student conference on environmental protection and rural development. Szerk.: Szabó Attila, Szolnoki Főiskola, Szolnok, 1-10, 2013. ISBN: 9789638993502
  6. Földi, K.: Kelet-magyarországi élelmiszer vásárlói szokások kvalitatív kutatása.
    In: Gazdálkodás és menedzsment : tudományos konferencia : "környezettudatos gazdálkodás és menedzsment" / [szerk. Ferencz Árpád], Kecskeméti Főiskola Kertészeti Főiskolai Kar, Kecskemét, 308-312, 2013. ISBN: 9786155192197
  7. Földi, K.: Kiskereskedelem jelentősége, fejlődési irányai és trendjei.
    Controll. info. 1 (5-6), 45-48, 2013.
  8. László, É., Földi, K.: Máshol és másként: avagy változások a hazai lakosság élelmiszer vásárlási és fogyasztási szokásaiban.
    In: A válság hatása a kiskereskedelemre. Szerk.: Sikos T. Tamás, Szent István Egyetemi Kiadó, Gödöllő, 91-100, 2013. ISBN: 9789632693866
  9. Földi, K.: Szolnoki élelmiszer-vásárlók kvantitatív kutatása.
    Területi Stat. 53 (1), 69-93, 2013.
2012
  1. Pénzes, I., László, É., Szakács, A., Földi, K.: A fogyasztói és szervezeti magatartás szerepe az Alföldi térség/régió gazdasági fenntarthatóságában, kiemelet tekintettel az FMCG piacra.
    Economica. 2 53-62, 2012.
  2. Földi, K., Bajdó, A., Balogh, B., Halász, J., Ecsédi, L.: A gyerekek befolyásoló szerepe az élelmiszervásárlás döntési folyamatában.
    Szolnoki Tud. Közl. 16 313-322, 2012.
  3. Földi, K., Bajdó, A., Balogh, B., Halász, J., Ecsédi, L.: A gyerekek befolyásoló szerepe az élelmiszervásárlási döntési folyamatban.
    Economica. 5 (Klsz.), 78-86, 2012.
  4. Földi, K.: A szolnoki élelmiszer kiskereskedelem strukturális átalakulása és hatásai.
    In: XVIII. Nemzetközi Tehetséggondozási : Környezetvédelmi és Vidékfejlesztési : Diákkonferencia : Szolnok, 2012. szeptember 28-29.. Szerk.: Szabó Attila, Alumni Kft. : Szolnoki Főiskola, Szolnok, 1-4, 2012. ISBN: 9789638933966
  5. Földi, K.: Az élelmiszerorientált üzletválasztási döntések kvantitatív kutatása Szolnokon.
    In: Vállalkozói és gazdasági trendek a Kárpát-medencében 1. köt.. Szerk.: Fejér-Király Gergely, Lázár Ede, Státus Könyvkiadó, Csíkszereda, 35-52, 2012. ISBN: 9786068052779(1.kötet)
  6. Földi, K.: Élelmiszer üzletválasztási tényezők kvalitatív és kvantitatív kutatása.
    Szolnoki Tud. Közl. 16 294-312, 2012.
  7. Földi, K.: Kvalitatív kutatás: az élelmiszer kiskereskedelem strukturális átalakulásának hatása a vásárlási lehetőségekre és szokásokra a Szolnoki kistérségben.
    Területfejl. Innov. 2 12-18, 2012.
  8. Pénzes, I., László, É., Pólya, É., Szűcs, R., Földi, K.: Munkaerő - piaci kutatáson alapuló képzésinnováció a Szolnoki Főiskolán.
    Szolnoki Tud. Közl. 16 364-374, 2012.
  9. Földi, K.: Szolnoki élelmiszer vásárlói szegmensek.
    In: Marketing Oktatók Klubja XVIII. Országos Konferencia 2012, Miskolci Egyetem Marketing Intézet, Miskolc, 1-11, 2012.
  10. Földi, K.: Tudományos diákköri tevékenység a Szolnoki Főiskolán.
    Economica. 5 (Klsz.), 93-95, 2012.
2011
  1. Földi, K.: A nők élelmiszer-vásárlási magatartása.
    Economica. 10 73-81, 2011.
  2. Földi, K.: Az üzletnyitások hatásai.
    Economica. 4 (12), 21-31, 2011.
  3. Földi, K.: Changes of food purchasing habits.
    Eur. Sci. J. 9 37-53, 2011.
  4. Földi, K.: Élelmiszer kiskereskedelmi üzletek vevőköre a szolnoki kistérségben.
    Szolnoki Tud. Közl. 15 1-13, 2011.
  5. Földi, K.: Élelmiszer vásárlási szokások változása.
    In: Felelős marketing - A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. országos konferenciájának előadásai / szerkesztette Fojtik János, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 209-218, 2011. ISBN: 9789636423
  6. Földi, K., Mészáros, Z.: Főiskolai hallgatók kulturális fogyasztói szokásai.
    Economica. 4 (12), 163-173, 2011.
  7. Földi, K.: Szolnoki kistérség élelmiszer- és nagybevásárlási lehetőségei.
    In: VII. Alföldi Tudományos Tájgazdálkodási Nap : intézeti tudományos diákköri konferencia : 2011. november 17. : Magyar Tudomány Ünnepe : konferenciakiadvány. Szerk.: Barancsi Ágnes, Hernyák Gábor, Szolnoki Főiskola Műszaki és Mezőgazdasági Fakultás, Szolnok, 94-99, 2011. ISBN: 9789638933911
  8. Földi, K.: Vásárlási szokások változása kvalitatív kutatás alapján.
    In: Erdei Ferenc VI. Tudományos Konferencia / szerkesztette Ferencz Árpád, Kecskeméti Főiskola Kertészeti Főiskolai Kar, Kecskemét, 75-79, 2011. ISBN: 9789637294983
2010
  1. Földi, K.: A nők élelmiszervásárlási magatartása.
    In: Tudomány határok nélkül: válságjelenségek összefüggései a gazdaságban és a társadalomban : a Szolnoki Főiskola által a Magyar Tudomány Ünnepe rendezvénysorozat keretében szervezett konferencia előadásainak összefoglalói : konferenciakiadvány. Szerk.: Kalmárné Rimóczi Csilla, Szolnoki Főiskola, Szolnok, 241-252, 2010. ISBN: 9789638787477
  2. Földi, K.: A nők élelmiszervásárlási magatartása.
    In: Tudomány határok nélkül: válságjelenségek összefüggései a gazdaságban és a társadalomban : a Szolnoki Főiskola által a Magyar Tudomány Ünnepe rendezvénysorozat keretében szervezett konferencia előadásainak összefoglalói : rezümékötet / szerkesztette Kalmárné Rimóczi Csilla, Szolnoki Főiskola, Szolnok, 34, 2010. ISBN: 9789638787460
  3. Földi, K.: Eredmények és remények: az Intézményi Tudományos Diákköri Konferenciáról.
    Economica. 4 97, 2010.
  4. Földi, K.: Nagyvárosi kiskereskedelem, avagy Szolnok és vonzáskörzetének kereskedelme.
    Szolnoki Tud. Közl. 14 1-23, 2010.
  5. Földi, K.: Üzletválasztás és üzlethűség.
    In: Erdei Ferenc V. Tudományos Konferencia : Kecskemét, 2009. szeptember 3-4.. Szerk.: Ferencz Árpád, Kecskeméti Főiskola Kertészeti Főiskolai Kar, Kecskemét, 968-972, 2010. ISBN: 9789637294730
  6. Földi, K.: Venni vagy nem venni, avagy: hol venni?: Szolnoki nagyvárosi településegyüttes és kistérség élelmiszer jellegű vegyes kiskereskedelmének értékelő elemzése.
    Economica. 3 39-50, 2010.
2009
  1. Földi, K.: Az üzletválasztás problematikája.
    Évkv. PTE Közgazd.-tud. Kara Reg. Polit. Gazdt. Dr. Isk. 2009 49-59, 2009.
  2. Földi, K.: Bevásárlóhely választás az élelmiszerorientált kiskereskedelemben.
    In: XV. Nemzetközi Környezetvédelmi és Vidékfejlesztési Diákkonferencia : a konferenciára előzetesen megküldött összefoglalók = 15th International Students Conference on Environment Protection and Rural Development : summaries were sent before the conference : Mezőtúr, 2009. július 1-3.. Szerk.: Krizsán József, Szolnoki Főiskola Műszaki és Mezőgazdasági Fakultás, Mezőtúr, 26, 2009. ISBN: 9789638787439
  3. Földi, K.: Északi vagy déli vásárlási modell lesz?: az üzletválasztást befolyásoló tényezők jelentősége az élelmiszer-kereskedelmi horizontális versenyben.
    Economica. 2 (2), 47-57, 2009.
  4. Földi, K., Pólya, É.: Marketingkutatások az élelmiszergazdaságban.
    Economica. 2 (3), 27-40, 2009.
  5. Földi, K.: Szolnok FMCG kiskereskedelmi üzlethálózatának elemző értékelése.
    Szolnoki Tud. Közl. 13 1-20, 2009.
  6. Földi, K.: The question of store choice and shopping frequency.
    In: MendelNET 2009 - European Scientfic Conference of Ph.D. Students, Mendelova univerzita v Brne, Brno, 79, 2009. ISBN: 9788073753511
2008
  1. Földi, K.: Az üzletválasztást befolyásoló tényezők jelentősége az élelmiszer-kereskedelmi versenyben.
    Évkv. PTE Közgazd.-tud. Kara Reg. Polit. Gazdt. Dr. Isk. 2008 72-85, 2008.
  2. Földi, K.: Élelmiszervásárlás napi, heti és havi boltválasztását befolyásoló tényezők és a vásárlásban résztvevők.
    Jászkunság. 51 (1-2), 100-111, 2008.
  3. Földi, K.: Kísérlet a múltból prognosztizált jövőképre: India népességszámának és búzatermelésének alakulása 1884-2001 között.
    Economica. 1 (2), 38-59, 2008.
  4. Földi, K.: Növekvő koncentráció, élesebb verseny: kiskereskedelmi szolgáltatások szerepe és földrajzi előnyök kapcsolata: mi a helyzet Jász-Nagykun Szolnok megyében?.
    Economica. 1 38-45, 2008.
  5. Földi, K.: Üzletválasztási szempontok differenciája napi és heti/havi bevásárlásoknál az élelmiszerkereskedelemben.
    BGF Tud. Évkönyv. 26 64-78, 2008.
2007
  1. Földi, K.: A havi bevásárlást folytatók, és a kereskedelmi márkás termékekkel való elégedettség.
    In: Erdei Ferenc IV. Tudományos Konferencia : 2007. augusztus 27-28., Kecskemét / [szerk. Ferencz Árpád], Kecskeméti Főiskola Kertészeti Főiskolai Kar, Kecskemét, 775-778, 2007. ISBN: 9789637294631
  2. Földi, K.: Élelmiszerek vásárlása és fogyasztása napjainkban.
    Jászkunság. 50 (3-4), 199-210, 2007.
  3. Földi, K.: Változások az alapvető élelmiszerek fajlagos fogyasztásában Magyarországon.
    Szolnoki Tud. Közl. 11 1-31, 2007.
feltöltött közlemény: 109 Open Access: 30
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK