Tudóstér: Bihari Ildikó publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 14 Open Access: 4
2023
  1. Bihari, I., Kovács, J., Tibori, T.: A szociális kompetenciák a hátránykompenzációban, valamint a hátránykompenzáció elvei és gyakorlata az oktatásban Magyarországon a 21. században.
    Esély. 34 (3), 27-44, 2023.
2022
  1. Bihari, I., Rácz, A., Sík, D.: Komplex szolgáltatásfejlesztési lehetőségek vizsgálata a korai gyermekkori intervencióban.
    Gondoskodás. 1 (3-4), 56-70, 2022.
2021
  1. Bihari, I.: Az iskolai szegregáció szerepe a hátrányos helyzetű gyermekek és fiatalok lemaradásában.
    Acta med. sociol. 12 (32), 67-88, 2021.
2020
  1. Bihari, I.: Hátrányos helyzetű tanulók felzárkóztatása egy iskolán kívüli tanodamodell-program keretében.
    In: Társadalmi kockázatok és esélykiegyenlítés a fiatalok körében : Bevezető ismeretek tanár szakos egyetemi hallgatók számára. Szerk.: Czibere Ibolya, Molnár Éva, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 124-141, 2020. ISBN: 9789633181805
2019
  1. Bihari, I.: A falvakban élő fiatalok jövőképe.
    Metszetek. 8 (3), 167-183, 2019.
  2. Bene, V., Bihari, I., Czibere, I., Kovách, I., Megyesi, B., Paczári, V., Pataki, B.: Factors influencing households' energy consumption in Hungary: Case-study conducted in the city of Debrecen.
    Debreceni Egyetem Kossuth Egyetemi Kiadó, Debrecen, 136 p., 2019. ISBN: 9789633187944
2018
  1. Bihari, I., Csoba, J.: "Az iskolán túl...": A tanodák szerepe a hátrányos helyzetű tanulók társadalmi integrációjában.
    Metszetek. 7 (2), 3-27, 2018.
2017
  1. Bihari, I., Freisinger, B., Nagy, L., Rácz, A., Nemes-Zámbó, G.: Gyermekvédelmi élettörténetek - Evaluációs modellek gyakorlati tapasztalatai állami és civil fenntartásban működő gyermekvédelmi intézményekben.
    In: Komplex módszertanra épülő hatékonyságmérések a gyermekvédelemben. Szerk.: Rácz Andrea, Rubeus Egyesület, Budapest, 103-274, 2017. ISBN: 9786158026444
2016
  1. Bihari, I., Czibere, I., Csoba, J., Kerekes, N., Rácz, A.: Central European Innovative Practices Supporting Active Ageing.
    Metszetek. 5 (1), 48-83, 2016.
2015
  1. Bihari, I., Czibere, I., Csoba, J., Kerekes, N., Rácz, A.: Az aktív idősödést támogató innovációk közép-európai gyakorlatai.
    Kapocs. 14 (2), 46-55, 2015.
2011
  1. Ábrahám, K., Bihari, I., Csoba, J.: Az oktatás/képzés szerepe a munkaerő-piaci kereslet-kínálat összhangjának kialakításában, a munkajövedelem biztosításában.
    In: Munkaerő-piaci változások, leszakadó társadalmi csoportok. Szerk.: Csoba Judit, Debreceni Egyetem Szociológia és Szociálpolitika Tanszéke, Debrecen, 75-95, 2011. ISBN: 9789634734673
2010
  1. Bajusz, B., Bihari, I.: Hogyan alakul a végzett hallgatók pályaképe?.
    In: Harmadfokú képzés, felnőttképzés és regionalizmus. Szerk.: Juhász Erika, Center for Heigher Education Research and Development Hungary, Debrecen, 191-195, 2010, (Régió és Oktatás,ISSN 2060-2596 ; 5) ISBN: 9789634732778
  2. Bihari, I.: Út egy második esély iskolába!?.
    In: A Partium esete. Szerk.: Kozma Tamás, Ceglédi Tímea, CHERD- Hungary, Debrecen, 313-317, 2010, (Régió és oktatás, 2060-2596 ; 7.) ISBN: 9789634734093
2009
  1. Bihari, I.: Hátrányos helyzetű fiatalok az oktatásban = Youth with diasadvantaged situation in education.
    In: Változás. Válság. Váltás. Hu. : Absztraktok. Szerk.: Paksi Veronika, Tibori Tímea, Magyar Szociológiai Társaság, Budapest, 21, 2009. ISBN: 97896388633300
feltöltött közlemény: 14 Open Access: 4
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK