Tudóstér: Szabó Dóra publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 27 Open Access: 4
2023
  1. Bujdosóné Dani, E., Szabó, D.: A könyvtárak médiatudatossága és az olvasóvá nevelés stratégiái a közösségi média hozzájárulásával.
    In: Generációk - egymás közt = Generations among generations : Absztraktok. Szerk.: Szirmai Éva, Hevesi Tímea, Urbanik Tímea, Szegedi Tudományegyetem, Szeged, [26-28], 2023. ISBN: 9786155946967
  2. Szabó, D., Bujdosóné Dani, E.: A könyvtárak médiatudatossága és olvasóvá nevelés stratégiái a közösségi média hozzájárulásával.
    Közösségi Kapcsolódások. 1 91-100, 2023.
  3. Szabó, D., Énekes, A.: Alulról szerveződés és állami függés a kárpát-medencei amatőr néptáncegyüttesek viszonyában..
    In: Az oktatás határdimenziói : Absztraktfüzet. Szerk.: Juhász Erika, Kattein-Pornói Rita, ELTE Savaria Egyetemi Központ, Szombathely, 32, 2023.
  4. Szabó, D.: Digitális szakadék áthidalása pedagógusok között.
    PedActa. 12 (2), 35-41, 2023.
  5. Szabó, D.: Máté Tóth, A könyvtárak társadalmi szerepei empirikus kutatási adatok tükrében, Szentendre, Hamvas Béla Pest Megyei Könyvtár 2022, ss. 193 ISBN 978-963-7521-91-1.
    Fol. Toruniensia. 23 139-145, 2023.
  6. Szabó, D., Kocsis, Z.: Parental involvement: collaborative teacher-parent communication.
    In: Book of Abstracts of the 6th International Conference on Future of Education 2023 (Future Edu 2023). Ed.: Brian D. Beitzel, The International Institute of Knowledge Management, Pitakotte, 65, 2023. ISBN: 9786245746378
  7. Szabó, D., Győri, K., Lajos, P., Pusztai, G.: Szülői bevonódás a digitális nevelésben: szisztematikus szakirodalom-elemzés.
    Inform. társad. 23 (3), 98-114, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Communication (2022)
  8. Szabó, D.: Tanárok mint influenszerek? A közösségi média oktatási használata.
    Filologia.hu. 14 (1-4), 65-83, 2023.
  9. Szabó, D., Bujdosóné Dani, E.: Teachers as influencers? - the education influencer concept in Hungary.
    In: Book of Abstracts of the 6th International Conference on Future of Education 2023 (Future Edu 2023). Ed.: Brian D. Beitzel, The International Institute of Knowledge Management, Pitakotte, 81, 2023. ISBN: 9786245746378
2022
  1. Szabó, D., Bujdosóné Dani, E.: A digitálistér-dimenzió összetevőinek és szereplőinek felmérése: a Debreceni Egyetem és gyakorló iskolái.
    In: Válság, Változás, Perspektívák. Szerk.: Ajtony Zsuzsanna, Prohászka-Rád Boróka, Tódor Erika-Mária, Scientia Kiadó, Kolozsvár, 187-207, 2022. ISBN: 9786069750667
  2. Szabó, D.: Bridging the digital divide among teachers.
    In: Sustainability of Innovation. Ed.: Márkus, Edina, Boros Julianna, Kozma Tamás, Debreceni Egyetemi Kiadó, CHERD, Debrecen, 178-188, 2022, (Régió és oktatás, ISSN 2060-2596 ; 14.) ISBN: 9789636150679
  3. Szabó, D.: Digitális írástudás az EU-ban.
    Magas-les. 2022 1-7, 2022.
  4. Szabó, D.: How do university students get relevant information?.
    In: 30th BOBCATSSS Symposium Data and Information Science: Book of Abstracts. Eds.: Michelle Arnold, Nils Dille, Karin Eichhorn, Leandra Janus, Marie Menzel, Merle Stegemeyer, Marna Witten, Debreceni Egyetem, Debrecen, 42, 2022.
  5. Szabó, D.: How Do University Students Get Relevant Information?.
    Cent. Eur. J. Educat. Res. 4 (2), 67-79, 2022.
  6. Bujdosóné Dani, E., Szabó, D.: Könyvtári téráthelyeződés, és ami ebből a pandémia után következik.
    Közösségi Kapcsolódások. 2 (1), 41-52, 2022.
  7. Szabó, D.: Oktatási influenszerek tevékenységének vizsgálata.
    In: Oktatás - Informatika - Pedagógia Konferencia. Szerk.: Molnár György, Buda András, Debreceni Egyetem Nevelés- és Művelődéstudományi Intéze, Debrecen, 60, 2022. ISBN: 9789634903864
  8. Szabó, D., Bujdosóné Dani, E.: Smartphones and social media as status symbol of Gen Z.
    Fol. Toruniensia. 22 87-111, 2022.
  9. Szabó, D., Győri, K., Lajos, P.: Szisztematikus szakirodalom elemzés a szülői bevonódásról a digitális nevelésben.
    In: Oktatás egy változó világban - Kutatás, innováció, fejlesztés : absztraktfüzet, HuCER, Budapest, 1, 2022.
2021
  1. Szabó, D., Bujdosóné Dani, E.: A digitálistér-dimenzió összetevőinek és szereplőinek felmérése: a Debreceni Egyetem és gyakorló iskolái.
    In: Válság, Változás, Perspektívák = Crize, schimbări și perspective = Crisis, change and perspectives : International online conference
  2. Szabó, D.: Az online tér, mint iskolai szocializáció színtere a pandémia alatt.
    In: Tanuló társadalom : Oktatáskutatás járvány idején : HuCER 2021 : absztraktkötet. Szerk.: Juhász Erika, Kattein-Pornói Rita, Magyar Nevelés-és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 27, 2021. ISBN: 9786155657092
  3. Szabó, D.: Hallgatói haladási utak és rizikófaktorai - helyzetkép a felsőoktatásról.
    Iskolakultúra. 31 (9), 113-115, 2021.
  4. Szabó, D.: Okostelefon és közösségi média, mint a Z és Alfa generáció státuszszimbólumai.
    In: XXIV. Tavaszi Szél Konferencia 2021 : Absztraktkötet. Szerk.: Molnár Dániel, Molnár Dóra, Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, 607, 2021. ISBN: 9786155586996
  5. Szabó, D.: Would-be teachers' digital/information literacy competencies in the world of contradictory information.
    Fol. Toruniensia. 21 105-120, 2021.
2020
  1. Szabó, D., Bujdosóné Dani, E.: The Digital Space Dimension in Education: A Review on a Pilot Research.
    Act. Univ. Sapientiae Soc. Anal. 10 (1), 159-174, 2020.
2019
  1. Szabó, D., Bujdosóné Dani, E.: Digitálistér-dimenzió a tanárképzésben: helyzetkép az osztatlan tanárképzésről.
    In: International Conference Köztes terek - Spatii Intermediare - Spaces in Between, Sapientia Erdélyi Magyar Tudományegyetem, Csíkszereda, 30, 2019.
  2. Juhász, A., Szabó, D.: Parazita folyóiratok, a tudományos világ elősködői.
    In: Networkshop 2019. Szerk.: Tick József, Kokas Károly, Holl András, Hungarnet Egyesület, Budapest, 68-72, 2019. ISBN: 9786150072609
2018
  1. Szabó, D.: Infokommunikációs technikák az oktatásban.
    Magas-les. 1-7, 2018.
feltöltött közlemény: 27 Open Access: 4
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK