Tudóstér: Pallay Katalin publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 34 Open Access: 9
2023
  1. Pusztai, G., Pallay, K., Csók, C.: A családi életre nevelés realitásai: Családi miliőtípusok az iskolai szakemberek perspektívájából.
    Educatio. 32 (3), 503-512, 2023.
  2. Pusztai, G., Csók, C., Pallay, K.: A spontán családi életre nevelés létező kontextusai.
    In: Az oktatás határdimenziói : Absztrakötet. Szerk.: Juhász Erika, Kattein Pornói Rita, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Szombathely, 62, 2023. ISBN: 9786155657139
2022
  1. Pallay, K., Markos, V., Fényes, H.: Kárpátaljai fiatalok önkéntes tevékenysége a 2022-es orosz-ukrán háború idején.
    Önkéntes Szemle. 2 (4), 3-26, 2022.
  2. Ceglédi, T., Pallay, K., Hegedűs, G., Orgován, V., Balogh, J.: Mit (nem) tudunk a roma szülőkről? Egy szisztematikus szakirodalom-elemzés tanulságai nemzetközi perspektívából.
    In: 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség. Absztraktkötet: XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Steklács János, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 177, 2022. ISBN: 9789636260576
2021
  1. Orosz, I., Pallay, K.: A kárpátaljai oktatás helyzete a 2019-es külső független érettségi eredményeinek tükrében.
    II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, Beregszász-Ungvár, 548 p., 2021. ISBN: 9786177868780
  2. Fényes, H., Pallay, K., Mohácsi, M.: A továbbtanulási motivációk és a perzisztencia összefüggései.
    In: Lemorzsolódási kockázat és erőforrások a felsőoktatásban. Szerk.: Pusztai Gabriella; Szigeti Fruzsina, CHERD, Debrecen, 76-91, 2021, (Oktatáskutatók Könyvtára, ISSN 2732 1800 ; 12) ISBN: 9786156012128
  3. Fényes, H., Mohácsi, M., Pallay, K.: Career consciousness and commitment to graduation among higher education students in Central and Eastern Europe.
    Econ. Sociol. 14 (1), 61-75, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Business, Management and Accounting (miscellaneous)
    Q2 Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous)
    Q2 Social Sciences (miscellaneous)
    Q2 Sociology and Political Science
  4. Pallay, K.: Hallgatói életutak az identitás tükrében.
    In: Előrehaladás és lemorzsolódási kockázat a felsőoktatásban. Szerk.: Pusztai Gabriella, Szigeti Fruzsina, CHERD, Debrecen, 20-24, 2021, (Oktatáskutatók Könyvtára, ISSN 2732-1800 ; 11) ISBN: 9786156012098
  5. Pallay, K.: Hazatérni vagy ottmaradni?: A kárpátaljai mobilis hallgatók letelepedésére ható tényezők vizsgálata.
    In: Társadalomtudományi tanulmányok. Szerk.: Molnár D. Erzsébet, Molnár Ferenc, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, Beregszász-Ungvár, 255-274, 2021. ISBN: 9786177868643
  6. Pallay, K.: Mérlegen a felzárkóztatás: A kárpátaljai mobilis hallgatók eredményességi mutatóinak nyomában.
    Civ. szle. Klsz. 251-273, 2021.
  7. Orosz, I., Pallay, K.: Stan osviti na zakarpatti u svitli rezul'tativ zovnishn'ogo nezalezhnogo ocinjuvannja 2019 roku: monografija.
    II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, Beregszász-Ungvár, 564 p., 2021. ISBN: 9786177868797
2020
  1. Pallay, K.: Nemzeti kisebbségi közösségek.
    In: Nevelésszociológia : Elméletek, közösségek, kontextusok. Szerk.: Pusztai Gabriella, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 159-176, 2020, (Pallas Debrecina, ISSN 1587-7191 ; 20) ISBN: 9789633188835
  2. Pallay, K.: Social Integration of the Former Transcarpathian Students of the Balassi Institute.
    Cent. Eur. J. Educat. Res. 2 (3), 82-89, 2020.
2019
  1. Demeter-Karászi, Z., Pallay, K., Tóth, D.: A comparative study of termination of student status in Central Europe.
    J. Adult Learn. Know. Innov. 3 (1), 1-5, 2019.
  2. Pallay, K.: A lemorzsolódott hallgatók döntéshozatali sajátosságai.
    In: Lemorzsolódott hallgatók 2018 / Kovács Klára, Ceglédi Tímea, Csók Cintia, Demeter-Karászi Zsuzsanna, Dusa Ágnes Réka, Fényes Hajnalka, Hrabéczy Anett, Kocsis Zsófia, Kovács Karolina Eszter, Markos Valéria, Máté-Szabó Barbara, Németh Dóra, Pallay Katalin, Pusztai Gabriella, Szigeti Fruzsina, Tóth Dorina Anna, Váradi Judit, CHERD-H., Debrecen, 8-14, 2019, (Oktatáskutatók KönyvtáraISSN ; 6) ISBN: 9786156012005
  3. Pallay, K.: Az ukrán oktatáspolitika hatása a kárpátaljai magyar tannyelvű felsőoktatásra.
    Neveléstudomány. 7 (26), 56-75, 2019.
  4. Pusztai, G., Fényes, H., Szigeti, F., Pallay, K.: Dropped-out Students and the Decision to Drop-out in Hungary.
    Cent. Eur. J. Educat. Res. 1 (1), 31-40, 2019.
  5. Kovács, K., Pallay, K.: Kárpátaljai mobilis hallgatók identitástudatának vizsgálata a Nemzetközi Előkészítő Intézet példáján.
    Kisebbségi Szemle. 2 65-81, 2019.
  6. Pallay, K.: Kárpátalja magyar tannyelvű felsőoktatástörténete a szovjet érában.
    In: Oktatás, gazdaság, társadalom. Szerk.: Juhász Erika, Endrődy Orsolya, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 721-732, 2019, (HERA évkönyvek, ISSN 2064-6755 ; 6.) ISBN: 9786155657030
  7. Pusztai, G., Fényes, H., Szigeti, F., Pallay, K.: Kik a lemorzsolódó hallgatók?.
    In: KozmaPolisz. Tanulmányok Kozma Tamás 80. születésnapjára. Szerk.: Pusztai Gabriella, Engler Ágnes, Kocsis Zsófia, CHERD, Debrecen, 249-260, 2019, (Régió és oktatás, ISSN 2060-2596 ; 13) ISBN: 9789633188118
  8. Kovács, K., Ceglédi, T., Csók, C., Demeter-Karászi, Z., Dusa, Á., Fényes, H., Hrabéczy, A., Kocsis, Z., Kovács, K., Markos, V., Máté-Szabó, B., Németh, D., Pallay, K., Pusztai, G., Szigeti, F., Tóth, D., Váradi, J.: Lemorzsolódott hallgatók 2018.
    CHERD-H. 2019, Debrecen, 102 p., 2019. ISBN: 9786156012005
  9. Pallay, K.: Nemzeti kisebbségi hallgatók tanulmányi eredményessége.
    Educatio. 28 (4), 810-818, 2019.
  10. Kovács, K., Dusa, Á., Kocsis, Z., Pallay, K., Szűcs, T., Pálfi, J.: Practical or theoretical persistence?: The investigation of (f)actors influencing students' persistence at three levels.
    Hung. educ. res. j. 9 (2), 238-256, 2019.
  11. Pallay, K.: Szülőföld iránti elköteleződés és magyarságtudat a kárpátaljai mobilis hallgatók körében.
    PedActa. 9 (1), 69-86, 2019.
  12. Bocsi, V., Ceglédi, T., Kocsis, Z., Kovács, K., Kovács, K., Müller, A., Pallay, K., Máté-Szabó, B., Szigeti, F., Tóth, D.: The discovery of the possible reasons for delayed graduation and dropout in the light of a qualitative research study.
    J. Adult Learn. Know. Innov. 3 (1), 27-38, 2019.
  13. Pallay, K.: Transcarpathian Hungarians in the Maze of Ukrainian Education Policy.
    In: A köz- és felsőoktatás előtt álló kihívások a XXI. században Kelet-Közép-Európában az oktatási reformok tükrében : nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2019. március 28-29. : tanulmánykötet. Szerk.: Berghauer-Olasz Emőke, Gávriljuk Ilona, Hutterer Éva, Pallay Katalin, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, Ungvár, 321-333, 2019. ISBN: 9786177692330
2018
  1. Pallay, K.: A Balassi Intézet egyetemi előkészítőjének története.
    Kult. Köz. 3 5-9, 2018.
  2. Demeter-Karászi, Z., Pallay, K., Tóth, D.: A hallgatói jogviszony megszűnésével kapcsolatos szabályozás komparatív elemzése.
    In: Lemorzsolódás és perzisztencia a felsőoktatásban. Szerk.: Pusztai Gabriella, Szigeti Fruzsina, Debreceni Egyetemi, Debrecen, 28-37, 2018, (Oktatáskutatás a 21. században, ISSN 2559-8864 ; 6) ISBN: 9789633187548
  3. Szigeti, F., Kovács, K., Ceglédi, T., Kocsis, Z., Pallay, K.: A késleltetett diplomaszerzés és lemorzsolódás hátterében álló tényezők feltárása egy a pe-dagógus hallgatók körében végzett kvalitatív kutatás alapján (poszter).
    In: Kutatási sokszínűség, oktatási gyakorlat és együttműködések : absztrakt kötet. Szerk.: Fehérvári Anikó, Széll Krisztián, Misley Helga, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Budapest, 502, 2018. ISBN: 9789634890515
  4. Pallay, K., Tóth, D., Demeter-Karászi, Z., Váradi, J., Szűcs, T.: A lemorzsolódás rendszerszintű szabályozása és intézményi perspektívái.
    In: Kutatási sokszínűség, oktatási gyakorlat és együttműködések: absztrakt kötet. Szerk.: Fehérvári Anikó, Széll Krisztián, ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Budapest, 160, 2018. ISBN: 9789634890515
  5. Bocsi, V., Ceglédi, T., Kocsis, Z., Kovács, K., Kovács, K., Müller, A., Pallay, K., Máté-Szabó, B., Szigeti, F., Tóth, D.: A pedagógushallgatók késleltetett diplomaszerzése interjúk alapján.
    In: Lemorzsolódás és perzisztencia a felsőoktatásban. Szerk.: Pusztai Gabriella, Szigeti Fruzsina, Debreceni Egyetemi, Debrecen, 63-90, 2018, (Oktatáskutatás a 21. században, 2559-8864 ; 6) ISBN: 9789633187548
  6. Szigeti, F., Bocsi, V., Ceglédi, T., Kocsis, Z., Kovács, K., Müller, A., Pallay, K., Máté-Szabó, B., Tóth, D.: A pedagógushallgatók késleltetett diplomaszerzésének és a lemorzsolódás lehetséges okainak feltárása egy kvalitatív kutatás tükrében.
    In: Oktatás, gazdaság, társadalom : HuCER 2018 : absztraktkötet / kiadja: Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 204, 2018. ISBN: 9786155657047
  7. Pusztai, G., Pallay, K., Joó, O., Cséke, K., Farkas, J.: Two Gap-filling Books on Non-immigrant Minorities.
    Hung. Educ. Res. J. 8 (1), 109-115, 2018.
2017
  1. Pallay, K.: Tanulmányi célú mobilitás perspektívái a kárpátaljai hallgatók körében.
    In: Tanulóközpontú oktatás, módszertani megújulás a szakképzésben és a felsőoktatásban: VII. Trefort Ágoston Tanárképzési Konferencia : Tanulmánykötet. Szerk.: Tóth Péter, Hanczvikkel Adrienn, Duchon Jenő, Óbudai Egyetem : Trefort Ágoston Mérnökpedagógiai Központ, Budapest, 220-233, 2017. ISBN: 9789634490739
feltöltött közlemény: 34 Open Access: 9
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK