Tudóstér: Szakály Zoltán publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 236 Open Access: 82
2024
  1. Gyarmati, G., Szakály, Z.: Az ipar 4.0 transzformációs hatása a bormarketing és a borágazat folyamataira.
    TM. 10 (2), 65-74, 2024.
2023
  1. Tóth, I., Szakály, Z.: A frontoldali tápértékjelölések fogyasztói megítélése.
    Gazdálkodás. 67 (4), 325-337, 2023.
  2. Pető, D., Szakály, Z., Kiss, V.: A helyi termékekkel kapcsolatos fogyasztói elvárások összehasonlító vizsgálata.
    Marketing & Menedzsment. 57 (1), 49-57, 2023.
  3. Kiss, M., Szakály, Z.: A személyre szabott táplálkozás fogyasztói fogadtatása: egy példa az empatikus marketingre.
    In: Empatikus marketing interdiszciplináris közelítésben. Szerk.: Szűcs Krisztián; Csapó János; Jakopánecz Eszter, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 125-131, 2023. ISBN: 9789636261719(print),9789636261726(online)
  4. Szakály, Z., Soós, M., Gál, T., Antal, E., Pilling, R., Szilágyi, C.: Az édes íz fogyasztói preferenciái.
    Új Diéta. 32 (1), 22-25, 2023.
  5. Tóth, I., Szakály, Z.: Az élelmiszerjelölések szerepe a fogyasztók élelmiszerválasztásában.
    TM. 10 (2), 39-53, 2023.
  6. Szakály, Z., Kiss, M.: Consumer acceptance of different cereal-based "healthy foods".
    In: Developing Sustainable and Health-Promoting Cereals and Pseudocereals: Conventional and Molecular Breeding. Ed.: Marianna Rakszegi, Maria Papageorgiou, João M. Rocha, Academic Press Inc Elsevier Science, San Diego, 467-488, 2023. ISBN: 9780323905664
  7. Pető, D., Kovács, B., Kiss, M., Szakály, Z., Kiss, V.: Consumer segmentation based on commitment to local products in Hungary.
    Stud. Agric. Econ. 125 (3), 143-153, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Agricultural and Biological Sciences (miscellaneous) (2022)
    Q3 Development (2022)
    Q3 Economics and Econometrics (2022)
    Q3 Geography, Planning and Development (2022)
  8. Balsa-Budai, N., Szakály, Z.: Fenntartható élelmiszer-fogyasztással kapcsolatos fogyasztói megítélés feltárása netnográfiával.
    MM. 57 (Különszám), 5-13, 2023.
  9. Pető, D., Szakály, Z., Kiss, V.: Fogyasztói asszociációk és vásárlási szokások a rövid ellátási láncok kapcsán.
    Gazdálkodás. 67 (4), 315-324, 2023.
  10. Fehér, A., Szakály, Z.: Meet the editors - folyóiratok bemutatkozása.
  11. Kelemen-Erdős, A., Mitev, A., Szakály, Z.: Retain or Reduce? Delisting Decisions in Relation to Manufacturer-Retailer Relationships in Grocery Store Retailing.
    PERIOD POLYTECH SOC MANAG SCI. 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Decision Sciences (miscellaneous) (2022)
    Q2 Engineering (miscellaneous) (2022)
    Q2 Social Sciences (miscellaneous) (2022)
    Q3 Strategy and Management (2022)
  12. Vida, V., Szakály, Z.: Sertéshús és sertéshúskészítmények fogyasztási szokásai, trendjei.
    TM. 10 (1), 81-97, 2023.
  13. Czupper, Z., Szakály, Z.: Siófok kulturális és gasztronómiai vonzerejének marketing lehetőségei.
    Gazdálktud. közl. 10 (1), 23-28, 2023.
2022
  1. Szakály, Z., Kovács, B., Nábrádi, Z., Polereczki, Z.: A hús és hústermékek marketingje: fogyasztói szokások, evési attitűdök és vállalati piacorientáció.
    In: A hús szerepe a humán táplálkozásban. Szerk.: Kukovics Sándor, Magyar Juh- és Kecsketejgazdasági Közhasznú Egyesület, Herceghalom, [közlésre elfogadva], 603-626, 2022. ISBN: 9786158150828
  2. Fehér, A., Kovács, B., Boros, H., Szakály, Z.: Az egészséges táplálkozás szubjektív megítélése az egyetemisták online és offline információkereső magatartását illetően.
    Mark. Menedzsment. 56 (EMOK), 57-67, 2022.
  3. Szakály, Z., Nábrádi, Z.: Az egészségtudatosság és a fogyasztók ismeretei.
    In: A hús szerepe a humán táplálkozásban. Szerk.: Kukovics Sándor, Magyar Juh- és Kecsketejgazdasági Közhasznú Egyesület, Herceghalom, [közlésre elfogadva], 371-395, 2022. ISBN: 9786158150828
  4. Pető, D., Szakály, Z., Kiss, V.: Az etnocentrikus magatartás vizsgálata a cetscale modell alkalmazásával.
    Economica. 13 (3-4.), 1-11, 2022.
  5. Apáti, F., Balsa-Budai, N., Fehér, A., Kontor, E., Szakály, Z., Kurmai, V., Balogh-Vida, V., Farkas, N., Kiss, M., Karnai, L., Szőllősi, L.: Élelmiszer-fogyasztói szokások, trendek várható változása.
    Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 142 p., 2022.
  6. Czupper, Z., Szakály, Z.: Energiaital-fogyasztási szokások és motivációk felmérése egyetemista hallgatók körében.
    Táplálkozásmarketing. 9 (2), 67-79, 2022.
  7. Madarász, T., Kontor, E., Antal, E., Kasza, G., Szakos, D., Szakály, Z.: Food Purchase Behavior during The First Wave of COVID-19: the Case of Hungary.
    Int. J. Environ. Res. Public Health. 19 (2), 1-16, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis
    Q2 Pollution
    Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
  8. Kovács, B., Szakály, Z.: Market orientation and corporate performance in the health industry.
    Manag. Market. 17 (1), 41-60, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Business, Management and Accounting (miscellaneous)
  9. Kiss, M., Szakály, Z.: Miért esszük azt, amit eszünk? A magyar fogyasztók étkezési motivációi.
    Mark. menedzsment. 56 (EMOK), 31-44, 2022.
  10. Kiss, M., Czine, P., Balogh, P., Szakály, Z.: The connection between manufacturer and private label brands and brand loyalty in chocolate bar buying decisions: A hybrid choice approach.
    Appetite. 177 1-15, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Nutrition and Dietetics
    Q1 Psychology (miscellaneous)
  11. Balogh, G., Szakály, Z., Czine, P., Balogh, P.: The factors influencing consumers' preferences for "lab-grown pork" for Czech and Hungarian consumers.
    In: Research in pig breeding : International Workshop. Ed.: Eva Weisbauerová, Vyzkumny ústav Zivocisné vyroby, Kostelec nad Orlicí, 5-6, 2022. ISBN: 9788074032769
2021
  1. Szakály, Z., Kovács, B., Soós, M., Kiss, M., Balsa-Budai, N.: Adaptation and Validation of the Food Neophobia Scale: The Case of Hungary.
    Foods. 10 1-17, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Food Science
    Q1 Health Professions (miscellaneous)
    Q1 Health (social science)
    Q3 Microbiology
    Q1 Plant Science
  2. Balsa-Budai, N., Szakály, Z.: A fenntartható fogyasztói magatartás vizsgálata a tej és tejhelyettesítők piacán.
    Tejgazdaság. 78 (1-2), 3-17, 2021.
  3. Szakály, Z.: A nudge marketing lehetőségei a fenntartható és egészséges táplálkozás megvalósításában.
    Debr. Szle. 21 (3), 322-332, 2021.
  4. Papp-Bata, Á., Szakály, Z.: A probiotikumok múltja, jelene és jövője.
    Tejgazdaság. 78 (1-2), 19-27, 2021.
  5. Nábrádi, Z., Szakály, Z.: Attitudes towards health foods in terms of diet and physical activity.
    Elelmiszervizsgalati Kozlemen. 67 (3), 3525-3541, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Food Science
  6. Szakály, Z., Balogh, P., Kontor, E., Gabnai, Z., Bai, A.: Attitude toward and Awareness of Renewable Energy Sources: Hungarian Experience and Special Features.
    Energies. 14 (1), 1-25, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Control and Optimization
    Q2 Electrical and Electronic Engineering
    Q2 Energy Engineering and Power Technology
    Q2 Energy (miscellaneous)
    Q1 Engineering (miscellaneous)
    Q2 Fuel Technology
    Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
  7. Fehér, A., Kovács, B., Boros, H., Szakály, Z.: Az egészséges táplálkozás szubjektív megítélése az egyetemisták online és offline információkereső magatartását illetően.
    In: "Post-traumatic marketing: virtuality and reality" : Proceedings of the EMOK 2021 International Conference. Szerk.: Mitev Ariel, Csordás Tamás, Horváth Dóra, Boros Kitti, Corvinus University of Budapest, Budapest, 357-366, 2021. ISBN: 9789635038718
  8. Szakály, Z., Kovács, B., Szakály, M., Pető, D., Popovics, P., Kiss, M.: Consumer acceptance of genetic-based personalized nutrition in Hungary.
    Genes Nutr. 16 (3), 1-12, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Endocrinology, Diabetes and Metabolism
    Q2 Genetics
  9. Nábrádi, Z., Szakály, Z.: Egészségvédő élelmiszerek iránti attitűdök a táplálkozás és a fizikai aktivitás vonatkozásában.
    Elelmiszervizsgalati Kozlemen. 67 (3), 3507-3524, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Food Science
  10. Papp-Bata, Á., Szakály, Z.: Fogyasztói attitűdök a probiotikus joghurtok piacán - Netnográfiai kutatás.
    Tejgazdaság. 78 (1-2), 29-41, 2021.
  11. Dombi, M., Szakály, Z., Kiss, V., Cao, Z., Liu, G.: Material Hide-and-Seek: Looking for the Resource Savings Due to International Trade of Food Products.
    Earth's Future. 9 (7), 1-20, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    D1 Earth and Planetary Sciences (miscellaneous)
    D1 Environmental Science (miscellaneous)
  12. Kiss, M., Szakály, Z.: Miért esszük azt, amit eszünk? A magyar fogyasztók étkezési motivációi.
    In: "Post-traumatic marketing: virtuality and reality" : Proceedings of the EMOK 2021 International Conference. Szerk.: Mitev Ariel, Csordás Tamás, Horváth Dóra, Boros Kitti, Corvinus University of Budapest, Budapest, 388-398, 2021. ISBN: 9789635038718
  13. Fehér, A., Kiss, V., Kontor, E., Szakály, Z.: Online and offline information-seeking behavior of university students in the case of subjective judgment of healthy nutrition.
    In: Food Markets 4.0 Conference : Book of Abstracts, University of Economics and Poznan University of Life Sciences, Poznan, 13-14, 2021.
  14. Gazdecki, M., Goryńska-Goldmann, E., Kiss, M., Szakály, Z.: Segmentation of Food Consumers Based on Their Sustainable Attitude.
    Energies. 14 (11), 1-31, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Control and Optimization
    Q2 Electrical and Electronic Engineering
    Q2 Energy Engineering and Power Technology
    Q2 Energy (miscellaneous)
    Q1 Engineering (miscellaneous)
    Q2 Fuel Technology
    Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
  15. Kovács, B., Szakály, Z., Kontor, E.: The emergence of a holistic marketing concept in the market orientation construct - validation of a new measurement tool.
    Acta Acad. Karviniensia. 21 (1), 29-41, 2021.
  16. Fehér, A., Véha, M., Boros, H., Kovács, B., Kontor, E., Szakály, Z.: The Relationship between Online and Offline Information-Seeking Behaviors for Healthy Nutrition.
    Int. J. Environ. Res. Public Health. 18 (19), 1-18, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Health, Toxicology and Mutagenesis
    Q2 Pollution
    Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
  17. Kiss, M., Szakály, Z., Kontor, E.: Trends in global and Hungarian food trade.
    In: 15th International Conference on Economics and Business: Challenges in the Carpathian Basin : Global Challenges - Local Answers. Interdependencies or Slobalisation? Ed.: Bíró Bíborka Eszter, Csata Andrea, György Ottilia, Kassay János, Koroseczné Pavlin Rita, Madaras Szilárd, Pál László, Péter Katalin, Szőcs Attila, Tánczos Levente József, Telegdy Balázs, Editura Risoprint, Cluj-Napoca, 503-516, 2021. ISBN: 9789735327521
  18. Ulziibadrakh, Z., Szakály, Z.: Understanding service marketing in performing arts organizations.
    Cross Cult. Management J. 23 (2), 181-189, 2021.
2020
  1. Fehér, A., Gazdecki, M., Véha, M., Szakály, M., Szakály, Z.: A Comprehensive Review of the Benefits of and the Barriers to the Switch to a Plant-Based Diet.
    Sustainability. 12 (10), 1-18, 2020.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Energy Engineering and Power Technology
    Q2 Environmental Science (miscellaneous)
    Q1 Geography, Planning and Development
    Q2 Management, Monitoring, Policy and Law
    Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
  2. Kovács, B., Szakály, Z.: A holisztikus marketingkoncepció modellezési és mérési lehetőségei a hazai élelmiszeripari KKV-k körében.
    In: Vidékgazdasági és fenntarthatósági kutatások aktuális eredményei: absztraktkötet. Szerk.: Jávor András, Debreceni Egyetem, Debrecen, 20, 2020. ISBN: 9789634902775
  3. Kovács, B., Szakály, Z.: A piacorientáció konstrukciójának aktualizálása a holisztikus marketingkoncepció segítségével.
    Jelenkori Társad. Gazd. Foly. 15 (1-2), 11-21, 2020.
  4. Czine, P., Szakály, Z., Balogh, P.: A Review of Purchasing Preferences for Margarine among Hungarian and International Students.
    Stud. Agr. Econ. 122 (1), 29-36, 2020.
  5. Nábrádi, Z., Bánáti, D., Szakály, Z.: A study on consumer habits in the dietary supplements market.
    Apstract. 14 (3-4), 5-12, 2020.
  6. Popovics, P., Soós, M., Szakály, Z., Kiss, V.: A személyes értékek, az idegen ízek és az újdonságkeresés közötti kapcsolat a hazai étkezési kultúrában.
    Mark. Menedzsment. 54 (Spec.), 19-27, 2020.
  7. Szűcs, R., Pólya, É., Szakály, Z.: A testkép megítélése a rendszeres sporttevékenységet végzők körében.
    Acta Carolus Robertus. 10 (2), 189-207, 2020.
  8. Szakály, Z., Popovics, P., Szakály, M., Kontor, E.: A vásárlói magatartás elemzése az élelmiszer- és üzletválasztást befolyásoló tényezők alapján.
    Mark. Menedzsment. 54 (Klsz.), 7-17, 2020.
  9. Barna, F., Bauerné Gáthy, A., Kovács, B., Szakály, Z.: Az alternatív étrendet követők helyi termékek vásárlásához kapcsolódó attitüdjei.
    In: Az élelmiszer-fogyasztás természeti erőforrásigénye a társadalmi metabolizmus szempontjából. Szerk.: Dombi Mihály, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 81-96, 2020. ISBN: 9789633188460
  10. Nábrádi, Z., Szakály, Z.: Az egészségmagatartás és az étrendkiegészítő-fogyasztás kapcsolata.
    Mark. Menedzsment. 54 (Spec.), 39-51, 2020.
  11. Fehér, A., Farkas, N., Boros, H., Véha, M., Szakály, Z.: Az egészségtudatos élelmiszer-fogyasztás netnográfiai vizsgálata a digitális korban.
    Táplálkozásmarketing. 7 (1), 19-38, 2020.
  12. Pető, D., Fehér, A., Szakály, Z.: Az egészségvédő élelmiszerekkel kapcsolatos fogyasztói attitűdök vizsgálata.
    Táplálkozásmarketing. 7 (1), 39-55, 2020.
  13. Kiss, M., Szakály, Z., Kovács, B.: Az MKTOR piacorientációt mérő modell adaptációja és kapcsolata a vállalati teljesítménnyel.
    Mark. menedzsment. 54 (Klsz2), 79-91, 2020.
  14. Szakály, Z., Soós, M., Kontor, E.: Élelmiszer-vásárlói magatartás változása.
    In: A magyar lakosság életmódja járványhelyzet idején : táplálkozás, testmozgás és lélek. Szerk.: Antal Emese, Pilling Róbert, Táplálkozás, Életmód és Testmozgás Platform Egyesület, Budapest, 58-60, 2020. ISBN: 9786150101248
  15. Szakály, Z.: Előszó.
    Mark. Menedzsment. 54 (Klsz.), 5, 2020.
  16. Szakály, Z., Soós, M., Szakály, M., Kontor, E.: Evés ésszel, vagy ész nélkül. Hogyan befolyásolják a környezeti jelek a fogyasztókat?.
    Új Diéta. 29 (1), 2-5, 2020.
  17. Szakály, Z., Kovács, B., Szakály, M., Pető, D., Gál, T., Soós, M.: Examination of the Eating Behavior of the Hungarian Population Based on the TFEQ-R21 Model.
    Nutrients. 12 (11), 1-19, 2020.
    Folyóirat-mutatók:
    D1 Food Science
    Q1 Nutrition and Dietetics
  18. Barna, F., Szakály, Z., Pető, D., Bauerné Gáthy, A.: Fenntartható élelmiszer-fogyasztás: Egészség- és környezettudatosak-e az alternatív étrendet követők?.
    Gazdálkodás. 64 (3), 189-201, 2020.
  19. Szűcs, R., Szakály, Z.: Fogyasztói tudatosság az étrend-kiegészítők piacán.
    Jelenkori Társad. Gazd. Foly. 15 (3-4), 107-116, 2020.
  20. Szűcs, R., Pólya, É., Szakály, Z.: Perception of body image among people engaged in sports on a regular basis.
    Eur. Sci. J. 16 (28), 23-39, 2020.
  21. Szakály, Z., Soós, M., Balsa-Budai, N., Kovács, S., Kontor, E.: The Effect of an Evaluative Label on Consumer Perception of Cheeses in Hungary.
    Foods. 9 (5), 1-21, 2020.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Food Science
    Q1 Health Professions (miscellaneous)
    Q1 Health (social science)
    Q3 Microbiology
    Q1 Plant Science
  22. Szűcs, R., Szakály, Z.: The perception of dietary supplements among consumers engaged in sports on a regular basis.
    Corvinus J. Sociol. Soc. Policy. 11 (2), 99-118, 2020.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous)
    Q4 Social Sciences (miscellaneous)
    Q4 Sociology and Political Science
  23. Papp-Bata, Á., Szakály, Z.: The relationship between the motivators and barriers of health behaviour and consumer attitudes towards functional food.
    Acta Aliment. 49 (3), 287-294, 2020.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Food Science
2019
  1. Polereczki, Z., Barna, F., Prokisch, L., Kovács, S., Kontor, E., Szakály, Z.: A gyógynövény-fogyasztás jellemzői Magyarországon = The characteristics of the consumption of medicinal herbs in Hungary.
    Elelmiszervizsgalati Kozlemen. 65 (3), 2618-2634, 2019.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Food Science
  2. Kiss, V., Soós, M., Szakály, Z.: A kényelmi étkezés és az íz kapcsolatának meghatározása.
    In: Egészségpiaci kutatások : lektorált tanulmánykötet : Fogyasztói vizsgálatok munkacsoport. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdálkodástudományi Kar, Debrecen, 75-83, 2019. ISBN: 9789634901327
  3. Szakály, Z., Kovács, S., Pető, K., Huszka, P., Kiss, M.: A modified model of the willingness to pay for functional foods.
    Appetite. 138 94-101, 2019.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Nutrition and Dietetics
    Q1 Psychology (miscellaneous)
  4. Kiss, V., Fehér, A., Soós, M., Szakály, Z.: Analysis of eating habits among call words.
    In: 1st Partium International Conference on Management. Trends in 21st Century - Book of Abstracts. Ed.: Nábrádi András, Gál Katalin, Partium Publishing House, Oradea, 37-38, 2019. ISBN: 9786068156941
  5. Véha, M., Szakály, Z., Fehér, A.: A növényi alapú étrendet hátráltató tényezők rendszerezése: Szakirodalmi áttekintés.
    In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 105-112, 2019. ISBN: 9789634901327
  6. Véha, M., Szakály, Z., Fehér, A.: A növényi alapú étrendet támogató tényezők rendszerezése: Szakirodalmi áttekintés.
    In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 95-104, 2019. ISBN: 9789634901327
  7. Papp-Bata, Á., Szakály, Z.: A pozitív attitűd és a hiteles információ jelentősége a funkcionális élelmiszerek fogyasztásában.
    In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 66-74, 2019. ISBN: 9789634901327
  8. Balsa-Budai, N., Kiss, M., Kovács, B., Szakály, Z.: Attitudes of Voluntary Simplifier University Students in Hungary.
    Sustainability. 11 (6), 1-15, 2019.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Energy Engineering and Power Technology
    Q2 Environmental Science (miscellaneous)
    Q2 Geography, Planning and Development
    Q2 Management, Monitoring, Policy and Law
    Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
  9. Kontor, E., Kovács, B., Szakály, Z., Kiss, M.: A védjegyekkel kapcsolatos attitűd és az életstílusjegyek összefüggései.
    Stat. Szle. 97 (4), 364-386, 2019.
  10. Kiss, V., Dombi, M., Szakály, Z.: Az egészség, a környezet és az étkezés kapcsolata: Szakirodalmi áttekintés.
    Táplálkozásmarketing. 6 (1), 3-24, 2019.
  11. Kiss, M., Szakály, Z., Kovács, B.: Az MKTOR piacorientációt mérő modell adaptációja és kapcsolata a vállalati teljesítménnyel.
    In: Ismerjük a vevőt? A vásárlás pszichológiája - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXV. Országos Konferenciájának előadásai. Szerk.: Veres Zoltán, Sasné Grósz Annamária, Liska Fanny, Pannon Egyetem, Veszprém, 399-411, 2019. ISBN: 9786150058
  12. Szakály, Z., Fehér, A., Kiss, M.: Consumer Acceptance of Personalized Nutrition.
    In: Trends in Personalized Nutrition. Ed.: Charis M. Galanakis, Elsevier Academic Press, London, 225-260, 2019. ISBN: 9780128164037
  13. Szakály, Z., Véha, M., Popovics, P., Fehér, A.: Consumer perception of personalised diet - The concept of lifelong health.
    In: Egészségpiaci kutatások : lektorált tanulmánykötet : Fogyasztói vizsgálatok munkacsoport. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdálkodástudományi Kar, Debrecen, 34-43, 2019. ISBN: 9789634901327
  14. Szakály, Z., Véha, M., Popovics, P., Fehér, A.: Different aspects of the health behaviour of the Hungarian population.
    In: Egészségpiaci kutatások : lektorált tanulmánykötet : Fogyasztói vizsgálatok munkacsoport. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdálkodástudományi Kar, Debrecen, 6-21, 2019. ISBN: 9789634901327
  15. Fehér, A., Szakály, Z.: Egészségpiaci kutatások: lektorált tanulmánykötet: Fogyasztói vizsgálatok munkacsoport.
    Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 216 p., 2019. ISBN: 9789634901327
  16. Soós, M., Gál, T., Szakály, Z.: Egy netnográfiai kutatás eredményei az alma-, megy- és céklalé vonatkozásában.
    In: Ismerjük a vevőt? A vásárlás pszichológiája - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXV. Országos Konferenciájának előadásai. Szerk.: Veres Zoltán, Sasné Grósz Annamária, Liska Fanny, Pannon Egyetem, Veszprém, 423-434, 2019. ISBN: 9786150058
  17. Nábrádi, Z., Szakály, Z.: Életstílus alapú fogyasztói szegmensek étrend-kiegészítők vásárlásában megjelenő sajátosságai.
    In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 57-65, 2019. ISBN: 9789634901327
  18. Nábrádi, Z., Szakály, Z.: Életstílus alapú fogyasztói szegmensek étrend-kiegészítők vásárlásában megjelenő sajátosságainak feltárása.
    In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLIV. Vándorgyűlése programja és az előadások összefoglalói. Szerk.: Antal Emese, Biró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Budapest, 38, 2019. ISBN: 9786155606090
  19. Kiss, V., Balsa-Budai, N., Soós, M., Szakály, Z.: Examination of sustainable and health-conscious lifestyle among the Hungarian population based on the results of three research.
    In: 5th CARPE Conference : Horizon Europe and beyond : Proceedings. Eds.: Javier Orozco Messana, Juan Miguel Martínez Rubio, Editorial Universitat Politècnica de Valencia - UPV, Valencia, Spanyolország, 114-118, 2019. ISBN: 9788490487891
  20. Fehér, A., Bácsné Bába, É., Müller, A., Szakály, Z.: Fizikai aktivitás motivációival kapcsolatos modellek rendszerezése I. - Szakirodalmi áttekintés.
    In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 152-163, 2019. ISBN: 9789634901327
  21. Fehér, A., Bácsné Bába, É., Müller, A., Szakály, Z.: Fizikai aktivitás motivációival kapcsolatos modellek rendszerezése II. - Szakirodalmi áttekintés.
    In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 164-172, 2019. ISBN: 9789634901327
  22. Szakály, Z.: Fogyasztói trendek a táplálkozásban, különös tekintettel a fiatal korcsoportra.
    Magy. Tud. 180 (5), 749-762, 2019.
  23. Dombi, M., Kiss, V., Szakály, Z., Zhi, C., Gang, L.: Food consumption and natural resources: analysis of material flows and stocks, and GHG emissions of the food supply chain in Hungary.
  24. Popovics, P., Jutkusz, L., Pető, K., Szakály, Z., Bács, Z.: Fostering innovation at University of Debrecen.
    In: Proceedings 5th CARPE Conference: Horizon Europe and beyond / Javier Orozco Messana; Juan Miguel Martínez Rubio, Editorial Universitat Politℓecnica de Valℓencia, Valencia, Spanyolország, 191-200, 2019. ISBN: 9788490487891
  25. Czine, P., Szakály, Z., Balogh, P.: Margarinnal kapcsolatos preferenciák vizsgálata egyetemista fogyasztók körében.
    Táplálkozásmarketing. 6 (2), 3-12, 2019.
  26. Fehér, A., Bácsné Bába, É., Müller, A., Szakály, Z.: MPAM-R modellekkel kapcsolatos kutatások rendszerezése - Szakirodalmi áttekintés.
    In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 173-183, 2019. ISBN: 9789634901327
  27. Fehér, A., Bácsné Bába, É., Müller, A., Szakály, Z.: MPAM-R modellekkel kapcsolatos kutatások rendszerezése - Szakirodalmi áttekintés.
    In: Egészségpiaci kutatások : lektorált tanulmánykötet : Fogyasztói vizsgálatok munkacsoport. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdálkodástudományi Kar, Debrecen, 173-183, 2019. ISBN: 9789634901327
  28. Polereczki, Z., Barna, F., Prokisch, L., Kovács, S., Kontor, E., Szakály, Z.: The characteristics of the consumption of medical herbs in Hungary.
    Journal of Food Investigation 65 (3), 2636-2644, 2019.
2018
  1. Szakály, Z., Kontor, E., Kovács, S., Popp, J., Pető, K., Polereczki, Z.: Adaptation of the Food Choice Questionnaire: the case of Hungary.
    British Food Journal. 120 (7), 1474-1488, 2018.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Business, Management and Accounting (miscellaneous)
    Q2 Food Science
  2. Balsa-Budai, N., Szakály, Z.: A fenntartható értékrend vizsgálata a debreceni egyetemisták körében.
    Táplálkozásmarketing. 5 (1), 3-20, 2018.
  3. Fehér, A., Szakály, Z.: A hazai tejszektor online marketing lehetőségei = Online marketing possibilities of the domestic dairy sector.
    Tejgazdaság. 75 (1), 55-65, 2018.
  4. Kiss, M., Szakály, Z.: A Literature Review of the Consumer Attitudes towards Functional Foods.
    In: FSD 2018 3rd Food Structure & Design Conference : Abstract Book. Ed.: Győri Zoltán, Debreceni Egyetem, Debrecen, 28-29, 2018. ISBN: 9789634900245
  5. Papp-Bata, Á., Mile, M., Szakály, Z., Csiki, Z.: A probiotikumok alkalmazása időskorban - egészségügyi megfontolások és piaci helyzetkép.
    Idősgyógy. 3 (2), 63-67, 2018.
  6. Kiss, M., Kovács, B., Szakály, Z., Kontor, E.: A védjegyekkel kapcsolatos fogyasztói attitűd és az életstílusjegyek kapcsolata.
    In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLIII. Vándorgyűlése : Program füzet és az előadások összefoglalói. Szerk.: Biró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Mezőkövesd, 32-32, 2018. ISBN: 97861556060609
  7. Barna, F., Bauerné Gáthy, A., Kovács, B., Szakály, Z.: Az alternatív étrendet követők helyi termékek vásárlásához kapcsolódó attitűdjei.
    Táplálkozásmarketing. 5 (2), 3-15, 2018.
  8. Papp-Bata, Á., Csiki, Z., Szakály, Z.: Az egészségvédő élelmiszerekkel kapcsolatos fogyasztói magatartás: a hiteles tájékoztatás szerepe.
    Orv. hetil. 159 (30), 1221-1225, 2018.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Medicine (miscellaneous)
  9. Fehér, A., Balsa-Budai, N., Farkas, N., Szakály, Z.: Egészségtudatos élelmiszer-fogyasztás a digitális korban egy netnográfiai kutatás példáján.
    In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLIII. Vándorgyűlése : Program füzet és az előadások összefoglalói. Szerk.: Biró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Mezőkövesd, 28-28, 2018. ISBN: 97861556060609
  10. Kontor, E., Szakály, Z., Véha, M., Kiss, M.: Egészség vagy íz? Fogyasztói dilemmák a funkcionális élelmiszerekkel kapcsolatban: Szakirodalmi áttekintés.
    Táplálkozásmarketing. 5 (2), 17-29, 2018.
  11. Szabó-Szentgróti, E., Szakály, Z., Borbély, C., Szabó-Szentgróti, G.: Együttműködések a magyarországi tejfeldolgozó szektorban: egy empirikus kutatás eredményei.
    Gazdálkodás. 62 (5), 406-425, 2018.
  12. Kiss, V., Kiss, M., Popovics, P., Szakály, Z.: Examination of Lifestyle of Health and Sustainability market groups with particular focus on Hungary.
    In: Relationships on Food Markets : Consumers' Perspective. Eds.: Michal Gazdecki, Elzbieta Gorynska-Goldmann, Poznan University of Life Sciences, Poznan, 76-86, 2018. ISBN: 9788371609220
  13. Szabó-Szentgróti, E., Szigeti, O., Tóth, K., Borbély, C., Szakály, Z.: Fogyasztói szokások vizsgálata kvantitatív módszerekkel a magyarországi tejtermékpiacon.
    Élelmiszer, Táplálkozás és Marketing. 14 (2), 18-27, 2018.
  14. Kiss, M., Kontor, E., Véha, M., Szakály, Z.: Funkcionális élelmiszerekkel kapcsolatos attitűdvizsgálatok: Szakirodalmi áttekintés.
    Táplálkozásmarketing. 5 (1), 21-34, 2018.
  15. Szakály, Z., Pető, K.: Health behaviour, behaviour change and personalised diet.
    Journal of Advances in Health and Medical Sciences. 4 (2), 43-52, 2018.
  16. Szakály, Z., Kiss, M., Gál, T., Kovács, B.: Nemzetközi piacszegmentáció a tejtermékek piacán.
    Tejgazdaság. 75 (1), 43-54, 2018.
  17. Mile, M., Papp-Bata, Á., Szakály, Z., Csiki, Z.: Szarkopenia befolyásolása táplálkozási módszerekkel.
    Metabolizmus. 16 (4), 284-286, 2018.
  18. Szakály, Z., Kontor, E.: Táplálkozasmarketing a gyakorlatban.
    In: A magyar gyermekek és fiatalok életmódja. Szerk.: Antal Emese, Pilling Róbert, TÉT Platform Egyesület, Budapest, 105-106, 2018. ISBN: 9786150040141
  19. Gazdecki, M., Szakály, Z.: The market structure and relationships of companies in the agricultural input market.
    Handel Wewnętrzny. 3 (374), 138-150, 2018.
2017
  1. Nábrádi, Z., Kovács, S., Szakály, Z.: A húsfogyasztási szokások összefüggése az evési attitűdökkel a fiatal felnőtt korosztályban.
    Manag. Market. EMOK klsz. 75-84, 2017.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Business, Management and Accounting (miscellaneous)
  2. Jasák, H., Szakály, Z.: A marketinginformáció-rendszer és elemel.
    In: Élelmiszer-marketing. Szerk.: Szakály Zoltán, Akadémiai Kiadó, Budapest, 51-59, 2017, (Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703) ISBN: 9789634540618
  3. Soós, M., Szakály, Z.: A marketingkutatás.
    In: Élelmiszer-marketing. Szerk.: Szakály Zoltán, Akadémiai Kiadó, Budapest, 60-71, 2017, (Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703) ISBN: 9789634540618
  4. Soós, M., Szakály, Z.: A marketingkutatás új lehetőségei és eszközei.
    In: Élelmiszer-marketing. Szerk.: Szakály Zoltán, Akadémiai Kiadó, Budapest, 72-77, 2017, (Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703) ISBN: 9789634540618
  5. Kovács, B., Szakály, Z., Kontor, E., Polereczki, Z.: A piacorientáció kulturális és magatartási megközelítésének empirikus összehasonlító elemzése.
    Jelenkori Társad. Gazd. Foly. 12 (4), 159-174, 2017.
  6. Gál, T., Soós, M., Szakály, Z.: Applying new innovative market research methods in the innovation process of new products.
    Int. J. Eng. Manag. Sci. 2 (3), 56-69, 2017.
  7. Szakály, Z.: A termékpolitika eszközel az élelmiszer-marketingben.
    In: Élelmiszer-marketing. Szerk.: Szakály Zoltán, Akadémiai Kiadó, Budapest, 283-296, 2017, (Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703) ISBN: 9789634540618
  8. Szakály, Z., Popp, J., Kontor, E., Kovács, S., Pető, K., Jasák, H.: Attitudes of the Lifestyle of Health and Sustainability Segment in Hungary.
    Sustainability. 9 (10), 1763-, 2017.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Geography, Planning and Development
    Q2 Management, Monitoring, Policy and Law
    Q3 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
  9. Huszka, P., Szakály, Z.: Az asztaltól a szántóföldig koncepció.
    In: Élelmiszer-marketing. Szerk.: Szakály Zoltán, Akadémiai Kiadó, Budapest, 31-39, 2017, (Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703) ISBN: 9789634540618
  10. Kiss, V., Fehér, A., Soós, M., Szakály, Z.: Az étkezésen való változtatás igénye és az élelmiszerjelölések figyelembe vétele a középiskolás diákok körében.
    In: Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás: Egyesület a Marketing Oktatásért és kutatásért (EMOK) XXIII. országos konferencia: Tanulmánykötet. Szerk.: Bányai Edit, Lányi Beatrix, Törőcsik Mária, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 189-198, 2017. ISBN: 9789634291466
  11. Papp-Bata, Á., Jávor, A., Nagy, A., Monori, I., Prokisch, J., Csiki, Z., Szakály, Z.: Effects of Mg and Se Intake for Lambs on Meat Quality, Consumers' Dietary Attitudes and Health.
    In: V. AGRIMBA-AVA Congress : Program and abstracts, The International MBA Network of AGRIMBA, Debrecen, 33, 2017.
  12. Gál, T., Soós, M., Szakály, Z.: Egészségtudatos táplálkozással kapcsolatos fogyasztói insight-ok feltárása netnográfiával - esettanulmány.
    Veztud. 48 (4), 46-54, 2017.
  13. Szakály, Z.: Élelmiszeripari termékfejlesztés és innováció.
    In: Élelmiszer-marketing / Szakály Zoltán, Akadémiai Kiadó, Budapest, 297-308, 2017, (Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703) ISBN: 9789634540618
  14. Szakály, Z.: Élelmiszer-marketing.
    Akadémiai Kiadó, Budapest, 518 p., 2017. ISBN: 9789634540618
  15. Szabó-Szentgróti, E., Szabó-Szentgróti, G., Szakály, Z.: Empirical research on corporate strategies in Hungarian Dairy Industry.
    Apstract. 11 (3-4), 169-180, 2017.
  16. Jasák, H., Szakály, Z.: Fogyasztól etnocentrizmus.
    In: Élelmiszer-marketing. Szerk.: Szakály Zoltán, Akadémiai Kiadó, Budapest, 121-128, 2017, (Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703) ISBN: 9789634540618
  17. Fehér, A., Szakály, Z.: Húsipari marketing.
    In: Élelmiszer-marketing. Szerk.: Szakály Zoltán, Akadémiai Kiadó, Budapest, 440-447, 2017, (Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703) ISBN: 9789634540618
  18. Oláh, J., Halasi, G., Szakály, Z., Popp, J., Balogh, P.: Impact of International Migration on the Labor Market: A Case Study from Hungary.
    Amfiteatru Econ. 19 (46), 790-805, 2017.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous)
  19. Polereczki, Z., Szakály, Z.: Neuromarketing.
    In: Élelmiszer-marketing. Szerk.: Szakály Zoltán, Akadémiai Kiadó, Budapest, 503-512, 2017, (Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703) ISBN: 9789634540618
  20. Szakály, Z.: Pozicionálás.
    In: Élelmiszer-marketing. Szerk.: Szakály Zoltán, Akadémiai Kiadó, Budapest, 272-279, 2017, (Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703) ISBN: 9789634540618
  21. Szakály, Z.: Táplálkozásmarketing.
    In: Élelmiszer-marketing. Szerk.: Szakály Zoltán, Akadémiai Kiadó, Budapest, 487-493, 2017, (Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703) ISBN: 9789634540618
  22. Szakály, Z.: Tejipari marketing.
    In: Élelmiszer-marketing. Szerk.: Szakály Zoltán, Akadémiai Kiadó, Budapest, 429-439, 2017, (Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703) ISBN: 9789634540618
2016
  1. Szakály, Z., Soós, M., Kovács, S., Polereczki, Z.: A felárfizetési hajlandóságot befolyásoló tényezők elemzése funkcionális élelmiszereknél.
    Gazdálkodás. 60 (4), 305-321, 2016.
  2. Kiss, V., Kovács, S., Szakály, Z.: A fenntartható fejlődés értékei és az egészségtudatos életstílus elemzése középiskolás diákok körében.
    Táplálkozásmarketing. 3 (2), 41-62, 2016.
  3. Szakály, Z., Balogh, P., Csatáriné Dogi, I., Polereczki, Z.: A fogyasztói etnocentrizmus vizsgálata Magyarországon - Ajánlások a magyar élelmiszergazdaság számára.
    Gazdálkodás. 60 (2), 153-174, 2016.
  4. Fehér, A., Szakály, Z.: A hazai tej- és hússzektor online marketing tevékenységének elemzése.
    In: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet : Hitelesség és értékorientáció a marketingben. Szerk.: Fehér András, Kiss Virág Ágnes, Soós Mihály, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 97-106, 2016. ISBN: 9789634728504
  5. Nábrádi, Z., Szakály, Z., Kovács, S.: A húsfogyasztási szokások összefüggése az evési attitűdökkel és az önértékeléssel.
    In: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXII. Országos Konferenciája : Hitelesség és értékorientáció a marketingben : Tanulmánykötet. Szerk.: Fehér András, Kiss Virág Ágnes, Soós Mihály, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 407-416, 2016. ISBN: 9789634728504
  6. Fehér, A., Szakály, Z.: Analysis of online food consumer behaviour in the domestic food industry.
  7. Kiss, V., Szakály, Z.: A szülők hatása a középiskolás diákok egészségtudatos táplálkozására.
    In: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXII. Országos Konferenciája : Hitelesség és értékorientáció a marketingben : Tanulmánykötet. Szerk.: Fehér András, Kiss Virág Ágnes, Soós Mihály, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 659-668, 2016. ISBN: 9789634728504
  8. Soós, M., Kovács, B., Szakály, Z.: A viselkedésváltozás szintjei a testtömeg-menedzselés folyamatában - Élelmiszerfogyasztás és fizikai aktivitás = Levels of behaviour change in the course of body mass management - food consumption and physical activity.
    Táplálkozásmarketing. 3 (2), 19-28, 2016.
  9. Barna, F., Szakály, Z.: Az egészség- és környezettudatosság jellemzői a fogyasztók körében.
    In: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXII. Országos Konferenciája : Hitelesség és értékorientáció a marketingben : Tanulmánykötet. Szerk.: Fehér András, Kiss Virág Ágnes, Soós Mihály, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 630-639, 2016. ISBN: 9789634728504
  10. Kiss, M., Szakály, Z., Soós, M., Kontor, E.: Az egészségtudatosság megjelenése a magyar lakosság táplálkozási szokásaiban korcsoportonként.
    In: A 60 éves Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLI. vándorgyűlése : Program és az előadások kivonatai. Szerk.: Bíró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Budapest, 38, 2016. ISBN: 9786155606021
  11. Kovács, B., Szakály, Z., Polereczki, Z.: Az élelmiszeripari vállalkozások versenyelőnyeinek vizsgálata a piacorientáció tükrében.
    In: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXII. Országos Konferenciája : Hitelesség és értékorientáció a marketingben : Tanulmánykötet. Szerk.: Fehér András, Kiss Virág Ágnes, Soós Mihály, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 608-618, 2016. ISBN: 9789634728504
  12. Fári, M., Molnár, M., Antal, G., Domokos-Szabolcsy, É., Harangi-Rákos, M., Kurucz, E., Kralovánszky, U., Lisztes-Szabó, Z., Pető, K., Szakály, Z., Veres, S., Popp, J.: Biotechnológia, anno 1920-1938 és ma: Ereky Károly programja a fehérjeprobléma megoldásáról és napjaink feladatai.
    Szaktudás Kiadó Ház ;, Budapest, 436 p., 2016. ISBN: 9786155224676
  13. Szakály, Z., Polereczki, Z., Kovács, S.: Consumer attitudes toward genetic testing and personalised nutrition in Hungary.
    Acta Aliment. 45 (4), 500-508, 2016.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Food Science
  14. Szakály, Z.: Egészségmagatartás, viselkedésváltozás és személyre szabott táplálkozás: az élethosszig tartó egészség koncepciója.
    In: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXII. Országos Konferenciája : Hitelesség és értékorientáció a marketingben : Tanulmánykötet. Szerk.: Fehér András, Kiss Virág Ágnes, Soós Mihály, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 5-25, 2016. ISBN: 9789634728504
  15. Kontor, E., Szakály, Z., Soós, M., Kiss, M.: Egészségtudatos magatartás a 14-25 év közötti fiatalok körében.
    In: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXII. Országos Konferenciája : Hitelesség és értékorientáció a marketingben : Tanulmánykötet. Szerk.: Fehér András, Kiss Virág Ágnes, Soós Mihály, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 640-649, 2016. ISBN: 9789634728504
  16. Kontor, E., Szakály, Z., Soós, M., Kiss, M.: Egészségtudatos magatartás a 14-25 év közötti fiatalok körében.
    In: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXII. Országos Konferenciája : Hitelesség és értékorientáció a marketingben : Program és absztrakt füzet. Szerk.: Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 30, 2016.
  17. Fehér, A., Kiss, V., Soós, M., Szakály, Z.: Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXII. Országos konferencia Tanulmánykötet: Hitelesség és értékorientáció a marketingben: 2016 augusztus 29-31..
    Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 764 p., 2016. ISBN: 9789634728504
  18. Polereczki, Z., Vukoszavlyev, S., Véha, M., Szakály, Z.: Market orientation of the Hungarian SMEs working in the meat processing and dairy industries.
    Acta Univ. Sapientiae, Alim. 9 (1), 18-32, 2016.
  19. Gál, T., Soós, M., Szakály, Z.: Online fogyasztói csoportok azonosítása az egészségtudatos táplálkozás terén netnográfiai kutatással.
    In: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXII. Országos Konferenciája : Hitelesség és értékorientáció a marketingben : Tanulmánykötet. Szerk.: Fehér András, Kiss Virág Ágnes, Soós Mihály, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 119-127, 2016. ISBN: 9789634728504
  20. Szakály, Z., Soós, M., Szabó, S., Szente, V.: Role of labels referring to quality and country of origin in food consumers' decisions.
    Acta Aliment. 45 (3), 323-330, 2016.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Food Science
  21. Popp, J., Szakály, Z., Polereczki, Z., Oláh, J.: Substitution of soybean with alternative source of protein for feed in the EU.
    Hung. Agric. Res. 25 (2), 4-9, 2016.
  22. Szakály, Z., Jasák, H.: Tejipari marketing legfontosabb összefüggései.
    Holstein Magazin. 6 24-31, 2016.
2015
  1. Szakály, Z., Pető, K., Popp, J., Jasák, H.: A fenntartható fogyasztás iránt elkötelezett fogyasztói csoport, a lohas szegmens jellemzői.
    Táplálkozásmarketing. 2 (1), 3-9, 2015.
  2. Kiss, V., Szakály, Z.: A fiatalok egészségtudatossága a táplálkozási szokásaikat illetően.
    In: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciájának tanulmánykötete: Budapest, 2015. augusztus 27-28.. Szerk.: Bíró-Szigeti Szilvia, Petruska Ildikó, Szalkai Zsuzsanna, Kovács István, Magyar Mária, Budapesti Műszaki Egyetem, Budapest, 145-154, 2015. ISBN: 9789633131893
  3. Fehér, A., Szakály, Z.: A hazai lakosság internettel kapcsolatos attitűdjei a TAM modell alapján.
    In: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciájának tanulmánykötete [elektronikus dokumentum], Budapesti Műszaki Egyetem, Budapest, 388-398, 2015. ISBN: 9789633131893
  4. Szakály, Z., Pető, K., Popp, J., Jasák, H.: A LOHAS szegmens mérete és jellemzői Magyarországon = The size and characteristics of the LOHAS segment in Hungary.
    Táplálkozásmarketing. 2 (1), 11-30, 2015.
  5. Popp, J., Szakály, Z., Pető, K., Harangi-Rákos, M.: A sertéstenyésztés helyzete a globális kihívások tükrében.
    Állatteny. Takarm. 64 (3), 207-225, 2015.
  6. Fári, M., Kralovánszky, U., Harangi-Rákos, M., Pető, K., Szakály, Z., Csíder, I., Antal, G., Kurucz, E., Bradács, Z., Domokos-Szabolcsy, É., Popp, J.: Biotechnológia, anno 1917-1919: Ereky Károly víziója az élettudomány alkalmazásáról.
    Szaktudás Kiadó Ház ;, Budapest, 261 p., 2015. ISBN: 9786155224652
  7. Papp-Bata, Á., Csiki, Z., Tósaki, Á., Szakály, Z.: Meggymag kivonat - egy új termék a funkcionális élelmiszerek piacán?.
    Táplálkozásmarketing. 2 (1), 31-34, 2015.
  8. Fehér, A., Soós, M., Szakály, Z.: The Analysis of the Food Consumer Behaviour in the Online Environment.
    Selye e-studies. 6 (1), 61-71, 2015.
  9. Fehér, A., Soós, M., Szakály, Z.: The analysis of the food consumer behaviour in the online environment.
  10. Szente, V., Szigeti, O., Polereczki, Z., Varga, Á., Szakály, Z.: Towards a new strategy for organic milk marketing in Hungary.
    Acta Aliment. 44 (1), 32-38, 2015.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Food Science
2014
  1. Papp-Bata, Á., Csiki, Z., Szakály, Z.: A funkcionális élelmiszerek egészségügyi és gazdasági jelentősége.
    M. Gasztroent. 2 klsz. 1-7, 2014.
  2. Szakály, Z., Horvát, A., Soós, M., Pető, K., Szente, V.: A minőségre és származásra utaló jelölések szerepe a fogyasztói döntéshozatalban.
    Élelmiszer, Táplálkozás és Marketing. 10 (1), 3-10, 2014.
  3. Fehér, A., Soós, M., Szakály, Z.: Analysis of Food Consumer Behavior in the Online Environment, with Especial Regard to Health Consciousness.
    In: 6th CARS Postgraduate Symposium: Sowing the seeds of Land-based Researcher Development, University of Plymouth, Plymouth, 2, 2014.
  4. Papp-Bata, Á., Csiki, Z., Nábrádi, A., Szakály, Z.: A probiotikumok táplálkozás-élettani és piaci jelentősége.
    Tejgazdaság. 74 (1-2), 47-51, 2014.
  5. Szakály, Z., Szabó, S., Jasák, H., Szente, V., Kiss, M.: A személyes értékek hatása az egészségmagatartás változására és a tudatos élelmiszervásárlásra.
    Táplálkozásmarketing. 1 (1-2), 57-71, 2014.
  6. Fehér, A., Jasák, H., Szakály, Z.: Az akciók útvesztőjében: egy in-store marketing kutatás tanulságai.
    Élelmiszer. 22 (2), 58-59, 2014.
  7. Szabó, S., Szigeti, O., Soós, M., Szakály, Z.: Az élelmiszerfogyasztás mögöttes dimenziói: étkezési és testi attitűdök kapcsolata.
    In: "Marketing megújulás" - Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. Szerk.: Hetesi Erzsébet, Révész Balázs, SZTE Gazdaságtudományi Kar, Szeged, 363-371, 2014. ISBN: 9789633063125
  8. Fehér, A., Soós, M., Szakály, Z.: Az élelmiszer-fogyasztói magatartás vizsgálata online környezetben: létezik-e hazánkban a digitális élelmiszerfogyasztó?.
    Táplálkozásmarketing. 1 (1-2), 29-38, 2014.
  9. Szabó, S., Szente, V., Szakály, Z., Nábrádi, A.: Consumer approach of health and ayurveda.
    Apstract. 8 (2-3), 113-118, 2014.
  10. Nábrádi, A., Cehla, B., Szigeti, O., Szakály, Z.: Defining the strategic objectives of Hungarian mutton product chain and elements of marketing strategy in the beginning of the second decade of the century.
    Apstract. 8 (2-3), 119-132, 2014.
  11. Jasák, H., Fehér, A., Szakály, Z.: Fogyasztói preferenciák és attitűdök hagyományos és tájjellegű élelmiszerekkel kapcsolatban.
    In: "Marketing megújulás": Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája. Szerk.: Hetesi Erzsébet, Révész Balázs, SZTE GTK, Szeged, 372-381, 2014. ISBN: 9789633063125
  12. Szakály, Z., Kiss, M., Jasák, H.: Funkcionális élelmiszerek, fogyasztói attitűdök és személyre szabott táplálkozás.
    Táplálkozásmarketing. 1 (1-2), 3-17, 2014.
  13. Szakály, Z., Szigeti, O., Polereczki, Z., Szente, V.: Kapcsolat a személyes értékek, az egészségtudatosság és az élelmiszervásárlói magatartás között.
    In: Az életminőség anyagi és szellemi igényeinek kielégítése fogyasztási marketing szemlélettel. Szerk.: Lehota József, Berács József, Rekettye Gábor, MTA Agrár-közgazdasági Bizottság, Agrármarketing Albizottság, Budapest, 129-152, 2014. ISBN: 9789635087020
  14. Szakály, Z., Szente, V., Pető, K., Balogh, P., Csapóné Riskó, T., Fodor, M., Hernádi, L., Huszka, P., Keller, B., Kontor, E., Lugasi, A., Oláh, J., Szabóné Pataky, E., Polereczki, Z., Prokisch, J., Vida, V., Fehér, A., Jasák, H., Kiss, M., Kiss, V., Soós, M., Szabó, S., Szűcs, I.: Táplálkozásmarketing.
  15. Soós, M., Szabó, S., Szakály, Z.: The characteristics of consumer attitudes in the food market in Hungary.
    Apstract. 8 (2-3), 43-49, 2014.
  16. Szakály, Z., Balogh, P., Jasák, H., Szabó, S., Szente, V.: The Influence of Personal Values on the Transition towards Health-conscious Diet: a Segmentation Approach.
    J. Food Nutr. Res. 2 (8), 476-484, 2014.
2013
  1. Soós, M., Szente, V., Szabó, S., Szakály, Z.: A fogyni vágyók élelmiszer-fogyasztási attitűdjei: hizlaló és nem hizlaló élelmiszerek és élelmiszer összetevők.
    In: IX. Nemzetközi Táplálkozásmarketing Konferencia Összefoglalók. Szerk.: Fehér András, Huszka Péter, Jasák Helga, Soós Mihály, Szabó Sára, Szendrő Katalin, Tóth Könyvkereskedés és Kiadó Kft., Debrecen, 25, 2013. ISBN: 9789635968565
  2. Szabó, S., Szakály, Z.: Application of an NLP based psychodrama method in marketing research.
    In: Proceedings of the 4th International Conference of Economic Sciences. Szerk.: Szendrő Katalin, Soós Mihály, Kaposvár University, Kaposvár, 45-52, 2013. ISBN: 9789639821620
  3. Szakály, Z.: A tejgazdasági marketing helyzete és aktuális feladatai Magyarországon = The situation and the current tasks of dairy marketing in Hungary.
    Tejgazdaság. 73 (1-2), 35-44, 2013.
  4. Szente, V., Szabó, S., Varga, Á., Szakály, Z.: Az egészségre vonatkozó jelölések fogyasztói megítélése.
    Élelm. táplálk. mark. 9 (1), 85-90, 2013.
  5. Soós, M., Jasák, H., Szakály, Z.: Az élelmiszer-fogyasztás és testtömeg-menedzselés kapcsolatának vizsgálata a hazai felnőtt lakosság körében.
    In: A Gazdálkodásban publikált PhD hallgatók és kutatók III. Országos Tudományos Konferenciája. Szerk.: Torján Szabolcs, Teschner Gergely, Nyugat-magyarországi Egyetem, Mezőgazdaság- és Élelmiszertudományi Kar, Mosonmagyaróvár, 77, 2013. ISBN: 9789633341070
  6. Polereczki, Z., Jasák, H., Szakály, Z.: Az élelmiszeriparban tevékenykedő kkv-k marketingtevékenysége hazánkban = Marketing activity of the Hungarian SMEs working in the food processing industry.
    In: A Gazdálkodásban publikált PhD hallgatók és kutatók III. Országos Tudományos Konferenciája. Szerk.: Torján Szabolcs, Teschner Gergely, Nyugat-magyarországi Egyetem, Mezőgazdaság- és Élelmiszertudományi Kar, Mosonmagyaróvár, 75, 2013. ISBN: 9789633341070
  7. Szakály, Z., Pető, K., Soós, M., Szente, V.: Az életstílus hatása az egészségmagatartásra és a funkcionális élelmiszerek fogyasztására.
    Élelm. táplálk. mark. 9 (1), 3-11, 2013.
  8. Fehér, A., Szakály, Z.: Az online marketing lehetőségei a tejszektorban: a közösségi háló szerepe.
    Élelm. táplálk. mark. 9 (1), 57-64, 2013.
  9. Szakály, Z.: Bizalom és hitelesség a hazai élelmiszerpiacon - Nyertesek és vesztesek.
    In: IX. Nemzetközi Táplálkozásmarketing Konferencia Összefoglalók. Szerk.: Fehér András, Huszka Péter, Jasák Helga, Soós Mihály, Szabó Sára, Szendrő Katalin, Tóth Könyvkereskedés és Kiadó Kft., Debrecen, 3, 2013. ISBN: 9789635968565
  10. Soós, M., Szakály, Z.: Consumer's habits on the body mass-managing.
    In: Abstracts of the 4th International Conference of Economic Sciences. Szerk.: Szendrő Katalin, Soós Mihály, Nagy Miklós, Kaposvár University, Kaposvár, 75, 2013. ISBN: 9789639821613
  11. Polereczki, Z., Kövér, G., Bareith, T., Szakály, Z.: Marketing characteristics of the Hungarian SMEs working in the food processing industry.
    In: Proccedings of the 4th International Conference of Economic Sciences. Szerk.: Szendrő Katalin, Soós Mihály, Kaposvár University, Kaposvár, 22-33, 2013. ISBN: 9789639821620
  12. Fehér, A., Szabó, G., Szakály, Z.: Online kérdőíves felmérés a Gazdálkodás olvasóinak és szerzőinek körében.
    Gazdálkodás. 57 (4), 387-397, 2013.
  13. Szabó, S., Szakály, Z.: Reframing technika alkalmazása a kvalitatív marketingkutatásban.
    In: Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 19. Országos Konferencia. Szerk.: Király Éva, Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, 245-257, 2013. ISBN: 9789637159329
2012
  1. Schäffer, B., Daróczi, L., Keller, B., Szakály, Z., Lőrinczy, D.: Examination of proliferation of probiotic microbes by isoperibolic calorimetry.
    J. Therm. Anal. Calorim. 111 (3), 1891-1896, 2012.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Condensed Matter Physics
    Q3 Physical and Theoretical Chemistry
  2. Szakály, Z., Szente, V., Kövér, G., Polereczki, Z., Szigeti, O.: The influence of lifestyle on health behavior and preference for functional foods.
    Appetite. 58 (1), 406-413, 2012.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Nutrition and Dietetics
    Q1 Psychology (miscellaneous)
2011
  1. Szakály, Z., Szigeti, O., Szente, V.: A marketing sajátosságai az agrárgazdaságban.
    In: Farmgazdálkodás. Szerk.: Nagy Adrián, Nábrádi András, Szaktudás, Budapest, 186-211, 2011. ISBN: 9789639935808
  2. Fehér, A., Szakály, Z.: A tejszektor online stratégiájának vizsgálata fogyasztói szemszögből.
    Tejgazdaság. 71 (1-2), 55-62, 2011.
  3. Soós, M., Szigeti, O., Szente, V., Polereczki, Z., Szakály, Z.: Élelmiszer jelölések fogyasztói megítélése.
    In: Felelős marketing : MOK 2011 : a Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. országos konferenciája : Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 2011. augusztus 29-30. : absztraktok. Szerk.: Fojtik János, Pécsi Tudományegyetem, Pécs, 36, 2011. ISBN: 9789636423919
  4. Schäffer, B., Keller, B., Szakály, Z., Lőrinczy, D.: Examination of a coffee product enriched with calcium by the isoperibolic method.
    J. Therm. Anal. Calorim. 108 (1), 171-175, 2011.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Condensed Matter Physics
    Q3 Physical and Theoretical Chemistry
  5. Fehér, A., Szakály, Z.: Tej 2.0 - Az online marketing lehetőségei a tejszektorban.
    Élelmiszer. 19 (12), 84-85, 2011.
2010
  1. Szakály, Z.: A funkcionális élelmiszerekkel kapcsolatos fogyasztói tudatosság.
    In: Élelmiszer- és Agrárgazdasági Világfórum Budapesten : [2009. június 20-23.]. Összeáll.: és szerk. Molnár Pál; Pallóné Kisérdi Imola; Vajda László, Európai Minőségügyi Szervezet Magyar Nemzeti Bizottság?, Budapest, 221-223, 2010. ISBN: 9789638884305
  2. Szakály, Z.: A termékstratégia legfontosabb összefüggései.
    In: Agrármarketing. Szerk.: Kárpáti László, Lehota József, Szaktudás K., Budapest, 72-90, 2010. ISBN: 9789639935495
  3. Fehér, A., Szakály, Z.: Az online marketing lehetőségei a tejszektorban = Possibilities of online marketing in the milk-sector.
    Tejgazdaság. 70 (1-2), 59-67, 2010.
  4. Szakály, Z., Polereczki, Z.: Az üzleti terv mint a stratégia megvalósításának eszköze.
    In: A stratégiai és az üzleti tervezés gyakorlata. Szerk.: Nábrádi András, Pupos Tibor, Szaktudás Kiadó Ház Rt., Budapest, 73-88, 2010. ISBN: 9879639935402
  5. Szakály, Z., Pallóné Kisérdi, I., Nábrádi, A.: Marketing a hagyományos és tájjellegű élelmiszerek piacán.
    Kaposvári Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Kaposvár, 262 p., 2010. ISBN: 9789639821149
  6. Szakály, Z.: Marketingkutatás a hagyományos és tájjellegű élelmiszerek piacán.
    In: Marketing a hagyományos és tájjellegű élelmiszerek piacán. Szerk.: Szakály Zoltán, Pallóné Kisérdi Imola, Nábrádi András, Kaposvári Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Kaposvár, 70-81, 2010. ISBN: 9789639821149
  7. Szente, V., Szabó, A., Soós, M., Szakály, Z.: Piaci és ökonómiai sajátosságok az ökotej termékpályán Magyarországon = Market and economic characteristic features in the product chain of organic milk in Hungary.
    Tejgazdaság. 70 (1-2), 53-58, 2010.
  8. Szigeti, O., Szakály, Z.: Termékstratégia a hagyományos és tájjellegű élelmiszerek piacán.
    In: Marketing a hagyományos és tájjellegű élelmiszerek piacán. Szerk.: Szakály Zoltán, Pallóné Kisérdi Imola, Nábrádi András, Kaposvári Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Kaposvár, 114-153, 2010. ISBN: 9789639821149
2009
  1. Szigeti, O., Szente, V., Polereczki, Z., Szakály, Z.: A hagyományos magyar termékek piaci lehetőségei.
    Mark. menedzsment. 43 (3), 4-11, 2009.
  2. Szakály, Z., Szigeti, O., Szente, V.: Analysis of consumer habits and attitudes on the Hungarian beef and rabbit market.
    Apstract. 3 (1-2), 67-70, 2009.
  3. Szakály, Z.: A tej és tejtermékek marketingje a fogyasztói elvárások tükrében.
    In: A tej szerepe a humán táplálkozásban. Szerk.: Kukovics Sándor, Figler Mária, Unger András, Antal Emese, Szakály Sándor, Melánia Kiadó Kft., Budapest, 561-574, 2009. ISBN: 9789639740150
  4. Szakály, Z., Horváth-Kovács, B., Polereczki, Z., Nábrádi, A.: Consumption patterns in the market of pork and pork products.
    Stud. agric. econ. 110 (1), 59-73, 2009.
  5. Szigeti, O., Szente, V., Szakály, Z.: Fogyasztói preferenciák a libamáj és libamájkészítmények piacán.
    Baromfiágaz. 9 (1), 42-46, 2009.
  6. Szakály, Z., Szigeti, O., Szente, V.: Fogyasztói szokások a hazai nyúlhúspiacon.
    Baromfiágaz. 9 (4), 76-80, 2009.
  7. Szakály, Z., Szente, V., Szigeti, O.: Fogyasztói szokások és attitűdök a hazai nyúlhúspiacon.
    Agrárunió. 10 (8-9), 80-81, 2009.
  8. Polereczki, Z., Szakály, Z.: Fogyasztóorientáció: Realitás vagy a jövő zenéje a hatékony kisvállalati marketing az élelmiszeriparban?.
    Mark. menedzsment. 43 (4), 52-58, 2009.
  9. Szakály, S., Schäffer, B., Keller, B., Szakály, Z.: Funkcionális élelmiszerek kifejlesztésének és piacfelmérésének fontosabb eredményei = Main results of development and marketing survey of functional foods.
    Tejgazdaság. 69 (1), 23-30, 2009.
  10. Polereczki, Z., Szakály, Z.: Jelen és jövő a tej- és húsiparban működő kis- és közepes vállalkozások esetében: egy marketing szemléletű kutatás eredményei II. = Present and future of small and medium sized companied operating in dairy and meat industry : results of a research with marketing aspects II..
    Tejgazdaság. 69 (2), 23-27, 2009.
  11. Szente, V., Szigeti, O., Szakály, Z.: Vizsgálatok a marhahús és készítmények piacán.
    Agrárunió 10 (12-1), 72-73, 2009.
2008
  1. Szakály, Z.: A közösségi marketing lehetőségei.
    Agrárium. 18 (4), 28, 2008.
  2. Szakály, S., Schäffer, B., Keller, B., Szakály, Z.: A probiotikus élőflórás és a bioaktív Ca-ban dúsított élelmiszerek kifejlesztésének és piacfelmérésének fontosabb eredményei.
    Anim. welf. etol. tartástechnol. 4 (2), 36-50, 2008.
  3. Szakály, Z.: Az agrármarketing alapvető összefüggéseinek elemzése.
    In: Mezőgazdasági szaktanácsadás. Szerk.: Nagy Adrián, Nábrádi András, Campus K., Debrecen, 179-201, 2008. ISBN: 9789639822054
  4. Biacs, P., Szakály, Z.: Élelmiszer feldolgozás és minőségbiztosítás.
    In: Üzemtan II.. Szerk.: Nábrádi András, Pupos Tibor, Takácsné György Katalin, Szaktudás Kiadó Ház, Budapest, 317-321, 2008. ISBN: 9789639736924
  5. Szente, V., Szigeti, O., Szakály, Z.: Fogyasztói attitűdök elemzése a marhahús és készítményeinek piacán.
    Anim. welf. etol. tartástechnol. 4 (2), 578-584, 2008.
  6. Szakály, Z., Szigeti, O., Szente, V.: Fogyasztói attitűdök elemzése a nyúlhús-készítmények piacán.
    Anim. welf. etol. tartástechnol. 4 (2), 571-577, 2008.
  7. Szigeti, O., Szente, V., Szakály, Z.: Fogyasztói szokások a libamáj és libamáj készítmények piacán.
    Anim. welf. etol. tartástechnol. 4 (2), 585-591, 2008.
  8. Szakály, Z., Szente, V., Széles, G.: Fogyasztói trendek és stratégiák az öko-, a hagyományos- és a funkcionális élelmiszerek piacán.
    In: Hatékonyság a mezőgazdaságban : elmélet és gyakorlat. Szerk.: Szűcs István, Farkasné Fekete Mária, Agroinform K., Budapest, 207-226, 2008. ISBN: 9789635028894
2007
  1. Szigeti, O., Szente, V., Szakály, Z.: A nyúl- és a marhahús piaci elemzése.
    In: Erdei Ferenc IV. Tudományos Konferencia : 2007. augusztus 27-28., Kecskemét : konferenciakiadvány / [szerk. Ferencz Árpád], Kecskeméti Főiskola Kertészeti Főiskolai Kar, [Kecskemét], 50-53, 2007. ISBN: 9789637294631
  2. Szakály, Z.: Fogyasztói attitűdök és tendenciák a tej és tejtermékek piacán.
    Agrárunió. 8 (4), 33, 2007.
  3. Szakály, Z., Szigeti, O., Szente, V.: Fogyasztói attitűdök táplálkozási előnyökkel kapcsolatban = Consumer attitudes concerning nutritional advantages.
    In: Tradíció és Innováció : nemzetközi tudományos konferencia : a Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Karának jubileumi konferenciája, Gödöllő, 2007. december 3-5. : előadások összefoglalói. Szerk.: Lehota József, Takácsné György Katalin, Szent István Egyetem, Gödöllő, 101, 2007. ISBN: 9789639483842
  4. Lelovics, Z., Szakály, S., Szakály, Z.: Gyermekekre pozícionált és jelenleg Magyarországon forgalmazott élelmiszerek = Foods targeting children presently distributed in Hungary.
    Tejgazdaság. 67 (2), 7-10, 2007.
  5. Szigeti, O., Szente, V., Máthé, A., Szakály, Z.: Marketing lehetőségek az állati eredetű hungarikumok termékpályáján.
    In: Tradíció és Innováció - Nemzetközi tudományos konferencia : a Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Karának jubileumi konferenciája, Gödöllő, 2007. december 3-5. : előadások összefoglalói. Szerk.: Lehota József, Takácsné György Katalin, Szent István Egyetemi Kiadó, Gödöllő, 102, 2007. ISBN: 9789639483842
  6. Szakály, Z., Szigeti, O., Szente, V.: Marketing lehetőségek elemzése a hazai funkcionális élelmiszerpiacon.
    In: Erdei Ferenc IV. Tudományos Konferencia : 2007. augusztus 27-28., Kecskemét : konferenciakiadvány / [szerk. Ferencz Árpád], Kecskeméti Főiskola Kertészeti Főiskolai Kar, [Kecskemét], 321-324, 2007. ISBN: 9789637294631
feltöltött közlemény: 236 Open Access: 82
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK