Tudóstér: Soós Mihály publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 61 Open Access: 21
2024
  1. Bayındır-Gümüş, A., Öztürk, E., Soós, M.: Adaptation of the scale of effects of social media on eating behavior in Hungarian university students.
    Rocz Panstw Zakl Hig. 75 (1), 59-65, 2024.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Medicine (miscellaneous) (2023)
    Q3 Public Health, Environmental and Occupational Health (2023)
  2. Földi, K., Fehér, A., Soós, M., Szűcs, R.: Fogyasztóvédelmi aggályok az online kereskedelemben különös tekintettel az árra.
    In: Érték a jövő marketingjében : Tanulmánykötet Rekettye Gábor Professzor Úr tiszteletére. Szerk.: Lányi Beatrix; Biró Borbála; Csóka László; Szűcs Krisztián, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 32-39, 2024.
  3. Szepesi, C., Böszörményi-Zelizi, P., Szemán-Nagy, A., Soós, M., Horváth, N., Rekenyi, V., Zurashvili, S., Kolozsvári, L.: Multimodal assessment of social anxiety among international students.
    Pers. Individ. Differ. 225 1-11, 2024.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Psychology (miscellaneous) (2023)
  4. Szakály, Z., Soós, M., Kiss, M., Kontor, E.: Nudge marketing a jövő értékteremtésében.
    In: Érték a jövő marketingjében : Tanulmánykötet Rekettye Gábor Professzor Úr tiszteletére. Szerk.: Lányi Beatrix; Biró Borbála; Csóka László; Szűcs Krisztián, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 229-233, 2024.
2023
  1. Szakály, Z., Soós, M., Gál, T., Antal, E., Pilling, R., Szilágyi, C.: Az édes íz fogyasztói preferenciái.
    Új Diéta. 32 (1), 22-25, 2023.
2022
  1. Mihály, T., Soós, M.: A haltermékek piaci versenyképességének vizsgálata = Examining the competitiveness of fish products on the market.
    Int. J. Eng. Manag. Sci. 7 (3), 151-163, 2022.
  2. Szakály, M., Soós, M.: A magyar lakosság étkezési motivációinak vizsgálata a TEMS-modell alapján.
    Táplálkozásmarketing. 9 (2), 81-93, 2022.
2021
  1. Szakály, Z., Kovács, B., Soós, M., Kiss, M., Balsa-Budai, N.: Adaptation and Validation of the Food Neophobia Scale: The Case of Hungary.
    Foods. 10 1-17, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Food Science
    Q1 Health Professions (miscellaneous)
    Q1 Health (social science)
    Q3 Microbiology
    Q1 Plant Science
  2. Szakály, M., Soós, M.: Fogyasztói preferenciák vizsgálata a növényi alapú táplálkozással kapcsolatban.
    Táplálkozásmarketing. 8 (1), 3-20, 2021.
2020
  1. Szilágyi, C., Soós, M.: Alternatív fehérjeforrások elfogadása.
  2. Popovics, P., Soós, M., Szakály, Z., Kiss, V.: A személyes értékek, az idegen ízek és az újdonságkeresés közötti kapcsolat a hazai étkezési kultúrában.
    Mark. Menedzsment. 54 (Spec.), 19-27, 2020.
  3. Szakály, Z., Soós, M., Kontor, E.: Élelmiszer-vásárlói magatartás változása.
    In: A magyar lakosság életmódja járványhelyzet idején : táplálkozás, testmozgás és lélek. Szerk.: Antal Emese, Pilling Róbert, Táplálkozás, Életmód és Testmozgás Platform Egyesület, Budapest, 58-60, 2020. ISBN: 9786150101248
  4. Szakály, Z., Soós, M., Szakály, M., Kontor, E.: Evés ésszel, vagy ész nélkül. Hogyan befolyásolják a környezeti jelek a fogyasztókat?.
    Új Diéta. 29 (1), 2-5, 2020.
  5. Szakály, Z., Kovács, B., Szakály, M., Nagy-Pető, D., Gál, T., Soós, M.: Examination of the Eating Behavior of the Hungarian Population Based on the TFEQ-R21 Model.
    Nutrients. 12 (11), 1-19, 2020.
    Folyóirat-mutatók:
    D1 Food Science
    Q1 Nutrition and Dietetics
  6. Szakály, Z., Soós, M., Balsa-Budai, N., Kovács, S., Kontor, E.: The Effect of an Evaluative Label on Consumer Perception of Cheeses in Hungary.
    Foods. 9 (5), 1-21, 2020.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Food Science
    Q1 Health Professions (miscellaneous)
    Q1 Health (social science)
    Q3 Microbiology
    Q1 Plant Science
2019
  1. Szakály, M., Soós, M.: A döntően állati eredetű étrendet fogyasztók evési attitűdjeinek vizsgálata.
    Int. J. Eng. Manag. Sci. 4 (3), 232-241, 2019.
  2. Kiss, V., Soós, M., Szakály, Z.: A kényelmi étkezés és az íz kapcsolatának meghatározása.
    In: Egészségpiaci kutatások : lektorált tanulmánykötet : Fogyasztói vizsgálatok munkacsoport. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdálkodástudományi Kar, Debrecen, 75-83, 2019. ISBN: 9789634901327
  3. Soós, M., Kiss, V.: A lakosság testtömeg-menedzselésének vizsgálata.
    In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdálkodástudományi Kar, Debrecen, 114-123, 2019. ISBN: 9789634901327
  4. Kiss, V., Fehér, A., Soós, M., Szakály, Z.: Analysis of eating habits among call words.
    In: 1st Partium International Conference on Management. Trends in 21st Century - Book of Abstracts. Ed.: Nábrádi András, Gál Katalin, Partium Publishing House, Oradea, 37-38, 2019. ISBN: 9786068156941
  5. Soós, M., Gál, T., Szakály, Z.: Egy netnográfiai kutatás eredményei az alma-, megy- és céklalé vonatkozásában.
    In: Ismerjük a vevőt? A vásárlás pszichológiája - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXV. Országos Konferenciájának előadásai. Szerk.: Veres Zoltán, Sasné Grósz Annamária, Liska Fanny, Pannon Egyetem, Veszprém, 423-434, 2019. ISBN: 9786150058
  6. Kiss, V., Balsa-Budai, N., Soós, M., Szakály, Z.: Examination of sustainable and health-conscious lifestyle among the Hungarian population based on the results of three research.
    In: 5th CARPE Conference : Horizon Europe and beyond : Proceedings. Eds.: Javier Orozco Messana, Juan Miguel Martínez Rubio, Editorial Universitat Politècnica de Valencia - UPV, Valencia, Spanyolország, 114-118, 2019. ISBN: 9788490487891
  7. Szakály, M., Soós, M.: Fogyasztói motivációk a döntően növényi étrendet folytatók körében - szakirodalmi áttekintés = Consumer motivations among those following mainly a plant-based diet - literature review.
    Élelmiszer, Táplálkozás és Marketing. 15 (1), 11-18, 2019.
  8. Pierog, A., Soós, M.: Gazdálkodástudományi ismeretek III. (kommunikáció, szervezés-logisztika, vezetési ismretek, marketing, szaktanácsadás) mezőgazdasági mérnöki BSc szakos hallgatók számára.
    DE MÉK, Debrecen, 18 p., 2019.
  9. Kesjár, S., Balsa-Budai, N., Soós, M.: Kolbászfogyasztási szokások vizsgálata Magyarországon.
    Élelmiszer, Táplálkozás és Marketing. 13 (2), 25-32, 2019.
2017
  1. Soós, M., Kontor, E.: A marketingkommunikációs eszközök szerepe.
    In: Élelmiszer-marketing. Szerk.: Szakály Zoltán, Akadémiai Kiadó, Budapest, 346-363, 2017, (Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703) ISBN: 9789634540618
  2. Soós, M., Szakály, Z.: A marketingkutatás.
    In: Élelmiszer-marketing. Szerk.: Szakály Zoltán, Akadémiai Kiadó, Budapest, 60-71, 2017, (Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703) ISBN: 9789634540618
  3. Soós, M., Szakály, Z.: A marketingkutatás új lehetőségei és eszközei.
    In: Élelmiszer-marketing. Szerk.: Szakály Zoltán, Akadémiai Kiadó, Budapest, 72-77, 2017, (Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703) ISBN: 9789634540618
  4. Gál, T., Soós, M., Szakály, Z.: Applying new innovative market research methods in the innovation process of new products.
    Int. J. Eng. Manag. Sci. 2 (3), 56-69, 2017.
  5. Kiss, V., Fehér, A., Soós, M., Szakály, Z.: Az étkezésen való változtatás igénye és az élelmiszerjelölések figyelembe vétele a középiskolás diákok körében.
    In: Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás: Egyesület a Marketing Oktatásért és kutatásért (EMOK) XXIII. országos konferencia: Tanulmánykötet. Szerk.: Bányai Edit, Lányi Beatrix, Törőcsik Mária, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 189-198, 2017. ISBN: 9789634291466
  6. Gál, T., Soós, M., Szakály, Z.: Egészségtudatos táplálkozással kapcsolatos fogyasztói insight-ok feltárása netnográfiával - esettanulmány.
    Veztud. 48 (4), 46-54, 2017.
2016
  1. Szakály, Z., Soós, M., Kovács, S., Polereczki, Z.: A felárfizetési hajlandóságot befolyásoló tényezők elemzése funkcionális élelmiszereknél.
    Gazdálkodás. 60 (4), 305-321, 2016.
  2. Soós, M., Kovács, B., Szakály, Z.: A viselkedésváltozás szintjei a testtömeg-menedzselés folyamatában - Élelmiszerfogyasztás és fizikai aktivitás = Levels of behaviour change in the course of body mass management - food consumption and physical activity.
    Táplálkozásmarketing. 3 (2), 19-28, 2016.
  3. Kiss, M., Szakály, Z., Soós, M., Kontor, E.: Az egészségtudatosság megjelenése a magyar lakosság táplálkozási szokásaiban korcsoportonként.
    In: A 60 éves Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLI. vándorgyűlése : Program és az előadások kivonatai. Szerk.: Bíró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Budapest, 38, 2016. ISBN: 9786155606021
  4. Kontor, E., Szakály, Z., Soós, M., Kiss, M.: Egészségtudatos magatartás a 14-25 év közötti fiatalok körében.
    In: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXII. Országos Konferenciája : Hitelesség és értékorientáció a marketingben : Tanulmánykötet. Szerk.: Fehér András, Kiss Virág Ágnes, Soós Mihály, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 640-649, 2016. ISBN: 9789634728504
  5. Kontor, E., Szakály, Z., Soós, M., Kiss, M.: Egészségtudatos magatartás a 14-25 év közötti fiatalok körében.
    In: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXII. Országos Konferenciája : Hitelesség és értékorientáció a marketingben : Program és absztrakt füzet. Szerk.: Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 30, 2016.
  6. Fehér, A., Kiss, V., Soós, M., Szakály, Z.: Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXII. Országos konferencia Tanulmánykötet: Hitelesség és értékorientáció a marketingben: 2016 augusztus 29-31..
    Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 764 p., 2016. ISBN: 9789634728504
  7. Gál, T., Soós, M., Szakály, Z.: Online fogyasztói csoportok azonosítása az egészségtudatos táplálkozás terén netnográfiai kutatással.
    In: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXII. Országos Konferenciája : Hitelesség és értékorientáció a marketingben : Tanulmánykötet. Szerk.: Fehér András, Kiss Virág Ágnes, Soós Mihály, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 119-127, 2016. ISBN: 9789634728504
  8. Szakály, Z., Soós, M., Szabó, S., Szente, V.: Role of labels referring to quality and country of origin in food consumers' decisions.
    Acta Aliment. 45 (3), 323-330, 2016.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Food Science
2015
  1. Fehér, A., Soós, M., Szakály, Z.: The Analysis of the Food Consumer Behaviour in the Online Environment.
    Selye e-studies. 6 (1), 61-71, 2015.
  2. Fehér, A., Soós, M., Szakály, Z.: The analysis of the food consumer behaviour in the online environment.
2014
  1. Szakály, Z., Horvát, A., Soós, M., Pető, K., Szente, V.: A minőségre és származásra utaló jelölések szerepe a fogyasztói döntéshozatalban.
    Élelmiszer, Táplálkozás és Marketing. 10 (1), 3-10, 2014.
  2. Fehér, A., Soós, M., Szakály, Z.: Analysis of Food Consumer Behavior in the Online Environment, with Especial Regard to Health Consciousness.
    In: 6th CARS Postgraduate Symposium: Sowing the seeds of Land-based Researcher Development, University of Plymouth, Plymouth, 2, 2014.
  3. Szabó, S., Szigeti, O., Soós, M., Szakály, Z.: Az élelmiszerfogyasztás mögöttes dimenziói: étkezési és testi attitűdök kapcsolata.
    In: "Marketing megújulás" - Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. Szerk.: Hetesi Erzsébet, Révész Balázs, SZTE Gazdaságtudományi Kar, Szeged, 363-371, 2014. ISBN: 9789633063125
  4. Fehér, A., Soós, M., Szakály, Z.: Az élelmiszer-fogyasztói magatartás vizsgálata online környezetben: létezik-e hazánkban a digitális élelmiszerfogyasztó?.
    Táplálkozásmarketing. 1 (1-2), 29-38, 2014.
  5. Szakály, Z., Szente, V., Pető, K., Balogh, P., Csapóné Riskó, T., Fodor, M., Hernádi, L., Huszka, P., Keller, B., Kontor, E., Lugasi, A., Oláh, J., Szabóné Pataky, E., Polereczki, Z., Prokisch, J., Vida, V., Fehér, A., Jasák, H., Kiss, M., Kiss, V., Soós, M., Szabó, S., Szűcs, I.: Táplálkozásmarketing.
  6. Soós, M., Szabó, S., Szakály, Z.: The characteristics of consumer attitudes in the food market in Hungary.
    Apstract. 8 (2-3), 43-49, 2014.
2013
  1. Soós, M., Szente, V., Szabó, S., Szakály, Z.: A fogyni vágyók élelmiszer-fogyasztási attitűdjei: hizlaló és nem hizlaló élelmiszerek és élelmiszer összetevők.
    In: IX. Nemzetközi Táplálkozásmarketing Konferencia Összefoglalók. Szerk.: Fehér András, Huszka Péter, Jasák Helga, Soós Mihály, Szabó Sára, Szendrő Katalin, Tóth Könyvkereskedés és Kiadó Kft., Debrecen, 25, 2013. ISBN: 9789635968565
  2. Soós, M., Jasák, H., Szakály, Z.: Az élelmiszer-fogyasztás és testtömeg-menedzselés kapcsolatának vizsgálata a hazai felnőtt lakosság körében.
    In: A Gazdálkodásban publikált PhD hallgatók és kutatók III. Országos Tudományos Konferenciája. Szerk.: Torján Szabolcs, Teschner Gergely, Nyugat-magyarországi Egyetem, Mezőgazdaság- és Élelmiszertudományi Kar, Mosonmagyaróvár, 77, 2013. ISBN: 9789633341070
  3. Szakály, Z., Pető, K., Soós, M., Szente, V.: Az életstílus hatása az egészségmagatartásra és a funkcionális élelmiszerek fogyasztására.
    Élelm. táplálk. mark. 9 (1), 3-11, 2013.
  4. Soós, M.: Beszámoló a 38. Tej Világnap eseményeiről = Report on the 38th Milk Day.
    Tejgazdaság. 73 (1-2), 63-64, 2013.
  5. Soós, M.: Beszámoló a IX. Nemzetközi Táplálkozásmarketing Konferencia eseményeiről = Report on the 9th International Nutrimarketing Conference.
    Tejgazdaság. 73 (1-2), 61-62, 2013.
  6. Soós, M., Szakály, Z.: Consumer's habits on the body mass-managing.
    In: Abstracts of the 4th International Conference of Economic Sciences. Szerk.: Szendrő Katalin, Soós Mihály, Nagy Miklós, Kaposvár University, Kaposvár, 75, 2013. ISBN: 9789639821613
2012
  1. Szigeti, O., Soós, M.: Különleges piaci igényeket kielégítő élelmiszerek.
    In: Agrártermékek közvetlen értékesítése, marketingje. Szerk.: Szakály Zoltán, Szente Viktória, Magyar Agrárkamara, Budapest, 230-237, 2012. ISBN: 9786155224249
  2. Soós, M.: Összefoglaló a VIII. Nemzetközi Táplálkozásmarketing Konferenciáról = Report about the 8th International Nutri-Marketing Conference.
    Tejgazdaság. 72 (1-2), 67-68, 2012.
2011
  1. Soós, M.: 36. tej világnap, avagy "hajózható még az elapadó tejfolyam" = Report about the 36th milk day.
    Tejgazdaság. 71 (1-2), 71, 2011.
  2. Varga, L., Soós, M.: A joghurt-, a tej- és a sajtfogyasztás kapcsolata a nyaki verőerek belső-középső falvastagságával valamint a szív- és érrendszeri betegségek kockázati tényezőivel idősebb nők esetében = Association between yogurt, milk, and cheese consumption and common carotid artery intima-media thickness and cardiovascular disease risk factors in elderly women.
    Tejgazdaság. 71 (1-2), 76-77, 2011.
  3. Varga, L., Soós, M.: Az Egyesült Államokban kereskedelmi forgalomban kapható fogyasztói tehéntejek elágazó szénláncú zsírsav-tartalma és ennek fogyasztási kihatásai = Branched chain fatty acid content of United States retail cow's milk and implications for dietary intake.
    Tejgazdaság. 71 (1-2), 77, 2011.
  4. Soós, M.: Beszámoló a 35. Tej Világnap eseményeiről = Report about the 35th Milk Day.
    Tejgazdaság. 70 (1-2), 69-70, 2011.
  5. Soós, M., Szigeti, O., Szente, V., Polereczki, Z., Szakály, Z.: Élelmiszer jelölések fogyasztói megítélése.
    In: Felelős marketing : MOK 2011 : a Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. országos konferenciája : Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 2011. augusztus 29-30. : absztraktok. Szerk.: Fojtik János, Pécsi Tudományegyetem, Pécs, 36, 2011. ISBN: 9789636423919
  6. Varga, L., Soós, M.: Tej intelligencia: a tej emberi egészséggel kapcsolatos bioaktív összetevőinek keresése = Milk intelligence: mining milk for bioactive substances associated with human health.
    Tejgazdaság. 71 (1-2), 78, 2011.
2010
  1. Szente, V., Szabó, A., Soós, M., Szakály, Z.: Piaci és ökonómiai sajátosságok az ökotej termékpályán Magyarországon = Market and economic characteristic features in the product chain of organic milk in Hungary.
    Tejgazdaság. 70 (1-2), 53-58, 2010.
feltöltött közlemény: 61 Open Access: 21
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK