Tudóstér: Kovács Bence publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 28 Open Access: 14
2023
  1. Nagy-Pető, D., Kovács, B., Kiss, M., Szakály, Z., Kiss, V.: Consumer segmentation based on commitment to local products in Hungary.
    Stud. Agric. Econ. 125 (3), 143-153, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Agricultural and Biological Sciences (miscellaneous)
    Q3 Development
    Q3 Economics and Econometrics
    Q3 Geography, Planning and Development
2022
  1. Szakály, Z., Kovács, B., Nábrádi, Z., Polereczki, Z.: A hús és hústermékek marketingje: fogyasztói szokások, evési attitűdök és vállalati piacorientáció.
    In: A hús szerepe a humán táplálkozásban. Szerk.: Kukovics Sándor, Magyar Juh- és Kecsketejgazdasági Közhasznú Egyesület, Herceghalom, [közlésre elfogadva], 603-626, 2022. ISBN: 9786158150828
  2. Fehér, A., Kovács, B., Boros, H., Szakály, Z.: Az egészséges táplálkozás szubjektív megítélése az egyetemisták online és offline információkereső magatartását illetően.
    Mark. Menedzsment. 56 (EMOK), 57-67, 2022.
  3. Kovács, B., Szakály, Z.: Market orientation and corporate performance in the health industry.
    Manag. Market. 17 (1), 41-60, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Business, Management and Accounting (miscellaneous)
2021
  1. Szakály, Z., Kovács, B., Soós, M., Kiss, M., Balsa-Budai, N.: Adaptation and Validation of the Food Neophobia Scale: The Case of Hungary.
    Foods. 10 1-17, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Food Science
    Q1 Health Professions (miscellaneous)
    Q1 Health (social science)
    Q3 Microbiology
    Q1 Plant Science
  2. Fehér, A., Kovács, B., Boros, H., Szakály, Z.: Az egészséges táplálkozás szubjektív megítélése az egyetemisták online és offline információkereső magatartását illetően.
    In: "Post-traumatic marketing: virtuality and reality" : Proceedings of the EMOK 2021 International Conference. Szerk.: Mitev Ariel, Csordás Tamás, Horváth Dóra, Boros Kitti, Corvinus University of Budapest, Budapest, 357-366, 2021. ISBN: 9789635038718
  3. Szakály, Z., Kovács, B., Szakály, M., Nagy-Pető, D., Popovics, P., Kiss, M.: Consumer acceptance of genetic-based personalized nutrition in Hungary.
    Genes Nutr. 16 (3), 1-12, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Endocrinology, Diabetes and Metabolism
    Q2 Genetics
  4. Kovács, B., Szakály, Z., Kontor, E.: The emergence of a holistic marketing concept in the market orientation construct - validation of a new measurement tool.
    Acta Acad. Karviniensia. 21 (1), 29-41, 2021.
  5. Fehér, A., Véha, M., Boros, H., Kovács, B., Kontor, E., Szakály, Z.: The Relationship between Online and Offline Information-Seeking Behaviors for Healthy Nutrition.
    Int. J. Environ. Res. Public Health. 18 (19), 1-18, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Health, Toxicology and Mutagenesis
    Q2 Pollution
    Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
2020
  1. Kovács, B., Szakály, Z.: A holisztikus marketingkoncepció modellezési és mérési lehetőségei a hazai élelmiszeripari KKV-k körében.
    In: Vidékgazdasági és fenntarthatósági kutatások aktuális eredményei: absztraktkötet. Szerk.: Jávor András, Debreceni Egyetem, Debrecen, 20, 2020. ISBN: 9789634902775
  2. Kovács, B., Szakály, Z.: A piacorientáció konstrukciójának aktualizálása a holisztikus marketingkoncepció segítségével.
    Jelenkori Társad. Gazd. Foly. 15 (1-2), 11-21, 2020.
  3. Barna, F., Bauerné Gáthy, A., Kovács, B., Szakály, Z.: Az alternatív étrendet követők helyi termékek vásárlásához kapcsolódó attitüdjei.
    In: Az élelmiszer-fogyasztás természeti erőforrásigénye a társadalmi metabolizmus szempontjából. Szerk.: Dombi Mihály, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 81-96, 2020. ISBN: 9789633188460
  4. Kiss, M., Szakály, Z., Kovács, B.: Az MKTOR piacorientációt mérő modell adaptációja és kapcsolata a vállalati teljesítménnyel.
    Mark. menedzsment. 54 (Klsz2), 79-91, 2020.
  5. Szakály, Z., Kovács, B., Szakály, M., Nagy-Pető, D., Gál, T., Soós, M.: Examination of the Eating Behavior of the Hungarian Population Based on the TFEQ-R21 Model.
    Nutrients. 12 (11), 1-19, 2020.
    Folyóirat-mutatók:
    D1 Food Science
    Q1 Nutrition and Dietetics
  6. Szalánczi, Z., Kovács, B., Bácsné Bába, É.: Socializing effect of child soccer players on their parents.
    J. Phys. Education Sport. 20 (6), 3400-3410, 2020.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
    Q4 Sports Science
2019
  1. Vukoszavlyev, S., Polereczki, Z., Kovács, B.: A globális innovációs index és egyes jóléti mutatók kapcsolata.
    In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdálkodástudományi Kar, Debrecen, 196-205, 2019. ISBN: 9789634901327
  2. Balsa-Budai, N., Kiss, M., Kovács, B., Szakály, Z.: Attitudes of Voluntary Simplifier University Students in Hungary.
    Sustainability. 11 (6), 1-15, 2019.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Energy Engineering and Power Technology
    Q2 Environmental Science (miscellaneous)
    Q2 Geography, Planning and Development
    Q2 Management, Monitoring, Policy and Law
    Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
  3. Kontor, E., Kovács, B., Szakály, Z., Kiss, M.: A védjegyekkel kapcsolatos attitűd és az életstílusjegyek összefüggései.
    Stat. Szle. 97 (4), 364-386, 2019.
  4. Vukoszavlyev, S., Polereczki, Z., Kovács, B.: Az innováció fogalmának fejlődése.
    In: Egészségpiaci kutatások : lektorált tanulmánykötet : Fogyasztói vizsgálatok munkacsoport. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdálkodástudományi Kar, Debrecen, 185-195, 2019. ISBN: 9789634901327
  5. Kiss, M., Szakály, Z., Kovács, B.: Az MKTOR piacorientációt mérő modell adaptációja és kapcsolata a vállalati teljesítménnyel.
    In: Ismerjük a vevőt? A vásárlás pszichológiája - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXV. Országos Konferenciájának előadásai. Szerk.: Veres Zoltán, Sasné Grósz Annamária, Liska Fanny, Pannon Egyetem, Veszprém, 399-411, 2019. ISBN: 9786150058
2018
  1. Kiss, M., Kovács, B., Szakály, Z., Kontor, E.: A védjegyekkel kapcsolatos fogyasztói attitűd és az életstílusjegyek kapcsolata.
    In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLIII. Vándorgyűlése : Program füzet és az előadások összefoglalói. Szerk.: Biró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Mezőkövesd, 32-32, 2018. ISBN: 97861556060609
  2. Barna, F., Bauerné Gáthy, A., Kovács, B., Szakály, Z.: Az alternatív étrendet követők helyi termékek vásárlásához kapcsolódó attitűdjei.
    Táplálkozásmarketing. 5 (2), 3-15, 2018.
  3. Gál, T., Kovács, B., Árváné Ványi, G.: Heutagógiai módszerek alkalmazása a vállalkozói képzésekben.
    Int. J. Eng. Manag. Sci. 3 (4), 364-373, 2018.
  4. Szakály, Z., Kiss, M., Gál, T., Kovács, B.: Nemzetközi piacszegmentáció a tejtermékek piacán.
    Tejgazdaság. 75 (1), 43-54, 2018.
2017
  1. Kovács, B., Szakály, Z., Kontor, E., Polereczki, Z.: A piacorientáció kulturális és magatartási megközelítésének empirikus összehasonlító elemzése.
    Jelenkori Társad. Gazd. Foly. 12 (4), 159-174, 2017.
2016
  1. Soós, M., Kovács, B., Szakály, Z.: A viselkedésváltozás szintjei a testtömeg-menedzselés folyamatában - Élelmiszerfogyasztás és fizikai aktivitás = Levels of behaviour change in the course of body mass management - food consumption and physical activity.
    Táplálkozásmarketing. 3 (2), 19-28, 2016.
  2. Kovács, B.: Az élelmiszeripari vállalkozások piacorientációjának és észlelt versenyelőnyeinek vizsgálata.
    In: interTALENT UNIDEB. Szerk.: Mándy Zsuzsanna, Debreceni Egyetem, Debrecen, 112, 2016. ISBN: 9789634732457
  3. Kovács, B., Szakály, Z., Polereczki, Z.: Az élelmiszeripari vállalkozások versenyelőnyeinek vizsgálata a piacorientáció tükrében.
    In: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXII. Országos Konferenciája : Hitelesség és értékorientáció a marketingben : Tanulmánykötet. Szerk.: Fehér András, Kiss Virág Ágnes, Soós Mihály, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 608-618, 2016. ISBN: 9789634728504
feltöltött közlemény: 28 Open Access: 14
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK