Tudóstér: Szikszai-Németh Ketrin publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 15 Open Access: 2
2023
  1. Szikszai-Németh, K., Czine, P., Nagy, P.: Követői magatartás vizsgálata a debreceni egyetem hallgatóinak körében - fókuszban a magyar úszók.
    Magyar Sporttud. Szle. 24 (104), 63-71, 2023.
2021
  1. Szikszai-Németh, K., Nagy, A.: Employer branding a közösségi médiában.
    Debr. szle. 29 (1), 70-76, 2021.
2020
  1. Szikszai-Németh, K., Nagy, A.: Consumer decision making in influencer marketing.
    Anal. Univ. Oradea. Ştiinţ. econ. 29 (2), 326-336, 2020.
  2. Szikszai-Németh, K.: Influencer Marketing: Persuasion Of The Followers.
    Netw. Intell. Stud. 8 (16), 119-124, 2020.
  3. Szikszai-Németh, K.: Personal branding in team sports marketing.
    Anal. Univ. Oradea. Ştiinţ. econ. 29 (1), 416-424, 2020.
  4. Szikszai-Németh, K.: Personal brandingre építő marketing stratégia a sportban.
    In: Tavaszi Szél - Spring Wind 2019: Tanulmánykötet 2.. Szerk.: Bihari Erika, Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, 594-604, 2020. ISBN: 9786155586613
  5. Bihari, E., Molnár, D., Szikszai-Németh, K.: Tavaszi Szél 2019 Konferencia = Spring Wind 2019: Konferenciakötet III..
    Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, 812 p., 2020. ISBN: 9786155586521(ö)
  6. Bihari, E., Molnár, D., Szikszai-Németh, K.: Tavaszi Szél 2019 Konferencia = Spring Wind 2019: Tanulmánykötet I..
    Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, 643 p., 2020. ISBN: 9786155586521(ö)
  7. Bihari, E., Molnár, D., Szikszai-Németh, K.: Tavaszi Szél - Spring Wind 2019: Tanulmánykötet 2..
    Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, 606 p., 2020. ISBN: 9786155586521(ö)
2019
  1. Szikszai-Németh, K.: Personal branding in team sports marketing.
    In: 1st Partium International Conference on Management : Trends in 21st Century: Book of Abstracts. Ed.: Nábrádi, András; Gál, Katalin, Partium Press, Oradea, 36-37, 2019. ISBN: 9786068156941
  2. Szikszai-Németh, K.: Personal brandingre építő marketing stratégia alkalmazása a sportban.
    In: XXXIV. Országos Tudományos Diákköri Konferencia. Testnevelés- és Sporttudományi Szekció. Szerk.: Koller Ákos, Kovács Katalin, Magyar Testnevelési Egyetem, Budapest, 98, 2019. ISBN: 9786155196164
  3. Szikszai-Németh, K.: Personal brandingre építő marketing stratégia a sportban.
    In: Tavaszi Szél 2019 Konferencia. Nemzetközi Multidiszciplináris Konferencia: Absztraktkötet. Szerk.: Németh Katalin, Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, 654, 2019. ISBN: 9786155586422
2018
  1. Nagy, A., Molnár, D., Szikszai-Németh, K.: A személyes márkaépítés kihívásai napjainkban.
    Int. J. Eng. Manag. Sci. 3 (4), 485-494, 2018.
  2. Szikszai-Németh, K.: Personal brandingre építő marketing stratégia alkalmazása a sportban.
    In: Kari Tudományos Diákköri Konferencia : Rezümé kötet. Szerk.: Dajnoki Krisztina, Molnár Szilvia, Szőllősi László, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 50, 2018.
2017
  1. Szikszai-Németh, K.: Kanada és az Amerikai Egyesült Államok Gazdasági Kapcsolata.
    In: InterTALENT Unideb. Szerk.: Mándy Zsuzsanna, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 130-134, 2017. ISBN: 9789634739531
feltöltött közlemény: 15 Open Access: 2
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK