Tudóstér: Somfalvi Zita publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 13 Open Access: 6
2022
  1. Somfalvi, Z.: A társadalmi és kulturális tőke hatása a nyelvvizsgaszerzés sikerességére.
    In: Tradíció és innováció ötvözete a Nyíregyházi Egyetemen. Szerk.: János István, Nyíregyházi Egyetem, Nyíregyháza, 434-441, 2022, (Acta Academiae Nyiregyhaziensis, ISSN 2416-2981 ; 6.) ISBN: 9786156032515
2020
  1. Somfalvi, Z.: Inquiry of the relationship between the popularity of foreign languages and the learning effectiveness on the basis of OKM2016 database.
    Hung. Educ. Res. J. 10 (1), 85-94, 2020.
  2. Somfalvi, Z.: The impact of social and cultural capital on the success of language exams.
    Hung. Educ. Res. J. 10 (1), 66-73, 2020.
2019
  1. Somfalvi, Z.: Az idegennyelv-oktatás jellemzői néhány közép-európai országban.
    Módszertani Közl. 9 (1), 166-180, 2019.
2018
  1. Somfalvi, Z.: A rendszerváltás hatása a nyelvoktatásra.
    In: Oktatás, gazdaság, társadalom : HuCER 2018 : absztraktkötet / kiadja: Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 188, 2018.
  2. Somfalvi, Z.: Diverzitás az idegennyelv-oktatás területén.
    PedActa. 8 (2), 85-91, 2018.
2017
  1. Czékmán, B., Szabó, F., Somfalvi, Z., Major, E.: Az IKT-val támogatott probléma-alapú tanulás és lehetőségei az idegennyelv-tanításban.
    In: Digitális tanulás és tanítás. Szerk.: Polonyi Tünde, Abari Kálmán, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 69-82, 2017. ISBN: 9789633186657
  2. Somfalvi, Z.: Lemorzsolódás nyelvvizsga hiányában.
    In: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia : Program és absztrakt kötet. Szerk.: Kerülő Judit, Jenei Teréz, Gyarmati Imre, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Nyíregyháza, 255, 2017. ISBN: 9789635088638
  3. Somfalvi, Z.: Possible Approaches to the Problem of Not Having a Foreign Language Exam by the end of the University Years.
    PedActa. 6 (2), 61-67, 2017.
  4. Somfalvi, Z.: Possible Approaches to the Problem of Not Having a Foreign Language Exam by the end of the University Years.
    In: Innováció, kutatás, pedagógusok. HuCER 2017 : Absztrakt kötet, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA), Budapest, 191, 2017. ISBN: 9786155657023
  5. Somfalvi, Z.: Possible Approaches to the Problem of Not Having a Foreign Language Exam by the end of the University Years.
    In: (Un)Making Europe: Capitalism, Solidarities, Subjectivities. Ed.: A. G. Papadopoulos, ESA, Athén, 308, 2017, (ISSN 2522-2562)
2016
  1. Czékmán, B., Szabó, F., Somfalvi, Z., Maior, E.: ICT-Supported Problem-Based Learning: Possibilities of Applying Problem-Based Learning from Primary School to Higher Education.
    PedActa. 6 (2), 41-50, 2016.
2015
  1. Somfalvi, Z.: Esélyegyenlőségi szakpolitikák.
    Educatio. 24 (4), 141-143, 2015.
feltöltött közlemény: 13 Open Access: 6
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK