Tudóstér: Ulziibadrakh Zoljargal publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 4 Open Access: 2
2024
  1. Ulziibadrakh, Z., Szakály, Z.: Exploring attendance by demographics in the case of Mongolian performing arts organizations.
    Cross Cult. Manag. J. 26 (1), 35-52, 2024.
  2. Ulziibadrakh, Z., Szakály, Z.: Market Landscape and the Role of Marketing in the Field of Mongolian Performing Arts Organizations.
    Anali Ekon fak Subotica. [Epub ahead of print] 1-19, 2024.
2022
  1. Ulziibadrakh, Z.: The impact of covid-19 pandemic on the marketing of the performing arts.
    Oradea J. Bus. Econ. 7 (Spec.), 120-130, 2022.
2021
  1. Ulziibadrakh, Z., Szakály, Z.: Understanding service marketing in performing arts organizations.
    Cross Cult. Management J. 23 (2), 181-189, 2021.
feltöltött közlemény: 4 Open Access: 2
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK