Tudóstér: Horváthné Nagy Tímea publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 10 Open Access: 3
2024
  1. Csernoch, M., Nagy, T., Nagy, K., Csernoch, J., Hannusch, C.: Human-centered digital sustainability: handling enumerated lists in digital texts.
    IEEE Access. 12 30544-30561, 2024.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Computer Science (miscellaneous) (2022)
    Q1 Engineering (miscellaneous) (2022)
    Q1 Materials Science (miscellaneous) (2022)
2023
  1. Sebestyén, K., Nagy, T., Csernoch, M.: Tanulók szövegkezelés-ismereteinek és önértékelésének kapcsolata.
    Inform. társad. 23 (1), 117-138, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Communication (2022)
  2. Csernoch, M., Nagy, K., Nagy, T.: The Entropy of Digital Texts - The Mathematical Background of Correctness.
    Entropy. 25 (2), 1-34, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Electrical and Electronic Engineering (2022)
    Q2 Information Systems (2022)
    Q2 Mathematical Physics (2022)
    Q2 Physics and Astronomy (miscellaneous) (2022)
2022
  1. Nagy, T., Csernoch, M., Máth, J.: Cross-Curricular Connections and Knowledge-Transfer Elements in Data Management.
    Acta Polytech. Hung. 19 (1), 133-149, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Engineering (miscellaneous)
    Q2 Multidisciplinary
  2. Csernoch, M., Máth, J., Nagy, T.: The Interpretation of Graphical Information in Word Processing.
    Entropy. 24 (10), 1-16, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Electrical and Electronic Engineering
    Q2 Information Systems
    Q2 Mathematical Physics
    Q2 Physics and Astronomy (miscellaneous)
2021
  1. Nagy, T., Csernoch, M., Biró, P.: The Comparison of Students' Self-Assessment, Gender, and Programming-Oriented Spreadsheet Skills.
    Education Sciences. 11 (10), 1-29, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Computer Science Applications
    Q2 Computer Science (miscellaneous)
    Q3 Developmental and Educational Psychology
    Q2 Education
    Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
    Q2 Public Administration
2019
  1. Nagy, T., Csernoch, M.: 7-10. évfolyamos tanulók tudástranszfer alapú számítógépes gondolkodásának elemzése.
    In: ADA 2019 : Rövid absztraktok, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 12, 2019.
  2. Nagy, T., Csernoch, M.: Számítógépes problémamegoldás mérése az informatikaórán.
    In: INFODIDACT'2018 11. Informatika Szakmódszertani Konferencia / Szlávi Péter, Zsakó László, Webdidaktika Alapítvány, Budapest, 133-154, 2019. ISBN: 9786158060820
2018
  1. Nagy, T.: Az informatika kerettanterv elemzése.
    In: A világ interdiszciplináris megközelítésben 3.. Szerk.: Mező Ferenc, Mező Katalin, Mándy Zsuzsanna, Mester Dolli, Debreceni Egyetem, Debrecen, 25-40, 2018. ISBN: 9789634900573
  2. Nagy, T., Csernoch, M.: The Paradox of the Hungarian Frame Curricula in Informatics.
    Turk. Online J. Educ. Technol. 2 783-795, 2018.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Education
    Q4 E-learning
feltöltött közlemény: 10 Open Access: 3
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK