Tudóstér: Héjja Bella Emerencia publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 16 Open Access: 6
2024
  1. Váradi, J., Héjja, B., Szűcs, T.: A zenei pálya előnyei és hátrányai intézményvezetői szemszögből.
    Iskolakultúra. 34 (5), 84-94, 2024.
2022
  1. Héjja, B.: Losonczi Ágnes "A zene életének szociológiája" c. könyvéről (Zeneműkiadó, 1969).
    Parlando. 2 1-5, 2022.
    (Ismertetett mű: Losonczi Ágnes. -A zene életének szociológiája /Budapest : Zeneműkiadó, 1969)
2020
  1. Héjja, B., Lehotka, I., Dragony, G.: Klasszikus kulturális szokások és attitűdök.
    In: Művészeti körkép : kutatás a művészeti nevelés helyzetéről és a lehetőségeiről, a tanórai és tanórán kívüli művészeti tevékenységről és rendezvényekről. Szerk.: Váradi Judit, Magyar Művészeti Akadémia Művészetelméleti és Módszertani Kutatóintézet, Budapest, 71-90, 2020. ISBN: 9786156192158
2019
  1. Héjja, B., Szalai, T.: Investigating attitudes and musical taste related to music lessons of primary school students in Debrecen.
    Hung. Educ. Res. J. 9 (2), 318-331, 2019.
  2. Héjja, B., Lehotka, I., Dragony, G.: Művészeti tevékenységek a településtípusok tükrében.
    In: 19. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Varga Aranka, Andl Helga, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 65, 2019. ISBN: 9789634294733
2018
  1. Héjja, B., Joó, O.: Agnes Engler (2014): Student dimensions- the mature students of higher education. Debrecen:CHERD.
    Hung. Educ. Res. J. 8 (2), 141-144, 2018.
    (Ismertetett mű: Engler Ágnes. -Hallgatói metszetek. A felsőoktatás felnőtt tanulói. /Debrecen : CHERD, 2014)
  2. Héjja, B.: Alkoholfogyasztás, dohányzási szokások, valamint tudatállapot-módosító szerek használata zeneművészeti szakgimnazisták között.
    PedActa. 8 (2), 51-60, 2018.
  3. Héjja, B., Bíró, I., Hörich, B., Szalai, T., Váradi, J.: Az általános iskolai ének-zeneoktatás társadalmi dimenziói.
    In: Oktatás, gazdaság, társadalom : HuCER 2018 : absztraktkötet, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 80, 2018. ISBN: 9786155657047
  4. Héjja, B.: A zeneművészeti szakgimnazista tanulók iskolaválasztási motivációi.
    Iskolakultúra. 1-2 104-117, 2018.
  5. Héjja, B.: Zeneművészeti szakgimnazisták családi hátterének bemutatása a családszerkezet, testvérek száma, a szülők iskolai végzettsége és a szülők gyermekükkel való kommunikációja mentén.
    In: A zenepedagógia múltja, jelene és jövője : tanulmánykötet a felsőfokú zenetanárképzés 50 éves évfordulója alkalmából rendezett konferencia előadásaiból. Szerk.: Váradi Judit, Szűcs Tímea, Debreceni Egyetemi K., Debrecen, 191-204, 2018, (Oktatáskutatás a 21. században, ISSN 2559-8864 ; 7.) ISBN: 9789633187647
2017
  1. Héjja, B.: A zenei képzésben eltérő formában részt vevő tanulók családi háttere és énképe.
    In: Sokszínű zenepedagógia : tanulmányok a zeneoktatás szerepéről, módszereiről és társadalmi hatásairól. Szerk.: Váradi Judit, Szűcs Tímea, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 56-72, 2017, (Oktatáskutatás a 21. században,ISSN 2559-8864 ; 4.) ISBN: 9789633186756
  2. Héjja, B.: Bencze Lászlóné Dr. Mező Judit (1933-2017) életművére emlékezve.
    Parlando. 4 1-30, 2017.
  3. Joó, O., Héjja, B.: Gabriella Pusztai (2009): The social capital and school career. [A tarsadalmi toke és az iskolai palyafutas]. Budapest: New Mandate Publishing House. [Uj Mandatum Kiado.].
    Hung. Educ. Res. J. 7 (3), 99-102, 2017.
    (Ismertetett mű: Pusztai Gabriella. -A társadalmi tőke és az iskolai pályafutás /Budapest : Új Mandátum Lap- és Könyvkiadó, 2009)
  4. Szűcs, T., Héjja, B.: The Institutional Network and State of Music Education in Hungary.
    Hung. Educ. Res. J. 7 (3), 39-54, 2017.
2016
  1. Héjja, B.: Az alapfokú és középfokú zeneoktatás helyzete Magyarországon.
    Parlando. 2 1-30, 2016.
2015
  1. Héjja, B.: A zenész lelke.
    Parlando. 4 1-6, 2015.
feltöltött közlemény: 16 Open Access: 6
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK