Tudóstér: Józsa Gabriella publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 36 Open Access: 10
2023
  1. Váradi, J., Józsa, G.: Factors Affecting Attendance of and Attitudes towards Artistic Events among Primary School Children.
    Soc. Sci. 12 (7), 1-12, 2023.
  2. Váradi, J., Józsa, G., Szabóné, F., Molnár, -., Szűcs, T.: Investigating music teachers' ICT skills and technical possibilities in the field of online music education during the COVID-19 pandemic.
    Heliyon. 9 (6), 1-8, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Multidisciplinary (2022)
2022
  1. Váradi, J., Józsa, G.: A zeneoktatás jellemzői az online térben: A kutatás előzménye, mintája és módszere.
    In: Az online tér megjelenése a zeneművészeti oktatásban és a hangverseny-látogatásban. Szerk.: Váradi Judit, Magyar Művészeti Akadémia Művészetelméleti és Módszertani Kutatóintézet, Budapest, 11-22, 2022. ISBN: 9786156192943
  2. Józsa, G., Szűcs, T., Váradi, J.: A zenetanárok digitális attitűdjére ható tényezők vizsgálata.
    In: Az online tér megjelenése a zeneművészeti oktatásban és a hangverseny-látogatásban. Szerk.: Váradi Judit, Magyar Művészeti Akadémia Művészetelméleti és Módszertani Kutatóintézet, Budapest, 39-52, 2022. ISBN: 9786156192943
  3. Amukune, S., Józsa, G., Józsa, K.: Comparing Executive Functioning in the School Readiness of Hungarian and Kenyan Preschoolers.
    Int J Early Child. Epub 1-18, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Developmental and Educational Psychology
    Q1 Education
  4. Amukune, S., Józsa, K., Szenczi, B., Józsa, G.: Comparison of the mastery motivation of hungarian school children with mild intellectual disability with that of those developing typically.
    In: 18. Pedagógiai Értékelési Konferencia 18th Conference on Educational Assessment . Program és összefoglalók = program and abstracts. Szerk.: Fejes József Balázs, Pásztor-Kovács Anita, Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged, 34, 2022. ISBN: 9789633068625
  5. Józsa, K., Amukune, S., Józsa, G., Barrett, K.: Design, development and application of focus app for assessment of school readiness.
    In: NTED2022: 16th annual International Technology, Education and Development Conference. Sharing the Passion for Learning. Ed.: L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, IATED Academy, Valencia, Spain, 4903-4910, 2022. ISBN: 9788409377589
  6. Józsa, G., Oo, T., Amukune, S., Józsa, K.: Predictors of the Intention of Learning in Higher Education: Motivation, Self-Handicapping, Executive Function, Parents' Education and School Achievement.
    Educ. Sci. 12 (906), 1-19, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Computer Science Applications
    Q2 Computer Science (miscellaneous)
    Q2 Developmental and Educational Psychology
    Q2 Education
    Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
    Q2 Public Administration
2021
  1. Józsa, G.: A felsőoktatási továbbtanulást befolyásoló tényezők.
    In: HuCER 2021 : Tanuló társadalom. Oktatáskutatás járvány idején = Learning society. Educational research during an epidemic. Szerk.: Juhász, Erika, Kattein-Pornói Rita, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 173, 2021. ISBN: 9786155657092
  2. Váradi, J., Józsa, G.: A tanórán kívüli művészeti tevékenység hatása a művészeti rendezvények iránti attitűdre.
    Gyermeknevelés. 9 (3), 28-43, 2021.
  3. Józsa, G.: Az egyházi és állami iskolában tanuló szakközépiskolások továbbtanulási szándékát befolyásoló tényezők.
    Magyar Ref. Nev. 3 (3), 5-22, 2021.
  4. Váradi, J., Józsa, G., Szűcs, T., Láda, J.: Az online tér megjelenése a művészeti oktatásban.
    In: HuCER 2021 : Tanuló társadalom. Oktatáskutatás járvány idején = Learning society. Educational research during an epidemic. Szerk.: Juhász, Erika, Kattein-Pornói Rita, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 78, 2021. ISBN: 9786155657092
  5. Józsa, G., Karáné Miklós, N., Józsa, K.: Pedagógusok tapasztalatai a tanulók motiválásáról a Covid19 járvány idején.
    Gyermeknevelés. 9 (2), 169-186, 2021.
  6. Józsa, G.: Szakközépiskolából a felsőoktatásba: lemorzsolódási veszélyek vizsgálata egy pilotmérés alapján..
    Iskolakultúra. 31 (7-8), 88-103, 2021.
  7. Józsa, G.: Szakközépiskolások továbbtanulási döntését befolyásoló tényezők.
    In: XXI. Országos Neveléstudományi Konferencia: A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira : Absztraktkötet. Szerk.: Molnár Gyöngyvér, Tóth Edit, MTA Pedagógia Tudományos Bizottsága; SZTE Neveléstudományi Intézet, Szeged, 581, 2021. ISBN: 9789633068335
  8. Józsa, G.: Végzős szakközépiskolás tanulók továbbtanulási szándéka: egy próbamérés eredményei.
    Neveléstudomány. 9 (4), 138-153, 2021.
2020
  1. Józsa, G., Józsa, K.: A családi háttér, a motiváltság és a végrehajtó funkció szerepe a szakgimnazisták továbbtanulási szándékában.
    In: Család a nevelés és az oktatás fókuszában : absztraktkötet : XX. Országos Neveléstudományi Konferencia Debrecen, 2020. november 5-7.. Szerk.: Engler Ágnes, Rébay Magdolna, Tóth Dorina Anna, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Debreceni Egyetem BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet; Kopp Mária Intézet a Népesedésért és a Családokért, Debrecen, 388, 2020. ISBN: 9789634902584
  2. Józsa, G., Józsa, K.: A gyermekkori (CHEXI) és a felnőttkori (ADEXI) végrehajtó funkció kérdőívek magyar nyelvre történő adaptációja.
    Magyar Pedagógia. 120 (1), 47-69, 2020.
  3. Janurik, M., Szabó, N., Józsa, G., Józsa, K.: A zenei észlelés, a zenei reprodukció és a végrehajtó funkció összefüggése óvodáskorban.
    In: Család a nevelés és az oktatás fókuszában : absztraktkötet : XX. Országos Neveléstudományi Konferencia Debrecen, 2020. november 5-7.. Szerk.: Engler Ágnes, Rébay Magdolna, Tóth Dorina Anna, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Debreceni Egyetem BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet; Kopp Mária Intézet a Népesedésért és a Családokért, Debrecen, 212, 2020. ISBN: 9789634902584
  4. Józsa, G.: Lemorzsolódási kockázat és jelentkezés a felsőoktatásba.
    Képzés és Gyakorlat. 18 (1-2), 55-66, 2020.
  5. Józsa, G.: Szakközépiskolából a felsőoktatásba: továbbtanulási esélyek és lemorzsolódási veszélyek.
    In: Módszertani újítások és kutatások a szakképzés és a felsőoktatás területén : X. Trefort Ágoston Szakképzés- és Felsőoktatás-pedagógiai Konferencia. Szerk.: Simonics István, Holik Ildikó, Tomory Ibolya, Óbuda University, Budapest, 35, 2020.
  6. Józsa, G.: The Development of the Number of Pupils in Secondary Institutions in Light of Political and School Structure Changes.
    Cent. Eur. J. Educat. Res. 2 (3), 70-81, 2020.
  7. Józsa, G.: Végzős szakgimnazisták továbbtanulási motivációjának és önszelekciójának vizsgálata: egy pilot mérés eredményei.
    In: Neveléstudomány : Válaszlehetőségek az új évezred kihívásaira : 13. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia = Educational Science - Possible Answers for the Challenges of the New Millennium:13th Training and Practice International Conference on Educational Science : Program és absztraktok : Program and Abstracts / Józsa Krisztián, Szent István Egyetem, Gödöllő, 169, 2020. ISBN: 9789632699240
2019
  1. Józsa, K., Józsa, G.: A CHEXI és az ADEXI végrehajtó funkció kérdőívek magyar adaptációja.
    In: Prevenció, intervenció és kompenzáció - Korszerű neveléstudományi módszerekkel a korai iskolaelhagyás ellen : Absztraktkötet, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 138, 2019. ISBN: 9786155657078
  2. Józsa, G., Kocsis, Z.: A munkavállalás szerepe a lemorzsolódásban.
    In: Prevenció, intervenció és kompenzáció - Korszerű neveléstudományi módszerekkel a korai iskolaelhagyás ellen : Absztraktkötet, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 86, 2019. ISBN: 9786155657078
  3. Józsa, K., Barrett, K., Józsa, G., Morgan, G.: FOCUS teszt: új, számítógép-alapú vizsgálati eszköz 3-8 éves gyermekek számára.
    Gyermeknevelés. 7 (2-3), 111-124, 2019.
  4. Józsa, G.: Lemorzsolódási rizikófaktorok a felvételi adatbázis alapján.
    Iskolakultúra. 29 (2-3), 3-21, 2019.
  5. Józsa, G.: Reziliens szakgimnazisták felvételi mintázatai.
    Magyar Pedagógia. 119 (2), 151-169, 2019.
  6. Józsa, G.: Reziliens szakgimnazisták felvételi mintázatai.
    In: Neveléstudomány : Horizontok és dialógusok. Absztraktkötet : XIX. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Varga Aranka, Andl Helga, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 282, 2019. ISBN: 9789634294733
2018
  1. Józsa, G.: Lemorzsolódási kockázatok a felsőoktatásba kerülés előtt.
    Educatio. 27 (4), 700-710, 2018.
  2. Józsa, G., Józsa, K.: Végrehajtó funkció: elméleti megközelítések és vizsgálati módszerek.
    Magyar Pedagógia. 118 (2), 175-200, 2018.
2017
  1. Józsa, K., Fiala, S., Józsa, G.: A klasszikus és a kortárs szövegek feldolgozásának hatása az olvasás affektív tényezőire.
    Anyanyelv-pedagógia. 10 (1), 19-27, 2017.
  2. Józsa, G., Józsa, K.: Az affektív tényezők szerepe a végrehajtó funkcióban: A "meleg" végrehajtó funkció.
    Magyar Pszichológiai Szemle. 72 (4), 559-577, 2017.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Psychology (miscellaneous)
  3. Józsa, K., Barrett, K., Józsa, G., Kis, N., Morgan, G.: Development and Initial Evaluation of an Individualized Moderately Challenging Computer-tablet Mastery Motivation Measure for 3?8 year-olds.
    Hung. Educ. Res. J. 7 (2), 106-126, 2017.
  4. Józsa, K., Barrett, K., Kis, N., Józsa, G., Morgan, G.: Kismackó: Az elsajátítási motiváció és a végrehajtó funkció új, számítógépes mérési eljárása.
    In: Innováció, kutatás, pedagógusok. HuCER 2017 : Absztrakt kötet, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 104, 2017. ISBN: 9786155657023
2014
  1. Józsa, G., Józsa, K.: A szövegértés, az olvasási motiváció és a stratégiahasználat összefüggése.
    Magyar Pedagógia. 114 (2), 67-89, 2014.
feltöltött közlemény: 36 Open Access: 10
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK