Tudóstér: Gintner Tamásné Hornyák Ágnes publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 10 Open Access: 5
2022
  1. Hornyák, Á., Pusztai, G.: Social and cultural impacts of becoming an innovative teacher.
    PedActa. 12 (1), 27-38, 2022.
2021
  1. Hornyák, Á.: A tantestületi tőke jellemző vonásai a református közoktatási intézményekben dolgozó pedagógusok körében.
    In: Életmód és Egészségszociológiai Interdiszciplináris Kutatások. Szerk.: Rusinné Fedor Anita, Balla Petra, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 5-18, 2021. ISBN: 9789633189320
  2. Hornyák, Á., Bacskai, K., Pusztai, G.: Az újító pedagógusok hatása az Észak-Magyarország és Észak-Alföld régió négy megyéjének középfokú oktatási intézményeiben.
    Magyar Pedagógia. 121 (3), 237-257, 2021.
  3. Hornyák, Á.: Polonyi, T., Abari, K., & Szabo, F. (2019). Innovation in education.
    Hung. Educ. Res. J. 11 (3), 336-337, 2021.
    (Ismertetett mű: Polonyi, T., Abari, K., & Szabo, F. -Innovation in education /Debrecen: Oriold és Társai, 2019)
2020
  1. Hornyák, Á.: A zene a társadalmi innováció szolgálatában.
    In: Tanulás és innováció a digitális korban: HuCER 2020 : Absztraktkötet. Szerk.: Kozma Tamás, Juhász Erika, Tóth Péter, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA), Budapest, 86, 2020. ISBN: 9786155657085
  2. Pusztai, G., Morvai, L., Bacskai, K., Hornyák, Á.: Characteristics of Teaching Community Capital - Focus on Teachers in Reformed Public Education Institutions.
    Central European Journal of Educational Research. 2 (2), 48-55, 2020.
  3. Hornyák, Á.: Schleifer, D., Rinehart, C., & Yanisch, T. (2017). Teacher collaboration in perspective: A guide to research.
    Hung. Educ. Res. J. 10 (1), 95-96, 2020.
    (Ismertetett mű: Teacher collaboration in perspective. A guide to research / Schleifer, D., Rinehart, C., Yanisch, T. -San Francisco : Public Agenda, 2017)
2019
  1. Hornyák, Á.: Learning communities and social innovations. Region and Education XII..
    Hung. Educ. Res. J. 9 (4), 735-737, 2019.
    (Ismertetett mű: eds. Márkus Edina, Kozma Tamás. -Learning communities and social innovations. Region and Education XII. /Debrecen : CHERD-DUPress, 2019)
  2. Hornyák, Á.: Összefügg-e az iskolai eredményesség és a méltányosság?.
    Új Ped. Szle. 69 (1-2), 135-138, 2019.
    (Ismertetett mű: Széll Krisztián. -Iskolai légkör és eredményesség /Szeged : Belvedere, 2018)
  3. Hornyák, Á.: Szell, K. (Ed.). (2018). Iskolai legkor es eredmenyesseg [School atmosphere and efficiency. Focus on resilience and endangered schools]. Szeged, Belvedere.
    Hung. Educ. Res. J. 9 (3), 574-576, 2019.
    (Ismertetett mű: ed. Szell, K. -Iskolai legkor es eredmenyesseg [School atmosphere and efficiency. Focus on resilience and endangered schools] /Szeged : Belvedere, 2018)
feltöltött közlemény: 10 Open Access: 5
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK