Tudóstér: Salem Omar T. O. publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 6 Open Access: 4
2023
  1. Salem, O., Kiss, M.: A szolgáltatásminőség hatása a nemzetközi hallgatók lojalitására magyarországi felsőoktatási intézményekben.
    In: Reziliens marketing - Válaszok változó kihívásokra : Egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXIX. Nemzetközi konferencia : Absztraktkötet. Szerk.: Révész Balázs, Gyulai Zsófia, Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar, Szeged, 124, 2023.
  2. Salem, O., Kiss, M.: Using the servqual model to assess service quality of internet service providers: evidence from Jordan.
    Oradea J. Bus. Econ. 8 (1), 61-71, 2023.
2022
  1. Salem, O., Kiss, M.: The impact of perceived service quality on customers' repurchase intention: Mediation effect of price perception.
    Innovative Marketing. 18 (4), 1-12, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous)
    Q3 Management of Technology and Innovation
    Q3 Marketing
2021
  1. Salem, O., Kiss, M.: The Evaluation of E-Learning System During the COVID-19 Pandemic from the Students' Perspective.
    Int. Business Manage. 15 (6), 241-246, 2021.
2020
  1. Salem, O.: Education And Internet Users Indicators And Their Impact On The Unemployment Rate In European Union Countries.
    Netw. Intell. Stud. 8 (15), 27-33, 2020.
  2. Salem, O.: Social Media Marketing In Higher Education Institutions.
    SEA: Pract. Appl. Sci. 8 (23), 191-196, 2020.
feltöltött közlemény: 6 Open Access: 4
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK