Tudóstér: Salem Omar T. O. publikációi
PDF
tudományos
nem tudományos
OA
nem OA
könyv
könyvrészlet
folyóiratcikk
szabadalom
időszaki kiadvány
csak a Scopusban szereplők listázása
pályázati azonosítók megjelenítése
nyelv választása
magyar
idegen nyelv
szerzőség választása
első szerző
utolsó szerző
SCImago
Q1/D1
Q1
Q2
Q3
Q4
Q1-Q4
besorolás nélkül
2023
2022
2021
2020
-
2023
2022
2021
2020
szűkítés
feltöltött közlemény:
6
Open Access:
4
2023
Salem, O.
, Kiss, M.:
A szolgáltatásminőség hatása a nemzetközi hallgatók lojalitására magyarországi felsőoktatási intézményekben
.
In: Reziliens marketing - Válaszok változó kihívásokra : Egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXIX. Nemzetközi konferencia : Absztraktkötet. Szerk.: Révész Balázs, Gyulai Zsófia, Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar, Szeged, 124, 2023.
Salem, O.
, Kiss, M.:
Using the servqual model to assess service quality of internet service providers: evidence from Jordan
.
Oradea J. Bus. Econ.
8 (1), 61-71, 2023.
2022
Salem, O.
, Kiss, M.:
The impact of perceived service quality on customers' repurchase intention: Mediation effect of price perception
.
Innovative Marketing.
18 (4), 1-12, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q3
Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous)
Q3
Management of Technology and Innovation
Q3
Marketing
2021
Salem, O.
, Kiss, M.:
The Evaluation of E-Learning System During the COVID-19 Pandemic from the Students' Perspective
.
Int. Business Manage.
15 (6), 241-246, 2021.
2020
Salem, O.
:
Education And Internet Users Indicators And Their Impact On The Unemployment Rate In European Union Countries
.
Netw. Intell. Stud.
8 (15), 27-33, 2020.
Salem, O.
:
Social Media Marketing In Higher Education Institutions
.
SEA: Pract. Appl. Sci.
8 (23), 191-196, 2020.
feltöltött közlemény:
6
Open Access:
4
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja:
DEENK