Babinszki, E., Balázs, K.: Humoros reklámok jellemzőinek fókuszcsoportos vizsgálata. In: Összetart a sokszínűség: A Magyar Pszichológiai Társaság XXVIII. Országos Tudományos Nagygyűlése kivonatkötet. Szerk.: Lippai Edit, Magyar Pszichológiai Társaság, Budapest, 214, 2019. ISBN: 9786158024181
2018
Babinszki, E., Balázs, K.: Humoros reklámok alkategóriáinak vizsgálata nemzetközi mintán. In: Változás az állandóságban: A Magyar Pszichológiai Társaság XXVII. Országos Tudományos Nagygyűlése : Kivonatkötet. Szerk.: Lippai Edit, Magyar Pszichológiai Társaság, Budapest, 135, 2018. ISBN: 9786158024174
Babinszki, E., Balázs, K.: A humoros reklámok alkategóriái és közvetett hatásosságuk. In: Alkalmazott pszichológiai tanulmányok a Szociál- és Munkapszichológiai Tanszék fennállásának 25. évfordulójára. Szerk.: Balázs Katalin, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 133-149, 2015. ISBN: 9789633185285