Tudóstér: Tóth Norbert publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 16 Open Access: 8
2023
  1. Tóth, N.: A tiszaberceli roma közösség szociokulturális helyzete és iskoláztatással kapcsolatos viselkedésmintázatai.
    Különleges bánásmód. 9 (2), 133-149, 2023.
2022
  1. Tóth, N.: Charactersitics of roma university students based on samples from roma colleges for advanced studies.
    Különleges bánásmód. 8 (4), 43-59, 2022.
  2. Tóth, N.: Lovári nyelv "intézményesülése" a társadalmi innováció apsektusából.
    Különleges bánásmód. 8 (4), 85-93, 2022.
  3. Tóth, N.: Roma integráció a gyakorlatban.
    Debreceni Egyetem, Debrecen, 84 p., 2022. ISBN: 9789634904410
  4. Tóth, N.: The Institutionalisation of the Lovari Language: a story of a social innovation.
    In: Sustainability of Innovation. Ed.: by Edina Márkus, Julianna Boros,Tamás Kozma, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 94-106, 2022, (Régió és oktatás, ISSN 2060-2596, 2064-6046 (online) ; 14) ISBN: 9789636150679
2020
  1. Tóth, N.: Issue of failure of Roma students at school.
    Különleges bánásmód. 6 (1), 95-102, 2020.
  2. Tóth, N.: Possible conceptualization of culture and cultural difference in sociological profile researches.
    Különleges bánásmód. 6 (4), 91-100, 2020.
  3. Tóth, N.: Tanulók iskolai előrehaladásának vizsgálata - három közösség pedagógiai antropológiai vizsgálatán keresztül.
    In: Család a nevelés és az oktatás fókuszában. Szerk.: Engler Ágnes, Rébay Magdolna, Tóth Dorina Anna, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság ; Debreceni Egyetem BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet ; Kopp Mária Intézet a Népesedésért és a Családokért, Debrecen, 51, 2020. ISBN: 9789634902584
2019
  1. Tóth, N.: A magyarországi szegregáció jelensége a kótaji oláh cigány közösség példáján = The phenomenon of segregation in Hungary through the example of the Vlach Roma community.
    In: Terepek és elméletek. Szerk.: Biczó Gábor, Didakt Kft., Debrecen, 147-157, 311-321, 2019, (Studia Cingarorum, ISSN 2416-0970 ; 7) ISBN: 9786155212727
  2. Tóth, N.: Felsőoktatásban tanuló roma származású hallgatók jellemzői roma szakkollégiumi minták alapján.
    In: Így kutatunk mi. Szerk.: Biczó Gábor, Didakt Kft., Debrecen, 135-145, 2019, (Studia Cingarorum, 2416-0970 ; 6) ISBN: 9786155212673
  3. Tóth, N.: Interpretation of the most important notions of social inequalities overt in the educational system.
    Különleges bánásmód. 5 (1), 83-87, 2019.
  4. Tóth, N.: Roma tanulók iskolai teljesítményének pedagógiai-antropológiai vizsgálata.
    In: Neveléstudomány - horizontok és dialógusok. Szerk.: Varga Aranka, Andl Helga, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság ; PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 569, 2019. ISBN: 9789634294733
2018
  1. Tóth, N.: A Kótaj község területén élő oláh cigány közösség szociolulturális helyzete és iskolázottsági viszonyai = The socio-cultural status and the qualification of oláh gypsy community in the segregation of Kótaj.
    In: Oktatás - nevelés - társadalom. Szerk.: Bocsi Veronika, Szabó Gyula, Didakt Kiadó, Debrecen, 208-221, 2018. ISBN: 9786155212611
  2. Tóth, N.: Kótaj közösség területén élő oláh cigány közösség szociokulturális helyzete és iskolázottsági viszonyai.
    In: Horizontok és dialógusok IV.: absztraktkötet. Szerk.: Ács-Bíró Adrienn, Maisch Patrícia, Pécsi Tudományegyetem, Bölcsészettudományi Kar, Neveléstudományi Intézet, Pécs, 169, 2018. ISBN: 9789634292272
  3. Tóth, N.: Peremhelyzetben III.: romológiai írások = In Marginal Position III. : Writings form the Field Romology.
    Didakt Kft., Debrecen, 279 p., 2018. ISBN: 9786155212666
  4. Tóth, N.: Special treatment of roma students focusing on oláh gypsy community in the segregation of Kótaj.
    Különleges bánásmód. 4 (5), 47, 2018.
feltöltött közlemény: 16 Open Access: 8
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK