Tudóstér: Kovács Zoltán publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 11 Open Access: 5
2023
  1. Kondé, Z., Kovács, Z., Herendiné Kónya, E.: A kognitív terhelés hatása váratlan helyzetben hozott értékelő döntésekre.
    In: Találkozás a változásban : változások a találkozásban : A Magyar Pszichológiai Társaság XXX. Országos Tudományos Nagygyűlése : Kivonatkötet. Szerk.: D. Horváth Vanessza, Magyar Pszichológiai Társaság, Budapest, 244-245, 2023. ISBN: 9786158234603
  2. Kovács, Z., Báró, E., Lócska, O., Herendiné Kónya, E.: Incorporating Problem-Posing into Sixth-Grade Mathematics Classes.
    Educ. Sci. 13 (2), 1-22, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Computer Science Applications
    Q2 Computer Science (miscellaneous)
    Q2 Developmental and Educational Psychology
    Q2 Education
    Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
    Q2 Public Administration
  3. Kondé, Z., Kovács, Z., Herendiné Kónya, E.: Modeling teachers' reactions to unexpectedness.
    Learn Instr. 86 1-10, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    D1 Developmental and Educational Psychology
    D1 Education
2022
  1. Herendiné Kónya, E., Kovács, Z.: Management of Problem Solving in a Classroom Context.
    Center for Educational Policy Studies Journal. 12 (1), 81-101, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Education
  2. Fitriana, L., Ekawati, R., Kovács, Z.: Perspectives on the problem-posing activity by prospective teachers: a cross-national study.
    J. Math. Educ. 13 (1), 149-172, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Education
    Q2 Mathematics (miscellaneous)
  3. Kovács, Z.: The tradition of problem-posing in Hungarian mathematics teaching.
    Teach. math. comput. sci. 20 (2), 233-254, 2022.
2019
  1. Ambrus, G., Kovács, Z., Szitányi, J., Csíkos, C., Herendiné Kónya, E.: A Cross-sectional Analysis of Students' Answers to a Realistic Word Problem from Grade 2 to 10.
    Int Elect J Math Ed. 14 513-521, 2019.
  2. Herendiné Kónya, E., Kovács, Z.: Do the calculators support inductive reasoning?.
    Electr. J. Math. Tecn. 13 (2), 181-189, 2019.
  3. Kovács, Z., Herendiné Kónya, E.: How do novices and experts approach an open problem?.
    In: Towards new perspectives on mathematics education. Eds.: Zdenka Kolar-Begović Ružica Kolar-Šuper Ljerka Jukić Matić, Element, Osijek, 245-260, 2019. ISBN: 9789531975179
2018
  1. Vincze, C., Kovács, Z., Csorvássy, Z.: On the generalization of Erdős-Vincze's theorem about the approximation of regular triangles by polyellipses in the plane.
    Ann. Math. Inform. 49 181-197, 2018.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Computer Science (miscellaneous)
    Q4 Mathematics (miscellaneous)
1992
  1. Kovács, Z., Tamássy, L.: Yano-ledger connection and induced connection on vector bundles.
    Acta Math. Hung. 59 (3-4), 405-421, 1992.
feltöltött közlemény: 11 Open Access: 5
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK