Tudóstér: Szél Erzsébet publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 14 Open Access: 3
2023
  1. Szél, E., Szabó, É.: A mentalizáció, a reziliencia és a problémaviselkedés kapcsolati beágyazottsága serdülőkorban: vizsgálatok a Reflektív Funkció Kérdőív (RFQ-H) magyar változatával.
    Magy. Pszichol. Szle. 78 (1), 1-22, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Psychology (miscellaneous)
  2. Szél, E., Kóródi, K., Gori, A., Jámbori, S., Szabó, É.: A mentalizáció multidimenzionális kérdőívének (MMQ) magyar nyelvű adaptációja serdülők és fiatal felnőttek körében.
    Magy. Pszichol. Szle. 78 (2), 221-249, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Psychology (miscellaneous)
2022
  1. Kóródi, K., Szél, E., Szabó, É.: A Serdülő Reziliencia Kérdőív (READ) magyar nyelvű adaptációja.
    Magy. Pszichol. Szle. 77 (4), 483-505, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Psychology (miscellaneous)
  2. Szél, E., Jámbori, S.: A szándékos önszabályozás, a mentalizáció és az időperspektíva kapcsolata fiatal felnőttek esetében.
    In: Új kutatások a neveléstudományokban 2021 : A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira. Szerk.: Molnár Gyöngyvér, Tóth Edit, Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Intézet, Szeged, 101-116, 2022. ISBN: 9789633068960
  3. Flach, R., Szél, E., Nagy, L., Fodor, R.: Az öngyilkosság-megelőzés perspektívái az iskola mikroszociológiai közegében, különös tekintettel a pedagógusok szerepére.
    In: Hogyan építsünk hidakat? Kérdések, kihívások, megoldások a pszichiátriában. Absztrakt-kötet, Magyar Pszichiátriai Társaság, Budapest, 67, 2022.
  4. Szabó, É., Kóródi, K., Szél, E., Jagodics, B.: Facing the Inevitable: The Effects of Coronavirus Disease Pandemic and Online Teaching on Teachers' Self-Efficacy, Workload and Job Satisfaction.
    Eur. J. Educ. Res. 11 (1), 151-162, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Education
  5. Szél, E.: Future Orientation, Mentalization and Percieved Social Support among Young Adults.
    In: XIV. Nemzetközi nyíregyházi doktorandusz és posztdoktori konferencia : Absztraktkötet. Szerk.: Rusinné Fedor Anita, Tóth Dalma, Zakor-Broda Rita, Debreceni Egyetem Egészségügyi Kar, Nyíregyháza, 84, 2022. ISBN: 9789634904755
2021
  1. Szél, E., Szabó, É.: A mentalizáció színvonala az észlelt szülői bánásmód, a kötődési stílus és az önértékelés tükrében.
    In: Út a reziliens jövő felé : A Magyar Pszichológiai Társaság XXIX. Országos Tudományos Nagygyűlése : kivonatkötet. Szerk.: Sass Judit, Magyar Pszichológiai Társaság, Budapest, 86-87, 2021. ISBN: 9786158024198
  2. Kóródi, K., Szél, E.: A Serdülő Reziliencia Skála (READ-H) fiatal felnőtt mintán való alkalmazása.
    In: XXI. Országos Neveléstudományi Konferencia: A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira : Absztraktkötet. Szerk.: Molnár Gyöngyvér, Tóth Edit, MTA Pedagógia Tudományos Bizottsága : SZTE Neveléstudományi Intézet, Szeged, 122, 2021. ISBN: 9789633068335
  3. Szél, E.: Élet-mese: a mentalizáció és az élményfeldolgozás kapcsolata mesékben.
    In: Tabu a gyermekirodalomban / Varga Emőke; Turcsányi Enikő; Pusztai Virág, Budapest: Magyar Gyermekirodalmi Intézet Kft., Budapest, 111-120, 2021. ISBN: 9786158130530
  4. Szél, E.: Mentalizáció a gyászmunkában.
    Imágó Budapest. 10 (2), 32-45, 2021.
2020
  1. Szél, E., Szabó, É.: A serdülőkori mentalizáció vizsgálata: A reflektív funkció kérdőív magyar változatának (RFQ-H) pszichometriai jellemzői.
    Alk. Pszichol. 20 (3), 55-76, 2020.
2019
  1. Szél, E.: Határon innen és túl: pszichoterápiás szemlélet az iskolapszichológus munkájában.
    Pszichoterápia. 28 (1), 12-19, 2019.
2018
  1. Szél, E., Kocsor, A.: Szakmai beszámoló a komplex trauma-eredetű disszociáció: értelmezés, diagnosztizálás és kezelés című konferenciáról.
    Mentálhigiéné és Pszichoszomatika. 19 (4), 389-394, 2018.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Neuropsychology and Physiological Psychology
    Q4 Psychiatry and Mental Health
feltöltött közlemény: 14 Open Access: 3
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK