Tudóstér: Dorgainé Hrabéczy Anett publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 68 Open Access: 11
2024
  1. Hrabéczy, A.: A különleges bánásmódot igénylő gyermekekkel való foglalkozás jogi háttere.
    In: Különleges bánásmód a köznevelésben. Szerk.: Kovács Karolina Eszter, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 9-18, 2024. ISBN: 9789636151034
  2. Pusztai, G., Hrabéczy, A., Csók, C.: A lemorzsolódási rizikó hallgatói percepciója: Az önmagukat átlagnál rizikósabbnak érző hallgatók háttértényezői.
    In: Mesterség és intelligencia az oktatáskutatásban. Tanulmányok Kozma Tamás tiszteletére. Szerk.: Pusztai Gabriella; Engler Ágnes; Hrabéczy Anett; Bencze Ádám, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD), Debrecen, 161-175, 2024, (Oktatáskutatók könyvtára, ISSN 2064-9312 (nyomtatott), ISSN 2732-1800 (online) ; 18.) ISBN: 9786156012227(nyomtatottkiadás)
  3. Pallay, K., Buda, A., Berei, E., Demeter-Karászi, Z., Herczegh, J., Hideg, G., Hrabéczy, A., Kocsis, Z., Márkus, E., Pusztai, G., Miklósi, M., Tódor, I., Kovács, K.: Felsőoktatók a Kárpát-medencében.
    CHERD-H, Debrecen, 120 p., 2024. ISBN: 9786156012241
  4. Csók, C., Hrabéczy, A.: Kapcsolathálók és hálózati csomópontok a hazai oktatáskutatásban: Mesterség és intelligencia az oktatáskutatásban - Kozma Tamás 85 éves. Debreceni Egyetem, Főépület, Díszterem. 2024.05.08..
  5. Pusztai, G., Engler, Á., Hrabéczy, A., Bencze, Á.: Mesterség és intelligencia az oktatáskutatásban: Tanulmányok Kozma Tamás tiszteletére.
    Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD), Debrecen, 331 p., 2024. ISBN: 9786156012227(papíralapúkiadás)
  6. Dan, B., Szűcs, T., Sávai-Átyin, R., Hrabéczy, A., Kovács, K., Ridzig, G., Kis, D., Bacskai, K., Pusztai, G.: Narrowing the inclusion gap: teachers and parents around SEN students.
    Int. J. Inc. Edu. Epub 1-27, 2024.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Arts and Humanities (miscellaneous) (2023)
    Q1 Education (2023)
  7. Ridzig, G., Hrabéczy, A., Hegedűs, G.: Teaching English for Students with Special Educational Needs During the Pandemic.
    Cent. Eur. J. Educ. Res. 6 (1), 20-31, 2024.
  8. Hrabéczy, A.: The Continental and Atlantic Systems of Higher Education and Educational Policy.
    In: International Higher Education. Ed.: Ilona Dóra Dabney-Fekete, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 111-116, 2024. ISBN: 9789636151454
  9. Schulz, D., Lillo-Navarro, C., Slors, M., Hrabéczy, A., Reuter, M.: Understanding societal challenges: a NeurotechEU perspective.
    Front. Neurosci. 18 1-8, 2024.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Neuroscience (miscellaneous) (2023)
2023
  1. Hrabéczy, A., Pusztai, G.: A sajátos nevelési igényű hallgatók felsőoktatási és intézményen kívüli beágyazottsága.
    In: Az oktatás határdimenziói : Absztraktfüzet : Hungarian Conference on Educational Research HuCER 2023. Szerk.: Juhász Erika; Kattein-Pornói Rita, ELTE Savaria Egyetemi Központ, Szombathely, 181-182, 2023. ISBN: 9786155657139
  2. Hrabéczy, A., Csók, C.: Career choice along the student's study path in higher education.
    IPSZIN. 1 (1), 55-66, 2023.
  3. Hrabéczy, A., Pusztai, G.: Embeddedness of students with special educational needs in higher education.
    In: 9th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'23). Ed.: Joseph Domenech; David Menénde Álvarez-Hevia; Alicia Martínez-Varea; Rosa M. Llácer-Iglesias; Domenico Brunetto, Editorial Universitat Politecnica de Valencia, Valencia, 1425-1432, 2023. ISBN: 9788413960852
  4. Kocsis, Z., Hrabéczy, A.: Felsőoktatási kihívások és az oktatói jóllét összefüggései egy kvalitatív kutatás tükrében.
    Neveléstudomány. 11 (3), 46-64, 2023.
  5. Hrabéczy, A., Kocsis, Z.: Felsőoktatás-pedagógiai kihívások és az oktatói jóllét összefüggései egy kvalitatív kutatás tükrében.
    In: Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban. Szerk.: Bajzáth Angéla; Csányi Kinga, Győri János, MTA PTB : ELTE PPK, Budapest, 111, 2023. ISBN: 9789634896111
  6. Dan, B., Szűcs, T., Hrabéczy, A., Sávai-Átyin, R., Kovács, K., Bacskai, K.: Ha mindenkinek nehezebb kicsit. Tanár-szülő kapcsolattartás sajátos nevelési igényű tanulók esetében.
    In: VIII. Különleges Bánásmód Nemzetközi Interdiszciplináris Konferencia Program- és Absztrakt kötet = 8th International Interdisciplinary Conference about Special Treatment Program and Abstract Volume. Szerk.: Mező Katalin, Mező Ferenc, Debreceni Egyetem, Debrecen, 53-54, 2023. ISBN: 9789634904922
  7. Hrabéczy, A., Ceglédi, T., Bacskai, K., Pusztai, G.: How Can Social Capital Become a Facilitator of Inclusion?.
    Educ. Sci. 13 (2), 1-19, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Computer Science Applications
    Q2 Computer Science (miscellaneous)
    Q2 Developmental and Educational Psychology
    Q2 Education
    Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
    Q2 Public Administration
  8. Dan, B., Szűcs, T., Sávai-Átyin, R., Hrabéczy, A., Kovács, K.: Iskola - család együttműködés sajátos nevelési igényű tanulók esetében. A tanári nézőpont vizsgálata.
    In: XXIII. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet. Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai a változó világban. Szerk.: Bajzáth Angéla; Csányi Kinga; Győri János, Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Budapest, 190-190, 2023. ISBN: 9789634896111
  9. Bacskai, K., Dan, B., Szűcs, T., Sávai-Átyin, R., Hrabéczy, A., Kovács, K., Ridzig, G., Kiss, D., Pusztai, G.: Problémák és megoldások a sajátos nevelési igényű diákok tanárai és szülei közötti együttműködésben.
    Iskolakultúra. 33 (9), 3-29, 2023.
  10. Hrabéczy, A., Pusztai, G.: Social Capital of Students with Special Educational Needs in Higher Education.
    In: Book of Abstracts of the 6th International Conference on Future of Education 2023 (Future Edu 2023). Ed.: Brien D. Beitzel, The International Institute of Knowledge Management, Pitakotte, 26-26, 2023. ISBN: 9786245746378
2022
  1. Hrabéczy, A.: A felsőoktatás és a munkaerőpiac közötti átmenet fogyatékossággal élő diplomás személyek esetében.
    Neveléstudomány. 10 (2), 5-20, 2022.
  2. Hrabéczy, A.: A fogyatékossággal élő hallgatók rekrutációs sajátosságai.
    In: Oktatás egy változó világban : Kutatás, innováció, fejlesztés : Absztraktfüzet. Szerk.: Juhász Erika; Kattein-Pornói Rita, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, 35-36, 2022. ISBN: 9786155657115
  3. Hrabéczy, A., Bacskai, K., Ceglédi, T.: A társadalmi tőke mint kompenzáló tényező hatása a tanulási problémával élő diákok eredményességére.
    In: 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség. Absztraktkötet : XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Steklács János; Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 97, 2022. ISBN: 9789636260576
  4. Dan, B., Kovács, K., Hrabéczy, A., Bacskai, K., Pusztai, G.: Is resilience a trait or a result in parental involvement?.
    In: Oktatás egy változó világban : Kutatás, innováció, fejlesztés : Absztraktfüzet. Szerk.: Juhász Erika; Kattein-Pornói Rita, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, 256-256, 2022. ISBN: 9786155657115
  5. Kovács, K., Dan, B., Hrabéczy, A., Bacskai, K., Pusztai, G.: Is Resilience a Trait or a Result of Parental Involvement?: The Results of a Systematic Literature Review.
    Educ. Sci. 12 (6), 1-18, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Computer Science Applications
    Q2 Computer Science (miscellaneous)
    Q2 Developmental and Educational Psychology
    Q2 Education
    Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
    Q2 Public Administration
  6. Hrabéczy, A., Ceglédi, T., Bacskai, K., Pusztai, G., Engler, Á.: Parents of students with learning problems: Families' leisure time and social capital as components of academic success and resilience.
    In: Sport and social responsibility : science and practice in times of crisis. Ed.: Kovács Karolina Eszter; Győri Krisztina; Kovács Klára, Center for Higher Education Research and Development, Debrecen, 11-11, 2022. ISBN: 9786156012197
  7. Kovács, K., Dan, B., Hrabéczy, A., Bacskai, K., Pusztai, G.: Szülői bevonódás és reziliencia sajátos nevelési igényű diákok családjaiban. Egy szisztematikus szakirodalom-áttekintés eredményei.
    In: VII. Különleges Bánásmód Nemzetközi Interdiszciplináris Konferencia = 7th International Interdisciplinary Conference about Special Treatment: Program- és absztraktkötet = Program and Abstract Volume. Szerk.: Mező Katalin, Mező Ferenc, Debreceni Egyetem, Debrecen, 26-27, 2022. ISBN: 9789634904212
  8. Bacskai, K., Ceglédi, T., Hrabéczy, A.: Tanulási problémával küzdő diákok szüleinek társadalmi beágyazottsága és az iskolával való kapcsolata.
    In: Szociológiai tudás és közjó : absztraktkötet. Szerk.: Loncsák Noémi; Szabó-Tóth Kinga, Magyar Szociológiai Társaság, Miskolc, 12-14, 2022. ISBN: 9786158117463
2021
  1. Pusztai, G., Szigeti, F., Csók, C., Hrabéczy, A., Godó, K., Alter, E., Kocsis, Z.: "Who shall survive" in higher education? A Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ új kutatási eredményei.
  2. Szigeti, F., Csók, C., Győri, K., Hrabéczy, A., Pusztai, G.: A hallgatói előrehaladás típusai és jellemzői.
    In: Új kutatások a neveléstudományokban 2020 : Család a nevelés és az oktatás fókuszában. Szerk.: Engler Ágnes, Bocsi Veronika, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság : Debreceni Egyetem BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézete, Debrecen, 27-43, 2021, (Új kutatások a neveléstudományokban, ISSN 2062-090X)
  3. Csók, C., Hrabéczy, A.: A középiskola típusa.
    In: Előrehaladás és lemorzsolódási kockázat a felsőoktatásban. Szerk.: Pusztai Gabriella, Szigeti Fruzsina, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ, Debrecen, 31-32, 2021, (Oktatáskutatók könyvtára, ISSN 2732-1800 ; 11) ISBN: 9786156012081
  4. Hrabéczy, A.: A méltányosság mint karaktererősség fejlesztése a köznevelésben.
    Híd. 2021 (4), 178-189, 2021.
  5. Hrabéczy, A., Csók, C.: A pályaválasztás és a felsőoktatási tanulmányi előrehaladás összefüggései.
    In: HuCER 2021: Tanuló társadalom. Oktatáskutatás járvány idején = Learning society. Educational research during an epidemic. Szerk.: Juhász Erika, Kattein-Pornói Rita, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 166, 2021. ISBN: 9786155657092
  6. Hrabéczy, A.: A tanulási nehézséget tapasztaló hallgatók jellemzői.
    Civ. szle. 18 (2), 85-106, 2021.
  7. Csók, C., Hrabéczy, A.: A tanulmányi életút jellemzői a különböző lemorzsolódási kockázatot mutató hallgatói előrehaladástípusokban.
    In: XXI. Országos Neveléstudományi Konferencia: A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira : Absztraktkötet. Szerk.: Molnár Gyöngyvér, Tóth Edit, MTA Pedagógia Tudományos Bizottsága; SZTE Neveléstudományi Intézet, Szeged, 392, 2021. ISBN: 9789633068335
  8. Hrabéczy, A.: A vallásos közösséghez való tartozás hatása a perzisztenciára sajátos nevelési igényű hallgatók körében.
    In: XXI. Országos Neveléstudományi Konferencia: A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira : Absztraktkötet. Szerk.: Molnár Gyöngyvér, Tóth Edit, MTA Pedagógia Tudományos Bizottsága : SZTE Neveléstudományi Intézet, Szeged, 412, 2021. ISBN: 9789633068335
  9. Hrabéczy, A.: Establishment and results of the international seminar "The role of television in the education of parents" (1971) based on the notes of Árpád Kiss.
    PedActa. 11 (2), 61-66, 2021.
  10. Hrabéczy, A.: Fogyatékossággal élő diplomás személyek tanulmányi eredményessége és munkaerő-piaci esélyeik.
    In: XXIV. Tavaszi Szél Konferencia 2021 : Absztraktkötet. Szerk.: Molnár Dániel, Molnár Dóra, Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, 555, 2021. ISBN: 9786155586996
  11. Csók, C., Hrabéczy, A.: Honnan jöttünk és hová tartunk?: Pályaválasztás és tanulmányi előrehaladási utak.
    In: Lemorzsolódási kockázat és erőforrások a felsőoktatásban. Szerk.: Pusztai Gabriella, Szigeti Fruzsina, CHERD, Debrecen, 57-75, 2021, (Oktatáskutatók Könyvtára, ISSN 2732 1800 ; 12) ISBN: 9786156012128
  12. Pusztai, G., Hrabéczy, A., Csók, C.: Influencing Factors of Study Path in Higher Education.
    In: European, Sociological Association Sociological Knowledges for Alternative Futures / European Sociological Association, European Sociological Association, Paris, Franciaország, 351, 2021. ISBN: 9782958158606
  13. Hrabéczy, A.: Kiss Árpád részvétele "A Televízió szerepe a szülők nevelésében" című nemzetközi szemináriumon.
    In: Pedagógia a (pre)szocializmus korában. Szerk.: Rébay Magdolna, Debreceni Egyetem BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet, Debrecen, 68-76, 2021. ISBN: 9789634903482
  14. Hrabéczy, A.: Students in Hungarian Higher Education and Their Perception of Dificulties During Their Studies.
    Cent. Eur. j. educ. res. 3 (3), 101-113, 2021.
  15. Csók, C., Hrabéczy, A.: Többletpontok és pályaválasztás.
    In: Előrehaladás és lemorzsolódási kockázat a felsőoktatásban. Szerk.: Pusztai Gabriella, Szigeti Fruzsina, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ, Debrecen, 33-36, 2021, (Oktatáskutatók könyvtára, ISSN 2732-1800 ; 11) ISBN: 9786156012081
2020
  1. Csók, C., Hrabéczy, A.: A lemorzsolódott és perzisztens hallgatók pályaválasztása és felsőoktatási pályafutása.
    In: Család a nevelés és az oktatás fókuszában : absztraktkötet : XX. Országos Neveléstudományi Konferencia Debrecen, 2020. november 5-7.. Szerk.: Engler Ágnes, Rébay Magdolna, Tóth Dorina Anna, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Debreceni Egyetem BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet; Kopp Mária Intézet a Népesedésért és a Családokért, Debrecen, 124, 2020. ISBN: 9789634902584
  2. Ceglédi, T., Hrabéczy, A.: A reziliens és a sajátos nevelési igényű gyermekeket nevelők családon belüli társadalmi tőkéje.
    In: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet. Szerk.: Engler Ágnes; Rébay Magdolna; Tóth Dorina Anna, Debreceni Egyetem, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Kopp Mária Intézet a Népesedésért és a Családokért, Debrecen, 358-358, 2020. ISBN: 9789634902584
  3. Hrabéczy, A.: A speciális igényű gyermeket nevelő családok támogatásának dimenziói.
    Kapocs. 18 (2), 104-116, 2020.
  4. Hrabéczy, A.: Az olvasási, szövegértési nehézség hatása a perzisztenciára felsőoktatási hallgatók körében.
    In: XXIII. Tavaszi Szél Konferencia 2020: Nemzetközi Multidiszciplináris Konferencia. Absztrakt kötet I.. Szerk.: Barna Boglárka Johanna, Kovács Petra, Molnár Dóra, Pató Viktória Lilla, Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, 529, 2020. ISBN: 9786155586705
  5. Hrabéczy, A., Csók, C.: Felsőoktatási haladási utak a középiskola és pályaválasztás tükrében.
    In: Tanulás és innováció a digitális korban. Absztraktkötet. Szerk.: Kozma Tamás, Juhász Erika, Tóth Péter, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 79, 2020. ISBN: 9786155657085
  6. Hrabéczy, A., Pusztai, G.: Fogyatékossággal élő hallgatók tanulmányi pályafutása a felsőoktatási adminisztratív adatok tükrében.
    Iskolakultúra. 30 (11), 3-23, 2020.
  7. Hrabéczy, A.: Sajátos nevelési igényű hallgatók bekerülési és bennmaradási esélyei a felsőoktatásban.
    Juvenilia. 8 60-72, 2020.
2019
  1. Csók, C., Hrabéczy, A., Győri, K.: A lemorzsolódott hallgatók középiskolai és továbbtanulási jellemzői.
    In: I. Szakképzés és Oktatás: Ma ? Holnap konferencia. Fejlődés és partnerség. Absztraktkötet / BME GTK (Kollaborációs szervezet), BME Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar, Budapest, 45, 2019. ISBN: 9789634217961
  2. Csók, C., Hrabéczy, A.: A lemorzsolódott hallgatók pályaválasztása.
    In: IX. Trefort Ágoston Szakképzés- és Felsőoktatás-pedagógiai Konferencia, Óbudai Egyetem, Budapest, 15, 2019.
  3. Csók, C., Hrabéczy, A.: A lemorzsolódott hallgatók tanulmányi pályafutása.
    In: Neveléstudomány - Horizontok és dialógusok : Absztraktkötet. Szerk.: Varga Aranka, Andl Helga, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 32, 2019. ISBN: 9789634294733
  4. Hrabéczy, A.: Discovering factors influencing study success of students with disabilities and learning difficulties in an interview study.
    Acta med. sociol. 10 (28), 31-44, 2019.
  5. Csók, C., Hrabéczy, A., Németh, D.: Focus on the dropout students' secondary school experience and career orientation.
    Hung. Educ. Res. J. 9 (4), 708-720, 2019.
  6. Csók, C., Németh, D., Hrabéczy, A.: Fókuszban a lemorzsolódott hallgatók középiskolai tapasztalatai és pályaorientációjuk.
    In: Prevenció, intervenció és kompenzáció - Korszerű neveléstudományi módszerekkel a korai iskolaelhagyás ellen. Absztraktkötet, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 200, 2019. ISBN: 9786155657078
  7. Kovács, K., Ceglédi, T., Csók, C., Demeter-Karászi, Z., Dusa, Á., Fényes, H., Hrabéczy, A., Kocsis, Z., Kovács, K., Markos, V., Máté-Szabó, B., Németh, D., Pallay, K., Pusztai, G., Szigeti, F., Tóth, D., Váradi, J.: Lemorzsolódott hallgatók 2018.
    CHERD-H. 2019, Debrecen, 102 p., 2019. ISBN: 9786156012005
  8. Hrabéczy, A.: Sajátos nevelési igényű hallgatók bekerülési és bennmaradási esélyei a felsőoktatásban.
    In: Prevenció, intervenció és kompenzáció - Korszerű neveléstudományi módszerekkel a korai iskolaelhagyás ellen : Absztraktkötet, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 62, 2019. ISBN: 9786155657078
  9. Hrabéczy, A.: Sajátos nevelési igényű hallgatók bekerülési és bentmaradási esélyei a felsőoktatásban.
    In: XXXIV. Országos Tudományos Diákköri Konferencia: Pedagógiai, Pszichológiai, Andragógiai és Könyvtártudományi Szekció. Rezümékötet, Eötvös Lóránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Budapest, 157, 2019. ISBN: 9789634890973
  10. Hrabéczy, A.: Sajátos nevelési igényű hallgatók diplomaszerzését támogató tényezők a felsőoktatásban.
    In: Neveléstudomány - Horizontok és dialógusok : Absztraktkötet. Szerk.: Varga Aranka; Andl Helga; Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 601-601, 2019. ISBN: 9789634294733
  11. Hrabéczy, A.: Successful students with disabilities and learning difficulties in higher education in Hungary.
    In: In search of excellence in higher education. Eds.: Gergely Kováts, Zoltán Rónay, Corvinus University of Budapest Digital Press, Budapest, 191-203, 2019, (CIHES book series / NFKK kötetek, ISSN 2060-9698 ; 3.) ISBN: 9789635037797
2018
  1. Csók, C., Dusa, Á., Hrabéczy, A., Novák, I., Demeter-Karászi, Z., Ludescher, G., Markos, V., Németh, D.: A hallgatói lemorzsolódás és háttértényezői egy kvalitatív kutatás tükrében.
    In: Lemorzsolódás és perzisztencia a felsőoktatásban. Szerk.: Pusztai Gabriella, Szigeti Fruzsina, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 38-62, 2018. ISBN: 9789633187548
  2. Markos, V., Dusa, Á., Demeter-Karászi, Z., Ludescher, G., Novák, I., Csók, C., Hrabéczy, A., Németh, D.: A hallgatói lemorzsolódást befolyásoló háttértényezők feltárása egy kvalitatív kutatás tükrében.
    In: Oktatás, gazdaság, társadalom:HuCER 2018 : absztraktkötet, Magyar Nevelés-és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 53, 2018. ISBN: 9786155657047
  3. Hrabéczy, A.: Sajátos nevelési igényű hallgatók eredményessége és esélyegyenlősége a felsőoktatásban.
    Különleges bánásmód. 4 (5), 48-49, 2018.
2017
  1. Hrabéczy, A.: Outcomes of the practice of talent development in kindergarten - Environmental factors affecting music talent promises.
    In: Promoting Excellence in Higher Education. Eds.: Pusztai Gabriella; Juhász Erika; Erdei Gábor, UD Center for Higher Education Research and Development ? Hungary, Debrecen, 10-10, 2017. ISBN: 9786158007757
2016
  1. Hrabéczy, A.: Az együttnevelés útjai: Recenzió.
    In: Perspektivikus kaleidoszkóp II. / Koncz István; Mező Ferenc; Szova Ilona, Professzorok az Európai Magyarországért Egyesület, Budapest, 112-113, 2016. ISBN: 9789638991591
  2. Hrabéczy, A.: Érzékenyítő tréning a sajátos nevelési igényű gyermekek, ezen belül a látássérült gyermekek integrációja, inklúziója érdekében, iskoláskorú gyermekek számára.
    In: Perspektivikus kaleidoszkóp II. / Koncz István; Mező Ferenc; Szova Ilona, Professzorok az Európai Magyarországért, Budapest, 114-118, 2016. ISBN: 9789638991591
  3. Hrabéczy, A.: Zenei tehetséggondozás az óvodában.
    In: Multikulturális Műhely Tanulmányok 4.. Szerk.: Láczay Magdolna; Bocsi Veronika, Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Felnőttképzési KarEsélyteremtő és Tehetséggondozó Multikulturális Műhely, Hajdúböszörmény, 120-123, 2016. ISBN: 9789631261981
  4. Hrabéczy, A.: Zenei tehetséggondozás óvodás korban sajátos nevelési igényű gyermekek esetében is.
    In: Perspektivikus Kaleidoszkóp. Szerk.: Koncz István, Mező Ferenc, Professzorok az Európai Magyarországért Egyesület, Budapest, 111-117, 2016. ISBN: 9789638991584
feltöltött közlemény: 68 Open Access: 11
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK