Tudóstér: Saleh Sanaa Taher publikációi
PDF
tudományos
nem tudományos
OA
nem OA
könyv
könyvrészlet
folyóiratcikk
szabadalom
időszaki kiadvány
csak a Scopusban szereplők listázása
pályázati azonosítók megjelenítése
nyelv választása
magyar
idegen nyelv
szerzőség választása
első szerző
utolsó szerző
SCImago
Q1/D1
Q1
Q2
Q3
Q4
Q1-Q4
besorolás nélkül
2022
2021
2020
2019
2018
-
2022
2021
2020
2019
2018
szűkítés
feltöltött közlemény:
7
Open Access:
6
2022
Saleh, S.
:
The influence of gender stereotyping and demographic factors on academic choice: The case of the University of Debrecen
.
Hung. educ. res. j.
12 (2), 145-163, 2022.
2021
Mohammed, P., Casas, T.,
Saleh, S.
, Kovács, K.:
An International Comparison of Educational Systems: the Columbian, Iraqi and Kurdish cases
.
Cent. Eur. j. educ. res.
3 (2), 110-120, 2021.
2020
Saleh, S.
:
Karen, Starr. (2019): Education policy, neoliberalism, and leadership practice a critical analysis. London: Routledge
.
Hung. educ. res. j.
10 (1), 101-103, 2020.
(Ismertetett mű: Karen, Starr. -Education policy, neoliberalism, and leadership practice a critical analysis /London: Routledge, 2019)
Casas, T., Mohammed, P.,
Saleh, S.
:
Students' Motivations to Study Abroad: The Case of International Students at the University of Debrecen
.
Cent. Eur. j. educ. res.
2 (1), 76-81, 2020.
2019
Saleh, S.
:
Bowl, M. (2017). Adult education in neoliberal times: Policies, philosophies and professionalism.
.
Hung. educ. res. j.
9 (2), 360-363, 2019.
(Ismertetett mű: Bowl, M. -Adult education in neoliberal times: Policies, philosophies and professionalism. /UK : Basingstoke, UK, Palgrave Macmillan, 2017)
Saleh, S.
:
Meliscin, F. (2017). Gender, justice and equality: Creating capabilities for girls and women's development
.
Hung. educ. res. j.
9 (4), 749-753, 2019.
(Ismertetett mű: Firdevs Melis Cin. -Gender, justice and equality: Creating capabilities for girls and women's development /London : London, UK, Palgrave Macmillan, 2017)
2018
Saleh, S.
, Yusuf, H.:
Psychological weaning, optimism and pessimism among university students
.
Zanco Journal of Humanity Sciences.
22 (5), 300-308, 2018.
feltöltött közlemény:
7
Open Access:
6
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja:
DEENK