Tudóstér: Dan Beáta Andrea publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 24 Open Access: 6
2024
  1. Dan, B., Puscas, C., Wagner, A., Demény-Gavallér, C., Oláh, A., Árkosi, J.: A szenzoriális színház szerepe a speciális nevelési területek színterén- egy szisztematikus szakirodalomelemzés eredményei = The role of sensory theatre in special education. results of a systematic literature analysis.
    In: Absztraktkötet : IX. "Különleges Bánásmód" Nemzetközi Interdiszciplináris Konferencia = Abstract Volume : 9th 'Special Treatment' International Interdisciplinary Conference. Szerk.: Mező Katalin, Mező Ferenc, Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar, Debrecen, 38-40, 2024. ISBN: 9789634906155
  2. Dan, B., Kovács, K., Domján, K.: Az inkluzív nevelés felerősítése önkéntességen keresztül.
    In: Az oktatás időszerű narratívumai : absztraktkötet. Szerk.: Juhász Erika, Gyáni István, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Eger, 69-70, 2024. ISBN: 9786155657153
  3. Dan, B., Szűcs, T., Sávai-Átyin, R., Hrabéczy, A., Kovács, K., Ridzig, G., Kis, D., Bacskai, K., Pusztai, G.: Narrowing the inclusion gap: teachers and parents around SEN students.
    Int. J. Inc. Edu. Epub 1-27, 2024.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Arts and Humanities (miscellaneous) (2023)
    Q1 Education (2023)
  4. Bacskai, K., Alter, E., Dan, B., Vályogos, K., Pusztai, G.: Positive or Negative and General or Differentiated Effect? Correlation between Parental Involvement and Student Achievement.
    Educ. Sci. 14 (9), 1-12, 2024.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Computer Science Applications (2023)
    Q2 Computer Science (miscellaneous) (2023)
    Q2 Developmental and Educational Psychology (2023)
    Q2 Education (2023)
    Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (2023)
    Q2 Public Administration (2023)
2023
  1. Alter, E., Vályogos, K., Dan, B., Bacskai, K.: A szülői bevonódás és az eredményesség összefüggései Magyarországon az Országos kompetenciamérés adatai alapján.
    In: XXIII. Országos Neveléstudományi Konferencia : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban. Szerk.: Bajzáth Angéla; Csányi Kinga; Győri János, Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság, Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Budapest, 36, 2023. ISBN: 9789634896111
  2. Dan, B.: Enhancing inclusive education by volunteering.
    In: Civilek és kormányok. Szerk.: Márkus Edina, Bucher Eszter, Boros Julianna, Kozma Tamás, Debreceni Egyetem, Debrecen, 157-167, 2023, (Régió és oktatás, ISSN 2064-6046 ; 15.) ISBN: 9789636151584
  3. Dan, B., Kovács, K., Bacskai, K., Ceglédi, T., Pusztai, G.: Family-SEN School Collaboration and Its Importance in Guiding Educational and Health-Related Policies and Practices in the Hungarian Minority Community in Romania.
    Int. J. Environ. Res. Public Health. 20 (3), 1-14, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis
    Q2 Pollution
    Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
  4. Dan, B., Szűcs, T., Hrabéczy, A., Sávai-Átyin, R., Kovács, K., Bacskai, K.: Ha mindenkinek nehezebb kicsit. Tanár-szülő kapcsolattartás sajátos nevelési igényű tanulók esetében.
    In: VIII. Különleges Bánásmód Nemzetközi Interdiszciplináris Konferencia Program- és Absztrakt kötet = 8th International Interdisciplinary Conference about Special Treatment Program and Abstract Volume. Szerk.: Mező Katalin, Mező Ferenc, Debreceni Egyetem, Debrecen, 53-54, 2023. ISBN: 9789634904922
  5. Dan, B., Szűcs, T., Sávai-Átyin, R., Hrabéczy, A., Kovács, K.: Iskola - család együttműködés sajátos nevelési igényű tanulók esetében. A tanári nézőpont vizsgálata.
    In: XXIII. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet. Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai a változó világban. Szerk.: Bajzáth Angéla; Csányi Kinga; Győri János, Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Budapest, 190-190, 2023. ISBN: 9789634896111
  6. Bacskai, K., Dan, B., Szűcs, T., Sávai-Átyin, R., Hrabéczy, A., Kovács, K., Ridzig, G., Kiss, D., Pusztai, G.: Problémák és megoldások a sajátos nevelési igényű diákok tanárai és szülei közötti együttműködésben.
    Iskolakultúra. 33 (9), 3-29, 2023.
  7. Dan, B.: The Importance of Student-Teacher Relationship in Romanian SEN Schools Among Hungarian Minorities.
    Cent. Eur. J. Educat. Res. 5 (2), 52-59, 2023.
  8. Dan, B., Csók, C., Alter, E., Bacskai, K., Pusztai, G.: The Role of School Support Staff in Strengthening the Relationship between Parents and the School.
    In: Book of Abstracts of the 6thInternational Conference on Future of Education 2023 (Future Edu 2023). Ed.: Brian D. Beitzel, The International Institute of Knowledge Management (TIIKM), Sri Lanka, 65-65, 2023. ISBN: 9786245746378
2022
  1. Dan, B., Kovács, K., Oláh, A.: A közösségi iskolák, mint élmény, érték és innovációs alapú pedagógiai mozgalmak..
    In: Tanuló társadalom : Oktatáskutatás járvány idején. Szerk.: Kattein-Pornói Rita., Mrázik Julianna, Pogátsnik Monika, Debreceni Egyetemi Kiadó, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA), Debrecen, Budapest, 377-388, 2022, (HERA Évkönyvek, ISSN 2064-6755 ; 9) ISBN: 9786155657108
  2. Csók, C., Alter, E., Bacskai, K., Dan, B., Pusztai, G.: A segítő szakemberek szülői bevonódásban betöltött szerepe: Egy szisztematikus szakirodalomáttekintés eredményei.
    In: 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség. Absztraktkötet: XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Steklács János, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 178, 2022. ISBN: 9789636260576
  3. Dan, B.: Innovative platforms for inclusive education.
    In: Sustainability of Innovation. Szerk.: Márkus Edina; Boros Julianna; Kozma Tamás, Debreceni Egyetem Kossuth Egyetemi Kiadó - CHERD, Debrecen, 136-145, 2022, (Régió és oktatás, ISSN 2064-6046 ; 14) ISBN: 9789636150679
  4. Dan, B., Kovács, K., Hrabéczy, A., Bacskai, K., Pusztai, G.: Is resilience a trait or a result in parental involvement?.
    In: Oktatás egy változó világban : Kutatás, innováció, fejlesztés : Absztraktfüzet. Szerk.: Juhász Erika; Kattein-Pornói Rita, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, 256-256, 2022. ISBN: 9786155657115
  5. Kovács, K., Dan, B., Hrabéczy, A., Bacskai, K., Pusztai, G.: Is Resilience a Trait or a Result of Parental Involvement?: The Results of a Systematic Literature Review.
    Educ. Sci. 12 (6), 1-18, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Computer Science Applications
    Q2 Computer Science (miscellaneous)
    Q2 Developmental and Educational Psychology
    Q2 Education
    Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
    Q2 Public Administration
  6. Kovács, K., Kovács, K., Szabó, F., Dan, B., Szakál, Z., Moravecz, M., Szabó, D., Olajos, T., Csukonyi, C., Papp, D., Őrsi, B., Pusztai, G.: Sport Motivation from the Perspective of Health, Institutional Embeddedness and Academic Persistence among Higher Educational Students.
    Int. J. Environ. Res. Public Health. 19 (12), 1-23, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis
    Q2 Pollution
    Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
  7. Kovács, K., Dan, B., Hrabéczy, A., Bacskai, K., Pusztai, G.: Szülői bevonódás és reziliencia sajátos nevelési igényű diákok családjaiban. Egy szisztematikus szakirodalom-áttekintés eredményei.
    In: VII. Különleges Bánásmód Nemzetközi Interdiszciplináris Konferencia = 7th International Interdisciplinary Conference about Special Treatment: Program- és absztraktkötet = Program and Abstract Volume. Szerk.: Mező Katalin, Mező Ferenc, Debreceni Egyetem, Debrecen, 26-27, 2022. ISBN: 9789634904212
2021
  1. Dan, B.: Digital technologies and change in education: The arena framework.
    Hung. educ. res. j. 11 (3), 341-343, 2021.
    (Ismertetett mű: Davis, N. -Digital technologies and change in education: The arena framework. /New York : Routledge, 2018)
  2. Kovács, K., Szigeti, F., Dan, B.: Egészségtudatosság és tanulmányi perzisztencia.
    In: Lemorzsolódási kockázat és erőforrások a felsőoktatásban / Pusztai Gabriella, Szigeti Fruzsina, CHERD-HUNGARY, Debrecen, 183-199, 2021, (Oktatáskutatók Könyvtára, ISSN 2732-1800 ; 12) ISBN: 9786156012128(papíralapúkiadás)
  3. Dan, B.: Oktatáspolitikai alternatívák és globális trendek az oktatásban.
    Educatio. 29 (3), 513-516, 2021.
    (Ismertetett mű: Antonio Teodoro. -Contesting the Global Development of Sustainable and Inclusive Education: Education Reform and the Challenges of Neoliberal Globalization. /New York : Routledge, 2020)
  4. Dan, B.: Progress and dropout risk in higher education.
    PedActa. 11 (2), 77-78, 2021.
    (Ismertetett mű: Pusztai G. & Szigeti F. -Progress and dropout risk in higher education /Debrecen : Debrecen, "Library of Educational Researchers", CHERD, University of Debrecen, 2021)
  5. Dan, B., Kovács, K.: The link between experiential pedagogy and community schools.
    In: Community Building and Social Innovation. Eds.: Julianna Boros, Tamás Kozma, Edina Márkus, CHERD : Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 12-25, 2021, (Régió és oktatás, ISSN 2060-2596 ; 13) ISBN: 9789633189436
feltöltött közlemény: 24 Open Access: 6
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK