Tudóstér: Bőgel György publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 87 Open Access: 59
2010
  1. Bőgel, G.: Ismertetés: Wired for innovation : how information technology is reshaping the economy.
    Közgazdasági szemle. 57 (6), 560-563, 2010.
    (Ismertetett mű: Erik Brynjolfsson, Adam Saunders. -Wired for innovation :Cambridge, Massachusetts : The MIT Press, 2010. -154 p.)
  2. Bőgel, G., Tomka, J.: Tudás és tehetség.
    CEO magazin. 11 (3), 27-38, 2010.
  3. Bőgel, G., Tomka, J.: Válság és változás.
    CEO magazin. 11 (2), 10-21, 2010.
  4. Bőgel, G., Tomka, J.: Vezetői szerepek és feladatok.
    CEO magazin. 11 (1), 16-26, 2010.
2009
  1. Bőgel, G., Tomka, J.: A biblia és a menedzsment: egy kísérlet margójára.
    Munkaügyi szemle. 53 (4), 83-94, 2009.
  2. Bőgel, G.: Az informatikai felhők gazdaságtana: üzleti modellek versenye az informatikában.
    Közgazdasági szemle. 56 (7-8), 673-688, 2009.
  3. Bőgel, G.: Utazás az ügyféllel.
    CEO magazin. 10 (4), 17-22, 2009.
  4. Bőgel, G.: Üzleti elvárások- informatikai megoldások.
    HVG Kiadó, Budapest, 271 p., 2009. ISBN: 9789639686939
2008
  1. Bőgel, G.: A schumpeteri "teremtő rombolás" módjai az infokommunikációs iparban.
    Közgazdasági szemle. 55 (4), 344-360, 2008.
  2. Bőgel, G.: Egyéni és kollektív bölcsesség: gondolatok az informatikáról, a kollektív döntésekről és az elektronikus demokrációról.
    CEO magazin. 9 (3), 21-25, 2008.
  3. Bőgel, G.: Ismertetés: Globalizáció és nemzeti piacok : liberális felfogások.
    Magyar tudomány. 169 (1), 121-124, 2008.
    (Ismertetett mű: Magas István. -Globalizáció és nemzeti piacok : liberális felfogások /Budapest : Napvilág, 2007247 p.)
  4. Bőgel, G.: Két átalakulás: gondolatok a vállalati humánpolitikai munka jelenéről és jövőjéről.
    Humánpolitikai szle. 19 (10), 48-57, 2008.
  5. Bőgel, G.: Korlátlan felelősség?: gondolatok Pierre Lévy cikke kapcsán.
    Információs társadalom. 8 (4), 18-20, 2008.
  6. Bőgel, G., Papp, A.: Üzleti intelligencia stratégiai nézőpontból.
    Competitio. 7 (2), 49-69, 2008.
2007
  1. Bőgel, G.: Az innováció vándorlása.
    Közgazdasági szemle. 54 (9), 821-836, 2007.
  2. Bőgel, G.: Erősödő konkurencia.
    IT-Business. 5 15, 2007.
  3. Bőgel, G.: Korszakok és korszakhatárok az üzleti informatikában.
    Competitio. 6 (2), 5-28, 2007.
  4. Bőgel, G.: Pénz és informatika.
    CEO magazin. 10 27-37, 2007.
  5. Bőgel, G.: Tudásban az erő.
    IT-Business. 5 16-21, 2007.
2006
  1. Bőgel, G., Falcsik, M.: Blogvilág: egy műfaj születése.
    HVG Zrt., Budapest, 415 p., 2006. ISBN: 9639686034
  2. Bőgel, G.: Merre tart a K+F?: a nemzetközi munkamegosztás átrendeződése a kutatás és fejlesztés területén.
    Információs társadalom. 6 (3), 71-83, 2006.
  3. Bőgel, G.: Tegnap, ma, holnap: a vállalati tevékenységek kiszervezésének trendjei.
    Competitio. 5 (3), 27-42, 2006.
  4. Bőgel, G.: Tudásmenedzsment: régi dolgok új köntösben?.
    In: Megragadni a megfoghatatlant : tudásmenedzsment elméleti és módszertani megközelítésben, [MTA Vezetés és Szervezéstudományi Bizottság Tudásmenedzsment Albizottság], [Budapest], 50-59, 2006. ISBN: 109630613468
2005
  1. Bőgel, G.: "Like a bridge...": gondolatok a vállalati informatikai vezetők szerepéről : 1. rész.
    CEO magazin. 6 (4), 38-44, 2005.
  2. Bőgel, G.: "Like a bridge...": gondolatok a vállalati informatikai vezetők szerepéről : 2. rész.
    CEO magazin. 7 (1), 14-17, 2005.
  3. Bőgel, G.: Az infokommunikációs piac állapotáról.
    Competitio. 4 (2), 41-57, 2005.
  4. Bőgel, G.: Dinamikus stratégiaalkotás.
    CEO magazin. 6 (3), 13-16, 2005.
  5. Bőgel, G.: Tudás, pénz, hatalom avagy miért nem szerette Rózsa Sándor a vasutat?: 1. rész.
    CEO magazin. 6 (1), 8-15, 2005.
  6. Bőgel, G.: Tudás, pénz, hatalom avagy miért nem szerette Rózsa Sándor a vasutat?: 2. rész.
    CEO magazin. 6 (2), 27-33, 2005.
2004
  1. Bőgel, G., Morvay, G.: A titok a használatban rejlik: az információs technológia szerepe a versenyben : 2. rész.
    CEO magazin. 5 (1), 27-30, 2004.
  2. Bőgel, G.: Az elektronikus piacok fejlődéséről.
    Magyar tudomány. 110 (2), 184-197, 2004.
  3. Bőgel, G.: Fehérgalléros kiszervezés: az offshore outsourcing jelensége.
    Competitio. 3 (3), 41-60, 2004.
  4. Bőgel, G.: Föld! Föld?: óvatos piaci helyzetkép az infokommunikációs iparról.
    Híradástechnika. 59 (8), 2-7, 2004.
  5. Bőgel, G., Forgács, A.: Informatikai beruházás - üzleti megtérülés.
    Műszaki Kvk., Budapest, 202 p., 2004. ISBN: 9631619788
  6. Bőgel, G.: Land ahoy! Land?...: a cautions market snapshot of the infocom-industry.
    Híradástechnika. 59 (12), 37-42, 2004.
  7. Bőgel, G.: Lányok, anyák, nagyanyák: a holdingok és a vállalatcsoportok működéséről : 1. rész.
    CEO magazin. 5 (3-4), 11-14, 2004.
  8. Bőgel, G.: Lányok, anyák, nagyanyák: a holdingok és a vállalatcsoportok működéséről : 2. rész.
    CEO magazin. 5 (5-6), 50-55, 2004.
  9. Bőgel, G.: Rosszkedvünk tele: gyorsfénykép az informatikai piacról.
    Híradástechnika. 59 (1), 4-9, 2004.
2003
  1. Bőgel, G.: A termelékenységi paradoxon.
    Híradástechnika. 58 (3), 9-11, 2003.
  2. Bőgel, G., Morvay, G.: A titok a használatban rejlik: az információ technológia szerepe a versenyben : 1. rész.
    CEO magazin. 4 (6), 44-47, 2003.
  3. Bőgel, G.: Az infokommunikációs hullám jellemzői.
    Híradástechnika. 58 (6), 54-63, 2003.
  4. Bőgel, G.: Az infokommunikációs hullám sajátosságai.
    Híradástechnika. 58 (5), 5-14, 2003.
  5. Bőgel, G.: Egy játékos stratégia.
    Híradástechnika. 58 (12), 2-5, 2003.
  6. Bőgel, G.: Hewlett-Packard: hagyomány és megújulás.
    Competitio. 2 (1), 103-117, 2003.
  7. Bőgel, G., Forgács, A.: Informatikai beruházás: üzleti megtérülés.
    Műszaki Kvk., Budapest, 229 p., 2003. ISBN: 9631619796
  8. Bőgel, G.: Informatikai beruházások üzleti értékelése.
    CEO magazin. 4 (3), 1-12, 2003.
  9. Bőgel, G.: Innováció és üzlet az elektronikus oktatásban.
    Educatio. 12 (3), 364-376, 2003.
  10. Bőgel, G.: Játékos stratégia.
    Híradástechnika. 58 (9), 2-6, 2003.
  11. Bőgel, G.: Repülők, autók, katonák: adalékok a kontrolling történetéhez.
    CEO magazin. 4 (4), 7-10, 2003.
  12. Bőgel, G.: Szabó Katalin, Kocsis Éva: Digitális paradicsom vagy falanszter.
    Magyar tudomány. 48 (8), 1069-1070, 2003.
    (Ismertetett mű: Szabó Katalin, Kocsis Éva. -Digitális paradicsom vagy falanszter : a személyes tömegtermelés /Budapest : Aula, 2002. -233 p. -)
2002
  1. Bőgel, G.: A Hewlett-Packard az új évtized hajnalán.
    Híradástechnika. 57 (12), 50-56, 2002.
  2. Bőgel, G.: A kölcsönösen előnyös kiszervezés feltételei.
    Híradástechnika. 57 (8), 55-61, 2002.
  3. Bőgel, G.: Az elektronikus piactér: 1. rész.
    CEO magazin. 3 (5), 29-34, 2002.
  4. Bőgel, G.: Az elektronikus piactér: 2. rész.
    CEO magazin. 3 (6), 20-22, 2002.
  5. Bőgel, G.: Az infokommunikációs hullám sajátosságai.
    Competitio. 1 (1), 73-95, 2002.
  6. Bőgel, G.: Szervezési és vezetési ismeretek: elmélet és gyakorlat informatikusoknak.
    Számalk., Budapest, 213 p., 2002.
  7. Bőgel, G.: Tájkép csata után.
    Híradástechnika. 57 (1), 41-44, 2002.
  8. Bőgel, G.: Veled és nélküled: Outsourcing az informatikában : 1. rész.
    CEO magazin. 3 (2), 22-26, 2002.
  9. Bőgel, G.: Veled és nélküled: Outsourcing az informatikában : 2. rész.
    CEO magazin. 3 (3), 27-30, 2002.
2001
  1. Bőgel, G.: Az elveszett ártatlanság.
    CEO magazin. 2 (3), 18-20, 2001.
  2. Bőgel, G.: Buddha mosolyog: az indiai szoftveripar sikereiről.
    CEO magazin. 2 (5), 10-16, 2001.
  3. Bőgel, G.: CRM - avagy az ügyfélkapcsolatok menedzsmentje.
    CEO magazin. 2 (4), 30-32, 2001.
  4. Bőgel, G.: Markoló a business schoolban avagy támadás az alsó szegmensből.
    CEO magazin. 2 (1), 24-26, 2001.
2000
  1. Bőgel, G.: Békák és hercegek: tanmese az információs vállalatok fejlődési esélyeiről.
    CEO magazin. 1 (3), 12-13, 2000.
  2. Bőgel, G.: Miért az Amazon.com?.
    Vezetéstudomány. 31 (3), 24-32, 2000.
1999
  1. Bőgel, G.: Miért a Netscape?.
    Vezetéstudomány. 30 (9), 17-28, 1999.
  2. Bőgel, G.: Üzletág, profitcentrum, divízió: miért és mikor?.
    Vezetéstudomány. 30 (4), 30-40, 1999.
1998
  1. Bőgel, G.: A vagyon esténként hazamegy.
    Vezetéstudomány. 29 (1), 22-27, 1998.
  2. Bőgel, G.: Miért a Microsoft?.
    Vezetéstudomány. 29 (4), 41-49, 1998.
  3. Bőgel, G.: Miért az Intel?.
    Vezetéstudomány. 29 (7-8), 14-25, 1998.
  4. Bőgel, G., Salamonné Huszty, A.: Vállalati stratégiaalkotás Magyarországon: jelenségek és kérdőjelek.
    Vezetéstudomány. 29 (12), 1-7, 1998.
1997
  1. Bőgel, G.: Határon innen és túl.
    Vezetéstudomány. 28 (7-8), 108-109, 1997.
  2. Bőgel, G.: Új jelenségek a vállalatvezetésben.
    Vezetéstudomány. 28 (3), 17-22, 1997.
1996
  1. Salamonné Huszty, A., Bőgel, G.: Az érték nyomában.
    Vezetéstudomány. 27 (12), 40-45, 1996.
  2. Bőgel, G.: Reengineering.
    Vezetéstudomány. 27 (3), 43-57, 1996.
  3. Becsky, R., Bőgel, G.: Stratégiai szövetségesek.
    Vezetéstudomány. 27 (7-8), 39-52, 1996.
1995
  1. Bőgel, G., Salamonné Huszty, A.: Stratégiai üzleti egységek a telekommunikációban.
    Vezetéstudomány. 26 (7), 5-12, 1995.
1994
  1. Bőgel, G.: A vállalati divíziók pénzügyi értékelése.
    Vezetéstudomány. 25 (12), 13-17, 1994.
  2. Bőgel, G.: Ismertetés: Versenystratégia.
    Vezetéstudomány. 25 (6), 51-52, 1994.
    (Ismertetett mű: Michael E. Porter. -Versenystratégia /Budapest : Akadémiai K., 1993384 p.)
  3. Bőgel, G.: Ismertetés . Az Akadémiai Kiadó Menedzsersorozata.
    Vezetéstudomány. 25 (6), 48, 1994.
    (Ismertetett mű: Az Akadémiai Kiadó Menedzsersorozata. -Budapest : Akadémiai K., 1991-.)
  4. Bőgel, G.: Vállalati belső eladási árak.
    Közgazdasági szemle. 41 (2), 167-178, 1994.
1988
  1. Bőgel, G.: A lényeg és a súrlódások: gondolatok a részvénytársaságok vezetéséről.
    Vezetéstudomány. 19 (10), 32-38, 1988.
  2. Bőgel, G.: Piaci szegmensek, piaci rések.
    Vezetéstudomány. 19 (5), 5-11, 1988.
1987
  1. Bőgel, G.: A forgatókönyv.
    Vezetéstudomány. 18 (1), 18-23, 1987.
  2. Bőgel, G.: Gondolatok a versenyről.
    Vezetéstudomány. 18 (10), 28-33, 1987.
1985
  1. Bőgel, G.: A divizionális szervezetek.
    Vezetéstudomány. 16 (1), 19-26, 1985.
1984
  1. Bőgel, G.: Gondolatok a szervezeti jellemzőkről, a szervezeti viselkedésről és a szervezettipizálásról.
    Vezetéstudomány. 15 (9), 17-22, 1984.
feltöltött közlemény: 87 Open Access: 59
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK