Tudóstér: Kun András István publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 142 Open Access: 47
2023
  1. Kotsis, Á., Kajdi, D., Fenyves, L., Kun, A.: A Dunning-Kruger hatás kvalitatív vizsgálata fókuszcsoportos technikával, üzleti felsőoktatási szakképzéses hallgatók körében.
    In: "New Trends and Challenges in Management" Conference = "Kihívások és tanulságok a menedzsment területén" Konferencia : Abstract booklet = Absztraktfüzet, Debreceni Egyetem Műszaki Kar Műszaki Menedzsment Tanszék, MTA DAB Műszaki Szakbizottság, Debrecen, 28, 2023. ISBN: 9789634905127
  2. Kun, A., Kontor, E., Kiss, M.: A Dunning-Kruger-hatás megjelenése felsőoktatási marketing kurzusok számonkérésein.
    MM. 57 (Különszám), 15-24, 2023.
  3. Dajnoki, K., Kun, A., Poór, J., Jarjabka, Á., Kálmán, B., Kőműves, Z., Pató Szűcs, B., Szabó, K., Szabó, S., Szeiner, Z., Tóth, A., Cseh Papp, I.: Characteristics of crisis management measures in the HR area during the pandemic in Hungary: Literature review and methodology.
    Acta Polytech. Hung. 20 (7), 173-192, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Engineering (miscellaneous) (2022)
    Q2 Multidisciplinary (2022)
  4. Dajnoki, K., Poór, J., Jarjabka, Á., Kálmán, B., Kőműves, Z., Pató Szűcs, B., Szabó, K., Szabó, S., Szeiner, Z., Tóth, A., Cseh Papp, I., Kun, A.: Characteristics of crisis management measures in the HR area during the pandemic in Hungary: Results of a countrywide survey of organizations.
    Acta Polytech. Hung. 20 (7), 193-210, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Engineering (miscellaneous) (2022)
    Q2 Multidisciplinary (2022)
  5. Diem Le, C., Pakurár, M., Kun, A., Oláh, J.: Correction: The impact of factors on information sharing: An application of meta-analysis.
    PLoS One. 18 (12), 1, 2023.
  6. Barizsné Hadházi, E., Filep, R., Kőmíves, P., Kun, A., Ujhelyi, M., Dajnoki, K.: Examination of the correlation between ethical attitudes and dark triad personality traits among university students.
    ERIES Journal. 16 (3), 159-172, 2023.
  7. Dajnoki, K., Pató, G., Kun, A., Varga, E., Tóth, A., Kálmán, B., Kovács, I., Szabó, S., Szabó, K., Majó-Petri, Z., Dávid, L., Poór, J.: Impact of the three waves of COVID-19 pandemic on the HR practices of Hungarian organizations: Experience from an empirical study.
    PLoS One. 18 (6), 1-22, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Multidisciplinary (2022)
  8. Kun, A., Farkas, J., Juhász, C.: Testing the Sametest-effect in a BSc-level Business Communication course examination.
    Int. J. Eng. Manag. Sci. "Accepted by Publisher" (-), -, 2023.
  9. Kun, A., Farkas, J., Juhász, C.: The Dunning-Kruger Effect in Knowledge Management Examination of BSc Level Business Students.
    Int. J. Eng. Manag. Sci. 8 (1), 14-21, 2023.
2022
  1. Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: Abszolút és relatív organikuscímke-hatás csokoládék esetén: egy kísérlet eredményei.
    In: Transzformatív Marketing: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai - Az EMOK Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXVIII. Nemzetközi Konferencia : Tanulmánykötet /szerk. Piskóti István, Nagy Szabolcs, Nagy Katalin, Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc, 246-247, 2022. ISBN: 9789633582763
  2. Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: Abszolút és relatív organikuscímke-hatás csokoládék esetén: egy kísérlet eredményei.
    In: Transzformatív Marketing : Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketingmegoldásai - XXVIII. Nemzetközi Konferencia - Pprogram és absztraktok. Szerk.: Piskóti István, Nagy Szabolcs, Nagy Katalin, EMOK Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért, Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc, 65-66, 2022. ISBN: 9789633582510
  3. Kun, A., Farkas, J., Juhász, C.: A Dunning-Kruger-hatás megjelenése BSc hallgatók Tudásmenedzsment zárthelyi dolgozatainál.
    In: Kihívások és tanulságok a menedzsment területén. Fókuszban az Ipar 4.0 kihívásai : konferencia programfüzet, Debreceni Egyetem Műszaki Kar, Debrecen, 21, 2022.
  4. Kun, A., Kontor, E., Kiss, M.: A Dunning-Kruger-hatás megjelenése felsőoktatási marketing kurzusok számonkérésein.
    In: Transzformatív Marketing: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai - Az EMOK Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXVIII. Nemzetközi Konferenciájának Tanulmánykötete / Piskóti István, Nagy Szabolcs, Nagy Katalin, Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc, 154-155, 2022. ISBN: 9789633582763
  5. Kun, A., Kontor, E., Kiss, M.: A Dunning-Kruger-hatás megjelenése felsőoktatási marketing kurzusok számonkérésein.
    In: Transzformatív Marketing: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai : Program és absztraktok, Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc, 47-48 -/szerk Piskóti István, Nagy Szabolcs, Nagy Katalin, 2022. ISBN: 9789633582510
  6. Juhász, C., Farkas, J., Kun, A.: Azonosteszt hatás vizsgálata Business communication tantárgynál a DE GTK-n = Study of The Sametest effect on Business communication at UD FE.
    In: "Kihívások és tanulságok a menedzsment területén. Fókuszban az Ipar 4.0 kihívásai" programfüzet. Kiadta: Debreceni Egyetem Műszaki Kar, Debreceni Egyetem Műszaki Kar, Debrecen, 20, 2022.
  7. Kiss, M., Kun, A.: Jelezheti-e a honlapok információs nyitottsága a felsőoktatási intézmények minőségét?.
    In: Mesteri erőforrások : Tanulmányok Polónyi István tiszteletére. Szerk.: Kun András István, Csók Cintia, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD), Debrecen, 11-31, 2022, (Oktatáskutatók könyvtára, ISSN 2732-1800 ; 16) ISBN: 9789634904830
  8. Kun, A., Csók, C.: Mesteri erőforrások: Tanulmányok Polónyi István tiszteletére.
    Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD), Debrecen, 198 p., 2022. ISBN: 9789634904830
  9. Kun, A., Filep, R., Horváth, A., Kiss, M.: Personality types and academic success of higher education business students.
    In: Book of Abstracts: The 5th International Conference on Future of Education 2022 (Future of Education 2022). Ed.: Brian D. Beitzel, The International Institute of Knowledge Management (TIIKM), Sri Lanka, 18-18, 2022. ISBN: 9786245746194
  10. Kun, A., Kotsis, Á., Boros, J.: Tudják-e a hallgatók, hogy mennyit (nem) tudnak?: a Dunning-Kruger-hatás vizsgálata menedzsment szakokon tanuló felsőoktatási szakképzéses hallgatók körében.
    In: 3. Farkas Ferenc Nemzetközi Tudományos Konferencia: "Menedzsment forradalmak": Absztraktkötet. Szerk.: Benke Mariann, Schmuck Roland, Riedelmayer Bernadett, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Vezetés- és Szervezéstudományi Intézet, Pécs, 89-90, 2022, (VSZI kötetek, ISSN 2786-3891) ISBN: 9789634299806
  11. Kun, A., Boros, J., Kotsis, Á.: Tudják-e a hallgatók, hogy mennyit (nem) tudnak?: a Dunning-Kruger-hatás vizsgálata üzleti szakokon tanuló felsőoktatási szakképzéses hallgatók körében.
    Marketing & Menedzsment. 56 (3), 7-20, 2022.
2021
  1. Kun, A., Kotsis, Á., Boros, J.: A Dunning-Kruger-hatás a felsőoktatási szakképzésben: online feleletválasztós tesztek vizsgálata.
    In: XXI. Országos Neveléstudományi Konferencia: A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira : Absztraktkötet. Szerk.: Molnár Gyöngyvér, Tóth Edit, MTA Pedagógia Tudományos Bizottsága; SZTE Neveléstudományi Intézet, Szeged, 636-636, 2021. ISBN: 9789633068335
  2. Kun, A.: A Dunning-Kruger-hatás kvantitatív mérése az oktatásban: kismintás vizsgálatok a felsőoktatás és a sportoktatás területéről: szimpózium-összefoglaló.
    In: XXI. Országos Neveléstudományi Konferencia: A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira : Absztraktkötet. Szerk.: Molnár Gyöngyvér, Tóth Edit, MTA Pedagógia Tudományos Bizottsága; SZTE Neveléstudományi Intézet, Szeged, 634-634, 2021. ISBN: 9789633068335
  3. Sztányi, R., Kun, A.: A HAJDU cégcsoport válságkezelési megoldásai a COVID19 pandémia idején: (esettanulmány).
    In: Koronavírus-válság kihívások és HR-válaszok - hazai és nemzetközi tapasztalatok 2020. Szerk.: Kőműves Zsolt Sándor, Szabó Katalin, Szabó-Szentgróti Gábor, Poór József, Wolters Kluwer Hungary Kft., Budapest, 1-4, 2021. ISBN: 9789635940097
  4. Kun, A., Mándy, Z., Boros, J.: A munka-magánélet egyensúly fontossága a phd-tanulmányok választásában: egy kérdőíves felmérés eredményei.
    In: XXI. Országos Neveléstudományi Konferencia: A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira : Absztraktkötet. Szerk.: Molnár Gyöngyvér, Tóth Edit, MTA Pedagógia Tudományos Bizottsága; SZTE Neveléstudományi Intézet, Szeged, 628-628, 2021. ISBN: 9789633068335
  5. Dajnoki, K., Boros, J., Horváth, A., Bilanics, Á., Kun, A.: A vizsgált szervezeteknél jellemző általános és HR válságkezelő intézkedések.
    In: COVID-19 : koronavírus-válság: harmadik fázis: kihívások és HR-válaszok. Szerk.: Poór József, Balogh Gábor, Dajnoki Krisztina, Karoliny Mártonné, Kőműves Zsolt, Pató Gáborné, Szűcs Beáta, Szabó Szilvia, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem, Gödöllő, 33-35, 2021.
  6. Dajnoki, K., Boros, J., Kun, A., Jenei, S.: A vizsgált szervezeteknél jellemző általános és HR válságkezelő intézkedések (első, második és harmadik fázis összehasonlítása).
    In: Koronavírus-válság : kihívások és HR-válaszok : első-második-harmadik hullám összehasonlítása. Szerk.: Poór József, Dajnoki Krisztina, Pató Gáborné, Szabó Szilvia, Szabó Katalin, Tóth Arnold, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem, Gödöllő, 42-50, 2021. ISBN: 9789632699677
  7. Kun, A.: Családi állapot és munkaerő-piaci sikeresség Magyarországon.
    In: Absztraktkötet : kihívások és tanulságok a menedzsment területén : fókuszban a folyamatmenedzsment - az Ipar 4.0 kihívásai = Book abstracts : "New trends and challenges in management : special focus on process management and industry 4.0" / [közreadja a Debrceni Egyetem Műszaki Kar], Debreceni Egyetem Műszaki Kar, Debrecen, , 2021.
  8. Kun, A., Kiss, M.: On the Mechanics of the Organic Label Effect: How Does Organic Labeling Change Consumer Evaluation of Food Products?.
    Sustainability. 13 (3), 1-25, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Energy Engineering and Power Technology
    Q2 Environmental Science (miscellaneous)
    Q1 Geography, Planning and Development
    Q2 Management, Monitoring, Policy and Law
    Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
  9. Mándy, Z., Kun, A., Boros, J., Dajnoki, K.: PhD-hallgatók elégedettsége és a képzésre való jelentkezés motivációs tényezőinek összefüggései.
    In: XXI. Országos Neveléstudományi Konferencia: A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira : Absztraktkötet. Szerk.: Molnár Gyöngyvér, Tóth Edit, MTA Pedagógia Tudományos Bizottsága; SZTE Neveléstudományi Intézet, Szeged, 535-535, 2021. ISBN: 9789633068335
  10. Boros, J., Khateeb, F., Kun, A.: Research and development career plans and work-life balance: Evidence from a survey among Hungarian Ph.D. students.
    In: Módszertani újítások és kutatások a szakképzés és a felsőoktatás területén : X. Trefort Ágoston Szakképzés- és Felsőoktatás-pedagógiai Konferencia Tanulmánykötet. Szerk.: Simonics István, Holik Ildikó, Tomory Ibolya, Óbuda University, Budapest, 128-140, 2021. ISBN: 9789634492399
  11. Le, T., Pakurár, M., Kun, A., Oláh, J.: The impact of factors on information sharing: An application of meta-analysis.
    PLoS One. 16 (12), 1-24, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Multidisciplinary
  12. Dajnoki, K., Boros, J., Kun, A.: Válaszadó szervezetek összehasonlító jellemzői az első és a második időszakban.
    In: Koronavírus-válság kihívások és HR válaszokelső és második fázis összehasonlítása. Szerk.: Poór József, Dajnoki Krisztina, Pató Gáborné Szűcs Beáta, Szabó Szilvia, Gödöllő : Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem, Budapest, 14-22, 2021. ISBN: 9789632699400
2020
  1. Balogh, G., Király, Z., Kópházi, A., Kun, A., Poór, J.: A magyarországi országos KoronaHR kutatási projekt céljai, módszerei és első tapasztalatai.
    Új Munkaügyi Szemle. 1 (4), 2-7, 2020.
  2. Dajnoki, K., Kun, A.: A munkaerő ellátás folyamata (toborzás, kiválasztás, beillesztés).
    In: Bevezetés az emberi erőforrás menedzsmentbe. Szerk.: Dajnoki Krisztina, Kun András István, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 43-57, 2020. ISBN: 9789634901808
  3. Kun, A., Dajnoki, K.: A stratégiai menedzsment és az emberi erőforrás menedzsment összefüggései.
    In: Stratégiai emberi erőforrás menedzsment. Szerk.: Dajnoki Krisztina, Kun András István, Campus Kiadó, Debrecen, 18-32, 2020. ISBN: 9789639822764
  4. Kun, A.: A technológiai környezet és az emberi erőforrás menedzsment kapcsolata.
    In: Stratégiai emberi erőforrás menedzsment. Szerk.: Dajnoki Krisztina, Kun András István, Campus Kiadó, Debrecen, 33-43, 2020. ISBN: 9789639822764
  5. Dajnoki, K., Kun, A.: Az emberi erőforrás menedzsment jelentősége, a humán tőke felértékelődése.
    In: Bevezetés az emberi erőforrás menedzsmentbe. Szerk.: Dajnoki Krisztina, Kun András István, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 5-16, 2020. ISBN: 9789634901808
  6. Dajnoki, K., Kun, A.: Bevezetés az emberi erőforrás menedzsmentbe.
    Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 130 p., 2020. ISBN: 9789634901808
  7. Poór, J., Balogh, G., Dajnoki, K., Karoliny, M., Kun, A., Szabó, S., Bajnok, A., Balogh, G., Balogh, K., Bencsik, A., Boros, J., Cseh Papp, I., Dajnoki, K., Grotte, J., Hegedüs, H., Horváth, A., Jarjabka, Á., Kajtár, E., Karácsony, P., Karoliny, M., Kálmán, B., Király, Z., Bilanics, Á., Kovács, I., Kópházi, A., Kőműves, Z., Krizbai, J., Kun, A., Kunos, I., Majó-Petri, Z., Metszősy, G., Palotai, M., Pató, G., Poór, J., Princzné Ördögh, K., Szabó, K., Szabó, S., Szabó-Szentgróti, G., Szenes, Z., Szretykó, G., Szüts, I., Tóth, A.: COVID-19: Koronavírus-válság: második fázis kihívások és HR válaszok. Magyarország 2020 augusztus-november.
    Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem, Gödöllő, 57 p., 2020. ISBN: 9789632699363
  8. Kun, A.: Emberi erőforrás tervezés, létszámterv.
    In: Bevezetés az emberi erőforrás menedzsmentbe. Szerk.: Dajnoki Krisztina, Kun András István, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 26-34, 2020. ISBN: 9789634901808
  9. Kun, A.: Emberi tőke menedzsment.
    In: Stratégiai emberi erőforrás menedzsment. Szerk.: Dajnoki Krisztina, Kun András István, Campus Kiadó, Debrecen, 127-132, 2020. ISBN: 9789639822764
  10. Dajnoki, K., Kun, A.: Hagyományos emberi erőforrás menedzsment funkciók a stratégiai szemléletben.
    In: Stratégiai emberi erőforrás menedzsment. Szerk.: Dajnoki Krisztina, Kun András István, Campus Kiadó, Debrecen, 43-98, 2020. ISBN: 9789639822764
  11. Dajnoki, K., Kun, A.: HR kihívások járványhelyzetben: A KoronaHR országos kutatás.
    Magyar Gerontol. 12 (Klsz.), 25-26, 2020.
  12. Kun, A.: HR stratégia kialakítása.
    In: Bevezetés az emberi erőforrás menedzsmentbe. Szerk.: Dajnoki Krisztina, Kun András István, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 17-25, 2020. ISBN: 9789634901808
  13. Pakurár, M., Felföldi, J., Vasa, L., Oláh, J., Kun, A.: Integration of Logistics Function and Business Performance.
    Eur. Res. Stud. J. 23 (Spec.), 567-583, 2020.
  14. Kun, A.: Javadalmazás és ösztönzés.
    In: Bevezetés az emberi erőforrás menedzsmentbe. Szerk.: Dajnoki Krisztina, Kun András István, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 58-67, 2020. ISBN: 9789634901808
  15. Kun, A.: Munkaügyi kapcsolatok.
    In: Bevezetés az emberi erőforrás menedzsmentbe. Szerk.: Dajnoki Krisztina, Kun András István, Debreceni Egyetem, Debrecen, 97-106, 2020. ISBN: 9789634901808
  16. Kun, A.: Munkavégzési rendszerek menedzsmentje.
    In: Stratégiai emberi erőforrás menedzsment. Szerk.: Dajnoki Krisztina, Kun András István, Campus Kiadó, Debrecen, 115-126, 2020. ISBN: 9789639822764
  17. Kun, A.: Qualitative methods in HRM research: they can offer more than an escape route from statistics....
    Metszetek. 9 (1), 91-96, 2020.
    (Ismertetett mű: ed. by Keith Townsend, Rebecca Loudoun, David Lewin. -Handbook of Qualitative Research Methods on Human Resource Management: Innovative Techniques /Cheltenham : Edward Elgar, 2016. -288 p. -)
  18. Dajnoki, K., Kun, A.: Stratégiai emberi erőforrás menedzsment.
    Campus Kiadó, Debrecen, 143 p., 2020. ISBN: 9789639822764
  19. Dajnoki, K., Kun, A.: Stratégiai emberi erőforrás menedzsment: Esettanulmány gyűjtemény.
    Debreceni Egyetem, Debrecen, 84 p., 2020. ISBN: 9789634902386
  20. Dajnoki, K., Kun, A.: Stratégiai emberi erőforrás menedzsment: Munkafüzet.
    Debreceni Egyetem, Debrecen, 79 p., 2020. ISBN: 9789634902379
  21. Kun, A.: Teljesítményértékelés.
    In: Bevezetés az emberi erőforrás menedzsmentbe. Szerk.: Dajnoki Krisztina, Kun András István, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 68-75, 2020. ISBN: 9789634901808
2019
  1. Kun, A.: A gyakorlat szerepe az adatrögzítő-munkában: A kérdőív-rögzítés tanulási görbéje.
    In: Rezümé kötet: Interdiszciplinaritás a régiókutatásban VIII. Nemzetközi tudományos konferencia. Szerk.: Pierog Anita, Szálkai Tamás, Dajnoki Krisztina, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 21-22, 2019. ISBN: 9789634900443
  2. Kiss, M., Kun, A.: Can Homepage Openness be a Signal of Institutional Quality in Higher Education?.
    Tér, gazdaság, ember. 7 (4), 147-166, 2019.
  3. Kiss, M., Kun, A.: Can Homepage Openness Sign Institutional Quality in Higher Education?.
    In: 18th International Congress of the International Association on Public and Nonprofit Marketing "Challenges in public, non-profit and social marketing" - Conference proceeding. Ed.: Ercsey Ida, Department of Marketing and Management, University of Győr, Győr, 34, 2019. ISBN: 9786155837616
  4. Kun, A., Kiss, M.: Felsőoktatási intézmények honlapjainak tartalma mint a minőség jelzése.
    In: Neveléstudomány - Horizontok és dialógusok: Absztraktkötet. XIX. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Varga Aranka, Andl Helga, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Neveléstudományi Intézet, Pécs, 605, 2019. ISBN: 9789634294733
  5. Kun, A., Kiss, M.: Online Communication of Higher Education Institutions as a Signal: Content Analysis of News Published on Institutional Websites and on Facebook.
    In: 1st Partium International Conference on Management. Trends in 21st Century : Book of Abstracts. Ed.: Nábrádi András, Gál Katalin, Partium Christian University, University of Debrecen, Oradea, 34-35, 2019. ISBN: 9786068156958
  6. Kun, A.: Research methodology workbook.
    University of Debrecen, Debrecen, 92 p., 2019. ISBN: 9789634901167
  7. Kun, A., Boros, J., Gottfried, P.: Tanulási görbék egy űripari magáncégnél: a SpaceX példája.
    In: "Kihívások és tanulságok a menedzsment területén. Fókuszban a folyamatmenedzsment : az Ipar 4.0 kihívásai" = "New Trends and Challanges in Management. Special Focus on Process Management and Industry 4.0" : Absztrakt kötet / közreadja a Debrceni Egyetem Műszaki Kar, Debreceni Egyetem Műszaki Kar, Debrecen, 56-56, 2019.
2018
  1. Kun, A., Ujhelyi, M.: Cultural fit and academic performance of higher education students.
    Vezetéstudomány / Budapest Management Review. 49 (11), 12-23, 2018.
  2. Kun, A.: Intézményválasztás, szakválasztás, szervezeti kultúra a felsőoktatásban.
    In: Az oktatás gazdagsága: Tanulmányok Polónyi István tiszteletére. Szerk.: Tóth Dorina Anna, sorozatszerk. Pusztai Gabriella, University of Debrecen, CHERD, Debrecen, Magyarország, 107-119, 2018, (Oktatáskutatók Könyvtár ; 5) ISBN: 9786158007795
  3. Kiss, M., Kun, A.: Milyen imázst közvetítenek a magyar felsőoktatási intézmények honlapjai?.
    Int. J. Eng. Manag. Sci. 3 (3), 355-370, 2018.
2017
  1. Kiss, Z., Kun, A., Pusztai, L.: A külföldi munkavállalás hallgatók által észlelt valószínűsége: egy a Debreceni Egyetem üzleti alapszakos hallgatói körében végzett felmérés eredményei.
    In: A tanulás új útjai. Szerk.: Mrázik Julianna, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA), Budapest, 361-372, 2017. ISBN: 9786155657016
  2. Kiss, Z., Barizsné Hadházi, E., Kun, A.: A leendő munkavállalás hallgatói szemmel: egy a Debreceni Egyetem alapszakos hallgatói körében végzett felmérés eredményei.
    Taylor. 9 (1), 183-190, 2017.
  3. Kun, A., Molnár, V., Ujhelyi, M.: A szervezeti kultúra és a tanulmányi teljesítmény összefüggéseinek empirikus vizsgálata a debreceni egyetem természettudományi és technológiai karán.
    Taylor. 9 (3-4), 43-50, 2017.
  4. Ujhelyi, M., Nagy, E., Kun, A.: A szervezeti kultúra vizsgálata egy Észak-alföldi régióban működő műanyagipari vállalatnál.
    Taylor. 9 (3-4), 77-83, 2017.
  5. Ujhelyi, M., Kun, A.: A változásmenedzsment és a tulajdonosi szerkezet összefüggései: Empirikus tapasztalatok.
    Veztud. 48 (1), 18-29, 2017.
  6. Bartha, É., Kun, A.: Az önértékelés és a teljesítmény kapcsolata a szabadidősportban.
    Magyar sporttud. szle. 18 (69), 10-17, 2017.
  7. Dajnoki, K., Máté, D., Fenyves, V., Kun, A.: Deconstructing Attitudes towards Immigrant Workers among Hungarian Employees and Higher Education Students.
    Sustainability. 9 (9), 1-28, 2017.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Geography, Planning and Development
    Q2 Management, Monitoring, Policy and Law
    Q3 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
  8. Boros, J., Kovács, É., Kun, A., Török, P.: Hallgatói önértékelés-vizsgálat a Debreceni Egyetem Természettudományi és Technológia Karán.
    Taylor. 9 (1), 130-138, 2017.
  9. Kiss, M., Sátor, V., Kontor, E., Kun, A.: Markmyprofessor: Minél több, annál jobb?.
    Int. J. Eng. Manag. Sci. 2 (4), 232-243, 2017.
2016
  1. Kun, A., Kovács, É., Boros, J.: A comparison of self-assessment tendencies of full-time and part-time university students.
    Ann. Univ. Oradea. Econ. Scien. 25 (1), 538-547, 2016.
  2. Kun, A.: A comparison of self- vs. tutor assessment among Hungarian undergraduate business students.
    Assessment & Evaluation in Higher Educ. 41 (3), 350-367, 2016.
    Folyóirat-mutatók:
    D1 Education
  3. Ujhelyi, M., Mihali, M., Kun, A., Kiss, A.: A szervezeti kultúra és a szubkultúrák vizsgálata összeolvadás után egy gazdaságtudományi karon.
    Iskolakultúra. 26 (9), 23-50, 2016.
  4. Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: Az organikuscímke-hatás a marketing irodalomban: imázstranszfer, halo-hatás és jelzés.
    Táplálkozásmarketing. 3 (1), 61-71, 2016.
  5. Dajnoki, K., Kun, A.: Frissdiplomások foglalkoztatásának jellemzői az agrárgazdaságban.
    Gazdálkodás. 60 (4), 289-304, 2016.
  6. Kun, A., Ujhelyi, M.: Szervezeti kultúra és tanulmányi teljesítmény a műszaki menedzser hallgatók körében.
    Int. J. Eng. Manag. Sci. 1 (1), 1-11, 2016.
  7. Ujhelyi, M., Kun, A.: Szervezeti kultúra vizsgálata OCAI modellel a debreceni egyetem műszaki menedzser hallgatói körében.
    Int. J. Eng. Manag. Sci. 1 (1), 1-8, 2016.
  8. Ujhelyi, M., Kun, A.: Szervezeti változásokat kiváltó tényezők empirikus vizsgálata.
    Taylor. 8 (2), 36-43, 2016.
  9. Kun, A., Boros, J., Kovács, É.: Teljesítmény és önértékelés összefüggésének empirikus vizsgálata alapképzéses hallgatók esetében, feleletválasztásos és igaz-hamis tesztek használatával.
    In: A tanulás új útjai : HUCER 2016 Absztrakt kötet, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 96, 2016. ISBN: 9786155657009
  10. Máté, D., Kun, A., Fenyves, V.: The Impacts of Trademarks and Patents on Labour Productivity in the Knowledge-Intensive Business Service Sectors.
    Amfiteatru Econ. 18 104-119, 2016.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous)
2015
  1. Kun, A.: A báránybőr-hatás és a bolognai folyamat Magyarországon.
    In: Új kutatások a neveléstudományokban : oktatás és nevelés - gyakorlat és tudomány. Szerk.: Tóth Zoltán, Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság ; Debreceni Egyetem, Budapest, 220-229, 2015.
  2. Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: A biominősítés hatása a fogyasztók érzékelésére és attitűdjére csokoládék esetén.
    In: Marketing hálózaton innen és túl : Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. Országos Konferenciájának Tanulmánykötete. Szerk.: Bíró-Szigeti Szilvia, Petruska Ildikó, Szalkai Zsuzsanna, Kovács István, Magyar Mária, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, 208-216, 2015. ISBN: 9789633131893
  3. Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: A biominősítés hatása a fogyasztók érzékelésére és attitűdjére csokoládék esetén.
    In: Marketing hálózaton innen és túl : Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. Országos Konferenciája 2015. augusztus 26-28. : Program és absztrakt kötet, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, 32, 2015.
  4. Ujhelyi, M., Barizsné Hadházi, E., Kun, A.: Analysing Organizational Changes - The Connection Between The Scale Of Change And Employees Attitudes.
    Anal. Univ. Oradea. Ştiinţ. econ. 24 (1), 1191-1198, 2015.
  5. Kun, A.: Does the repetitive use of the same test in consecutive examination sessions facilitate cheating?.
    Assessment & Evaluation in Higher Educ. 40 (8), 1159-1181, 2015.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Education
  6. Kun, A.: Egy felmérés tapasztalatai a gazdálkodó szervezetek emberierőforrás-ellátási és -fejlesztési gyakorlatára vonatkozóan Hajdú-Bihar és Szabolcs-Szatmár-Bereg megyékben.
    Taylor. 7 (3-4), 31-38, 2015.
  7. Erdei, P., Kapitány, A., Kiss, M., Kun, A.: Estimating the Effect of the Personality vs. Career Match on the Academic Performance with Comparison of Admission Scores and Grade Averages: an Evidence from the Hungarian Business Higher Education.
    In: Tudás : Tanulás : Szabadság Neveléstudományi Konferencia 2014. Szerk.: Birta-Székely Noémi, Babeş-Bolyai Tudományegyetem, Kolozsvár, 217-221, 2015. ISBN: 9789730189674
  8. Kapitány, A., Kiss, M., Kun, A.: How Do Student Personality Types Contribute to the Academic Success in the Hungarian Business Higher Education?.
    In: Tudás - Tanulás - Szabadság Neveléstudományi Konferencia 2014. Szerk.: Birta-Székely Noémi, Babeş-Bolyai Tudományegyetem, Kolozsvár, 211-215, 2015. ISBN: 9789730189674
  9. Kiss, M., Kun, A., Kapitány, A., Erdei, P.: Regression Analysis of the Effect of Personality-Career Match on the Academic Performance in Business Higher Education: an Evidence from the University of Debrecen.
    In: Tudás - Tanulás - Szabadság : Neveléstudományi Konferencia - 2014. Szerk.: Birta-Székely Noémi, Babeş-Bolyai Tudományegyetem, Kolozsvár, 223-227, 2015. ISBN: 9789730189674
  10. Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: The effect of 'organic' labels on consumer perception of chocolates.
    Anal. Univ. Oradea. Ştiinţ. econ. 24 (1), 448-457, 2015.
  11. Kun, A., Kiss, M., Kapitány, A.: The effect of personality on academic performance: evidence from two university majors.
    Bus. Educ. Accredit. 7 (1), 13-24, 2015.
2014
  1. Svantner, B., Kun, A.: A Debreceni Egyetem Közgazdaság- és Gazdaságtudományi Kara által szervezett beiskolázási nyílt napok tapasztalatai marketing szempontból.
    In: Oktatáskutatás határon innen és túl. Szerk.: Juhász Erika, Kozma Tamás, Belvedere Meridionale, Szeged, 328-351, 2014, (HERA Évkönyvek, 2064-6755 ; 1.) ISBN: 9786155372179
  2. Kiss, M., Kun, A.: A jelzési hipotézis vizsgálata a felsőoktatási marketingben.
    In: "Marketing megújulás" - Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. Szerk.: Hetesi Erzsébet, Révész Balázs, SZTE Gazdaságtudományi Kar, Szeged, 406-415, 2014. ISBN: 9789633063125
  3. Kiss, M., Kun, A.: Analysis of the signaling hypothesis in higher education marketing via classroom experiment.
    Ann. Univ. Oradea. Econ. Scien. 23 (1), 1005-1012, 2014.
  4. Kiss, M., Kun, A.: Analysis of the Signaling Hypothesis in Higher Education Marketing via Classroom Experiment.
    In: Abstracts of the International Conference European Integration - New Challenges, 10th edition - EINCO. Ed.: Adriana Giurgiu, Editura Universitâţii din Oradea, Oradea, 143, 2014, (ISSN 1844-5519)
  5. Kun, A.: Regional differences in the starting wage of master's vs. bachelor's degree graduates: empirical evidence from the Hungarian graduate career tracking survey 2012.
    Stud. Univ. "Vasile Goldiş" Arad, Ser. Ştiinţ. Econ. 24 (4), 1-12, 2014.
  6. Kiss, M., Kun, A., Kotsis, Á.: The relationship between intelligence, emotional intelligence, personality styles and academic success.
    Bus. Educ. Accredit. 6 (2), 23-34, 2014.
  7. Kun, A.: The sheepskin effect in the Hungarian labour market 2010-2012: analysis of data from the Hungarian graduate tracking system.
    Ann. Univ. Oradea. Econ. Scien. 23 (1), 492-499, 2014.
2013
  1. Kapitány, A., Kiss, M., Kun, A.: A jungi személyiségtípusok szerepe a szakválasztásban a Debreceni Egyetem Közgazdaság- és Gazdaságtudományi Karán.
    In: HuCER 2013 Konferencia : HERA Absztraktkötet, Hungarian Educational Research Association (HERA), Debrecen, 67, 2013.
  2. Kun, A.: Kulcs-, munka- és vezetői kompetenciák jelentősége Hajdú-Bihar és Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei szervezetek véleményei alapján.
    Humánpolitikai szle. 24 (11-12), 33-45, 2013.
  3. Kun, A.: Oktatási jelzés és szűrés a munkaerőpiacon - az empirikus vizsgálatok tanulságai.
    Competitio. 12 (2), 39-60, 2013.
2012
  1. Kun, A., Kotsis, Á.: Analiza resulselor umane in baza indicatorilor statistici in perioda 2002 - 2010 in judetele Hajdú-Bihar si Szabolcs-Szatmár-Bereg = Az emberi erőforrás indikátorainak elemzése statisztikai indikátorok alapján 2002 - 2010 között, Hajdú-Bihar és Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében = Analysis of human resources based on statistical indicators from counties of Hajdú-Bihar and Szabolcs-Szatmár-Bereg (Hungary), between 2002-2011.
    In: Impactu calitatii capitalului uman asupra coeziunii aconomice si sociale in zona de frontiera = Az emberi tőke minőségének hatása a gazdasági és szociális kohézióra a határmenti övezetben = The Impact of the human capital quality on the aconomic and social cohesion in the border area / authors Olimpia Neagu, Mircea Teodoru, Simona Macarie, Vasilie Lucian Lazár, Doru Ioan Ardelean, István Polónyi, Mária Ujhelyi, András István Kun, Ágnes Kotsis, Anna Kapitány, Casa Cartii de Stiinta, Cluj-Napoca, 93-111; 301-319; 509-526, 2012. ISBN: 9786061702749
  2. Kotsis, Á., Kun, A.: Munkaerőpiaci vizsgálat a leendő munkavállalók és a már piacon lévők képzési magatartására, képzettségi szerkezetére vonatkozóan az Észak-Alföldi régióban.
    In: Az Észak-Alföldi régió oktatási helyzete : képzés és munkaerő piac. Szerk.: Kun András István, Polónyi István, Új Mandátum Könyvkiadó, Budapest, 112-162, 2012, (Oktatás és Társadalom ; 14.) ISBN: 978963287060l
  3. Kotsis, Á., Kun, A.: Munkaerő-piaci vizsgálat a leendő munkavállalók és a már piacon lévők képzési magatartására, képzettségi szerkezetére vonatkozóan az Észak-alföldi Régióban.
    In: Az Észak-alföldi régió oktatási helyzete. Szerk.: Polónyi István, Új Mandátum Könyvkiadó, Budapest, 112-162, 2012.
  4. Kapitány, A., Kun, A., Kotsis, Á., Ujhelyi, M.: Rezultatele cercetarii realizate un Ungaria = A Magyarországon elvégzett terepi kutatás eredményeinek elemzése = Results of field research in Hungary.
    In: Impactu calitatii capitalului uman asupra coeziunii aconomice si sociale in zona de frontiera = Az emberi tőke minőségének hatása a gazdasági és szociális kohézióra a határmenti övezetben = The Impact of the human capital quality on the aconomic and social cohesion in the border area / authors Olimpia Neagu, Mircea Teodoru, Simona Macarie, Vasilie Lucian Lazár, Doru Ioan Ardelean, István Polónyi, Mária Ujhelyi, András István Kun, Ágnes Kotsis, Anna Kapitány, Casa Cartii de Stiinta, Cluj-Napoca, 157-192; 368-401; 572-606, 2012. ISBN: 9786061702749
2010
  1. Kun, A.: A gazdaságtudományi terület sokszínűsége a diplomás pályakövetés 2010 vizsgálata eredményei alapján.
    In: Frissdiplomások 2010. Szerk.: Horváth Tamás [et.al], Educatio, Budapest, 245-266, 2010. ISBN: 9789639795464
  2. Kun, A.: A társadalmi tőke elméletei és szerepe a gazdasági folyamatokban.
    In: Innováció és felsőoktatás. Szerk.: Kotsis Ágnes, Polónyi István, Debreceni Egyetem Közgazdaság- és Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 158-171, 2010, (Competitio könyvek, 1785-5950 ; 8.) ISBN: 9789634733577
  3. Kun, A.: A toborzás és a kiválasztás információs szerepéről és a szűrő elmélet egy empirikus tesztjének megalapozottságáról.
    Humánpolitikai szle. 21 (12), 31-41, 2010.
  4. Kun, A., Kotsis, Á.: Az Észak-Alföldi Régió kis- és középvállalkozásainak, valamint nagyvállalkozásainak körében végzett oktatási igényfelmérések eredményeinek összevetése.
    In: Harmadfokú képzés, felnőttképzés és regionalizmus. Szerk.: Juhász Erika, Center for Higher Education Research and Development Hungary, Debrecen, 149-153, 2010. ISBN: 9789634732778
  5. Kun, A.: Esettanulmány az angliai Coventry Egyetem Műszaki és Számítástudományi Karán készült interjúk és szakirodalmi elemzés alapján az egyetemi kutatás rendszeréről.
    In: Felsőoktatási intézmények és az innováció. Szerk.: Kotsis Ágnes, Polónyi István, Debreceni Egyetem Közgazdaság- és Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 73-108, 2010, (Competitio könyvek, ISBN: 9789634734161
  6. Kun, A.: Feladatgyűjtemény tevékenység- és termelésmenedzsment kurzusokhoz.
    DE Kossuth Egyetemi Kiadó, Debrecen, 73 p., 2010.
2009
  1. Kotsis, Á., Kun, A.: A munkaerőpiaci igények és az oktatási rendszer kapcsolata.
    In: Oktatás és munkaerőpiac az Észak-alföldi régióban : tanulmánykötet. Szerk.: Mazsu János és Ujhelyi Mária, Debreceni Egyetem Tudományegyetemi Karok Európai Tanulmányok Központja, Debrecen, 9-24, 2009.
  2. Kun, A., Kotsis, Á.: A régió innovatív mikro-, kis-, közép- és nagyvállalkozásainak oktatási-képzési igényeinek vizsgálata.
    In: Oktatás és munkaerőpiac az Észak-alföldi régióban : tanulmánykötet. Szerk.: Mazsu János és Ujhelyi Mária, Debreceni Egyetem Európai Tanulmányok Központja, Debrecen, 25-70, 2009. ISBN: 9789634732563
  3. Kotsis, Á., Kun, A.: A régió közép- és szakképző iskolái körében végzett interjús vizsgálat eredményei.
    In: Oktatás és munkaerőpiac az Észak-alföldi régióban : tanulmánykötet. Szerk.: Mazsu János és Ujhelyi Mária, Debreceni Egyetem Európai Tanulmányok Központja, Debrecen, 77-88, 2009. ISBN: 9789634732563
  4. Kun, A.: Beszámoló "A tudástranszfer előmozdítása az Észak-alföldi régió versenyképességének fokozásáért innováció orientált oktatási tudásház létrehozásával" című konferenciáról.
    Competitio. 8 (2), 139-142, 2009.
  5. Kotsis, Á., Kun, A., Erdey, L., Földvári, P., Kiss, M., Mazsu, J., Ujhelyi, M.: Oktatás és munkaerőpiac az Észak-alföldi Régióban.
    Debreceni Egyetem Tudományegyetemi Karok Európai Tanulmányok Központja, Debrecen, 200 p., 2009.
  6. Kun, A., Kotsis, Á.: Oktatási és szakképzési intézmények vizsgálata a vállalkozások igényeinek függvényében, szekunder források alapján.
    In: Oktatás és munkaerőpiac az Észak-alföldi régióban : tanulmánykötet. Szerk.: Mazsu János és Ujhelyi Mária, Debreceni Egyetem Európai Tanulmányok Központja, Debrecen, 71-76, 2009.
  7. Kun, A.: Regionális általános munkapiaci és ezen belül munkanélküliségi szerkezeti elemzés a munkapiac közvetítéssel foglalkozó szereplőinek interjús megkérdezése alapján.
    In: Oktatás és munkaerőpiac az Észak-alföldi régióban : tanulmánykötet. Szerk.: Mazsu János és Ujhelyi Mária, Debreceni Egyetem Európai Tanulmányok Központja, Debrecen, 113-122, 2009. ISBN: 9789634732563
  8. Kun, A.: Tudósítás "Az Észak-alföldi régió innováció-orientált oktatásfejlesztési programjának elkészítése és a megalapozó kutatások elvégzése" című projekt felméréseinek eredményeiről tartott műhelybeszélgetésről.
    In: Oktatás és munkaerőpiac az észak-alföldi régióban. Szerk.: Mazsu János, Ujhelyi Mária, DE TEK ETK, Debrecen, 179-180, 2009. ISBN: 9789634732563
2008
  1. Kun, A., Siklós, B.: A dotProject alkalmazás használatának tapasztalatai és lehetőségei a Debreceni Egyetem Közgazdaságtudományi Karának Menedzsment és Marketing Tanszékén.
    In: Informatika a felsőoktatásban 2008 : konferencia kiadvány : Debrecen, 2008 augusztus 27-29. : előadás-összefoglalók. Szerk.: Pethő Attila, Herdon Miklós, Debreceni Egyetem Informatikai Kar, Debrecen, 1-9, 2008. ISBN: 9789634731290
  2. Kun, A.: A szűrés versus emberi tőke vita és a felsőoktatás finanszírozási kérdései.
    Szakmai füzetek. 16 (24), 12-16, 2008.
  3. Kun, A.: Az Észak-alföldi régió "nagyvállalkozásainak" oktatási igényeit vizsgáló felmérés néhány tanulsága.
    In: Tavaszi Szél 2008 : konferenciakiadvány. Kiadta: Doktoranduszok Országos Szövetsége, Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, 571-580, 2008.
  4. Ujhelyi, M., Kun, A., Czeglédi, P.: Kari beszámolók, tudományos rendezvények.
    Competitio. 7 (1), 207-211, 2008.
2007
  1. Kun, A.: A change of educational-sorting models' place in the economics of education.
    In: XXVIII. Országos Tudományos Diákköri Konferencia, Doktorandusz Konferencia : lektorált publikációk. Szerk.: Nagy Aladár, Kocziszky György, Erős Adrienn, Havriló Attila, Galbács Péter, Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Miskolc, 1-8, 2007. ISBN: 9789636617684
  2. Kun, A.: Bevezető a "Európai Unió - Tudásalapú társadalom - Foglalkoztatás - Oktatás" című konferencia absztraktjaihoz.
    Competitio. 6 (2), 179-199, 2007.
  3. Ujhelyi, M., Szilágyi, E., Kun, A.: Feladatgyűjtemény és tantárgyi segédanyag szervezeti magatartás és vezetésszervezés kurzusokhoz.
    DE Kossuth Egyetemi Kiadó, Debrecen, 98 p., 2007.
  4. Kun, A.: Feladatgyűjtemény tevékenység- és termelésmenedzsment kurzusokhoz.
    DEENK Kossuth Egyetemi Kiadó, Debrecen, 72 p., 2007.
  5. Kun, A.: Oktatásgazdaságtan és oktatástervezés, avagy az oktatáspolitikai stratégiák veszélyei az oktatás szűrési hipotézisének fényében.
    Szakmai füzetek. 15 (18), 5-10, 2007.
2006
  1. Kiss, M., Kotsis, Á., Lőrinczi, K., Kun, A.: A képességek szerepe az egyetemi sikerességben a Debreceni Egyetem közgazdász hallgatói körében.
    In: Tavaszi Szél 2006, Kaposvár, konferenciakiadvány / Doktoranduszok Országos Szövetsége, Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, 396-399, 2006.
  2. Kun, A.: A munkavállalók oktatási beruházásainak szerepe vállalati nézőpontból.
    In: Interdiszciplináris pedagógia és az oktatás finanszírozása : a IV. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásai : Debrecen, 2005. november / [szerk. Buda András, Kiss Endre], Kiss Árpád Archivum Könyvtára : Debreceni Egyetem Neveléstudományi Tanszék, Debrecen, 46-56, 2006, (Kiss Árpád Archívum könyvsorozata, 1587-1150 ; 4.) ISBN: 9789634730194
  3. Kun, A., Kiss, M., Kotsis, Á., Lőrinczi, K.: A személyiség és a képességek szerepe az egyetemi sikerességben avagy igazolható-e a szűrő hipotézis a Debreceni Egyetem Közgazdaságtudományi Karának hallgatói körében végzett felmérés alapján.
    Competitio. 5 (2), 133-158, 2006.
  4. Kun, A.: A személyiségstílusok és a tanulmányi eredményesség közötti összefüggés vizsgálata a Debreceni Egyetem közgazdász hallgatói körében.
    In: Tavaszi Szél 2006 : konferenciakiadvány. Kiadta: Doktoranduszok Országos Szövetsége, Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, 400-403, 2006.
  5. Kun, A.: Karrier-tanácsadással a hatékonyabb szakoktatásért és szakképzésért.
    Educatio. 15 (2), 450-454, 2006.
    (Ismertetett mű: eds. Hiebert, Bryan, Borgen, William. -Technical and vocational education and training in the 21st century: new roles and challenges for guidance and counselling /Paris : Unesco, 2002. -147 p.)
  6. Kun, A.: Karrier-tanácsadással a hatékonyabb szakoktatásért és szakképzésért.
    Educatio. 9 (2), 450-454, 2006.
    (Ismertetett mű: Hiebert, Bryan; Borgen, William. -Technical and vocational education and training in the 21st century : new roles and challenges for guidance and counselling /Paris : UNESCO, 2002.)
  7. Kun, A.: Két éves a "Tanszéki esték a Menedzsment és Marketing Tanszéken" c. rendezvénysorozat.
    Competitio. 5 (3), 157-161, 2006.
2005
  1. Kun, A.: Az oktatás szűrő modelljeinek tesztelési problémáiról.
    In: Tavaszi Szél 2005 : 2005. május 5-8., Debrecen : konferencia kiadvány / [rend., közread. Doktoranduszok Országos Szövetsége], [Doktoranduszok Országos Szövetsége], [Budapest], 244-247, [2005].
2004
  1. Kun, A.: A vállalati oktatási politika - esettanulmányok alapján.
    In: Felnőttképzés, vállalati képzés. Szerk.: Barizsné Hadházi Edit, Polónyi István, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 105-129, 2004. ISBN: 9634727964
  2. Kun, A.: A vállalati oktatáspolitika: esettanulmányok alapján.
    In: Felnőttképzés, vállalati képzés. Szerk.: Barizsné Hadházi Edit, Polónyi István, Debreceni Egyetem Közgazdaságtudományi Kar, Debrecen, 106-130, 2004, (Competitio könyvek, ISBN: 9634727964
  3. Kun, A.: Oktatási rendszerek és gazdasági növekedés.
    In: Határon átnyúló kapcsolatok, humán erőforrások : nemzetközi tudományos konferencia (2003. november 10-11.). Szerk.: Süli-Zakar István, Kossuth Egyetemi K., Debrecen, 235-243, 2004.
2003
  1. Kun, A.: A Debreceni Egyetem Közgazdaságtudományi Karan végzettek karrierkövetéses vizsgálata.
    Competitio. 2 (2), 105-113, 2003.
feltöltött közlemény: 142 Open Access: 47
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK