Tudóstér: Kóródi Kitti publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 18 Open Access: 10
2023
  1. Szél, E., Kóródi, K., Gori, A., Jámbori, S., Szabó, É.: A mentalizáció multidimenzionális kérdőívének (MMQ) magyar nyelvű adaptációja serdülők és fiatal felnőttek körében.
    Magy. Pszichol. Szle. 78 (2), 221-249, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Psychology (miscellaneous)
  2. Kóródi, K., Jagodics, B., Szabó, É., Kunos, N., Fülöp, M.: Diák kiégés hagyományos és alternatív pedagógiai programú oktatási intézményekben.
    Magy. Pszichol. Szle. 78 (3), 329-344, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Psychology (miscellaneous)
2022
  1. Kóródi, K., Szél, E., Szabó, É.: A Serdülő Reziliencia Kérdőív (READ) magyar nyelvű adaptációja.
    Magy. Pszichol. Szle. 77 (4), 483-505, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Psychology (miscellaneous)
  2. Kóródi, K., Szabó, É., Jagodics, B.: A Tanulmányi Reziliencia Kérdőív magyar változatának adaptálása általános és középiskolás mintán.
    Iskolakultúra. 32 (5), 46-56, 2022.
  3. Szabó, É., Kóródi, K., Szél, E., Jagodics, B.: Facing the Inevitable: The Effects of Coronavirus Disease Pandemic and Online Teaching on Teachers' Self-Efficacy, Workload and Job Satisfaction.
    Eur. J. Educ. Res. 11 (1), 151-162, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Education
2021
  1. Jagodics, B., Kóródi, K., Szabó, É.: A Diák Kiégés Kérdőív szerkezetének vizsgálata magyar mintán.
    Magy. Pszichol. Szle. 76 (1), 1-22, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Psychology (miscellaneous)
  2. Kóródi, K., Szél, E.: A Serdülő Reziliencia Skála (READ-H) fiatal felnőtt mintán való alkalmazása.
    In: XXI. Országos Neveléstudományi Konferencia: A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira : Absztraktkötet. Szerk.: Molnár Gyöngyvér, Tóth Edit, MTA Pedagógia Tudományos Bizottsága : SZTE Neveléstudományi Intézet, Szeged, 122, 2021. ISBN: 9789633068335
  3. Szabó, É., Jagodics, B., Kóródi, K.: A tanári munkát hátráltató tényezők a 2020. tavaszi digitális oktatás időszakában.
    Iskolakultúra. 31 (6), 3-16, 2021.
  4. Sóki, Z., Hallgató, E., Volosin, M., Kóródi, K., Jagodics, B.: A társas normák változása a COVID-19 járvány egyes szakaszaiban.
    Alk. Pszichol. 21 (2), 53-77, 2021.
2020
  1. Jagodics, B., Kóródi, K., Szabó, É.: Az észlelt tanári énhatékonyságot befolyásoló tényezők vizsgálata a kényszerű digitális oktatás időszakában (2. rész).
    Iskolakultúra. 30 (11), 24-43, 2020.
  2. Kóródi, K., Jagodics, B., Szabó, É.: Az észlelt tanári hatékonyságot befolyásoló tényezők vizsgálata a kényszerű digitális oktatás időszakában (1. rész)..
    Iskolakultúra. 30 (10), 38-52, 2020.
  3. Kóródi, K., Fürdök, F., Szabó, É.: Iskolában előforduló proszociális és agresszív viselkedések normavizsgálata.
    Iskolakultúra. 30 (3), 50-61, 2020.
2019
  1. Kóródi, K., Szabó, É.: A new method for measuring school climate.
    In: PÉK 2019 [CEA 2019] XVII. Pedagógiai Értékelési Konferencia : Program és összefoglalók = 17th Conference on Educational Assessment: Programme and Abstracts]. Szerk.: Molnár Edit Katalin; Dancs Katinka, Szegedi Tudományegyetem, Szeged, 59, 2019. ISBN: 9789633066492
  2. Kóródi, K., Szabó, É.: A tanulmányi reziliencia értelmezése: kutatási, prevenciós és intervenciós lehetőségek.
    Magy. Pszichol. Szle. 74 (4), 527-545, 2019.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Psychology (miscellaneous)
  3. Jagodics, B., Kóródi, K., Martos, T., Kőrössy, J., Szabó, É.: Az aktív-passzív halogatás kérdőív magyar változatának pszichometriai jellemzői és módosított struktúrája.
    Magy. Pszichol. Szle. 74 (4), 489-505, 2019.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Psychology (miscellaneous)
  4. Kóródi, K., Szabó, É.: Az iskolai klíma mérése: Georgia School Climate Survey hazai adaptációjának első eredményei.
    In: Összetart a sokszínűség: A Magyar Pszichológiai Társaság XXVIII. Országos Tudományos Nagygyűlése : kivonatkötet. Szerk.: Lippai Edit, Magyar Pszichológiai Társaság, Budapest, 156-157, 2019. ISBN: 9786158024181
  5. Kóródi, K., Szabó, É.: Proszociális és agresszív viselkedések normavizsgálata és az iskolai klímával való összefüggései.
    In: Neveléstudomány - Horizontok és dialógusok : XIX. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet. Szerk.: Varga, Aranka; Andl, Helga; Molnár-Kovács, Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság : PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 202, 2019. ISBN: 9789634294733
2013
  1. Kóródi, K., Mácsai, V., Zsadányi, Z., Tisljár, R.: Arizona életmenet tesztbattéria: előtesztelés.
    In: Szegedi pszichológiai tanulmányok 2013. Szerk.: Harsányi Sz., Kékesi M. G, SZTE BTK Pszichológia Intézet, Szeged, 67-78, 2013.
feltöltött közlemény: 18 Open Access: 10
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK