Kóródi, K., Szél, E.: A Serdülő Reziliencia Skála (READ-H) fiatal felnőtt mintán való alkalmazása. In: XXI. Országos Neveléstudományi Konferencia: A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira : Absztraktkötet. Szerk.: Molnár Gyöngyvér, Tóth Edit, MTA Pedagógia Tudományos Bizottsága : SZTE Neveléstudományi Intézet, Szeged, 122, 2021. ISBN: 9789633068335
Kóródi, K., Szabó, É.: A new method for measuring school climate. In: PÉK 2019 [CEA 2019] XVII. Pedagógiai Értékelési Konferencia : Program és összefoglalók = 17th Conference on Educational Assessment: Programme and Abstracts]. Szerk.: Molnár Edit Katalin; Dancs Katinka, Szegedi Tudományegyetem, Szeged, 59, 2019. ISBN: 9789633066492
Kóródi, K., Szabó, É.: Proszociális és agresszív viselkedések normavizsgálata és az iskolai klímával való összefüggései. In: Neveléstudomány - Horizontok és dialógusok : XIX. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet. Szerk.: Varga, Aranka; Andl, Helga; Molnár-Kovács, Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság : PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 202, 2019. ISBN: 9789634294733
2013
Kóródi, K., Mácsai, V., Zsadányi, Z., Tisljár, R.: Arizona életmenet tesztbattéria: előtesztelés. In: Szegedi pszichológiai tanulmányok 2013. Szerk.: Harsányi Sz., Kékesi M. G, SZTE BTK Pszichológia Intézet, Szeged, 67-78, 2013.