Tudóstér: Kiss Marietta publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 119 Open Access: 60
2023
  1. Kun, A., Kontor, E., Kiss, M.: A Dunning-Kruger-hatás megjelenése felsőoktatási marketing kurzusok számonkérésein.
    MM. 57 (Különszám), 15-24, 2023.
  2. Kiss, M., Szakály, Z.: A személyre szabott táplálkozás fogyasztói fogadtatása: egy példa az empatikus marketingre.
    In: Empatikus marketing interdiszciplináris közelítésben. Szerk.: Szűcs Krisztián; Csapó János; Jakopánecz Eszter, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 125-131, 2023. ISBN: 9789636261719(print),9789636261726(online)
  3. Salem, O., Kiss, M.: A szolgáltatásminőség hatása a nemzetközi hallgatók lojalitására magyarországi felsőoktatási intézményekben.
    In: Reziliens marketing - Válaszok változó kihívásokra : Egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXIX. Nemzetközi konferencia : Absztraktkötet. Szerk.: Révész Balázs, Gyulai Zsófia, Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar, Szeged, 124, 2023.
  4. Fehér, A., Berencsi, A., Kiss, M., Boros, H., Kontor, E.: Az élelmiszerfogyasztói tudatosság építésének új dimenziója - Internet of Food.
    In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLVI. vándorgyűlésének programja / Biró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Győr, 17, 2023. ISBN: 9786155606151
  5. Bodnár, G., Kiss, M.: A Z generáció borfogyasztási szokásai és borral kapcsolatos közösségimédia-preferenciái.
    Gazdálktud. közl. 10 (1), 13-22, 2023.
  6. Vargáné Csobán, K., Molnár, A., Kiss, M.: A Z generáció fogyasztói elvárásai az örökségturizmusban.
    In: V. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: A turizmus korszakváltása - Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején: Absztraktkötet. Szerk.: Csóka László, Csapó János, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Marketing és Turizmus Intézetet, Pécs, 29-30, 2023. ISBN: 9789636261153
  7. Szakály, Z., Kiss, M.: Consumer acceptance of different cereal-based "healthy foods".
    In: Developing Sustainable and Health-Promoting Cereals and Pseudocereals: Conventional and Molecular Breeding. Ed.: Marianna Rakszegi, Maria Papageorgiou, João M. Rocha, Academic Press Inc Elsevier Science, San Diego, 467-488, 2023. ISBN: 9780323905664
  8. Pető, D., Kovács, B., Kiss, M., Szakály, Z., Kiss, V.: Consumer segmentation based on commitment to local products in Hungary.
    Stud. Agric. Econ. 125 (3), 143-153, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Agricultural and Biological Sciences (miscellaneous) (2022)
    Q3 Development (2022)
    Q3 Economics and Econometrics (2022)
    Q3 Geography, Planning and Development (2022)
  9. Pakurár, M., Kiss, M.: Fogyasztói attitűdvizsgálat mesterséges intelligencia (MI) alkotta laborhús képekkel.
    In: Reziliens marketing - Válaszok változó kihívásokra : Egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXIX. Nemzetközi konferencia : Absztraktkötet. Szerk.: Révész Balázs, Gyulai Zsófia, Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar, Szeged, 102-103, 2023.
  10. Fehér, A., Berencsi, A., Kiss, M., Kontor, E.: Internet of Food - új lehetőség az élelmiszerfogyasztói tudatosság építésére.
    In: Reziliens marketing - Válaszok változó kihívásokra : Egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXIX. Nemzetközi konferencia : Absztraktkötet. Szerk.: Révész Balázs, Gyulai Zsófia, Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar, Szeged, 42-43, 2023.
  11. Molnár, A., Kiss, M., Vargáné Csobán, K.: Kastélyok a modern korban: a Z generáció fogyasztói szokásainak hatása az örökségturisztikai attrakciók bemutatására.
    In: "Interdiszciplinaritás a régiókutatásban XI." : Nemzetközi tudományos konferencia. Szerk.: Dajnoki Krisztina, Filep Roland, Horváth Adrienn, Pierog Anita, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 32-33, 2023. ISBN: 9789634905189
  12. Salem, O., Kiss, M.: Using the servqual model to assess service quality of internet service providers: evidence from Jordan.
    Oradea J. Bus. Econ. 8 (1), 61-71, 2023.
2022
  1. Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: Abszolút és relatív organikuscímke-hatás csokoládék esetén: egy kísérlet eredményei.
    In: Transzformatív Marketing: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai - Az EMOK Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXVIII. Nemzetközi Konferencia : Tanulmánykötet /szerk. Piskóti István, Nagy Szabolcs, Nagy Katalin, Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc, 246-247, 2022. ISBN: 9789633582763
  2. Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: Abszolút és relatív organikuscímke-hatás csokoládék esetén: egy kísérlet eredményei.
    In: Transzformatív Marketing : Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketingmegoldásai - XXVIII. Nemzetközi Konferencia - Pprogram és absztraktok. Szerk.: Piskóti István, Nagy Szabolcs, Nagy Katalin, EMOK Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért, Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc, 65-66, 2022. ISBN: 9789633582510
  3. Kun, A., Kontor, E., Kiss, M.: A Dunning-Kruger-hatás megjelenése felsőoktatási marketing kurzusok számonkérésein.
    In: Transzformatív Marketing: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai - Az EMOK Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXVIII. Nemzetközi Konferenciájának Tanulmánykötete / Piskóti István, Nagy Szabolcs, Nagy Katalin, Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc, 154-155, 2022. ISBN: 9789633582763
  4. Kun, A., Kontor, E., Kiss, M.: A Dunning-Kruger-hatás megjelenése felsőoktatási marketing kurzusok számonkérésein.
    In: Transzformatív Marketing: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai : Program és absztraktok, Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc, 47-48 -/szerk Piskóti István, Nagy Szabolcs, Nagy Katalin, 2022. ISBN: 9789633582510
  5. Farkas, N., Kiss, M.: A genetikai alapú személyre szabott táplálkozás fogyasztói elfogadása: pilotkutatás.
    Új Diéta. 31 (2), 19-23, 2022.
  6. Kiss, M., Kathy, F.: A magyar nők csokoládéfogyasztási szokásai és a cukormentes csokoládéval kapcsolatos fogyasztói magatartásuk.
    Táplálkozásmarketing. 9 (2), 3-20, 2022.
  7. Apáti, F., Balsa-Budai, N., Fehér, A., Kontor, E., Szakály, Z., Kurmai, V., Balogh-Vida, V., Farkas, N., Kiss, M., Karnai, L., Szőllősi, L.: Élelmiszer-fogyasztói szokások, trendek várható változása.
    Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 142 p., 2022.
  8. Kiss, M., Kun, A.: Jelezheti-e a honlapok információs nyitottsága a felsőoktatási intézmények minőségét?.
    In: Mesteri erőforrások : Tanulmányok Polónyi István tiszteletére. Szerk.: Kun András István, Csók Cintia, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD), Debrecen, 11-31, 2022, (Oktatáskutatók könyvtára, ISSN 2732-1800 ; 16) ISBN: 9789634904830
  9. Kiss, M., Szakály, Z.: Miért esszük azt, amit eszünk? A magyar fogyasztók étkezési motivációi.
    Mark. menedzsment. 56 (EMOK), 31-44, 2022.
  10. Kun, A., Filep, R., Horváth, A., Kiss, M.: Personality types and academic success of higher education business students.
    In: Book of Abstracts: The 5th International Conference on Future of Education 2022 (Future of Education 2022). Ed.: Brian D. Beitzel, The International Institute of Knowledge Management (TIIKM), Sri Lanka, 18-18, 2022. ISBN: 9786245746194
  11. Kiss, M., Czine, P., Balogh, P., Szakály, Z.: The connection between manufacturer and private label brands and brand loyalty in chocolate bar buying decisions: A hybrid choice approach.
    Appetite. 177 1-15, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Nutrition and Dietetics
    Q1 Psychology (miscellaneous)
  12. Salem, O., Kiss, M.: The impact of perceived service quality on customers' repurchase intention: Mediation effect of price perception.
    Innovative Marketing. 18 (4), 1-12, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous)
    Q3 Management of Technology and Innovation
    Q3 Marketing
2021
  1. Szakály, Z., Kovács, B., Soós, M., Kiss, M., Balsa-Budai, N.: Adaptation and Validation of the Food Neophobia Scale: The Case of Hungary.
    Foods. 10 1-17, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Food Science
    Q1 Health Professions (miscellaneous)
    Q1 Health (social science)
    Q3 Microbiology
    Q1 Plant Science
  2. Kiss, M., Kontor, E.: A Dunning-Kruger-hatás vizsgálata egyetemi alapképzések marketingkurzusai esetében.
    In: A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira: Absztraktkötet. Szerk.: Molnár Gyöngyvér, Tóth Edit, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottsága, SZTE Neveléstudományi Intézet, Szeged, 635-635, 2021. ISBN: 9789633068335
  3. Poláková, Z., Matejková, E., Pietriková, M., Palkovič, J., Skibiński, A., Dvořáková Líšková, Z., Soukupová, N., Adamová, M., Kiss, M., Kiss, V., Szenderák, J., Klufová, R., Káčerová, M.: Are countries of the Visegrad Group (V4) ready for the consequences of population ageing?.
    Verlag Dashöfer, Bratislava, 153 p., 2021. ISBN: 9788081781889
  4. Farkas, N., Kiss, M.: Az élelmiszeripari nanotechnológia fogyasztói elfogadása.
    Elelmiszervizsgalati Kozlemen. 67 (3), 3542-3553, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Food Science
  5. Farkas, N., Kiss, M.: Consumer acceptance of food nanotechnology.
    Elelmiszervizsgalati Kozlemen. 67 (3), 3554-3565, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Food Science
  6. Szakály, Z., Kovács, B., Szakály, M., Pető, D., Popovics, P., Kiss, M.: Consumer acceptance of genetic-based personalized nutrition in Hungary.
    Genes Nutr. 16 (3), 1-12, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Endocrinology, Diabetes and Metabolism
    Q2 Genetics
  7. Kiss, M., Farkas, N.: Genetic-based personalized nutrition in Hungary - is there a viable business model?.
    Apstract. 15 (3-4), 5-14, 2021.
  8. Kiss, M., Szakály, Z.: Miért esszük azt, amit eszünk? A magyar fogyasztók étkezési motivációi.
    In: "Post-traumatic marketing: virtuality and reality" : Proceedings of the EMOK 2021 International Conference. Szerk.: Mitev Ariel, Csordás Tamás, Horváth Dóra, Boros Kitti, Corvinus University of Budapest, Budapest, 388-398, 2021. ISBN: 9789635038718
  9. Kun, A., Kiss, M.: On the Mechanics of the Organic Label Effect: How Does Organic Labeling Change Consumer Evaluation of Food Products?.
    Sustainability. 13 (3), 1-25, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Energy Engineering and Power Technology
    Q2 Environmental Science (miscellaneous)
    Q1 Geography, Planning and Development
    Q2 Management, Monitoring, Policy and Law
    Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
  10. Gazdecki, M., Goryńska-Goldmann, E., Kiss, M., Szakály, Z.: Segmentation of Food Consumers Based on Their Sustainable Attitude.
    Energies. 14 (11), 1-31, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Control and Optimization
    Q2 Electrical and Electronic Engineering
    Q2 Energy Engineering and Power Technology
    Q2 Energy (miscellaneous)
    Q1 Engineering (miscellaneous)
    Q2 Fuel Technology
    Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
  11. Salem, O., Kiss, M.: The Evaluation of E-Learning System During the COVID-19 Pandemic from the Students' Perspective.
    Int. Business Manage. 15 (6), 241-246, 2021.
  12. Kiss, M., Szakály, Z., Kontor, E.: Trends in global and Hungarian food trade.
    In: 15th International Conference on Economics and Business: Challenges in the Carpathian Basin : Global Challenges - Local Answers. Interdependencies or Slobalisation? Ed.: Bíró Bíborka Eszter, Csata Andrea, György Ottilia, Kassay János, Koroseczné Pavlin Rita, Madaras Szilárd, Pál László, Péter Katalin, Szőcs Attila, Tánczos Levente József, Telegdy Balázs, Editura Risoprint, Cluj-Napoca, 503-516, 2021. ISBN: 9789735327521
2020
  1. Farkas, N., Kiss, M.: Az egészséges táplálkozás fogyasztói megítélése: egy feltáró kutatás eredményei.
    Táplálkozásmarketing. 7 (1), 57-66, 2020.
  2. Kiss, M., Farkas, N.: Az európai országok nemzetközi piacszegmentációja sport- és egészségfogyasztás alapján.
    Táplálkozásmarketing. 7 (2), 33-49, 2020.
  3. Kontor, E., Kiss, M., Fehér, A.: Az in-store marketing innovációinak szerepe a vásárlói élmény megteremtésében és kapcsolódása a digitális térhez.
    Mark. Menedzsment. 54 (Klsz.2), 29-37, 2020.
  4. Kiss, M., Fehér, A., Kontor, E.: Az integrált viselkedéses modell alkalmazása az egészségmagatartás befolyásolására I..
    Mark. Menedzsment. 54 (Klsz.2), 53-63, 2020.
  5. Kiss, M., Fehér, A., Kontor, E.: Az integrált viselkedéses modell alkalmazása az egészségmagatartás befolyásolására II..
    Mark. Menedzsment. 54 (Klsz.2), 65-77, 2020.
  6. Kiss, M., Szakály, Z., Kovács, B.: Az MKTOR piacorientációt mérő modell adaptációja és kapcsolata a vállalati teljesítménnyel.
    Mark. menedzsment. 54 (Klsz2), 79-91, 2020.
  7. Kontor, E., Kiss, M., Fehér, A.: Digitalizáció hatása a hazai kereskedelmi stratégiákra.
    Int. J. Eng. Manag. Sci. 5 (1), 1-16, 2020.
  8. Kiss, M.: Személyre szabott táplálkozás: Létezik-e működőképes üzleti modell?.
    In: XIV. Táplálkozásmarketing Konferencia: Új irányok a táplálkozásmarketingben : Merre tovább?: Összefoglalók, Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 12-13, 2020.
2019
  1. Szakály, Z., Kovács, S., Pető, K., Huszka, P., Kiss, M.: A modified model of the willingness to pay for functional foods.
    Appetite. 138 94-101, 2019.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Nutrition and Dietetics
    Q1 Psychology (miscellaneous)
  2. Balsa-Budai, N., Kiss, M., Kovács, B., Szakály, Z.: Attitudes of Voluntary Simplifier University Students in Hungary.
    Sustainability. 11 (6), 1-15, 2019.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Energy Engineering and Power Technology
    Q2 Environmental Science (miscellaneous)
    Q2 Geography, Planning and Development
    Q2 Management, Monitoring, Policy and Law
    Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
  3. Kontor, E., Kovács, B., Szakály, Z., Kiss, M.: A védjegyekkel kapcsolatos attitűd és az életstílusjegyek összefüggései.
    Stat. Szle. 97 (4), 364-386, 2019.
  4. Farkas, N., Kiss, M., Fehér, A.: Az egészséges táplálkozással kapcsolatos hazai fogyasztói attitűdök: Egy netnográfiás kutatás tapasztalatai.
    In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLIV. Vándorgyűlése programja és az előadások összefoglalói. Szerk.: Antal Emese, Biró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Budapest, 19, 2019. ISBN: 9786155606090
  5. Kontor, E., Balsa-Budai, N., Papp-Bata, Á., Kiss, M.: Az élelmiszercímkék szerepe az egészségtudatos táplálkozás megvalósításában: ösztönző és gátló tényezők.
    In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 45-56, 2019. ISBN: 9789634901327
  6. Kontor, E., Kiss, M.: Az elhízás és a túlsúly okai, következményei és kezelésének lehetséges irányai.
    In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 139-150, 2019. ISBN: 9789634901327
  7. Kiss, M., Kontor, E.: Az elhízás gazdasági terhei: Hazai és nemzetközi körkép.
    In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 124-138, 2019. ISBN: 9789634901327
  8. Kiss, M., Fehér, A., Kontor, E.: Az integrált viselkedéses modell alkalmazása az egészségmagatartás előrejelzésére és befolyásolására.
    In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 22-33, 2019. ISBN: 9789634901327
  9. Kiss, M., Szakály, Z., Kovács, B.: Az MKTOR piacorientációt mérő modell adaptációja és kapcsolata a vállalati teljesítménnyel.
    In: Ismerjük a vevőt? A vásárlás pszichológiája - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXV. Országos Konferenciájának előadásai. Szerk.: Veres Zoltán, Sasné Grósz Annamária, Liska Fanny, Pannon Egyetem, Veszprém, 399-411, 2019. ISBN: 9786150058
  10. Kiss, M., Kun, A.: Can Homepage Openness be a Signal of Institutional Quality in Higher Education?.
    Tér, gazdaság, ember. 7 (4), 147-166, 2019.
  11. Kiss, M., Kun, A.: Can Homepage Openness Sign Institutional Quality in Higher Education?.
    In: 18th International Congress of the International Association on Public and Nonprofit Marketing "Challenges in public, non-profit and social marketing" - Conference proceeding. Ed.: Ercsey Ida, Department of Marketing and Management, University of Győr, Győr, 34, 2019. ISBN: 9786155837616
  12. Szakály, Z., Fehér, A., Kiss, M.: Consumer Acceptance of Personalized Nutrition.
    In: Trends in Personalized Nutrition. Ed.: Charis M. Galanakis, Elsevier Academic Press, London, 225-260, 2019. ISBN: 9780128164037
  13. Kontor, E., Kiss, M., Fehér, A.: Digitalizáció hatása a hazai kereskedelmi stratégiákra.
    In: Kihívások és tanulságok a menedzsment területén. Fókuszban a folyamatmenedzsment : az Ipar 4.0 kihívásai : Absztraktkötet, Debreceni Egyetem Műszaki Kar, Debrecen, 31-32, 2019.
  14. Kun, A., Kiss, M.: Felsőoktatási intézmények honlapjainak tartalma mint a minőség jelzése.
    In: Neveléstudomány - Horizontok és dialógusok: Absztraktkötet. XIX. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Varga Aranka, Andl Helga, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Neveléstudományi Intézet, Pécs, 605, 2019. ISBN: 9789634294733
  15. Kun, A., Kiss, M.: Online Communication of Higher Education Institutions as a Signal: Content Analysis of News Published on Institutional Websites and on Facebook.
    In: 1st Partium International Conference on Management. Trends in 21st Century : Book of Abstracts. Ed.: Nábrádi András, Gál Katalin, Partium Christian University, University of Debrecen, Oradea, 34-35, 2019. ISBN: 9786068156958
2018
  1. Pintye, A., Kiss, M.: A bankokkal szembeni bizalom és a pénzügyi tudás közötti összefüggés vizsgálata a Debreceni Egyetem hallgatóinak körében.
    In: XVI. Nemzetközi Tudományos Napok : Előadások és poszterek összefoglalói. Szerk.: Dinya László, Csernák József, Eszterházy Károly Egyetem, Gyöngyös, 206, 2018. ISBN: 9786155621741
  2. Pintye, A., Kiss, M.: A bankokkal szembeni bizalom és a pénzügyi tudás közötti összefüggés vizsgálata a Debreceni Egyetem hallgatóinak körében.
    In: XVI. Nemzetközi Tudományos Napok : Tanulmányok. Szerk.: Dinya László, Baranyi Aranka, Eszterházy Károly Egyetem, Gyöngyös, 1399-1406, 2018. ISBN: 9786155621758
  3. Kiss, M., Szakály, Z.: A Literature Review of the Consumer Attitudes towards Functional Foods.
    In: FSD 2018 3rd Food Structure & Design Conference : Abstract Book. Ed.: Győri Zoltán, Debreceni Egyetem, Debrecen, 28-29, 2018. ISBN: 9789634900245
  4. Kiss, M., Kovács, B., Szakály, Z., Kontor, E.: A védjegyekkel kapcsolatos fogyasztói attitűd és az életstílusjegyek kapcsolata.
    In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLIII. Vándorgyűlése : Program füzet és az előadások összefoglalói. Szerk.: Biró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Mezőkövesd, 32-32, 2018. ISBN: 97861556060609
  5. Kontor, E., Szakály, Z., Véha, M., Kiss, M.: Egészség vagy íz? Fogyasztói dilemmák a funkcionális élelmiszerekkel kapcsolatban: Szakirodalmi áttekintés.
    Táplálkozásmarketing. 5 (2), 17-29, 2018.
  6. Kiss, V., Kiss, M., Popovics, P., Szakály, Z.: Examination of Lifestyle of Health and Sustainability market groups with particular focus on Hungary.
    In: Relationships on Food Markets : Consumers' Perspective. Eds.: Michal Gazdecki, Elzbieta Gorynska-Goldmann, Poznan University of Life Sciences, Poznan, 76-86, 2018. ISBN: 9788371609220
  7. Kiss, M., Kontor, E., Véha, M., Szakály, Z.: Funkcionális élelmiszerekkel kapcsolatos attitűdvizsgálatok: Szakirodalmi áttekintés.
    Táplálkozásmarketing. 5 (1), 21-34, 2018.
  8. Kiss, M., Kun, A.: Milyen imázst közvetítenek a magyar felsőoktatási intézmények honlapjai?.
    Int. J. Eng. Manag. Sci. 3 (3), 355-370, 2018.
  9. Szakály, Z., Kiss, M., Gál, T., Kovács, B.: Nemzetközi piacszegmentáció a tejtermékek piacán.
    Tejgazdaság. 75 (1), 43-54, 2018.
  10. Wielicka-Regulska, A., Mitmańska, Ż., Kiss, M.: Rola i aktywność banków żywności w ograniczaniu strat żywności i niedożywienia w Polsce.
    Handel Wewnętrzny. 3 (374), 395-405, 2018.
2017
  1. Tóth, E., Kiss, M.: A Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Karán tanuló külföldi hallgatók elégedettségi felmérése.
    In: Absztraktkötet a Debreceni Egyetem és a Magyar Rektori Konferencia által szervezett "A hallgatói mobilitás stratégiai jelentősége a felsőoktatás nemzetközivé válásában" című konferenciához. Szerk.: Bács Zoltán, Debreceni Egyetem, Debrecen, 170-171, 2017. ISBN: 9789634739630
  2. Filep, G., Kiss, M.: A fenntartható gazdasági felzárkózás Szent Grálja - létezik egyáltalán?.
    Comitatus. 27 (222), 109-111, 2017.
    (Ismertetett mű: szerk. Palotai Dániel; Virág Barnabás. -Versenyképesség és növekedés - Út a fenntartható gazdasági felzárkózáshoz /Budapest : Magyar Nemzeti Bank, 2016)
  3. Pintye, A., Kiss, M.: A gazdasági felsőoktatás hatása a fiatalok pénzügyi kultúrájára.
    In: Műszaki, technológiai és gazdasági kihívások a 21. században : Nemzetközi magyar nyelvű konferencia Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar 2017. december 8 : Program és absztrakt kötet. Szerk.: Pappné Sziládi Katalin, Kovács Klaudia, Szegedi Tudományegyetem, Szeged, 43, 2017. ISBN: 9789633065693
  4. Pintye, A., Kiss, M.: A gazdasági felsőoktatás hatása a fiatalok pénzügyi kultúrájára.
    Jelenkori társad. gazd. foly. 12 (4), 175-186, 2017.
  5. Tóth, E., Kiss, M.: A külföldi hallgatók elégedettségi felmérése a Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Karán.
    Debr. szle. 25 (4), 499-511, 2017.
  6. Kiss, M.: A származási hely és a minőségjelzők szerepe a marketingkommunikációban.
    In: Élelmiszer-marketing. Szerk.: Szakály Zoltán, Akadémiai Kiadó, Budapest, 364-380, 2017, (Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703) ISBN: 9789634540618
  7. Kiss, M.: Az élelmiszer-vásárlói és -fogyasztói magatartás jellemzői.
    In: Élelmiszer-marketing. Szerk.: Szakály Zoltán, Akadémiai Kiadó, Budapest, 92-107, 2017, (Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703) ISBN: 9789634540618
  8. Kiss, M.: Célpiacok kiválasztása.
    In: Élelmiszer-marketing. Szerk.: Szakály Zoltán, Akadémiai Kiadó, Budapest, 263-271, 2017, (Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703) ISBN: 9789634540618
  9. Pintye, A., Kiss, M.: Közgazdász hallgatók pénzügyi kultúrája.
    Taylor. 9 (1), 191-199, 2017.
  10. Kiss, M., Sátor, V., Kontor, E., Kun, A.: Markmyprofessor: Minél több, annál jobb?.
    Int. J. Eng. Manag. Sci. 2 (4), 232-243, 2017.
2016
  1. Kiss, M., Szakály, Z., Soós, M., Kontor, E.: Az egészségtudatosság megjelenése a magyar lakosság táplálkozási szokásaiban korcsoportonként.
    In: A 60 éves Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLI. vándorgyűlése : Program és az előadások kivonatai. Szerk.: Bíró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Budapest, 38, 2016. ISBN: 9786155606021
  2. Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: Az organikuscímke-hatás a marketing irodalomban: imázstranszfer, halo-hatás és jelzés.
    Táplálkozásmarketing. 3 (1), 61-71, 2016.
  3. Kontor, E., Szakály, Z., Soós, M., Kiss, M.: Egészségtudatos magatartás a 14-25 év közötti fiatalok körében.
    In: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXII. Országos Konferenciája : Hitelesség és értékorientáció a marketingben : Tanulmánykötet. Szerk.: Fehér András, Kiss Virág Ágnes, Soós Mihály, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 640-649, 2016. ISBN: 9789634728504
  4. Kontor, E., Szakály, Z., Soós, M., Kiss, M.: Egészségtudatos magatartás a 14-25 év közötti fiatalok körében.
    In: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXII. Országos Konferenciája : Hitelesség és értékorientáció a marketingben : Program és absztrakt füzet. Szerk.: Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 30, 2016.
  5. Pintye, A., Kiss, M.: Financial literacy of students in business and economics higher education.
    Anal. Univ. Oradea. Ştiinţ. econ. 25 (1), 781-789, 2016.
  6. Kiss, M.: Városok versenyképessége: egy újfajta megközelítés.
    Köz-gazdaság. 10 (2), 267-270, 2016.
    (Ismertetett mű: Filep Bálint. -A nagyvárosok az európai és a magyar területi politikában /Pécs : Publikon ; Győr : Széchenyi István Egyetem Regionális- és Gazdaságtudományi Doktori Iskola, 2014. -201 p. -)
2015
  1. Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: A biominősítés hatása a fogyasztók érzékelésére és attitűdjére csokoládék esetén.
    In: Marketing hálózaton innen és túl : Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. Országos Konferenciájának Tanulmánykötete. Szerk.: Bíró-Szigeti Szilvia, Petruska Ildikó, Szalkai Zsuzsanna, Kovács István, Magyar Mária, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, 208-216, 2015. ISBN: 9789633131893
  2. Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: A biominősítés hatása a fogyasztók érzékelésére és attitűdjére csokoládék esetén.
    In: Marketing hálózaton innen és túl : Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. Országos Konferenciája 2015. augusztus 26-28. : Program és absztrakt kötet, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, 32, 2015.
  3. Erdei, P., Kapitány, A., Kiss, M., Kun, A.: Estimating the Effect of the Personality vs. Career Match on the Academic Performance with Comparison of Admission Scores and Grade Averages: an Evidence from the Hungarian Business Higher Education.
    In: Tudás : Tanulás : Szabadság Neveléstudományi Konferencia 2014. Szerk.: Birta-Székely Noémi, Babeş-Bolyai Tudományegyetem, Kolozsvár, 217-221, 2015. ISBN: 9789730189674
  4. Kapitány, A., Kiss, M., Kun, A.: How Do Student Personality Types Contribute to the Academic Success in the Hungarian Business Higher Education?.
    In: Tudás - Tanulás - Szabadság Neveléstudományi Konferencia 2014. Szerk.: Birta-Székely Noémi, Babeş-Bolyai Tudományegyetem, Kolozsvár, 211-215, 2015. ISBN: 9789730189674
  5. Kiss, M., Kun, A., Kapitány, A., Erdei, P.: Regression Analysis of the Effect of Personality-Career Match on the Academic Performance in Business Higher Education: an Evidence from the University of Debrecen.
    In: Tudás - Tanulás - Szabadság : Neveléstudományi Konferencia - 2014. Szerk.: Birta-Székely Noémi, Babeş-Bolyai Tudományegyetem, Kolozsvár, 223-227, 2015. ISBN: 9789730189674
  6. Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: The effect of 'organic' labels on consumer perception of chocolates.
    Anal. Univ. Oradea. Ştiinţ. econ. 24 (1), 448-457, 2015.
  7. Kun, A., Kiss, M., Kapitány, A.: The effect of personality on academic performance: evidence from two university majors.
    Bus. Educ. Accredit. 7 (1), 13-24, 2015.
2014
  1. Kiss, M., Kun, A.: A jelzési hipotézis vizsgálata a felsőoktatási marketingben.
    In: "Marketing megújulás" - Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. Szerk.: Hetesi Erzsébet, Révész Balázs, SZTE Gazdaságtudományi Kar, Szeged, 406-415, 2014. ISBN: 9789633063125
  2. Kiss, M., Kun, A.: Analysis of the signaling hypothesis in higher education marketing via classroom experiment.
    Ann. Univ. Oradea. Econ. Scien. 23 (1), 1005-1012, 2014.
  3. Kiss, M., Kun, A.: Analysis of the Signaling Hypothesis in Higher Education Marketing via Classroom Experiment.
    In: Abstracts of the International Conference European Integration - New Challenges, 10th edition - EINCO. Ed.: Adriana Giurgiu, Editura Universitâţii din Oradea, Oradea, 143, 2014, (ISSN 1844-5519)
  4. Szakály, Z., Szabó, S., Jasák, H., Szente, V., Kiss, M.: A személyes értékek hatása az egészségmagatartás változására és a tudatos élelmiszervásárlásra.
    Táplálkozásmarketing. 1 (1-2), 57-71, 2014.
  5. Szakály, Z., Kiss, M., Jasák, H.: Funkcionális élelmiszerek, fogyasztói attitűdök és személyre szabott táplálkozás.
    Táplálkozásmarketing. 1 (1-2), 3-17, 2014.
  6. Szakály, Z., Szente, V., Pető, K., Balogh, P., Csapóné Riskó, T., Fodor, M., Hernádi, L., Huszka, P., Keller, B., Kontor, E., Lugasi, A., Oláh, J., Szabóné Pataky, E., Polereczki, Z., Prokisch, J., Vida, V., Fehér, A., Jasák, H., Kiss, M., Kiss, V., Soós, M., Szabó, S., Szűcs, I.: Táplálkozásmarketing.
  7. Kiss, M., Kun, A., Kotsis, Á.: The relationship between intelligence, emotional intelligence, personality styles and academic success.
    Bus. Educ. Accredit. 6 (2), 23-34, 2014.
  8. Kiss, M.: Új fogyasztók a digitális világban.
    Magy. mezőgazd. 9 (43), 56-57, 2014.
2013
  1. Kapitány, A., Kiss, M., Kun, A.: A jungi személyiségtípusok szerepe a szakválasztásban a Debreceni Egyetem Közgazdaság- és Gazdaságtudományi Karán.
    In: HuCER 2013 Konferencia : HERA Absztraktkötet, Hungarian Educational Research Association (HERA), Debrecen, 67, 2013.
2012
  1. Kiss, M., Szilágyi, E.: Regionális hálózati együttműködések.
    In: Észak-alföldi régió oktatási helyzete - Képzés és munkaerőpiac. Szerk.: Kun András István, Polónyi István, Új Mandátum Könyvkiadó, Budapest, 81-111, 2012. ISBN: 9789632870601
  2. Kiss, M.: Rethinking the typology of Western European welfare states.
    Rom. Econ. J. 15 (45), 87-121, 2012.
2010
  1. Kiss, M.: Effects of the economic crisis on the types of the European welfare states.
    Gazd. társtud. közl. 2 (Klnsz.), 81-92, 2010.
2009
  1. Kiss, M.: Changing welfare states in the era of globalization.
    In: Globalization and higher education in economics and business administration. Eds.: Vasile Isan, Olesia Lupu, Editura Universitatii "Alexandru Ioan Cuza", Iasi, 378-389, 2009. ISBN: 9789737034113
  2. Kiss, M.: Gazdaságfejlesztési célú oktatási stratégiák nemzetközi tapasztalatainak helyzetfeltáró szakértői elemzése.
    In: Oktatás és munkaerőpiac az Észak-alföldi régióban : tanulmánykötet. Szerk.: Mazsu János és Ujhelyi Mária, Debreceni Egyetem Tudományegyetemi Karok Európai Tanulmányok Központja, Debrecen, 158-178, 2009. ISBN: 9789634732563
  3. Kiss, M.: Gondolatok az európai jóléti államok nyugdíjreformjairól.
    Gazd. társadtud. közl. 1 52-59, 2009.
  4. Kotsis, Á., Kun, A., Erdey, L., Földvári, P., Kiss, M., Mazsu, J., Ujhelyi, M.: Oktatás és munkaerőpiac az Észak-alföldi Régióban.
    Debreceni Egyetem Tudományegyetemi Karok Európai Tanulmányok Központja, Debrecen, 200 p., 2009.
2008
  1. Kiss, M.: Globalizáció és jóléti állam.
    In: A tudásteremtő fakultás eredményei - Inventárium. Szerk.: Galó Miklós, Kiss Lajos András, Kukla Krisztián, N. Szabó József, Nyíregyházi Főiskola Gazdasági és Társadalomtudományi Főiskolai Kar, Nyíregyháza, 87-97, 2008. ISBN: 9789639909069
2007
  1. Kiss, M.: Regionális hálózati együttműködések.
    Competitio. 6 115-130, 2007.
  2. Kiss, M.: Welfare states in the era of globalization.
    In: XXVIII. OTDK Közgazdaságtudományi Szekció - Doktorandusz Konferencia. Szerk.: Nagy Aladár, Kocziszky György, Erős Adrienn, Havriló Attila, Galbács Péter, Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Miskolc, 74, 2007.
  3. Kiss, M.: Welfare states in the era of globalization.
    In: XXVIII. OTDK Közgazdaságtudományi Szekció - Doktoranduszok Konferenciája. Szerk.: Nagy Aladár, Kocziszky György, Erős Adrienn, Havriló Attila, Galbács Péter, Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Miskolc, 1-19, 2007. ISBN: 9789636617677
2006
  1. Kiss, M.: A jóléti állam: hogyan tovább? : [poszter].
    In: "Európai Unió - Tudásalapú társadalom - Foglalkoztatás - Oktatás" konferencia : Poszter szekció
  2. Kiss, M., Kotsis, Á., Lőrinczi, K., Kun, A.: A képességek szerepe az egyetemi sikerességben a Debreceni Egyetem közgazdász hallgatói körében.
    In: Tavaszi Szél 2006, Kaposvár, konferenciakiadvány / Doktoranduszok Országos Szövetsége, Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, 396-399, 2006.
  3. Kun, A., Kiss, M., Kotsis, Á., Lőrinczi, K.: A személyiség és a képességek szerepe az egyetemi sikerességben avagy igazolható-e a szűrő hipotézis a Debreceni Egyetem Közgazdaságtudományi Karának hallgatói körében végzett felmérés alapján.
    Competitio. 5 (2), 133-158, 2006.
  4. Kiss, M.: Globalizáció és jóléti állam: azonos kihívás - eltérő válaszok.
    Competitio. 5 (1), 165-181, 2006.
2005
  1. Kiss, M.: Analysis of two companies' business by means of financial ratios.
    In: 27th National Conference of Students' Scientific Associations, Economics Section : Abstracts. Szerk.: Gidai Erzsébet, Andrássy Adél, Juhász Lajos, Koloszár László, Nagy Szabolcs, University of West Hungary Faculty of Economics, Sopron, 166-166, 2005. ISBN: 9639364517
  2. Kiss, M.: Két vállalat tevékenységének elemzése pénzügyi mutatószámok segítségével.
    In: XXVII. Országos Tudományos Diákköri Konferencia Közgazdaságtudományi Szekció : Előadáskivonatok. Szerk.: Gidai Erzsébet, Andrássy Adél, Juhász Lajos, Koloszár László, Horváth Péter, Nyugat-Magyarországi Egyetem Közgazdaságtudományi Kar, Sopron, 166, 2005. ISBN: 9639364509
2003
  1. Kiss, M., Egri, A.: Két konkrét vállalat tevékenységének elemzése pénzügyi mutatószámok segítségével.
    In: A Debreceni Egyetem Tehetséggondozó Programjának I. Konferenciája : Tanulmányok. Szerk.: Balogh László, Mező Ferenc, Tóth László, Debreceni Egyetem, Debrecen, 42-51, 2003.
feltöltött közlemény: 119 Open Access: 60
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK