Tudóstér: Vályogos Krisztina publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 18 Open Access: 6
2024
  1. Vályogos, K.: A tanulási út módosítása az észak-alföldi régió szakképző intézményeiben.
    In: Az oktatás időszerű narratívumai : Absztraktkötet. Szerk.: Juhász Erika; Gyányi István, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Eger, 445, 2024. ISBN: 9786155657153
  2. Vályogos, K.: Az észak-alföldi régió szakképző intézményeiben tanulók intézmény- és szakválasztási motivációja.
    In: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet : Oktatás és nevelés a társadalmi jóllét szolgálatában. A nevelés és az oktatás kihívásai a válságok korában. Szerk.: Bocsi Veronika, Csók Cintia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság ; Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar ; Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Nevelés- és Művelődéstudományok Intézete, Debrecen, 462, 2024. ISBN: 9789634906551
  3. Vályogos, K.: Az észak-alföldi régió végzős szakképző iskolás tanulóinak szocioökonóniai háttere - tanulói kérdőíves kutatásunk eredményei tükrében.
    In: A szakképzés-fejlesztés és szakmai pedagógusképzés összefüggései : XI. Trefort Ágoston Szakképzés- és Felsőoktatáspedagógiai Konferencia : Tanulmánykötet. Szerk.: Holik Ildikó, Sanda István Dániel, Óbudai Egyetem, Budapest, 161-171, 2024. ISBN: 9789634493518
  4. Vályogos, K.: Institution and Occupational Motivation of Students in Vocational Institutions in the North Great Plain Region of Hungary in Relation to Socio-Economic Status.
    European Journal of Contemporary Education. 13 (3), 575-588, 2024.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Education (2023)
  5. Bacskai, K., Alter, E., Dan, B., Vályogos, K., Pusztai, G.: Positive or Negative and General or Differentiated Effect? Correlation between Parental Involvement and Student Achievement.
    Educ. Sci. 14 (9), 1-12, 2024.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Computer Science Applications (2023)
    Q2 Computer Science (miscellaneous) (2023)
    Q2 Developmental and Educational Psychology (2023)
    Q2 Education (2023)
    Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (2023)
    Q2 Public Administration (2023)
  6. Vályogos, K.: The Impact of The Prestige of Institution Type on Professional Satisfaction.
    Cent. Eur. J. Educat. Res. 6 (1), 32-38, 2024.
2023
  1. Alter, E., Vályogos, K., Dan, B., Bacskai, K.: A szülői bevonódás és az eredményesség összefüggései Magyarországon az Országos kompetenciamérés adatai alapján.
    In: XXIII. Országos Neveléstudományi Konferencia : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban. Szerk.: Bajzáth Angéla; Csányi Kinga; Győri János, Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság, Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Budapest, 36, 2023. ISBN: 9789634896111
  2. Vályogos, K.: Hajdú-Bihar vármegyei szakképző iskolások intézmény- és szakmaválasztási motívumai egy reprezentatív tanulói kérdőíves felmérés eredményeinek tükrében.
    In: XXIII. Országos Neveléstudományi Konferencia : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban. Szerk.: Bajzáth Angéla; Csányi Kinga; Győri János, Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság, Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Budapest, 437, 2023.
  3. Vályogos, K.: Hajdú-Bihar vármegye szakképző iskolásainak rekrutációs bázisa.
    In: XXIII. Országos Neveléstudományi Konferencia : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban. Szerk.: Bajzáth Angéla; Csányi Kinga; Győri János, Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság, Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Budapest, 436, 2023. ISBN: 9789634896111
  4. Vályogos, K.: Hajdú-Bihar vármegye végzős szakképző iskolásainak jövőtervei: reprezentatív tanulói kérdőíves vizsgálat eredményei alapján.
    In: Interdiszciplinaritás a régiókutatásban XI. : Nemzetközi tudományos konferencia. Szerk.: Dajnoki Krisztina ; Filep Roland ; Horváth Adrienn ; Pierog Anita, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 46, 2023. ISBN: 9789634905189
  5. Vályogos, K.: Középfokú szakképzési programtípusok presztízsrangsora.
    In: XIV. Taní-tani (online) Konferencia : Hatékonyság és koherencia a pedagógiában, a gyógypedagógiában és a tanárképzésben. Szerk.: K. Nagy Emese, Miskolci Egyetem, Miskolc, 388-394, 2023. ISBN: 9786155626906
  6. Vályogos, K.: Lemorzsolódási rizikó és a sikertelenség aránya a középfokú oktatásban.
    Iskolakultúra. 33 (4), 18-37, 2023.
  7. Vályogos, K.: Szakmai elégedettség és az intézménytípus presztízsének összefüggései.
    Educatio 32 (1), 136-146, 2023.
2022
  1. Vályogos, K.: Egyházi fenntartású szakképző iskolai tanulók szakmaválasztási motivációi.
    In: XIV. Nemzetközi nyíregyházi doktorandusz és posztdoktori konferencia : Absztraktkötet. Szerk.: Rusinné Fedor Anita, Tóth Dalma, Zakor-Broda Rita, Debreceni Egyetem Egészségügyi Kar, Nyíregyháza, 131, 2022. ISBN: 9789634904755
  2. Vályogos, K.: Középfokú szakképzésben oktatók szakmai elégedettsége.
    Iskolakultúra. 32 (4), 94-112, 2022.
  3. Vályogos, K.: Lemorzsolódási rizikó és a sikertelenség aránya a középfokú szakképzésben.
    In: Oktatás egy változó világban : Kutatás, innováció, fejlesztés : Absztraktkötet. Szerk.: Juhász Erika, Kattein-Pornói Rita, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA), Budapest, 248-249, 2022. ISBN: 9786155657115
2020
  1. Vályogos, K.: Évismétlő és hátrányos helyzetű tanulók az Észak-Alföldi szakképző iskolákban.
    In: X. Trefort Ágoston Szakképzés- és Felsőoktatás-pedagógiai Konferencia, Óbudai Egyetem, Budapest, 48, 2020.
2019
  1. Vályogos, K.: Mivel tartható fent a kormányzás, és ki tartja fent?.
    Educatio. 28 (1), 193-197, 2019.
    (Ismertetett mű: Bertelsmann Stiftung: Policy Performance and Governance Capacities in the OECD and EU. Sustainable Governance Indicators 2018. -Gütersloh : Verlag Bertelsmann Stiftung, 2018. -p. 230)
feltöltött közlemény: 18 Open Access: 6
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK