Tudóstér: Csörsz Ilona publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 23 Open Access: 6
2016
  1. Kisfaludy, L., Kurucz, G., Csörsz, I.: A gyászfeldolgozás nemi különbségei.
    In: Múlt és jelen összeér: Magyar Pszichológiai Társaság XXV. Jubileumi Országos Tudományos Nagygyűlése: Kivonatkötet / fel. szerk. Vargha András, Magyar Pszichológiai Társaság, Budapest, 353-354, 2016. ISBN: 9786158024129
  2. Csörsz, I.: Gyógyítók egészsége.
    Magyar Tud. 177 (4), 508-511, 2016.
2015
  1. Csörsz, I., Óbert, M.: Egészséges és krónikusan beteg óvodáskorú gyermekek egészségügyi félelmei és a Teddy Maci Kórház, mint lehetséges prevenciós módszer.
    In: Játékkal a különleges bánásmódot igénylő gyermekekért. Szerk.: Mező Katalin, Bíbor Kiadó, Miskolc, 87-92, 2015. ISBN: 9786155536007
2014
  1. Csörsz, I.: Az orvos-beteg kommunikáció szabályszerűségei, különös tekintettel a fogyatékkal élőkkel folytatott kommunikáció jellegzetességeire.
    In: Fejlesztő pedagógiai és pszichológiai tanulmányok I.. Szerk.: Tánczos Judit, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 104-112, 2014. ISBN: 9789633184752
2013
  1. Csörsz, I., Kakuk, P., Molnár Mills, E., Molnár, P., Máth, J., Csabai, M.: The influence of patient gender on medical and psychology students' illness attributions: experiences with a narrative technique.
    J. Health Psychol. 19 (5), 642-652, 2013.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Applied Psychology
2012
  1. Bánfalvi, A., Csörsz, I.: A betegség válság idején.
    LAM 22 (1), 6-8, 2012.
  2. Csörsz, I.: Panaszkodó nők és hallgatag férfiak avagy miért kaphatnak más diagnózist?.
    Mindennapi Pszichol. 4 (3), 50-52, 2012.
2011
  1. Csörsz, I.: Az orvosi hivatásszemélyiség alakulásának társaslélektani meghatározói és fejlesztésének lehetőségei.
    Orv. Hetil. 152 (12), 475-480, 2011.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Medicine (miscellaneous)
  2. Csörsz, I., Molnár, P., Csabai, M.: Medical students on the stage: an experimental performative method for the development of relational skills.
    Med. Teach. 33 e489-e494, 2011.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Education
    Q2 Medicine (miscellaneous)
2010
  1. Csörsz, I.: "Touching old people is struggle for me." Formation of medical students' patient image.
    In: Magyar Relaxációs és Szimbólumterápiás Egyesület V. Nemzetközi Kongresszusa / [szerk. a Magyar Relaxációs és Szimbólumterápiás Egyesület], Magyar Relaxációs és Szimbólumterápiás Egyesület, Budapest, 265, 2010.
  2. Csörsz, I.: Az orvosi hivatásszemélyiség alakulása: különös tekintettel az orvos-beteg kapcsolatra.
    In: MPT XIX. Országos Tudományos Nagygyűlés : kivonatkötet / [szerk. Magyar Pszichológiai Társaság], Magyar Pszichológiai Társaság, Budapest, 21, 2010.
  3. Csörsz, I.: Le changement des images des patients du point de vue des étudiants en médecine.
    In: Magyar Relaxációs és Szimbólumterápiás Egyesület V. Nemzetközi Kongresszusa / [szerk. a Magyar Relaxációs és Szimbólumterápiás Egyesület], Magyar Relaxációs és Szimbólumterápiás Egyesület, Budapest, 363-365, 2010.
  4. Csörsz, I., Szili, K., Devecsery, Á., Máth, J., Csabai, M.: Tünetek és történetek: a nemi sztereotípiák hatása a tünetértelmezésre.
    Mentálhig. Pszichoszomat. 11 (3), 169-190, 2010.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Neuropsychology and Physiological Psychology
    Q3 Psychiatry and Mental Health
2009
  1. Csabai, M., Csörsz, I., Szili, K.: A gyógyító kapcsolat élménye: kézikönyv és oktatólemez a kapcsolati készségek fejlesztéséhez.
    Oriold és Társai Kiadó, Budapest, 96 p., 2009. ISBN: 9789638679833
  2. Csabai, M., Csörsz, I., Szili, K.: A terápiás viszonyulások és élmények alakulása a pályaszocializációban: az integratív gyógyító kapcsolati tréningcsoport módszer bemutatása.
    Pszichoterápia. 18 (1), 14-20, 2009.
2008
  1. Csörsz, I.: A gyógyítás folyamatával kapcsolatos belső élmények alakulása dramatikus rekonstrukciók segítségével.
    In: A 21. század pszichológiája a környezeti és társadalmi változások tükrében : MPT XVIII. Országos Tudományos Nagygyűlése. Szerk.: Vargha András, Magyar Pszichológiai Társaság, Budapest, 123, 2008.
  2. Csörsz, I., Szili, K., Csabai, M.: Az orvossá válás drámái: új módszer az orvos-beteg kommunikáció oktatásában.
    LAM 18 (5-6), 547-549, 2008.
2007
  1. Csörsz, I., Tar, D.: "Kisimogatni a fájdalmat": esetmegbeszélő csoportok a gyógytornászképzésben.
    Fizioterápia. 16 (4), 14-16, 2007.
  2. Csabai, M., Szili, K., Csörsz, I.: Medical students on the stage: an experimental method for communication training.
    In: Fifth Interdisciplinary Conference on Communication, Medicine and Ethics. Contributor: University of Lugano, University of Lugano, Lugano, 85, 2007.
  3. Csörsz, I., Szili, K., Csabai, M.: The world of 'as if': an experimental - and experiential - action method for communication training.
    In: First Conference of the Central and Eastern European Society of Behavioural Medicine. Abstract. Contributor: Institute of Behavioural Sciences, PTE Institute of Behavioural Sciences, Pécs, 68, 2007.
2005
  1. Csörsz, I.: "Mi lesz, ha az én betegem is meghal?": Junior Bálint-csoportok az orvosképzésben.
    LAM. 15 (1), 84-86, 2005.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Medicine (miscellaneous)
2003
  1. Molnár, P., Csabai, M., Csörsz, I.: Orvosi professzionalizáció és magatartástudomány.
    Magyar Tud. 48 (11), 1391-1400, 2003.
1997
  1. Csabai, M., Csörsz, I., Szőnyi, M.: Gereznabarka: tündérmesék, együttes élmény, önismeret.
    Thalassa. 8 (2-3), 194-212, 1997.
feltöltött közlemény: 23 Open Access: 6
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK