Tudóstér: Pálfi Sándor publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 96 Open Access: 2
2022
  1. Canning, N., Teszenyi, E., Pálfi, S.: Are you listening to me? Understanding children's rights through Hungarian pedagogic practice.
    J. Child. Edu. Soc. 3 (3), 218-232, 2022.
  2. Vargáné Nagy, A., Pálfi, S., Németh, N.: Hungary: Kindergarten Educator and Primary Teacher Training in Hungary: With Diverse Pedagogical Competencies to Unleash Early Childhood Opportunities.
    In: Educating Pre-primary and Primary Teachers Today: Quality Initial Professional Studies for Teachers in Six European Uni-on Countries. Ed.: Barbora Loudová Stralczynská, Jana Stará, Philip Selbie, Petra Ristić, Charles University Faculty of Education, Prága, 129-154, 2022. ISBN: 9788076033337
  3. Teszenyi, E., Vargáné Nagy, A., Pálfi, S.: Re-imagining socialist childhoods: Changing narratives of spatial and temporal (dis)orientations.
    J. Child. Edu. Soc. 3 (3), 212-217, 2022.
  4. Pálfi, S., Vargáné Nagy, A., Teszenyi, E.: Re-Imagining Socialist Childhoods: Changing Narratives of Spatial and Temporal (dis)Orientations: Journal of Childhood, Education & Society Vol. 3 No. 3 (2022).
    Istanbul KültürUniversity Faculty of Education Basin Ekspres Campus, Istanbul, 2022.
2021
  1. Vargáné Nagy, A., Pálfi, S.: Gyermeki jogok és szükségletek az alapprogram tükrében.
    Óvodai nev. 74 (5), 13-15, 2021.
2020
  1. Pálfi, S., Gortka-Rákó, E., Vargáné Nagy, A., Teszenyi, E.: Children's rights in Hungary in early childhood education and care.
    In: The Routledge International Handbook of Young Childrens Rights / edited by Jane Murra, Beth Blue Swadener, Kylie Smith, Routledge, London ; New York, 354-364, 2020. ISBN: 9780367142018
2019
  1. Pálfi, S., Vargáné Nagy, A., Szerepi, S.: A research about physical contact between roma and non-roma origin children and their kindergarten pedagogues.
    In: Kora gyermekkori nevelés, család és közösségek : A Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kara által szervezett EECERA 2018 Konferencia = Early childhood education, families and communities. Szerk.: Pálfi Sándor, Didakt Kiadó, Debrecen, 19-45, 2019. ISBN: 9786155212512
  2. Pálfi, S.: Az óvodai játék a gyermekközpontúság mutatója: az óvodai játék jelene - és amilyen lehetne.
    Sprint Kiadó, Budapest, 155 p., 2019. ISBN: 9786158099738(fűzött)
  3. Pálfi, S.: Kora gyermekkori nevelés, család és közösségek: a Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kara által szervezett EECERA 2018 konferencia = Early childhood education, families and communities.
    Didakt Kiadó, Debrecen, 218 p., 2019. ISBN: 9786155212512
  4. Murray, J., Teszenyi, E., Vargáné Nagy, A., Pálfi, S., Marzhan, T., Aigul, I.: Parent-practitioner partnerships in early childhood provision in England, Hungary and Kazakhstan: similarities and differences in discourses.
    In: Early Childhood Education and Care Quality in Europe and the USA / edited by Konstantina Rentzou, Ruslan Slutsky, Routledge, London ; New York, 104-122, 2019. ISBN: 978036724658
  5. Teszenyi, E., Pálfi, S.: Vegyes vagy azonos életkorú óvodai csoport?: pedagógiai kérdések és a szülői döntés dilemmái.
    Gyermeknevelés. 7 (2-3), 136-155, 2019.
2018
  1. Vargáné Nagy, A., Pálfi, S., Szerepi, S., Molnár, B.: A fenntartható fejlődésre nevelés lehetőségei a magyar óvodában.
    In: A gyermekre fókuszáló korai nevelés. Szerk.: Pálfi Sándor, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 83-98, 2018. ISBN: 9789633187722
  2. Pálfi, S., Gortka-Rákó, E., Vargáné Nagy, A.: A gyermeki jogok értelmezési keretei a magyar kora gyermekkori nevelésben.
    In: A gyermekre fókuszáló korai nevelés. Szerk.: Pálfi Sándor, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 25-48, 2018. ISBN: 9789633187722
  3. Pálfi, S.: A gyermekre fókuszáló korai nevelés.
    Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 150 p., 2018. ISBN: 9789633187722
  4. Szerepi, S., Vargáné Nagy, A., Pálfi, S., Molnár, B.: A magyar óvoda történeti szakaszai a kezdetektől napjainkig.
    In: A gyermekre fókuszáló korai nevelés. Szerk.: Pálfi Sándor, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 6-24, 2018. ISBN: 9789633187722
  5. Pálfi, S., Vargáné Nagy, A., Szerepi, S., Molnár, B.: A szeretet kifejezése, az érintés egyedülálló gyakorlata a magyar óvodai nevelésben.
    In: A gyermekre fókuszáló korai nevelés. Szerk.: Pálfi Sándor, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 49-82, 2018. ISBN: 9789633187722
  6. Vargáné Nagy, A., Molnár, B., Pálfi, S., Szerepi, S.: Education for sustainability in Hungarian kindergartens.
    In: Early Childhood Education and Care for Sustainability / edited by Valerie Huggins, David, Evans, Routledge, London ; New York, 82-95, 2018. ISBN: 9781138239449
  7. Murray, J., Teszenyi, E., Vargáné Nagy, A., Pálfi, S., Tajiyeva, M., Iskakova, A.: Parent-practitioner partnerships in early childhood provision in England, Hungary and Kazakhstan: similarities and differences in discourses.
    Early Child Dev Care. 188 (5), 594-612, 2018.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Developmental and Educational Psychology
    Q2 Pediatrics
    Q3 Social Psychology
  8. Vargáné Nagy, A., Pálfi, S., Szerepi, S.: Touching in ECEC in Hungarian kindergarten educators' practice.
    In: 28th EECERA Annual Conference : Abstract book : 'Early Childhood Education, Families and Communities'. Eds.: Sándor Pálfi, Anikó Vargáné Nagy, Erzsébet Gortka-Rákó, Sándor Szerepi, Ágnes Nyitrai, Judit Podáczky, Judit Darvay, Mária Dávid, László Varga, Tony Bertram, Maelis Karlson Lohmander, Irene Gunning, KulturÁsz Cultural Assoc., Debrecen, 112-113, 2018. ISBN: 9786158022668
2017
  1. Jacewitz, A., Pálfi, S., Vargáné Nagy, A.: Kora gyermekkori nevelés szakmai megújításának útja, lehetőségei 2..
    Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 204 p., 2017. ISBN: 9789633186015
  2. Karikó, S., Pálfi, S., Vargáné Nagy, A.: Kora gyermekkori nevelés szakmai megújításának útjai, lehetőségei 1..
    Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 217 p., 2017. ISBN: 9789633186008
2016
  1. Pálfi, S.: Art in free play.
    In: Játékkal a világ körül. Szerk.: Vargáné Nagy Anikó, Pálfi Sándor, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 51-76, 2016. ISBN: 9789633185599
  2. Pálfi, S.: Hallgatói tudományos munka segítése mentorálással.
    In: Kis mentori kézikönyv. Szerk.: Bálint Péter, Kocsis Péter Csaba, Didakt Kft., Debrecen, 64-81, 2016. ISBN: 9786155212406
  3. Vargáné Nagy, A., Pálfi, S.: Játékkal a világ körül.
    Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 155 p., 2016. ISBN: 9789633185599
2015
  1. Kovácsné Bakosi, É., Pálfi, S.: A fejlesztő játékok módszertani alapjai.
    In: Az együttnevelés útjai. Szerk.: Szilágyi Barnabás, Mező Katalin, Mező Ferenc, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 217-240, 2015. ISBN: 9789633184837
  2. Pálfi, S.: A játékkonfliktus, mint a viselkedéseltérés jelzője.
    In: Játékkal a különleges bánásmódot igénylő gyermekekért. Szerk.: Mező Katalin, Bíbor Kiadó, Miskolc, 93-107, 2015. ISBN: 9786155536007
  3. Pálfi, S.: Az óvodás gyermekek játékának kibontakozását segítő módszertan.
    In: Óvodapedagógiai módszertani kézikönyv [elektronikus dokumentum]. Szerk.: Pálfi Sándor, Debreceni Egyetem, Debrecen, 176-199, 2015. ISBN: 9789634732051
  4. Georgeson, J., Campbell-Barr, V., Kovácsné Bakosi, É., Nemes, M., Pálfi, S., Sorzio, P.: Can We Have A Global Approach to Child-Centred Early Childhood Practice?.
    Early Child Development and Care. 11-12 1862-1879, 2015.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Developmental and Educational Psychology
    Q1 Pediatrics
    Q3 Social Psychology
  5. Bujdosóné Papp, A., Fazekas, J., Kovácsné Bakosi, É., Olvasztóné Balogh, Z., Pálfi, S., Tamásiné Dsupin, B., Vargáné Nagy, A.: Feladatgyűjtemény összefüggő szakmai gyakorlat teljesítő óvodapedagógus-jelöltek számára.
    Debreceni Egyetem, Debrecen, 44 p., 2015. ISBN: 9789634733966
  6. Vargáné Nagy, A., Molnár, B., Pálfi, S., Szerepi, S.: Hungarian Perspectives on Early Years Workforce Development from the beginning till today.
    In: International Perspectives on Early Years Worforce Development. Ed.: by Verity Campbell-Barr, Jan Georgeson, Critical Publishing Ltd., Northwitch, 109-121, 2015.
  7. Molnár, B., Pálfi, S., Szerepi, S., Vargáné Nagy, A.: Kisgyemekkori nevelés Magyarországon.
    Educatio. 3 121-128, 2015.
  8. Balogh, B., Bujdosóné Papp, A., Fazekas, J., Lenkey-Tóth, P., Olvasztóné Balogh, Z., Pálfi, S., Tamásiné Dsupin, B., Vargáné Nagy, A., Pálfi, S.: Óvodapedagógiai módszertani kézikönyv: [elektronikus dokumantum] : Készült a SZAKTÁRNET (TÁMOP-4.1.2.B.2-13/1-2013-0009) pályázat keretében.
    Debreceni Egyetem, Debrecen, 199 p., 2015. ISBN: 9789634732051
  9. Vargáné Nagy, A., Pálfi, S.: Roma gyermekek nevelése és segítése.
    Didakt Kft., Debrecen, 160 p., 2015.
2014
  1. Pálfi, S.: Innovation in preschool education of children at a disadvantage by using IPS.
    In: Social co-existence, personality development, training = Soziales Zusammenleben, Persönlichkeitsentwicklung, Training. Ed.: Éva Kovácsné Bakosi, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 39-49, 2014. ISBN: 9789633184394
  2. Pálfi, S.: Művészi kifejezés a kisgyermekek szabad játékában.
    In: Sokszínű pedagógiai kultúra: II. Neveléstudományi és szakmódszertani konferencia. Szerk.: Torgyik Judit, International Research Institute, Komárom, 89, 2014. ISBN: 9788089691043
  3. Pálfi, S.: Művészi kifejezés a kisgyermekek szabad játékában.
    In: Sokszínű pedagógiai kultúra: II. Neveléstudományi és szakmódszertani konferencia. Szerk.: Torgyik Judit, International Research Institute, Komárom, 244-250, 2014. ISBN: 9788089691050
2013
  1. Pálfi, S.: A foglalkozástól a tevékenységig.
    Óvodai nev. 5 5-8, 2013.
  2. Pálfi, S.: A kisgyermekkori projektpedagógia gyakorlatához.
    Óvodai nev. 2 18-25, 2013.
  3. Pálfi, S.: A magyar óvodai projektpedagógia gyakorlati jegyei.
    Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 147 p., 2013. ISBN: 9789633184011
  4. Pálfi, S.: A személyes gondozórendszer szülői szemmel.
    In: Változó életformák - régi és új tanulási környezetek: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia : absztraktkötet. Szerk.: Bárdos Jenő, Kis-Tóth Lajos, Racsko Réka, Líceum Kiadó, Eger, 240, 2013.
  5. Pálfi, S.: Az innováció lehetőségei az óvodában.
    Óvodai nev. 3 2-5, 2013.
  6. Pálfi, S.: Characteristic Features of Project Pedagogy Used in Hungarian Kindergartens.
    In: 23rd EECERA Conference: Values, Culture and Contexts. Ed.: Tony Bertram et al, Tallin University, Tallin, 57, 2013.
2012
  1. Pálfi, S.: A kisgyermekkori projektpedagógia gyakorlata.
    In: Hét aranyalma : módszertani gyűjtemény óvodapedagógusoknak. Írták: Bodnár Gabriella et al, Bethlen Gábor Alapkezelő Zrt., Budapest, 195-214, 2012. ISBN: 9789638959508
  2. Pálfi, S.: Az óvodai projektet adaptáló óvodapedagógusok.
    In: A munka és nevelés világa a tudományban. Szerk.: Benedek András, Tóth Péter, Vedovatti Anildo, MTA Pedagógiai Tudoményos Bizottság, Budapest, 303, 2012. ISBN: 9789638911087
2011
  1. Pálfi, S.: A hátrányos helyzetű gyermekek nevelésének innovációja az óvodai IPR segítségével.
    In: Társadalomtudományi tanulmányok IV. : integráció, inklúzió, multikulturalizmus. Szerk.: Rákó Erzsébet et al, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 21-28, 2011. ISBN: 9789633181928
  2. Pálfi, S.: Az óvodai projektpedagógia bevezetésének néhány jellemzője Magyarországon.
    Visnik Prikarpats'kovo Universitetu, Pedagogika 39 42-47, 2011.
  3. Pálfi, S.: Rendhagyó pályaválasztás, rendhagyó pályakezdés.
    In: A Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Felnőttképzési Kar történetéből : 1996-2011. Szerk.: Kissné Korbuly Katalin, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 28-31, 2011. ISBN: 9789633181638
2010
  1. Pálfi, S.: A magyar óvodai projektpedagógia elméleti alapjai.
    Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 114 p., 2010. ISBN: 9789633180594
  2. Pálfi, S.: A magyar óvoda tanulásszemléletének sajátosságai az 1950'-s években az óvodai alapdokumentumok tükrében.
    In: Társadalomtudományi tanulmányok III. : tanulmánykötet a Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Felnőttképzési Kar oktatóinak írásaiból. Szerk.: Kovácsné Bakosi Éva, DE Gyermeknevelési és Felnőttképzési Kar, Hajdúböszörmény, 137-149, 2010. ISBN: 9789637292354
  3. Pálfi, S.: A mai magyar projektpedagógia elméleti alapjai.
    In: Társadalomtudományi tanulmányok III. : tanulmánykötet a Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Felnőttképzési Kar oktatóinak írásaiból. Szerk.: Kovácsné Bakosi Éva, DE Gyermeknevelési és Felnőttképzési Kar, Hajdúböszörmény, 150-162, 2010. ISBN: 9789637292354
  4. Pálfi, S.: Az óvodai játék konfliktusai és az óvodapedagógusok.
    In: VIII. Nemzetközi Tudományos Tantárgy-pedagógiai Konferencia. Szerk.: Albertné Herbszt Mária, Eötvös József Főiskolai Kiadó, Baja, 75-83, 2010.
  5. Pálfi, S.: Projekt-módszer, a magyar óvodai innováció egy lehetősége.
    Visnik Prikarpats'kovo Universitetu, Pedagogika 33 54-61, 2010.
2009
  1. Pálfi, S.: A játék, mint az első három év tanulási folyamata.
    In: Válogatás csecsemő-, kisgyermeknevelés-gondozás tanulmányai köréből. Szerk.: Kovácsné Bakosi Éva, Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Felnőttképzési Kar, Hajdúböszörmény, 103-114, 2009.
  2. Pálfi, S.: A játék nélkülözhetetlen szerepe az első három életévben: I. rész.
    Kisgyermek. 1 9-14, 2009.
  3. Pálfi, S.: A játék nélkülözhetetlen szerepe az első három életévben: II. rész.
    Kisgyermek. 2 8-14, 2009.
  4. Pálfi, S.: A magyar óvodai alapdokumentumok tartalomelemzése 1953-1996 között.
    In: Social'no-profilakticna robota 3 poperedzenna nacial'stva sered ditej ta molodi. Ed.: I. V.Kozubovskij, [S.n.], Uzgorod, 46-52, 2009.
  5. Pálfi, S., Keresztény, I.: A projekt-módszer értelmezése az óvodában.
    Visnik Prikarpats'kovo Universitetu, Pedagogika 28-29 174-180, 2009.
  6. Pálfi, S.: Az óvoda "iskolátlanítása": a gyermek érdek mindenek felett áll! (?).
    Óvodai nev. 7 232-235, 2009.
  7. Pálfi, S., Pácainé Nyíri, K.: Óvodai projekt módszer: hallgatók óvodai tapasztalatai alapján.
    Óvodai nev. 4 122-123, 2009.
2008
  1. Pálfi, S.: Az Óvodai Nevelés "Projekt-módszer a gyakorlatban" című pályázatának értékelése.
    Óvodai nev. 61 (1), 41-42, 2008.
  2. Pálfi, S.: Pedagógusjelöltek gyermekkori játékélményeinek sajátosságai.
    In: Értékőrzés és értékteremtés : XI. Apáczai-Napok nemzetközi tudományos konferencia, Győr, 2007. október 18-20. : tanulmánykötet. Szerk.: Lőrincz Ildikó, NYME Apáczai Csere János Kar, Győr, 39-46, 2008.
2007
  1. Pálfi, S.: A projektpedagógia tanulásszemlélete az óvodában 1..
    Óvodai nev. 60 (8), 256-259, 2007.
  2. Pálfi, S.: A projektpedagógia tanulásszemlélete az óvodában 2..
    Óvodai nev. 60 (9), 292-294, 2007.
  3. Pálfi, S.: A projektpedagógia tanulásszemlélete az óvodában 3..
    Óvodai nev. 60 (10), 331-333, 2007.
  4. Pálfi, S.: Projektpedagógia az óvodában.
    In: Projektpedagógia-Projektmódszer X.. Szerk.: Hegedűs Gábor, Kecskeméti Főiskola, Kecskemét, 57-67, 2007.
  5. Pálfi, S.: Projektpedagógia az óvodában.
    Óvodai nev. 60 (7), 220-227, 2007.
2006
  1. Pálfi, S.: A globalizáció hatása a magyar óvodákra.
    In: Globalizációs ismeretek : cikkek, tanulmányok / [szerk. Molnár Balázs et al.], Galenos Alapítvány, Hajdúböszörmény, 91-102, 2006.
  2. Pálfi, S.: A globalizáció hatása a magyar óvodákra.
    Óvodai élet. 8 (3), 3-13, 2006.
  3. Pálfi, S.: A kisgyermekkori tanulás alapvető tevékenységének, a játéknak az óvodai jellemzői.
    In: Tanul a társadalom : VI. Országos Neveléstudományi Konferencia / [közread. Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottság], MTA Pedagógiai Bizottság, [Budapest], 265, [2006].
2005
  1. Pálfi, S.: Az érzelmi szocializáció családi hatásai a kisgyermekkorban.
    In: Az erkölcs szépsége = Die Schönheit der Moral : Az erkölcs szépsége: a kaposvári Erkölcs-, Művészetfilozófiai és -nevelési Konferencia előadásai, 2003. augusztus 27-29.. Szerk.: Czirják József et al, Kaposvári Egyetem Csokonai Vitéz Mihály Pedagógiai Főiskolai Kar, Kaposvár, 661-668, 2005. ISBN: 9639541060
  2. Pálfi, S.: Az óvoda stratégiája.
    Óvodai nev. 58 (5), 151-154, 2005.
  3. Pálfi, S.: Előkészítő-fejlesztő vagy támogató-nevelő.
    Óvodai nev. 58 (2), 45-50, 2005.
  4. Pálfi, S.: Milyen óvodát kíván a szakma?: milyen óvodára van szüksége a gyermeknek?.
    Kisgyermeknevelés. 6 (3-4), 15-16, 2005.
  5. Pálfi, S.: Süssünk, süssünk valamit...!.
    Óvodai nev. 58 (4), 135, 2005.
  6. Pálfi, S.: Új kihívások az óvodai szocializációban.
    In: Válogatott tanulmányok II.. Szerk.: Kissné Korbuly Katalin, DE TEK HPFK, Hajdúböszörmény, 127-141, 2005.
2004
  1. Pálfi, S.: A pedagógus mint játéktámogató.
    In: Óvodapedagógusok Konferenciája : [2003] : hivatás és mesterség / [szerk. Szászné Virányi Katalin] ; [a kiadást végző kar KFTFK], KFTFK, [Kecskemét], 31-42, [2004].
  2. Pálfi, S.: A pedagógus mint játéktámogató.
    In: Hivatás és mesterség. Szerk.: Szászné Virányi Katalin, Kecskeméti Főiskola. Tanítóképző Főiskolai Kar, Kecskemét, 31-42, 2004. ISBN: 9637294503
  3. Pálfi, S.: Az iskolakészültség megítélése és szerepe a magyar óvodákban I..
    Óvodai nev. 57 (2), 40-43, 2004.
  4. Pálfi, S.: Az iskolakészültség megítélése és szerepe a magyar óvodákban II..
    Óvodai nev. 57 (3), 76-81, 2004.
  5. Pálfi, S.: Az óvodai játék mint a leghatékonyabb nevelési eszköz.
    In: Óvodavezetők kézikönyve XI, OKKER, Budapest, 62-83, 2004.
  6. Pálfi, S.: Az óvodapedagógus játéktámogató tevékenysége.
    Óvodai nev. 57 (7), 220-226, 2004.
  7. Pálfi, S.: Nevelő-támogató, vagy előkészítő-fejlesztő?.
    In: Az óvodapedagógus szerep kihívásai: A 2003. szeptember 26-i óvodapedagógiai konferencia anyaga / szerkesztette Jávorné Kolozsváry Judit, Trezor Könyv- és Lapkiadó, Terjesztő Bt., Budapest, 123-131, 2004. ISBN: 963908896X
2003
  1. Pálfi, S.: A magyar nevelésügy helyzete, lehetőségei az európai tanulási térben: beszámoló a III. Országos Neveléstudományi Konferenciáról.
    Óvodai Élet 5 1-3, 2003.
  2. Pálfi, S.: Az érzelmi szocializáció családi hatásai a kisgyermekorban.
    Óvodai élet. 5 26-33, 2003.
  3. Pálfi, S.: Az óvodai játék szerepe az iskolakészültségben.
    In: Hivatás és mesterség : Óvodapedagógusok Konferenciája : [2002] / [főszerk. Janurik Tamás] ; [a kiadást végző kar KFTFK], KFTFK, [Kecskemét], 35-46, [2003].
2002
  1. Pálfi, S.: Az óvodai játék környezetkultúrája.
    Misk. ped. 43 21-35, 2002.
2001
  1. Pálfi, S.: A játék és a személyiség kapcsolatának kisgyermekkori aktualitásaiból.
    In: Óvodavezetők kézikönyve IX, OKKER, Budapest, 77-84, 2001.
2000
  1. Molnár, E., Pálfi, S.: Életkorok pedagógiája: szöveggyűjtemény.
    Hajdúböszörményi Wargha István Pedagógiai Főiskola, Hajdúböszörmény, 318 p., 2000.
  2. Pálfi, S.: Gyermekközpontú óvoda és a mai játék.
    Óvodai nev. 53 (8), 321-326, 2000.
  3. Pálfi, S.: Új kihívások az óvodai szocializációban.
    In: Az értékek akarása = Der Wille zu den Werten : a kaposvári Erkölcsfilozófiai és -nevelési konferencia előadásai / [szerk. Czirják József et al.], Kaposvári Egyetem Csokonai Vitéz Mihály Pedagógiai Főiskolai Kar, Kaposvár, 358-370, 2000.
1999
  1. Pálfi, S.: A konfliktuskezelés korszerű elmélete.
    In: Tantárgyi ismeretek a vezető óvodapedagógusok képzéséhez / [szerk. ... Kövér Sándorné]; [közrad. a Hajdúböszörményi Wargha István Pedagógiai Főiskola]
  2. Pálfi, S.: A Lépésről-lépésre óvodai programjátékszemlélete.
    In: 9. Játékpedagógiai Fórum, 1998 / [szerk. biz. Kovács György, Kovácsné Bakosi Éva, Oláh Emőd] ; [szerk. Kovácsné Bakosi Éva], Hajdúböszörményi Wargha Pedagógiai Főiskola, Hajdúböszörnény, 70-76, 1999.
  3. Pálfi, S.: Projektrendszer I..
    Óvodai nev. 52 (1), 4-6, 1999.
  4. Pálfi, S.: Projektrendszer II..
    Óvodai nev. 52 (2), 40-45, 1999.
1996
  1. Pálfi, S., Adorján, B.: A hallgatói önkormányzat tevékenységének főbb jellemzői.
    In: A Hajdúböszörményi Wargha István Pedagógiai Főiskola jubileumi évkönyve. Szerk.: Kissné, Korbuly Katalin, Hajdúböszörményi Wargha István Pedagógiai Főiskola, Hajdúböszörmény, 110-115, 1996. ISBN: 9637292217
1995
  1. Pálfi, S.: Logikai alapismeretek: segédjegyzet.
    HOF, Hajdúböszörmény, 112 p, 1995.
feltöltött közlemény: 96 Open Access: 2
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK