Tudóstér: Lehota József publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 16 Open Access: 5
2018
  1. Lehota, J., Kozák, J.: A Gazdálkodás- és Szervezéstudományi Doktori Iskola 25 éve Gödöllőn, 1993-2018.
    SZIE Kiadó, Gödöllő, 172 p., 2018. ISBN: 9789632697802
  2. Buda, G., Fekete-Farkas, M., Lehota, J.: Appearance of conscious consumers in sharing economy.
    Vadyba. 32 (1), 99-105, 2018.
  3. Illés, B., Tóth, A., Törőné Dunay, A., Lehota, J., Bittsánszky, A.: Evaluation of food safety knowledge and microbial status of food contact surfaces in schools.
    J. Food Saf. 38 (4), 1-7, 2018.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Food Science
    Q3 Microbiology
    Q4 Parasitology
  4. Buda, G., Pethes, B., Karajánnisz, M., Lehota, J.: Hungarian consumers' attitude to accomodation sharing service.
    In: 16th International Conference on Management, Enterprise and Benchmarking Proceedings. Szerk.: Szikora Péter, Óbudai Egyetem Keleti Károly Gazdasági Kar, Budapest, Magyarország, 64-78, 2018. ISBN: 9789634490975
  5. Mihály, N., Rónai, R., Komáromi, N., Lehota, J.: Lehetőségek és akadályok az egészséges élelmiszer-fogyasztás területén.
    Táplálkozásmarketing. 5 (1), 65-76, 2018.
  6. Törőné Dunay, A., Lehota, J., Mácsai, É., Illés, B.: Short supply chain: goals, objectives and attitudes of producers.
    Acta polytech. Hung. 15 (6), 199-217, 2018.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Engineering (miscellaneous)
    Q2 Multidisciplinary
2016
  1. Lehota, J., Gyenge, B., Komáromi, N., Lehota, Z., Rácz, G., Horváth, Á., Könyves, E., Törőné Dunay, A.: A vendégelégedettség/elégedetlenség és panaszkezelés a magyar házon kívüli étkezési szektorban.
    Táplálkozásmarketing. 3 (2), 3-18, 2016.
2015
  1. Lehota, J., Könyves, E., Törőné Dunay, A.: Key factors of a successful restaurant strategy in Hungary.
    In: Proceedings of the 5th International Conference on Management 2015. Management, leadership and strategy for SMEs' competitiveness. Ed.: by Dunay Anna, Szent István University Publishing House, Gödöllő, 22-27, 2015.
2011
  1. Lehota, J., Szabó, Z., Lehota, Z.: Az integrált növényvédelem és gyümölcstermelés magyarországi bevezetésére, valamint elterjesztésére ható gazdasági tényezők.
    Gazdálkodás. 55 (4), 367-377, 2011.
2010
  1. Lehota, J., Kárpáti, L.: Kereskedelmi ismeretek.
    Szaktudás Kiadó Ház Rt., Budapest, 147 p., 2010.
  2. Lehota, J., Szabó, Z., Lehota, Z.: Prevalence of the application of integrated pest control and integrated production techniques in fruit (apple) production in Hungary.
    Gazdálkodás. 54 (24), 79-90, 2010.
2008
  1. Lehota, J., Szabó, Z., Papp, J.: A bor disztribúciós csatornáinak marketingszempontú értékelése a termelői magatartás vizsgálatán keresztül.
    Élelm. táplálk. mark. 5 (1), 73-81, 2008.
  2. Lehota, J., Komáromi, N.: Szarvasgomba fogyasztói és beszerzési magatartásának szegmentálása és jellemzői.
    Bull. Szent István Univ. 1 169-177, 2008.
2007
  1. Lehota, J., Komáromi, N.: A funkcionális tejtermékek fogyasztói magatartásának összetevői.
    Élelm. táplálk. mark. 4 (1), 33-36, 2007.
  2. Lehota, J., Komáromi, N.: A szarvasgomba mint luxus (presztízs) termék fogyasztói magatartása.
    Mark. menedzsment. 41 (3), 30, 2007.
2006
  1. Dinnyés, J., Illés, B., Lehota, J., Molnár, J., Szabó, L., Villányi, L., Zsarnóczai, S.: A Szent István Egyetem Közgazdász - Gazdálkodási szakán folyó képzés.
    Gazdálkodás. 50 (3), 67-76, 2006.
feltöltött közlemény: 16 Open Access: 5
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK