Tudóstér: DE KLGyGÁI Csengő utcai feladatellátási hely publikációi

-
szűkítés
feltöltött közlemény: 24 Open Access: 1
2015
  1. Bécsi, Z., Bojda, B., Takácsné Bubnó, K., Domokos, P., Kelemenné Nagy, A., Takács, V.: Blokknyelvek.
    Debreceni Egyetem Kossuth Lajos Gyakorló Gimnáziuma, Debrecen, 97 p., 2015.
  2. Bécsi, Z., Bojda, B., Takácsné Bubnó, K., Kelemenné Nagy, A., Takács, V.: Blokkprogramozási nyelvek oktatása - egy tehetséggondozó program tapasztalatai.
    In: Jó gyakorlatok a tanárképzés tudós műhelyeiből. Szerk.: Károly Krisztina, Perjés István, ELTE Eötvös Kiadó, Budapest, 159-174, 2015, (Diszciplínák tanítása - a tanítás diszciplínái, ISSN 2416-2957 ; 2.) ISBN: 9789632846125
  3. Teperics, K., Sütő, L., Homoki, E., Németh, G., Sáriné Gál, E.: Földrajztanítás: válogatott módszertani fejezetek.
    Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 256 p., 2015. ISBN: 9789634738701
  4. Bécsi, Z., Bojda, B., Takácsné Bubnó, K., Domokos, P., Kelemenné Nagy, A., Takács, V.: Mobilprogramozás blokknyelven.
    In: Matematikát, fizikát és infomatikát oktatók 39. országos konferenciája : Kaposvár, 2015. augusztus 24-26, Kaposvári Egyetem Gazdaságtudományi Kar. Szerk.: Stettner Eleonóra, Klingné Takács Anna, Barna Róbert, Matematikát, Fizikát és Infomatikát Oktatók Országos Konferenciája Szervező Bizottsága, [s.n.], 83-88, 2015. ISBN: 9786155599002
2013
  1. Takácsné Bubnó, K., Takács, V.: Mathematical problem solving with Blockly.
    In: Varga Tamás Módszertani Napok 2013 : [elektronikus dokumentum], [ELTE], Budapest, [1], 2013.
  2. Bálintné Lipták, C., Falcione, S., Csősz, T.: Színes kérdések és válaszok angol nyelvből: B2 szint : [8 óra hanganyaggal].
    Maxim Könyvkiadó, Szeged, 295 p. + 1 MP3 mell., 2013. ISBN: 9789632611068
2010
  1. Szilágyi, I.: Docendo discimus: a latintanítás 30 éve a Debreceni Egyetem Kossuth Lajos Gyakorló Gimnáziumában.
    In: Xenia : tanulmányok a nyolcvanéves Tegyey Imre tiszteletére. Szerk.: M. Nagy Ilona, Szekeres Csilla, Takács Levente, Varga Teréz, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 387-396, 2010, (Agatha,1219-7130 ; 24) ISBN: 9789633180778
  2. Revákné Markóczi, I., Futóné Monori, E., Balogh, L.: Tehetségfejlesztés a biológiatudományban.
    Magyar Tehetségsegítő Szervezetek Szövetsége, Budapest, 149 p., 2010.
2008
  1. Barczi-Veres, K.: A study on how Hungarian students solve problems that are unusual for them.
    In: Handbook of Mathematics Teaching Improvement : Professional Practices that Address PISA. Ed.: Stefan Turnau, University of Rzeszow, Rzeszow, 119-130, 2008. ISBN: 9788373383944
2007
  1. Bodáné Porkoláb, J., Boda, I.: A bibliai Rut [!Ruth] történetének hipertextuális feldolgozása.
    In: A Dunaújvárosi Főiskola Nyelvi Intézete által ... 2007. április 26-27. között megrendezendő IX. Dunaújvárosi Nemzetközi Alkalmazott Nyelvészeti, Nyelvvizsgáztatási és Medicinális Lingvisztikai Konferencia programfüzete. Szerk.: Tóth Andrea, Dunaújvárosi Főiskola, Dunaújváros, 21-29, 2007.
  2. Bodáné Porkoláb, J., Boda, I.: Egy bibliai motívum evolúciója: Debora és Jáel.
    In: Nyelvelmélet - nyelvhasználat. Szerk.: Gecső Tamás, Sárdi Csilla, Tinta K., Budapest, 239-250, 2007.
  3. Kirsch, É., Elblinger, F., Tepliczky, I.: Élményrészecskék a részecske-élményeinkből: Beszámoló a magyar fizikatanárok 2007. évi továbbképzéséről a CERN-ben.
    Fizikai Szle. 57 (12), 418-424, 2007.
  4. Boda, I., Bodáné Porkoláb, J.: Hipertext alapú nyelvészeti-stilisztikai szótár kialakításának és alkalmazásának lehetőségei.
    In: Nyelvi modernizáció : szaknyelv, fordítás, terminológia : XVI. Magyar Alkalmazott Nyelvészeti Kongresszus előadásainak szerkesztett gyűjteménye. Szerk.: Heltai Pál, MANYE ; Gödöllő : Szent István Egyetem, Pécs, 577-581, 2007.
2000
  1. Kondor, T.: Katarzisértelmezések a XIX. századi magyar tragikumelméletben: (Kölcseytől Péterfy Jenőig).
    In: Értékek kontextusa és kontextusok értéke 19. századi irodalmunkban. Összeáll.: Imre László, Gönczy Mónika, DE, Debrecen, 40-64, 2000, (Studia Litteraria, 0562-2867 ; 38.) ISBN: 963472535X
1999
  1. Maksa, G.: A diskurzuskeveredés módosulásai a Garaczi-olvasásban.
    In: Studia Litteraria iuvenum : fiatal kutatók tanulmányai a kortárs irodalomelméletek jegyében / red. I. Bitskey, L. Imre, Kossuth Lajos Tudományegyetem Magyar és Összehasonlító Irodalomtudományi Intézet, Debrecen, 149-168, 1999, (Studia Litteraria, 0562-2867 ; 37.) ISBN: 9634724345
1986
  1. Bodáné Porkoláb, J.: Az anyaynelvi nevelés különlleges feladatai.
    Bevezetés a középiskolai anyanyelvi tantárgypedagógiába / szerk. Fülöp Lajos] 275-287, 1986.
  2. Szanyi, G.: Hörtextgestaltung für den Unterricht in ausgangsprachiger Umwelt.
    In: Hören und Sprechen. Materialen der VIII. Konferenz der Deutschmethodiker am 21-23. November, 1984, [s.n.], Budapest, 54-68, 1986.
  3. Szanyi, G.: Német nyelvkönyv III. - heti 2 órában.
    Idegen nyelvek tanítása 2/3 67-70, 1986.
  4. Szanyi, G.: Zur Arbeit mit dialogtypischen Wendungen.
    Idegen nyelvek tanítása 6 161-166, 1986.
1985
  1. Bodáné Porkoláb, J.: Az iskolán kívüli anyanyelvi és irodalmi önképzés egyik lehetőségéről.
    Magyartanítás 5 222-228, 1985.
  2. Bodáné Porkoláb, J.: Külföldiek haladó csoportjának tanítása a debreceni Nyári Egyetemen.
    Nyelvünk és kultúránk 34-38, 1985.
  3. Szanyi, G.: Literatur im Deutschunterricht am Gymnasium.
    Germanistisches Jahrbuch DDR-UVR 1985.
  4. László, S., Szanyi, G.: Magyar - német igei vonzatok.
    Tankönyvkiadó, Budapest, 155 p. ;, 1985. ISBN: 9631780252
  5. Gebei, S.: Ukrajna és Oroszország egyesülésének problémájához.
    Századok : Magyar Történelmi Társulat közlönye 1 97-120, 1985.
feltöltött közlemény: 24 Open Access: 1
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK