Tudóstér: Rézfúvós és Ütőhangszer Tanszék publikációi

-
szűkítés
feltöltött közlemény: 13 Open Access: 2
2022
  1. Szalai, T., Mike, Á., Radócz, J.: A digitális zeneoktatás előnyei és hátrányai.
    In: Az online tér megjelenése a zeneművészeti oktatásban és a hangverseny-látogatásban. Szerk.: Váradi Judit, Magyar Művészeti Akadémia Művészetelméleti és Módszertani Kutatóintézet, Budapest, 103-116, 2022. ISBN: 9786156192943
  2. Váradi, J., Bíró, I., Hörich, B., Szalai, T.: Az általános iskolai tanulók kulturális fogyasztására ható tényezők vizsgálata.
    Neveléstudomány. 1 122-134, 2022.
2020
  1. Radócz, J.: A 20. századi magyar koncertfúvószene változása Lendvay Kamilló Concertino című művének tükrében.
    In: A Debreceni Egyetem Szakkollégiumainak I. Tudományos Konferenciája konferenciakötet. Szerk.: Dajnoki Krisztina, Felföldi János, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 106-113, 2020. ISBN: 9789634902225
  2. Bíró, I., Hörich, B., Szalai, T.: Általános iskolai tanulók kulturális fogyasztása a társadalmi státusz függvényében.
    In: Művészeti körkép. Kutatás a művészeti nevelés helyzetéről és lehetőségeiről a tanórai és tanórán kívüli művészeti tevékenységről és rendezvényekről. Szerk.: Váradi Judit, Magyar Művészeti Akadémia Művészetelméleti és Módszertani Kutatóintézet, Budapest, 107-125, 2020. ISBN: 9786156192158
  3. Szalai, T.: The Role of Orff Approach to Music Education.
    In: Studies in Music Pedagogy : The Methodological Revitalisation of Music Education. Ed.: Váradi Judit, Debreceni Egyetem, Debrecen, 1-13, 2020. ISBN: 9789634902263
2019
  1. Szalai, T.: Alternatív zenepedagógiai irányzatok: az Orff koncepció és a Kodály koncepció módszertani implementációjának összehasonlítása az eszközhasználat vonatkozásában.
    In: Innováció az oktatásban. Szerk.: Polonyi Tünde, Abari Kálmán, Szabó Fruzsina, Oriold és Társai Kiadó, Budapest, 203-213, 2019, (A pszichológia gyakorlata, ISSN 2630-8207) ISBN: 9786155981098
  2. Szalai, T.: Az Orff-koncepció szerepe a zenei nevelésben.
    In: Zenepedagógiai kutatások : A zeneoktatás megújuló módszertana. Szerk.: Váradi Judit, Debreceni Egyetem, Debrecen, 1-13, 2019. ISBN: 9789634902171
  3. Héjja, B., Szalai, T.: Investigating attitudes and musical taste related to music lessons of primary school students in Debrecen.
    Hung. Educ. Res. J. 9 (2), 318-331, 2019.
  4. Szalai, T.: Multicoloured music pedagogy: Studies on the role, methods and social effects of music pedagogy.
    Hung. Educ. Res. J. 1 142-145, 2019.
    (Ismertetett mű: Multicoloured music pedagogy. Studies on the role, methods and social effects of music pedagogy / eds. Váradi Judit, Szűcs Tímea. -Debrecen : DUPress, 2018)
  5. Szabó, I.: Ritmusképletek és ritmusösszefüggések történeti aspektusai.
    In: Zenepedagógiai kutatások. Szerk.: Váradi Judit, Debreceni Egyetem Zeneművészeti Kar, Debrecen, 323-344, 2019. ISBN: 9789634902171
2018
  1. Héjja, B., Bíró, I., Hörich, B., Szalai, T., Váradi, J.: Az általános iskolai ének-zeneoktatás társadalmi dimenziói.
    In: Oktatás, gazdaság, társadalom : HuCER 2018 : absztraktkötet, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 80, 2018. ISBN: 9786155657047
  2. Szalai, T.: Az éneklési képesség mérésére szolgáló kutatási eszközök áttekintése a zenepedagógiában.
    In: A zenepedagógia múltja, jelene és jövője : tanulmánykötet a felsőfokú zenetanárképzés 50 éves évfordulója alkalmából rendezett konferencia előadásaiból. Szerk.: Váradi Judit, Szűcs Tímea, Debreceni Egyetemi K., Debrecen, 85-96, 2018, (Oktatáskutatás a 21. században, ISSN 2559-8864 ; 7.) ISBN: 9789633187647
2013
  1. Halász, I.: A modern kisdobirodalom bemutatása Áskell Másson és Nebojsa Jovan Zivkovic műveinek tükrében.
    Debreceni Egyetem, Debrecen, 22 p., 2013.
feltöltött közlemény: 13 Open Access: 2
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK