Tudóstér: Kereskedelem Tanszék publikációi

-
szűkítés
feltöltött közlemény: 50 Open Access: 19
2024
  1. Buglyó, -., Gál, T.: A közösségi média hatása a magyar nők egészségtudatosságára.
    Régiókut. szle. 8 (2), 1-12, 2024.
  2. Buglyó, -., Gál, T.: Az egészség ára - Az egészségesnek vélt élelmiszerek iránti fogyasztási és vásárlási szokások vizsgálata különös tekintettel az árra.
    Táplálkozásmarketing. 10 (2), 3-16, 2024.
  3. Földi, K., Pénzes, I., Pólya, É.: Kereskedelemszervezés és vásárlásösztönzés összefüggései a magyar FMCG piacon.
    JTGF. 18. évfolya, 3-4 szám 71-80, 2024.
  4. Földi, K., Pénzes, I.: Online vásárlói magatartás az Észak- és Dél-Alföld régiókban.
    Régiókut. szle. 8. évfolyam 2. szám 13-24, 2024.
2023
  1. Földi, K.: A koronavírus hatása az élelmiszer vásárlásra az 1. hullámban: azaz az FMCG piaci kiskereskedelmi üzletvezetők és helyettesek (kínálati oldal) kvalitatív kutatása.
    In: Empatikus marketing interdiszciplináris közelítésben : Tanulmánykötet Törőcsik Mária Professzor Asszony köszöntésére / szerkesztette Szűcs Krisztián, Csapó János, Jakopánecz Eszter, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 58-65, 2023. ISBN: 9789636261719(print)
  2. Földi, K., Török, Á., Szakács, A.: Építő- és tüzelőanyag vásárlás információ keresés netnográfiai kutatása.
    Controll. info. 11 (3), 27-32, 2023.
  3. Földi, K., Pólya, É., Pénzes, I.: Fight for customers correlations of trade organizations and sales promotion on the Hungarian FMCG market.
    In: Challenges in the Carpathian basin : 16th Annual International Conference on Economics and Business : conference volume. Ed.: Nagy Benedek, RISOPRINT, Kolozsvár, 287-294, 2023. ISBN: 9789735330385
  4. Földi, K., Pólya, É., Pénzes, I.: Fight for Customers - Correlations of Trade Organizations and Sales Promotionon the Hungarian FMCG Market.
    TM. 10 (2), 31-38, 2023.
  5. Földi, K., Balogh, B.: Környezettudatos ruhavásárlási szokások kvalitatív kutatása a fenntarthatóság jegyében.
    In: "New Trends and Challenges in Management" Conference = "Kihívások és tanulságok a menedzsment területén" Konferencia : Abstract booklet = Absztraktfüzet, Debreceni Egyetem Műszaki Kar Műszaki Menedzsment Tanszék, MTA DAB Műszaki Szakbizottság, Debrecen, 30, 2023. ISBN: 9789634905127
  6. Mohácsi, R., Horváth, Z., Hollósy-Vadász, G., Szakács, A.: Managerial Perceptions of the Implementation of Industry 4.0 in Hungary.
    Controll. info. 10 (Spec.), 27-32, 2023.
  7. Földi, K., Hencz, V., Szakács, A.: Qualitative and Quantitative Research of Vegetable Consumption, Especially in the Case Of Bonduelle Canned Goods.
    Controll. info. 10 (special), 43-47, 2023.
  8. Földi, K.: Qualitative research on food shopping behavior from the point of view of today's retailers.
    In: Challenges in the Carpathian basin : 16th Annual International Conference on Economics and Business : conference volume. Ed.: Nagy Benedek, RISOPRINT, Kolozsvár, 295-305, 2023. ISBN: 9789735330385
  9. Földi, K., Vajas, B., Szakács, A.: Research of Buying Habits of Private Label Goods in the FMCG Market.
    Controll. info. 10 (Spec.), 14-19, 2023.
  10. Földi, K., Pénzes, I.: Research of online food shopping habits in Hungary.
    In: Challenges in the Carpathian basin : 16th Annual International Conference on Economics and Business : conference volume. Ed.: Nagy Benedek, RISOPRINT, Kolozsvár, 12-24, 2023. ISBN: 9789735330385
2022
  1. Földi, K., Horváth, K.: A vasúti forgalmi karrierpálya és szakmai teljesítmény értékelési rendszer kialakítása.
    Acta Wekerleensis. 1 84-105, 2022.
  2. Fehér, A., Kovács, B., Boros, H., Szakály, Z.: Az egészséges táplálkozás szubjektív megítélése az egyetemisták online és offline információkereső magatartását illetően.
    Mark. Menedzsment. 56 (EMOK), 57-67, 2022.
  3. Szakács, A., Szakács, D., Bárczi, J., Saleem, A.: Conscious consumer behavior in the world of cryptocurrency: II Part.
    Econ Work Capital. 2022 (1-2), 33-41, 2022.
  4. Szakács, A., Szakács, D., Szakács, Z., Setiawan, B.: Conscious consumer behavior in the world of cryptocurrency: I Part.
    Econ Work Capital. 2022 (1-2), 11-17, 2022.
  5. Rafinda, A., Gál, T.: COVID-19 pandemic and its impact on household financial behavior in Indonesia.
    Oradea J. Bus. Econ. "Accepted by publisher" 1-10, 2022.
  6. Földi, K., Szakács, A.: Javaslatok a 2020-as Agrárcenzus kutatáshoz összeírói tapasztalatok alapján Magyarországon.
    Controll. info. 10 (2), 39-43, 2022.
  7. Földi, K., Fábián, Z.: Kürtöskalács bevezetése Szerbiába.
    Acta Wekerleensis. 1 124-137, 2022.
  8. Szakács, A., Szakács, Z., Szakács, D.: Literature review of conscious consumer behavior in the world of cryptocurrency.
    Controll. info. 11 (special), 31-37, 2022.
  9. Kovács, B., Szakály, Z.: Market orientation and corporate performance in the health industry.
    Manag. Market. 17 (1), 41-60, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Business, Management and Accounting (miscellaneous)
  10. Szakács, A., Szakács, Z., Szakács, D.: Outlook of the world of cryptocurrency.
    Controll. info. 11 (special), 14-18, 2022.
  11. Sitienei Kipkorir, C., Koech, D., Demissie, E., Murtaza, S., Szakács, A., Molnár, E.: Strategic plans, control and human capital practices: Kenyan perspective of organizational performance.
    Econ. Work. Capital. 3-4. 18-29, 2022.
  12. Kardos, V., Gál, T.: Webáruházak fogyasztói megítélésének vizsgálata netnográfiával a COVID-19 időszakában.
    Int. J. Eng. Manag. Sci. 7 (1), 33-42, 2022.
2021
  1. Földi, K., Zombori, N.: A fogyasztói magatartás kvantitatív kutatása a RepTár Szolnok repülőmúzeum esetében.
    Acta Wekerleensis. 1 108-136, 2021.
  2. Földi, K., Békési, N.: A magyar méz külpiaci bevezetési lehetőségei a holland piacon.
    Acta Wekerleensis. 1 62-70, 2021.
  3. Balogh, R., Kardos, V., Bácsné Bába, É.: Az y és z generáció munkahelyválasztásának szempontjai.
    Jelenkori Társad. Gazd. Foly. 16 (1-2), 59-67, 2021.
  4. Horváth, Z., Szakács, A.: Csat az övön - Üzbegisztán stratégiai szerepének vizsgálata.
    In: Övezet és út : múlt, jelen, jövő. Szerk.: Horváth Levente, Salát Gergely, Typotex, Budapest, 261-274, 2021, (Pázmány nemzetközi tanulmányok : Panta, ISSN 2416-1438 ; 20) ISBN: 9789634931522
  5. Premordia, I., Gál, T.: Dear customer, thank you for your review: the service failure-recovery dyadic interactions in the restaurant industry.
    IRMM. 11 (3), 49-57, 2021.
  6. Premordia, I., Gál, T.: Experience: What are the determining factors of service failure affecting behavioral intentions?.
    Netw. Intell. Stud. 9 (17), 69-83, 2021.
  7. Rafinda, A., Gál, T., Rafinda, A., Purwaningtyas, P.: The Effect of Financial Incentives on Task Attractiveness and Individual Performance.
    Performance. 28 (1), 54-62, 2021.
2020
  1. Szakály, Z., Kovács, B., Szakály, M., Nagy-Pető, D., Gál, T., Soós, M.: Examination of the Eating Behavior of the Hungarian Population Based on the TFEQ-R21 Model.
    Nutrients. 12 (11), 1-19, 2020.
    Folyóirat-mutatók:
    D1 Food Science
    Q1 Nutrition and Dietetics
  2. Rafinda, A., Gál, T.: Financial literacy of economics and non-economics students.
    IRMM. 10 (3), 35-38, 2020.
2019
  1. Szakály, M., Soós, M.: A döntően állati eredetű étrendet fogyasztók evési attitűdjeinek vizsgálata.
    Int. J. Eng. Manag. Sci. 4 (3), 232-241, 2019.
  2. Szakály, M., Soós, M.: Fogyasztói motivációk a döntően növényi étrendet folytatók körében - szakirodalmi áttekintés = Consumer motivations among those following mainly a plant-based diet - literature review.
    Élelmiszer, Táplálkozás és Marketing. 15 (1), 11-18, 2019.
  3. Dombi, M., Kiss, V., Szakály, Z., Zhi, C., Gang, L.: Food consumption and natural resources: analysis of material flows and stocks, and GHG emissions of the food supply chain in Hungary.
  4. Rahajuni, D., Badriah, L., Rafinda, A.: Implementing Productive Economic Activities for The Poor Based on Social Capital.
    SEA-Pract. Appl. Sci. 7 (19), 47-54, 2019.
2017
  1. Gál, T., Soós, M., Szakály, Z.: Applying new innovative market research methods in the innovation process of new products.
    Int. J. Eng. Manag. Sci. 2 (3), 56-69, 2017.
  2. Tóth, E., Csapóné Riskó, T.: Az üzleti kapcsolatok erkölcsi újjáépítése: Menedzsment szemlélet keresztény nézőpontból.
    Metszetek. 6 (4), 71-90, 2017.
  3. Csapóné Riskó, T., Péntek, Á., Wiwczaroski, T.: Bread consumption habits in the gluten free diet.
    Apstract. 11 (3-4), 113-120, 2017.
  4. Gál, T., Soós, M., Szakály, Z.: Egészségtudatos táplálkozással kapcsolatos fogyasztói insight-ok feltárása netnográfiával - esettanulmány.
    Veztud. 48 (4), 46-54, 2017.
  5. Csapó, Z., Nábrádi, A., Kovács, K., Csapóné Riskó, T.: MBA education at the University of Debrecen and its further development towards double degree programmes.
    Apstract. 11 (1-2), 167-170, 2017.
  6. Csapóné Riskó, T., Tóth, E.: Vállalati felelősség: alkalmazottakat célzó belső CSR programok.
    Jelenkori Társad. Gazd. Foly. 12 (4), 207-218, 2017.
  7. Csapóné Riskó, T., Tóth, E.: Vállalati felelősség: alkalmazottakat célzó belső CSR programok.
    In: Műszaki, technológiai és gazdasági kihívások a 21. században : Nemzetközi magyar nyelvű konferencia Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar 2017. december 8 : Program és absztrakt kötet. Szerk.: Pappné Sziládi Katalin, Kovács Klaudia, Szegedi Tudományegyetem, Szeged, 20, 2017. ISBN: 9789633065693
2016
  1. Hernádi, L., Csapóné Riskó, T.: Hiteles és értékvezérelt marketing az élelmiszerkereskedelemben.
    In: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet : Hitelesség és értékorientáció a marketingben. Szerk.: Fehér András, Kiss Virág Ágnes, Soós Mihály, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 695-704, 2016. ISBN: 9789634728504
2013
  1. Gál, T., Nagy, L., Dávid, L., Vasa, L., Balogh, P.: Technology Planning System as a Decision Support Tool for Dairy Farms in Hungary.
    APH. 10 (8), 231-244, 2013.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Engineering (miscellaneous)
    Q2 Multidisciplinary
2012
  1. Földi, K.: Az élelmiszerorientált üzletválasztási döntések kvantitatív kutatása Szolnokon.
    In: Vállalkozói és gazdasági trendek a Kárpát-medencében 1. köt.. Szerk.: Fejér-Király Gergely, Lázár Ede, Státus Könyvkiadó, Csíkszereda, 35-52, 2012. ISBN: 9786068052779(1.kötet)
2011
  1. Földi, K.: Élelmiszer vásárlási szokások változása.
    In: Felelős marketing - A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. országos konferenciájának előadásai / szerkesztette Fojtik János, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 209-218, 2011. ISBN: 9789636423
feltöltött közlemény: 50 Open Access: 19
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK