Tudóstér: Marketing Tanszék publikációi

-
szűkítés
feltöltött közlemény: 228 Open Access: 91
2024
  1. Bayındır-Gümüş, A., Öztürk, E., Soós, M.: Adaptation of the scale of effects of social media on eating behavior in Hungarian university students.
    75 (1(2024),), 59-65, 2024.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Medicine (miscellaneous) (2022)
    Q3 Public Health, Environmental and Occupational Health (2022)
  2. Gyarmati, G., Szakály, Z.: Az ipar 4.0 transzformációs hatása a bormarketing és a borágazat folyamataira.
    TM. 10 (2), 65-74, 2024.
2023
  1. Kun, A., Kontor, E., Kiss, M.: A Dunning-Kruger-hatás megjelenése felsőoktatási marketing kurzusok számonkérésein.
    MM. 57 (Különszám), 15-24, 2023.
  2. Tóth, I., Szakály, Z.: A frontoldali tápértékjelölések fogyasztói megítélése.
    Gazdálkodás. 67 (4), 325-337, 2023.
  3. Berencsi, A., Kiss, V., Fehér, A.: A hagyományostól eltérő táplálkozási módok vizsgálata szisztematikus szakirodalmi elemzéssel.
    In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLVI. vándorgyűlésének programja / Biró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Győr, 14, 2023. ISBN: 9786155606151
  4. Pető, D., Szakály, Z., Kiss, V.: A helyi termékekkel kapcsolatos fogyasztói elvárások összehasonlító vizsgálata.
    Marketing & Menedzsment. 57 (1), 49-57, 2023.
  5. Kiss, M., Szakály, Z.: A személyre szabott táplálkozás fogyasztói fogadtatása: egy példa az empatikus marketingre.
    In: Empatikus marketing interdiszciplináris közelítésben. Szerk.: Szűcs Krisztián; Csapó János; Jakopánecz Eszter, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 125-131, 2023. ISBN: 9789636261719(print),9789636261726(online)
  6. Salem, O., Kiss, M.: A szolgáltatásminőség hatása a nemzetközi hallgatók lojalitására magyarországi felsőoktatási intézményekben.
    In: Reziliens marketing - Válaszok változó kihívásokra : Egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXIX. Nemzetközi konferencia : Absztraktkötet. Szerk.: Révész Balázs, Gyulai Zsófia, Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar, Szeged, 124, 2023.
  7. Szűcs, R., Kovács, K.: Az árak emelkedése napjaink élelmiszerpiacán.
    TM. 10 (1), 21-37, 2023.
  8. Szakály, Z., Soós, M., Gál, T., Antal, E., Pilling, R., Szilágyi, C.: Az édes íz fogyasztói preferenciái.
    Új Diéta. 32 (1), 22-25, 2023.
  9. Fehér, A., Berencsi, A., Kiss, M., Boros, H., Kontor, E.: Az élelmiszerfogyasztói tudatosság építésének új dimenziója - Internet of Food.
    In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLVI. vándorgyűlésének programja / Biró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Győr, 17, 2023. ISBN: 9786155606151
  10. Tóth, I., Szakály, Z.: Az élelmiszerjelölések szerepe a fogyasztók élelmiszerválasztásában.
    TM. 10 (2), 39-53, 2023.
  11. Bodnár, G., Kiss, M.: A Z generáció borfogyasztási szokásai és borral kapcsolatos közösségimédia-preferenciái.
    Gazdálktud. közl. 10 (1), 13-22, 2023.
  12. Szakály, Z., Kiss, M.: Consumer acceptance of different cereal-based "healthy foods".
    In: Developing Sustainable and Health-Promoting Cereals and Pseudocereals: Conventional and Molecular Breeding. Ed.: Marianna Rakszegi, Maria Papageorgiou, João M. Rocha, Academic Press Inc Elsevier Science, San Diego, 467-488, 2023. ISBN: 9780323905664
  13. Fehér, A.: Egészségtudatos élelmiszer-fogyasztás és információszerző magatartás.
  14. Piros, E., Fehér, A.: Egyetemi hallgatók élelmiszer-vásárlói magatartásának kvalitatív vizsgálata a COVID-19 idején.
    Elelmiszervizsgalati Kozlemen. 69 (3), 4503-4512, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Food Science (2022)
  15. Balsa-Budai, N., Szakály, Z.: Fenntartható élelmiszer-fogyasztással kapcsolatos fogyasztói megítélés feltárása netnográfiával.
    MM. 57 (Különszám), 5-13, 2023.
  16. Pakurár, M., Kiss, M.: Fogyasztói attitűdvizsgálat mesterséges intelligencia (MI) alkotta laborhús képekkel.
    In: Reziliens marketing - Válaszok változó kihívásokra : Egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXIX. Nemzetközi konferencia : Absztraktkötet. Szerk.: Révész Balázs, Gyulai Zsófia, Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar, Szeged, 102-103, 2023.
  17. Szőllősi, L., Berencsi, A., Boros, J., Várnagy, E.: Kari Tudományos Diákköri Konferencia: Rezümé kötet.
    Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 73 p., 2023.
  18. Szűcs, R., Szabó, T.: Kiderült: ez a legolcsóbb élelmiszerlánc 2023-ban Magyarországon.
  19. Fehér, A., Szakály, Z.: Meet the editors - folyóiratok bemutatkozása.
  20. Farkas, N.: Milyen jövője van a személyre szabott élelmiszereknek?.
    Elelmiszervizsgalati Kozlemen. 69 (2), 4425-4434, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Food Science (2022)
  21. Molnár, E., Szűcs, R.: Nem csak a 20 éveseké a világ - avagy az élelmiszerek online értékesítésének lehetőségei.
    Gazdálktud. közl. 10 (1), 61-65, 2023.
  22. Kelemen-Erdős, A., Mitev, A., Szakály, Z.: Retain or Reduce? Delisting Decisions in Relation to Manufacturer-Retailer Relationships in Grocery Store Retailing.
    PERIOD POLYTECH SOC MANAG SCI. 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Decision Sciences (miscellaneous) (2022)
    Q2 Engineering (miscellaneous) (2022)
    Q2 Social Sciences (miscellaneous) (2022)
    Q3 Strategy and Management (2022)
  23. Vida, V., Szakály, Z.: Sertéshús és sertéshúskészítmények fogyasztási szokásai, trendjei.
    TM. 10 (1), 81-97, 2023.
  24. Czupper, Z., Szakály, Z.: Siófok kulturális és gasztronómiai vonzerejének marketing lehetőségei.
    Gazdálktud. közl. 10 (1), 23-28, 2023.
  25. Alzu'Bi Rama, M., Kontor, E.: The impact of green marketing on green purchase behavior-bibliometric literature review.
    Seybold. Rep. 18 (11), 1047-1065, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Marketing (2022)
    Q3 Media Technology (2022)
  26. Salem, O., Kiss, M.: Using the servqual model to assess service quality of internet service providers: evidence from Jordan.
    Oradea J. Bus. Econ. 8 (1), 61-71, 2023.
  27. Fehér, A., Berencsi, A.: Vega vagy nem vega? Ezt itt a kérdés!.
2022
  1. Farkas, N., Kiss, M.: A genetikai alapú személyre szabott táplálkozás fogyasztói elfogadása: pilotkutatás.
    Új Diéta. 31 (2), 19-23, 2022.
  2. Szabó, T., Szűcs, R.: A perszonalizáció jelentősége a marketingben.
    JTGF. 17 (3-4), 11-22, 2022.
  3. Fehér, A., Kovács, B., Boros, H., Szakály, Z.: Az egészséges táplálkozás szubjektív megítélése az egyetemisták online és offline információkereső magatartását illetően.
    Mark. Menedzsment. 56 (EMOK), 57-67, 2022.
  4. Boros, H.: Az egészségtudatos életmód összetevőinek feltárása kvalitatív vizsgálatokkal.
    In: A Debreceni Egyetem Szakkollégiumainak III. Tudományos Konferenciája : Konferenciakötet. Szerk.: Dajnoki Krisztina, Boros József, Felföldi János, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 36-44, 2022. ISBN: 9789634904038
  5. Czupper, Z., Szakály, Z.: Energiaital-fogyasztási szokások és motivációk felmérése egyetemista hallgatók körében.
    Táplálkozásmarketing. 9 (2), 67-79, 2022.
  6. Kiss, M., Kun, A.: Jelezheti-e a honlapok információs nyitottsága a felsőoktatási intézmények minőségét?.
    In: Mesteri erőforrások : Tanulmányok Polónyi István tiszteletére. Szerk.: Kun András István, Csók Cintia, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD), Debrecen, 11-31, 2022, (Oktatáskutatók könyvtára, ISSN 2732-1800 ; 16) ISBN: 9789634904830
  7. Szűcs, R.: Közösségi detoxikáló: Egy hét a közösségi média használata nélkül.
    Gradus. 9 (2), 2022.
  8. Fehér, A., Berencsi, A.: Marketingkutatás az online térben - a netnográfia rejtelmei.
  9. Kiss, M., Szakály, Z.: Miért esszük azt, amit eszünk? A magyar fogyasztók étkezési motivációi.
    Mark. menedzsment. 56 (EMOK), 31-44, 2022.
  10. Kun, A., Filep, R., Horváth, A., Kiss, M.: Personality types and academic success of higher education business students.
    In: Book of Abstracts: The 5th International Conference on Future of Education 2022 (Future of Education 2022). Ed.: Brian D. Beitzel, The International Institute of Knowledge Management (TIIKM), Sri Lanka, 18-18, 2022. ISBN: 9786245746194
  11. Balogh, G., Szakály, Z., Czine, P., Balogh, P.: The factors influencing consumers' preferences for "lab-grown pork" for Czech and Hungarian consumers.
    In: Research in pig breeding : International Workshop. Ed.: Eva Weisbauerová, Vyzkumny ústav Zivocisné vyroby, Kostelec nad Orlicí, 5-6, 2022. ISBN: 9788074032769
  12. Ulziibadrakh, Z.: The impact of covid-19 pandemic on the marketing of the performing arts.
    Oradea J. Bus. Econ. 7 (Spec.), 120-130, 2022.
  13. Salem, O., Kiss, M.: The impact of perceived service quality on customers' repurchase intention: Mediation effect of price perception.
    Innovative Marketing. 18 (4), 1-12, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous)
    Q3 Management of Technology and Innovation
    Q3 Marketing
  14. Szilágyi, C., Fehér, A., Berencsi, A.: Üdítőitalokkal kapcsolatos egészségtudatosság feltárása a fiatal felnőttek körében szemkamerás vizsgálat segítségével.
    Economica. 13 (3-4), 24-38, 2022.
2021
  1. Szakály, Z., Kovács, B., Soós, M., Kiss, M., Balsa-Budai, N.: Adaptation and Validation of the Food Neophobia Scale: The Case of Hungary.
    Foods. 10 1-17, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Food Science
    Q1 Health Professions (miscellaneous)
    Q1 Health (social science)
    Q3 Microbiology
    Q1 Plant Science
  2. Kiss, M., Kontor, E.: A Dunning-Kruger-hatás vizsgálata egyetemi alapképzések marketingkurzusai esetében.
    In: A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira: Absztraktkötet. Szerk.: Molnár Gyöngyvér, Tóth Edit, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottsága, SZTE Neveléstudományi Intézet, Szeged, 635-635, 2021. ISBN: 9789633068335
  3. Farkas, N.: A genetikai alapú személyre szabott táplálkozás iránti attitűdök és fogyasztói elfogadása.
    Táplálkozástudományi Morzsák Hírlevél. 4 (2), 7-8, 2021.
  4. Poláková, Z., Matejková, E., Pietriková, M., Palkovič, J., Skibiński, A., Dvořáková Líšková, Z., Soukupová, N., Adamová, M., Kiss, M., Kiss, V., Szenderák, J., Klufová, R., Káčerová, M.: Are countries of the Visegrad Group (V4) ready for the consequences of population ageing?.
    Verlag Dashöfer, Bratislava, 153 p., 2021. ISBN: 9788081781889
  5. Boros, H., Fehér, A.: A só- és cukormentes táplálkozás kvalitatív vizsgálata a zöldségkonzervek piacán.
    Táplálkozásmarketing. 8 (1), 71-82, 2021.
  6. Nábrádi, Z., Szakály, Z.: Attitudes towards health foods in terms of diet and physical activity.
    Elelmiszervizsgalati Kozlemen. 67 (3), 3525-3541, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Food Science
  7. Fehér, A., Kovács, B., Boros, H., Szakály, Z.: Az egészséges táplálkozás szubjektív megítélése az egyetemisták online és offline információkereső magatartását illetően.
    In: "Post-traumatic marketing: virtuality and reality" : Proceedings of the EMOK 2021 International Conference. Szerk.: Mitev Ariel, Csordás Tamás, Horváth Dóra, Boros Kitti, Corvinus University of Budapest, Budapest, 357-366, 2021. ISBN: 9789635038718
  8. Békési, N., Szűcs, R.: Az employer branding és a stresszkezelés szerepe a Z generációs fiatalok foglalkoztatásában.
    Jelenkori Társad. Gazd. Foly. 16 (1-2), 69-77, 2021.
  9. Szakály, Z., Kovács, B., Szakály, M., Pető, D., Popovics, P., Kiss, M.: Consumer acceptance of genetic-based personalized nutrition in Hungary.
    Genes Nutr. 16 (3), 1-12, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Endocrinology, Diabetes and Metabolism
    Q2 Genetics
  10. Murtaza, S., Molnár, E., Szakács, A.: Digital Heroin: The Impact of Digital Gadgets on Developing Minds An Empirical Study on Growing Children of Lahore.
    Controll. info. 9 (1), 55-58, 2021.
  11. Vámosi, K., Kiss, V.: Egészségtudatosság vizsgálata az egyetemisták körében.
    In: "Post-traumatic marketing: virtuality and reality" : Proceedings of the EMOK 2021 International Conference. Szerk.: Mitev Ariel, Csordás Tamás, Horváth Dóra, Boros Kitti, Corvinus University of Budapest, Budapest, 386, 2021. ISBN: 9789635038718
  12. Boros, H.: Egészségtudatos táplálkozással kapcsolatos információforrások kvalitatív vizsgálata.
    In: 35. Országos Tudományos Diákköri Konferencia Közgazdaságtudományi Szekció : Rezümékötet. Szerk.: Czeglédy Tamás, Hoschek Mónika, Koloszár László, Soproni Egyetemi Kiadó, Sopron, 242, 2021. ISBN: 9789633343951
  13. Nábrádi, Z., Szakály, Z.: Egészségvédő élelmiszerek iránti attitűdök a táplálkozás és a fizikai aktivitás vonatkozásában.
    Elelmiszervizsgalati Kozlemen. 67 (3), 3507-3524, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Food Science
  14. Nábrádi, Z.: Étrend-kiegészítő fogyasztói szokások a fiatal felnőtt korosztály körében.
    Debr. Szle. 29 (2), 229-238, 2021.
  15. Kiss, M., Farkas, N.: Genetic-based personalized nutrition in Hungary - is there a viable business model?.
    Apstract. 15 (3-4), 5-14, 2021.
  16. Dombi, M., Szakály, Z., Kiss, V., Cao, Z., Liu, G.: Material Hide-and-Seek: Looking for the Resource Savings Due to International Trade of Food Products.
    Earth's Future. 9 (7), 1-20, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    D1 Earth and Planetary Sciences (miscellaneous)
    D1 Environmental Science (miscellaneous)
  17. Boros, H.: Mentes zöldségkonzerv, az újszerű irányzat.
  18. Suroso, A., Rafinda, A.: Motivation of SME adopt Digital Marketing.
    International Journal of Innovation, Creativity and Change. 15 (9), 696-710, 2021.
  19. Kun, A., Kiss, M.: On the Mechanics of the Organic Label Effect: How Does Organic Labeling Change Consumer Evaluation of Food Products?.
    Sustainability. 13 (3), 1-25, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Energy Engineering and Power Technology
    Q2 Environmental Science (miscellaneous)
    Q1 Geography, Planning and Development
    Q2 Management, Monitoring, Policy and Law
    Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
  20. Vámosi, K., Kiss, V.: Táplálkozási szokások vizsgálata az egyetemisták körében.
    Gazdálktud. Közl. Megjelenés alatt 1-7, 2021.
  21. Vámosi, K.: Tévhitek és hiedelmek az egészséges táplálkozásban.
  22. Fehér, A., Véha, M., Boros, H., Kovács, B., Kontor, E., Szakály, Z.: The Relationship between Online and Offline Information-Seeking Behaviors for Healthy Nutrition.
    Int. J. Environ. Res. Public Health. 18 (19), 1-18, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Health, Toxicology and Mutagenesis
    Q2 Pollution
    Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
  23. Kiss, M., Szakály, Z., Kontor, E.: Trends in global and Hungarian food trade.
    In: 15th International Conference on Economics and Business: Challenges in the Carpathian Basin : Global Challenges - Local Answers. Interdependencies or Slobalisation? Ed.: Bíró Bíborka Eszter, Csata Andrea, György Ottilia, Kassay János, Koroseczné Pavlin Rita, Madaras Szilárd, Pál László, Péter Katalin, Szőcs Attila, Tánczos Levente József, Telegdy Balázs, Editura Risoprint, Cluj-Napoca, 503-516, 2021. ISBN: 9789735327521
  24. Ulziibadrakh, Z., Szakály, Z.: Understanding service marketing in performing arts organizations.
    Cross Cult. Management J. 23 (2), 181-189, 2021.
2020
  1. Fehér, A., Gazdecki, M., Véha, M., Szakály, M., Szakály, Z.: A Comprehensive Review of the Benefits of and the Barriers to the Switch to a Plant-Based Diet.
    Sustainability. 12 (10), 1-18, 2020.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Energy Engineering and Power Technology
    Q2 Environmental Science (miscellaneous)
    Q1 Geography, Planning and Development
    Q2 Management, Monitoring, Policy and Law
    Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
  2. Winkler, J.: A cukormentes termékekkel kapcsolatos fogyasztói attitűdök meghatározása és az egészségre gyakorolt hatásuk.
    In: Kari tudományos diákköri konferencia : rezümé kötet. Szerk.: Dajnoki Krisztina, Héder-Rima Mária, Szőllősi László, DE GTK TDT, Debrecen, 30, 2020.
  3. Winkler, J.: A cukormentes termékekkel kapcsolatos fogyasztói attitűdök meghatározása és az egészségre gyakorolt hatásuk.
  4. Szűcs, R.: A fogyasztói tudatosság affektív és konatív komponensei.
    Gradus. 7 (1), 105-114, 2020.
  5. Boros, H.: A free irányzat elterjedésének netnográfiás vizsgálata, különös tekintettel a konzerviparra.
    In: Kari tudományos diákköri konferencia : rezümé kötet. Szerk.: Dajnoki Krisztina, Héder-Rima Mária, Szőllősi László, DE GTK TDT, Debrecen, 42, 2020.
  6. Szilágyi, C., Soós, M.: Alternatív fehérjeforrások elfogadása.
  7. Nábrádi, Z., Bánáti, D., Szakály, Z.: A study on consumer habits in the dietary supplements market.
    Apstract. 14 (3-4), 5-12, 2020.
  8. Szűcs, R., Pólya, É., Szakály, Z.: A testkép megítélése a rendszeres sporttevékenységet végzők körében.
    Acta Carolus Robertus. 10 (2), 189-207, 2020.
  9. Fehér, A., Farkas, N., Boros, H., Véha, M., Szakály, Z.: Az egészségtudatos élelmiszer-fogyasztás netnográfiai vizsgálata a digitális korban.
    Táplálkozásmarketing. 7 (1), 19-38, 2020.
  10. Pető, D., Fehér, A., Szakály, Z.: Az egészségvédő élelmiszerekkel kapcsolatos fogyasztói attitűdök vizsgálata.
    Táplálkozásmarketing. 7 (1), 39-55, 2020.
  11. Piros, E., Fehér, A.: Az élelmiszer-vásárlói magatartás vizsgálata online környezetben: Szakirodalmi áttekintés.
    Táplálkozásmarketing. 7 (1), 67-78, 2020.
  12. Berencsi, A.: Az energia- és sportitalok fogyasztói és szakértői megítélésének kvalitatív vizsgálata.
    In: Kari tudományos diákköri konferencia : rezümé kötet. Szerk.: Dajnoki Krisztina, Héder-Rima Mária, Szőllősi László, DE GTK TDT, Debrecen, 13, 2020.
  13. Berencsi, A., Fehér, A.: Az energiaitalok fogyasztói és szakértői megítélésének vizsgálata.
    Táplálkozásmarketing. 7 (2), 51-63, 2020.
  14. Kiss, M., Farkas, N.: Az európai országok nemzetközi piacszegmentációja sport- és egészségfogyasztás alapján.
    Táplálkozásmarketing. 7 (2), 33-49, 2020.
  15. Kontor, E., Kiss, M., Fehér, A.: Az in-store marketing innovációinak szerepe a vásárlói élmény megteremtésében és kapcsolódása a digitális térhez.
    Mark. Menedzsment. 54 (Klsz.2), 29-37, 2020.
  16. Kiss, M., Fehér, A., Kontor, E.: Az integrált viselkedéses modell alkalmazása az egészségmagatartás befolyásolására I..
    Mark. Menedzsment. 54 (Klsz.2), 53-63, 2020.
  17. Kiss, M., Fehér, A., Kontor, E.: Az integrált viselkedéses modell alkalmazása az egészségmagatartás befolyásolására II..
    Mark. Menedzsment. 54 (Klsz.2), 65-77, 2020.
  18. Kontor, E., Kiss, M., Fehér, A.: Digitalizáció hatása a hazai kereskedelmi stratégiákra.
    Int. J. Eng. Manag. Sci. 5 (1), 1-16, 2020.
  19. Salem, O.: Education And Internet Users Indicators And Their Impact On The Unemployment Rate In European Union Countries.
    Netw. Intell. Stud. 8 (15), 27-33, 2020.
  20. Farkas, N., Fehér, A.: Egészségtudatos élelmiszer-fogyasztás és információszerzés online szempontból.
    In: Vidékgazdasági és fenntarthatósági kutatások aktuális eredményei : absztraktkötet. Szerk.: Jávor András, Debreceni Egyetem, Debrecen, 27-27, 2020. ISBN: 9789634902775
  21. Boros, H.: Egészségtudatos táplálkozással kapcsolatos információforrások kvalitatív vizsgálata.
    In: Kari tudományos diákköri konferencia : rezümé kötet. Szerk.: Dajnoki Krisztina, Héder-Rima Mária, Szőllősi László, DE GTK TDT, Debrecen, 14, 2020.
  22. Boros, H., Fehér, A.: Egészségtudatos táplálkozással kapcsolatos információforrások megítélése dietetikus szemszögből.
    Új Diéta. 29 (5), 27-28, 2020.
  23. Szakály, Z., Soós, M., Kontor, E.: Élelmiszer-vásárlói magatartás változása.
    In: A magyar lakosság életmódja járványhelyzet idején : táplálkozás, testmozgás és lélek. Szerk.: Antal Emese, Pilling Róbert, Táplálkozás, Életmód és Testmozgás Platform Egyesület, Budapest, 58-60, 2020. ISBN: 9786150101248
  24. Szűcs, R., Szakály, Z.: Fogyasztói tudatosság az étrend-kiegészítők piacán.
    Jelenkori Társad. Gazd. Foly. 15 (3-4), 107-116, 2020.
  25. Berencsi, A.: Fókuszban az energiaital.
  26. Boros, H., Fehér, A.: Free irányzatok a táplálkozásban, avagy a konzervipar új ágazata.
  27. Rahmani, M.: Gluténmentes élelmiszerekkel kapcsolatos fogyasztói attitűdök és piaci lehetőségek.
  28. Rahmani, M.: Gluténmentes élelmiszerekkel kapcsolatos fogyasztói attitűdök és piaci lehetőségek.
    In: Kari tudományos diákköri konferencia : rezümé kötet. Szerk.: Dajnoki Krisztina, Héder-Rima Mária, Szőllősi László, DE GTK TDT, Debrecen, 28, 2020.
  29. Farkas, N.: Makrotrendek az élelmiszeripari fejlesztésekben.
    In: IX. Interdiszciplináris Doktorandusz Konferencia 2020 = 9th Interdisciplinary Doctoral Conference 2020 : Tanulmánykötet. Szerk.: Csiszár Beáta, Hankó Csilla, Kajos Luca Fanni, Mező Emerencia, Pécsi Tudományegyetem Doktorandusz Önkormányzat, Pécs, , 2020. ISBN: 9789634295839
  30. Boros, H.: Netnográfiai vizsgálat az egészségtudatos táplálkozással kapcsolatos információforrások területén.
    In: Marketing a digitalizáció korában. Szerk.: Ercsey Ida, Széchenyi István Egyetem, Győr, 372-381, 2020. ISBN: 9786155837760
  31. Papp-Bata, Á.: Összefüggés a fogyasztói attitűdök, az egészségmagatartás motivációi és akadályai között a funkcionális élelmiszerek piacán.
    In: Tavaszi Szél 2019 Konferencia = Spring Wind 2019: Konferenciakötet II.. Szerk.: Bihari Erika, Molnár Dániel, Szikszai-Németh Ketrin, Doktoranduszok Országos Szövetsége (DOSZ), Budapest, 339-354, 2020. ISBN: 9786155586613
  32. Szűcs, R., Pólya, É., Szakály, Z.: Perception of body image among people engaged in sports on a regular basis.
    Eur. Sci. J. 16 (28), 23-39, 2020.
  33. Rafinda, A., Suroso, A., Gál, T.: Predictive Power of Situational Factor and Individual Factor on Misreporting Behaviour.
    IRMM. 10 (1), 84-90, 2020.
  34. Salem, O.: Social Media Marketing In Higher Education Institutions.
    SEA: Pract. Appl. Sci. 8 (23), 191-196, 2020.
  35. Szakály, Z., Soós, M., Balsa-Budai, N., Kovács, S., Kontor, E.: The Effect of an Evaluative Label on Consumer Perception of Cheeses in Hungary.
    Foods. 9 (5), 1-21, 2020.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Food Science
    Q1 Health Professions (miscellaneous)
    Q1 Health (social science)
    Q3 Microbiology
    Q1 Plant Science
  36. Szűcs, R., Szakály, Z.: The perception of dietary supplements among consumers engaged in sports on a regular basis.
    Corvinus J. Sociol. Soc. Policy. 11 (2), 99-118, 2020.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous)
    Q4 Social Sciences (miscellaneous)
    Q4 Sociology and Political Science
2019
  1. Szakály, M., Soós, M.: A döntően állati eredetű étrendet fogyasztók evési attitűdjeinek vizsgálata.
    Int. J. Eng. Manag. Sci. 4 (3), 232-241, 2019.
  2. Nábrádi, Z.: A fizikai aktivitás és a táplálkozás kapcsolata a savanyított tejtermékek piacán.
    In: Tavaszi Szél Konferencia 2019: Nemzetközi Multidiszciplináris Konferencia: Absztraktkötet. Szerk.: Németh Katalin, Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, 651, 2019. ISBN: 9786155586422
  3. Szűcs, R.: A fogyasztói tudatosság dimenziói.
    Trade magazin. 9 83, 2019.
  4. Mile, M., Csiki, Z., Bihari, K., Papp-Bata, Á., Lekli, I.: A funkcionális edzés hatása a sarcopéniára 65 év felettiek körében.
    In: A Magyar Allergológiai és Klinikai Immunológiai Társaság 47. Kongresszusa : Absztraktok. Szerk.: Novák Zoltán, Magyar Allergológiai és Klinikai Immunológiai Társaság, Debrecen, 41, 2019.
  5. Polereczki, Z., Barna, F., Prokisch, L., Kovács, S., Kontor, E., Szakály, Z.: A gyógynövény-fogyasztás jellemzői Magyarországon = The characteristics of the consumption of medicinal herbs in Hungary.
    Elelmiszervizsgalati Kozlemen. 65 (3), 2618-2634, 2019.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Food Science
  6. Farkas, N., Fehér, A.: A hazai fogyasztók attitűdjei az egészséges táplálkozáshoz.
  7. Szakály, Z., Kovács, S., Pető, K., Huszka, P., Kiss, M.: A modified model of the willingness to pay for functional foods.
    Appetite. 138 94-101, 2019.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Nutrition and Dietetics
    Q1 Psychology (miscellaneous)
  8. Kiss, V., Fehér, A., Soós, M., Szakály, Z.: Analysis of eating habits among call words.
    In: 1st Partium International Conference on Management. Trends in 21st Century - Book of Abstracts. Ed.: Nábrádi András, Gál Katalin, Partium Publishing House, Oradea, 37-38, 2019. ISBN: 9786068156941
  9. Papp-Bata, Á., Szakály, Z.: A pozitív attitűd és a hiteles információ jelentősége a funkcionális élelmiszerek fogyasztásában.
    In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 66-74, 2019. ISBN: 9789634901327
  10. Balsa-Budai, N., Kiss, M., Kovács, B., Szakály, Z.: Attitudes of Voluntary Simplifier University Students in Hungary.
    Sustainability. 11 (6), 1-15, 2019.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Energy Engineering and Power Technology
    Q2 Environmental Science (miscellaneous)
    Q2 Geography, Planning and Development
    Q2 Management, Monitoring, Policy and Law
    Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
  11. Balsa-Budai, N., Kontor, E.: A vállalati társadalmi felelősségvállalás és kapcsolata az emberierőforrás-menedzsmenttel.
    In: Egészségpiaci kutatások : lektorált tanulmánykötet : Fogyasztói vizsgálatok munkacsoport. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdálkodástudományi Kar, Debrecen, 206-216, 2019. ISBN: 9789634901327
  12. Kontor, E., Kovács, B., Szakály, Z., Kiss, M.: A védjegyekkel kapcsolatos attitűd és az életstílusjegyek összefüggései.
    Stat. Szle. 97 (4), 364-386, 2019.
  13. Farkas, N.: Az egészséges élelmiszerek iránti igény Debrecenben.
    In: XIII. Nyíregyházi Doktorandusz Konferencia : Absztraktfüzet. Szerk.: Rusinné Fedor Anita, Balla Petra, Debreceni Egyetem Egészségügyi Kar, Nyíregyháza, 29, 2019. ISBN: 9789634901655
  14. Farkas, N.: Az egészséges táplálkozás megítélése a hazai fogyasztók körében.
    In: Kari tudományos diákköri konferencia : rezümé kötet. Szerk.: Dajnoki Krisztina, Molnár Szilvia, Szőllősi László, Debreceni Egyetem, Gazdálkodástudományi Kar, Tudományos Diákköri Tanács, Debrecen, 27, 2018.
  15. Farkas, N.: Az egészséges táplálkozás megítélése a hazai fogyasztók körében.
    In: XXXIV. Országos Tudományos Diákköri Konferencia: Közgazdaságtudományi Szekció : Absztraktkötet. Szerk.: Jakopánecz Eszter, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 210-210, 2019. ISBN: 9789634293279
  16. Farkas, N., Kiss, M., Fehér, A.: Az egészséges táplálkozással kapcsolatos hazai fogyasztói attitűdök: Egy netnográfiás kutatás tapasztalatai.
    In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLIV. Vándorgyűlése programja és az előadások összefoglalói. Szerk.: Antal Emese, Biró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Budapest, 19, 2019. ISBN: 9786155606090
  17. Markos, A., Kiss, V.: Az egészségtudatos életmód tényezőinek vizsgálata az amatőr férfisportolók körében.
    Táplálkozásmarketing. 6 (2), 61-70, 2019.
  18. Kontor, E., Balsa-Budai, N., Papp-Bata, Á., Kiss, M.: Az élelmiszercímkék szerepe az egészségtudatos táplálkozás megvalósításában: ösztönző és gátló tényezők.
    In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 45-56, 2019. ISBN: 9789634901327
  19. Kontor, E., Kiss, M.: Az elhízás és a túlsúly okai, következményei és kezelésének lehetséges irányai.
    In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 139-150, 2019. ISBN: 9789634901327
  20. Kiss, M., Kontor, E.: Az elhízás gazdasági terhei: Hazai és nemzetközi körkép.
    In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 124-138, 2019. ISBN: 9789634901327
  21. Kiss, M., Fehér, A., Kontor, E.: Az integrált viselkedéses modell alkalmazása az egészségmagatartás előrejelzésére és befolyásolására.
    In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 22-33, 2019. ISBN: 9789634901327
  22. Kiss, M., Szakály, Z., Kovács, B.: Az MKTOR piacorientációt mérő modell adaptációja és kapcsolata a vállalati teljesítménnyel.
    In: Ismerjük a vevőt? A vásárlás pszichológiája - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXV. Országos Konferenciájának előadásai. Szerk.: Veres Zoltán, Sasné Grósz Annamária, Liska Fanny, Pannon Egyetem, Veszprém, 399-411, 2019. ISBN: 9786150058
  23. Rafinda, A., Gál, T., Purwaningtyas, P.: Business ethics course on student moral reasoning.
    Oradea J. Bus. Econ. 4 (Spec.), 60-68, 2019.
  24. Kiss, M., Kun, A.: Can Homepage Openness Sign Institutional Quality in Higher Education?.
    In: 18th International Congress of the International Association on Public and Nonprofit Marketing "Challenges in public, non-profit and social marketing" - Conference proceeding. Ed.: Ercsey Ida, Department of Marketing and Management, University of Győr, Győr, 34, 2019. ISBN: 9786155837616
  25. Szakály, Z., Fehér, A., Kiss, M.: Consumer Acceptance of Personalized Nutrition.
    In: Trends in Personalized Nutrition. Ed.: Charis M. Galanakis, Elsevier Academic Press, London, 225-260, 2019. ISBN: 9780128164037
  26. Kontor, E., Kiss, M., Fehér, A.: Digitalizáció hatása a hazai kereskedelmi stratégiákra.
    In: Kihívások és tanulságok a menedzsment területén. Fókuszban a folyamatmenedzsment : az Ipar 4.0 kihívásai : Absztraktkötet, Debreceni Egyetem Műszaki Kar, Debrecen, 31-32, 2019.
  27. Fehér, A., Szakály, Z.: Egészségpiaci kutatások: lektorált tanulmánykötet: Fogyasztói vizsgálatok munkacsoport.
    Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 216 p., 2019. ISBN: 9789634901327
  28. Markos, A.: Egészségtudatos táplálkozás az amatőr sportolók körében.
  29. Nábrádi, Z., Szakály, Z.: Életstílus alapú fogyasztói szegmensek étrend-kiegészítők vásárlásában megjelenő sajátosságai.
    In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 57-65, 2019. ISBN: 9789634901327
  30. Nábrádi, Z., Szakály, Z.: Életstílus alapú fogyasztói szegmensek étrend-kiegészítők vásárlásában megjelenő sajátosságainak feltárása.
    In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLIV. Vándorgyűlése programja és az előadások összefoglalói. Szerk.: Antal Emese, Biró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Budapest, 38, 2019. ISBN: 9786155606090
  31. Kun, A., Kiss, M.: Felsőoktatási intézmények honlapjainak tartalma mint a minőség jelzése.
    In: Neveléstudomány - Horizontok és dialógusok: Absztraktkötet. XIX. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Varga Aranka, Andl Helga, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Neveléstudományi Intézet, Pécs, 605, 2019. ISBN: 9789634294733
  32. Foltin, B.: Fiatal versenysportolók étkezési szokásainak vizsgálata.
  33. Nábrádi, Z.: Fizikai aktivitás motivációi és az étrend-kiegészítő fogyasztás vizsgálata sporttevékenységet végző felnőttek körében.
    In: Fiatal Sporttudósok VII. Országos Konferenciája : Program és előadás-kivonatok, Magyar Sporttudományi Társaság, Budapest, S-59, 2019.
  34. Szakály, M., Soós, M.: Fogyasztói motivációk a döntően növényi étrendet folytatók körében - szakirodalmi áttekintés = Consumer motivations among those following mainly a plant-based diet - literature review.
    Élelmiszer, Táplálkozás és Marketing. 15 (1), 11-18, 2019.
  35. Nábrádi, Z.: Fogyasztói szokások vizsgálata az étrend-kiegészítők piacán.
    Táplálkozástudományi Morzsák Hírlevél. 2 (2), 7-10, 2019.
  36. Dombi, M., Kiss, V., Szakály, Z., Zhi, C., Gang, L.: Food consumption and natural resources: analysis of material flows and stocks, and GHG emissions of the food supply chain in Hungary.
  37. Kontor, E., Balsa-Budai, N.: Intelligens csomagolási megoldások az egészség- és környezettudatosság jegyében = Intelligent packaging with regard to health- and environmental awareness.
    Új Diéta. 28 (5), 6-9, 2019.
  38. Kesjár, S., Balsa-Budai, N., Soós, M.: Kolbászfogyasztási szokások vizsgálata Magyarországon.
    Élelmiszer, Táplálkozás és Marketing. 13 (2), 25-32, 2019.
  39. Nábrádi, Z.: Motivation for physical activity and dietary supplement usage among Hungarian adults who engaged in sports.
    In: 1st Partium International Conference on Management : Trends in 21stC entury : Book of Abstracts. Ed.: András Nábrádi, Katalin Gál, Partium Publishing House, Nagyvárad, 35-36, 2019. ISBN: 9786068156941
  40. Farkas, N.: Nemzetközi piacszegmentáció az egészségügyi, sport- és rekreációs szolgáltatások fogyasztása alapján.
    In: XIII. Nyíregyházi Doktorandusz Konferencia : Absztraktfüzet. Szerk.: Rusinné Fedor Anita, Balla Petra, Debreceni Egyetem Egészségügyi Kar, Nyíregyháza, 40, 2019. ISBN: 9789634901655
  41. Kun, A., Kiss, M.: Online Communication of Higher Education Institutions as a Signal: Content Analysis of News Published on Institutional Websites and on Facebook.
    In: 1st Partium International Conference on Management. Trends in 21st Century : Book of Abstracts. Ed.: Nábrádi András, Gál Katalin, Partium Christian University, University of Debrecen, Oradea, 34-35, 2019. ISBN: 9786068156958
  42. Nábrádi, Z., Madarász, T.: Sportfogyasztói attitűdök és az egészséges táplálkozás kapcsolata.
  43. Polereczki, Z., Barna, F., Prokisch, L., Kovács, S., Kontor, E., Szakály, Z.: The characteristics of the consumption of medical herbs in Hungary.
    Journal of Food Investigation 65 (3), 2636-2644, 2019.
  44. Suroso, A., Lumbantoruan, A., Mafudi, Rafinda, A.: The Impact of Digital Marketing on Rural Product: A Case Study in Sumbang, Indonesia.
    Cross Cult. Manag. J. 21 (2), 89-94, 2019.
  45. Foltin, B.: Wellness szolgáltatások igénybevétele fiatal versenysportolók körében.
2018
  1. Pintye, A., Kiss, M.: A bankokkal szembeni bizalom és a pénzügyi tudás közötti összefüggés vizsgálata a Debreceni Egyetem hallgatóinak körében.
    In: XVI. Nemzetközi Tudományos Napok : Előadások és poszterek összefoglalói. Szerk.: Dinya László, Csernák József, Eszterházy Károly Egyetem, Gyöngyös, 206, 2018. ISBN: 9786155621741
  2. Pintye, A., Kiss, M.: A bankokkal szembeni bizalom és a pénzügyi tudás közötti összefüggés vizsgálata a Debreceni Egyetem hallgatóinak körében.
    In: XVI. Nemzetközi Tudományos Napok : Tanulmányok. Szerk.: Dinya László, Baranyi Aranka, Eszterházy Károly Egyetem, Gyöngyös, 1399-1406, 2018. ISBN: 9786155621758
  3. Szakály, Z., Kontor, E., Kovács, S., Popp, J., Pető, K., Polereczki, Z.: Adaptation of the Food Choice Questionnaire: the case of Hungary.
    British Food Journal. 120 (7), 1474-1488, 2018.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Business, Management and Accounting (miscellaneous)
    Q2 Food Science
  4. Balsa-Budai, N., Szakály, Z.: A fenntartható értékrend vizsgálata a debreceni egyetemisták körében.
    Táplálkozásmarketing. 5 (1), 3-20, 2018.
  5. Kiss, M., Szakály, Z.: A Literature Review of the Consumer Attitudes towards Functional Foods.
    In: FSD 2018 3rd Food Structure & Design Conference : Abstract Book. Ed.: Győri Zoltán, Debreceni Egyetem, Debrecen, 28-29, 2018. ISBN: 9789634900245
  6. Papp-Bata, Á., Mile, M., Szakály, Z., Csiki, Z.: A probiotikumok alkalmazása időskorban - egészségügyi megfontolások és piaci helyzetkép.
    Idősgyógy. 3 (2), 63-67, 2018.
  7. Kiss, M., Kovács, B., Szakály, Z., Kontor, E.: A védjegyekkel kapcsolatos fogyasztói attitűd és az életstílusjegyek kapcsolata.
    In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLIII. Vándorgyűlése : Program füzet és az előadások összefoglalói. Szerk.: Biró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Mezőkövesd, 32-32, 2018. ISBN: 97861556060609
  8. Nábrádi, Z.: Az étrend-kiegészítők fogyasztását meghatározó demográfiai és életstílus jellemzők.
    In: Táplálkozástudományi kutatások VIII. PhD konferencia program és előadás összefoglalók. Szerk.: Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Budapest, 19, 2018. ISBN: 9786155606052
  9. Fehér, A., Balsa-Budai, N., Farkas, N., Szakály, Z.: Egészségtudatos élelmiszer-fogyasztás a digitális korban egy netnográfiai kutatás példáján.
    In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLIII. Vándorgyűlése : Program füzet és az előadások összefoglalói. Szerk.: Biró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Mezőkövesd, 28-28, 2018. ISBN: 97861556060609
  10. Kontor, E., Szakály, Z., Véha, M., Kiss, M.: Egészség vagy íz? Fogyasztói dilemmák a funkcionális élelmiszerekkel kapcsolatban: Szakirodalmi áttekintés.
    Táplálkozásmarketing. 5 (2), 17-29, 2018.
  11. Illés, B., Tóth, A., Törőné Dunay, A., Lehota, J., Bittsánszky, A.: Evaluation of food safety knowledge and microbial status of food contact surfaces in schools.
    J. Food Saf. 38 (4), 1-7, 2018.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Food Science
    Q3 Microbiology
    Q4 Parasitology
  12. Kiss, M., Kontor, E., Véha, M., Szakály, Z.: Funkcionális élelmiszerekkel kapcsolatos attitűdvizsgálatok: Szakirodalmi áttekintés.
    Táplálkozásmarketing. 5 (1), 21-34, 2018.
  13. Tóth, E., Csapóné Riskó, T.: Keresztény szempontú menedzsment gyakorlatok.
    Int. J. Eng. Manag. Sci. 3 (3), 14-30, 2018.
  14. Kiss, M., Kun, A.: Milyen imázst közvetítenek a magyar felsőoktatási intézmények honlapjai?.
    Int. J. Eng. Manag. Sci. 3 (3), 355-370, 2018.
  15. Szakály, Z., Kiss, M., Gál, T., Kovács, B.: Nemzetközi piacszegmentáció a tejtermékek piacán.
    Tejgazdaság. 75 (1), 43-54, 2018.
  16. Wielicka-Regulska, A., Mitmańska, Ż., Kiss, M.: Rola i aktywność banków żywności w ograniczaniu strat żywności i niedożywienia w Polsce.
    Handel Wewnętrzny. 3 (374), 395-405, 2018.
  17. Mile, M., Papp-Bata, Á., Szakály, Z., Csiki, Z.: Szarkopenia befolyásolása táplálkozási módszerekkel.
    Metabolizmus. 16 (4), 284-286, 2018.
  18. Szakály, Z., Kontor, E.: Táplálkozasmarketing a gyakorlatban.
    In: A magyar gyermekek és fiatalok életmódja. Szerk.: Antal Emese, Pilling Róbert, TÉT Platform Egyesület, Budapest, 105-106, 2018. ISBN: 9786150040141
2017
  1. Kovács, K., Csapóné Riskó, T., Csapó, Z., Nábrádi, A.: 10 year anniversary of the journal Apstract: the history of an open access journal.
    Apstract. 11 (1-2), 5-8, 2017.
  2. Tóth, E., Kiss, M.: A Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Karán tanuló külföldi hallgatók elégedettségi felmérése.
    In: Absztraktkötet a Debreceni Egyetem és a Magyar Rektori Konferencia által szervezett "A hallgatói mobilitás stratégiai jelentősége a felsőoktatás nemzetközivé válásában" című konferenciához. Szerk.: Bács Zoltán, Debreceni Egyetem, Debrecen, 170-171, 2017. ISBN: 9789634739630
  3. Filep, G., Kiss, M.: A fenntartható gazdasági felzárkózás Szent Grálja - létezik egyáltalán?.
    Comitatus. 27 (222), 109-111, 2017.
    (Ismertetett mű: szerk. Palotai Dániel; Virág Barnabás. -Versenyképesség és növekedés - Út a fenntartható gazdasági felzárkózáshoz /Budapest : Magyar Nemzeti Bank, 2016)
  4. Pintye, A., Kiss, M.: A gazdasági felsőoktatás hatása a fiatalok pénzügyi kultúrájára.
    In: Műszaki, technológiai és gazdasági kihívások a 21. században : Nemzetközi magyar nyelvű konferencia Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar 2017. december 8 : Program és absztrakt kötet. Szerk.: Pappné Sziládi Katalin, Kovács Klaudia, Szegedi Tudományegyetem, Szeged, 43, 2017. ISBN: 9789633065693
  5. Pintye, A., Kiss, M.: A gazdasági felsőoktatás hatása a fiatalok pénzügyi kultúrájára.
    Jelenkori társad. gazd. foly. 12 (4), 175-186, 2017.
  6. Nábrádi, Z., Kovács, S., Szakály, Z.: A húsfogyasztási szokások összefüggése az evési attitűdökkel a fiatal felnőtt korosztályban.
    Manag. Market. EMOK klsz. 75-84, 2017.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Business, Management and Accounting (miscellaneous)
  7. Kontor, E.: A KKV-MARKETING speciália jellemzői.
    In: Élelmiszer-marketing. Szerk.: Szakály Zoltán, Akadémiai Kiadó, Budapest, 312-230, 2017, (Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703) ISBN: 9789634540618
  8. Tóth, E., Kiss, M.: A külföldi hallgatók elégedettségi felmérése a Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Karán.
    Debr. szle. 25 (4), 499-511, 2017.
  9. Polereczki, Z.: Alkalmazott marketingstratégiák és eszközök.
    In: Élelmiszer-marketing. Szerk.: Szakály Zoltán, Akadémiai Kiadó, Budapest, 231-243, 2017, (Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703) ISBN: 9789634540618
  10. Jasák, H., Szakály, Z.: A marketinginformáció-rendszer és elemel.
    In: Élelmiszer-marketing. Szerk.: Szakály Zoltán, Akadémiai Kiadó, Budapest, 51-59, 2017, (Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703) ISBN: 9789634540618
  11. Soós, M., Kontor, E.: A marketingkommunikációs eszközök szerepe.
    In: Élelmiszer-marketing. Szerk.: Szakály Zoltán, Akadémiai Kiadó, Budapest, 346-363, 2017, (Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703) ISBN: 9789634540618
  12. Soós, M., Szakály, Z.: A marketingkutatás.
    In: Élelmiszer-marketing. Szerk.: Szakály Zoltán, Akadémiai Kiadó, Budapest, 60-71, 2017, (Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703) ISBN: 9789634540618
  13. Soós, M., Szakály, Z.: A marketingkutatás új lehetőségei és eszközei.
    In: Élelmiszer-marketing. Szerk.: Szakály Zoltán, Akadémiai Kiadó, Budapest, 72-77, 2017, (Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703) ISBN: 9789634540618
  14. Polereczki, Z.: A marketingstratégiai tervezés összefüggései.
    In: Élelmiszer-marketing. Szerk.: Szakály Zoltán, Akadémiai Kiadó, Budapest, 175-189, 2017, (Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703) ISBN: 9789634540618
  15. Kontor, E.: A piaci verseny összetevői és a verseny dinamikája.
    In: Élelmiszer-marketing. Szerk.: Szakály Zoltán, Akadémiai Kiadó, Budapest, 190-209, 2017, (Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703) ISBN: 9789634540618
  16. Gál, T., Soós, M., Szakály, Z.: Applying new innovative market research methods in the innovation process of new products.
    Int. J. Eng. Manag. Sci. 2 (3), 56-69, 2017.
  17. Kiss, M.: A származási hely és a minőségjelzők szerepe a marketingkommunikációban.
    In: Élelmiszer-marketing. Szerk.: Szakály Zoltán, Akadémiai Kiadó, Budapest, 364-380, 2017, (Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703) ISBN: 9789634540618
  18. Csapóné Riskó, T.: A társadalmi felelősségvállalás jelentősége és szerepe.
    In: Élelmiszer-marketing. Szerk.: Szakály Zoltán, Akadémiai Kiadó, Budapest, 40-47, 2017, (Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703) ISBN: 9789634540618
  19. Szakály, Z.: A termékpolitika eszközel az élelmiszer-marketingben.
    In: Élelmiszer-marketing. Szerk.: Szakály Zoltán, Akadémiai Kiadó, Budapest, 283-296, 2017, (Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703) ISBN: 9789634540618
  20. Szakály, Z., Popp, J., Kontor, E., Kovács, S., Pető, K., Jasák, H.: Attitudes of the Lifestyle of Health and Sustainability Segment in Hungary.
    Sustainability. 9 (10), 1763-, 2017.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Geography, Planning and Development
    Q2 Management, Monitoring, Policy and Law
    Q3 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
  21. Huszka, P., Szakály, Z.: Az asztaltól a szántóföldig koncepció.
    In: Élelmiszer-marketing. Szerk.: Szakály Zoltán, Akadémiai Kiadó, Budapest, 31-39, 2017, (Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703) ISBN: 9789634540618
  22. Kiss, M.: Az élelmiszer-vásárlói és -fogyasztói magatartás jellemzői.
    In: Élelmiszer-marketing. Szerk.: Szakály Zoltán, Akadémiai Kiadó, Budapest, 92-107, 2017, (Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703) ISBN: 9789634540618
  23. Kiss, M.: Célpiacok kiválasztása.
    In: Élelmiszer-marketing. Szerk.: Szakály Zoltán, Akadémiai Kiadó, Budapest, 263-271, 2017, (Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703) ISBN: 9789634540618
  24. Papp-Bata, Á., Jávor, A., Nagy, A., Monori, I., Prokisch, J., Csiki, Z., Szakály, Z.: Effects of Mg and Se Intake for Lambs on Meat Quality, Consumers' Dietary Attitudes and Health.
    In: V. AGRIMBA-AVA Congress : Program and abstracts, The International MBA Network of AGRIMBA, Debrecen, 33, 2017.
  25. Gál, T., Soós, M., Szakály, Z.: Egészségtudatos táplálkozással kapcsolatos fogyasztói insight-ok feltárása netnográfiával - esettanulmány.
    Veztud. 48 (4), 46-54, 2017.
  26. Szakály, Z.: Élelmiszeripari termékfejlesztés és innováció.
    In: Élelmiszer-marketing / Szakály Zoltán, Akadémiai Kiadó, Budapest, 297-308, 2017, (Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703) ISBN: 9789634540618
  27. Szakály, Z.: Élelmiszer-marketing.
    Akadémiai Kiadó, Budapest, 518 p., 2017. ISBN: 9789634540618
  28. Szabó-Szentgróti, E., Szabó-Szentgróti, G., Szakály, Z.: Empirical research on corporate strategies in Hungarian Dairy Industry.
    Apstract. 11 (3-4), 169-180, 2017.
  29. Jasák, H., Szakály, Z.: Fogyasztól etnocentrizmus.
    In: Élelmiszer-marketing. Szerk.: Szakály Zoltán, Akadémiai Kiadó, Budapest, 121-128, 2017, (Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703) ISBN: 9789634540618
  30. Fehér, A., Szakály, Z.: Húsipari marketing.
    In: Élelmiszer-marketing. Szerk.: Szakály Zoltán, Akadémiai Kiadó, Budapest, 440-447, 2017, (Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703) ISBN: 9789634540618
  31. Oláh, J., Halasi, G., Szakály, Z., Popp, J., Balogh, P.: Impact of International Migration on the Labor Market: A Case Study from Hungary.
    Amfiteatru Econ. 19 (46), 790-805, 2017.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous)
  32. Pintye, A., Kiss, M.: Közgazdász hallgatók pénzügyi kultúrája.
    Taylor. 9 (1), 191-199, 2017.
  33. Kiss, M., Sátor, V., Kontor, E., Kun, A.: Markmyprofessor: Minél több, annál jobb?.
    Int. J. Eng. Manag. Sci. 2 (4), 232-243, 2017.
  34. Polereczki, Z., Szakály, Z.: Neuromarketing.
    In: Élelmiszer-marketing. Szerk.: Szakály Zoltán, Akadémiai Kiadó, Budapest, 503-512, 2017, (Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703) ISBN: 9789634540618
  35. Fehér, A.: Online élelmiszer-vásárlói és -fogyasztói magatartás.
    In: Élelmiszer-marketing / Szakály Zoltán, Akadémiai Kiadó, Budapest, 108-120, 2017, (Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703) ISBN: 9789634540618
  36. Fehér, A.: Online marketingkommunikáció.
    In: Élelmiszer-marketing. Szerk.: Szakály Zoltán, Akadémiai Kiadó, Budapest, 381-393, 2017, (Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703) ISBN: 9789634540618
  37. Polereczki, Z.: Piacorientáció és vállalati teljesítmény: A hazai élelmiszeripari kkv-szektorban.
    In: Élelmiszer-marketing. Szerk.: Szakály Zoltán, Akadémiai Kiadó, Budapest, 244-250, 2017, (Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703) ISBN: 9789634540618
  38. Szakály, Z.: Pozicionálás.
    In: Élelmiszer-marketing. Szerk.: Szakály Zoltán, Akadémiai Kiadó, Budapest, 272-279, 2017, (Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703) ISBN: 9789634540618
  39. Kontor, E.: Szegmentáció.
    In: Élelmiszer-marketing. Szerk.: Szakály Zoltán, Akadémiai Kiadó, Budapest, 253-262, 2017, (Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703) ISBN: 9789634540618
  40. Szakály, Z.: Táplálkozásmarketing.
    In: Élelmiszer-marketing. Szerk.: Szakály Zoltán, Akadémiai Kiadó, Budapest, 487-493, 2017, (Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703) ISBN: 9789634540618
  41. Szakály, Z.: Tejipari marketing.
    In: Élelmiszer-marketing. Szerk.: Szakály Zoltán, Akadémiai Kiadó, Budapest, 429-439, 2017, (Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703) ISBN: 9789634540618
2016
  1. Szakály, Z., Soós, M., Kovács, S., Polereczki, Z.: A felárfizetési hajlandóságot befolyásoló tényezők elemzése funkcionális élelmiszereknél.
    Gazdálkodás. 60 (4), 305-321, 2016.
  2. Szakály, Z., Balogh, P., Csatáriné Dogi, I., Polereczki, Z.: A fogyasztói etnocentrizmus vizsgálata Magyarországon - Ajánlások a magyar élelmiszergazdaság számára.
    Gazdálkodás. 60 (2), 153-174, 2016.
  3. Fehér, A., Szakály, Z.: Analysis of online food consumer behaviour in the domestic food industry.
  4. Kontor, E., Nyul, B.: A piacorientáció érvényesülése a kis- és középvállalatok körében - egy klaszteranalízis eredményei.
    Competitio. 15 (1), 22-45, 2016.
  5. Kiss, M., Szakály, Z., Soós, M., Kontor, E.: Az egészségtudatosság megjelenése a magyar lakosság táplálkozási szokásaiban korcsoportonként.
    In: A 60 éves Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLI. vándorgyűlése : Program és az előadások kivonatai. Szerk.: Bíró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Budapest, 38, 2016. ISBN: 9786155606021
  6. Kovács, B.: Az élelmiszeripari vállalkozások piacorientációjának és észlelt versenyelőnyeinek vizsgálata.
    In: interTALENT UNIDEB. Szerk.: Mándy Zsuzsanna, Debreceni Egyetem, Debrecen, 112, 2016. ISBN: 9789634732457
  7. Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: Az organikuscímke-hatás a marketing irodalomban: imázstranszfer, halo-hatás és jelzés.
    Táplálkozásmarketing. 3 (1), 61-71, 2016.
  8. Kontor, E., Szakály, Z., Soós, M., Kiss, M.: Egészségtudatos magatartás a 14-25 év közötti fiatalok körében.
    In: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXII. Országos Konferenciája : Hitelesség és értékorientáció a marketingben : Tanulmánykötet. Szerk.: Fehér András, Kiss Virág Ágnes, Soós Mihály, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 640-649, 2016. ISBN: 9789634728504
  9. Kontor, E., Szakály, Z., Soós, M., Kiss, M.: Egészségtudatos magatartás a 14-25 év közötti fiatalok körében.
    In: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXII. Országos Konferenciája : Hitelesség és értékorientáció a marketingben : Program és absztrakt füzet. Szerk.: Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 30, 2016.
  10. Popp, J., Szakály, Z., Polereczki, Z., Oláh, J.: Substitution of soybean with alternative source of protein for feed in the EU.
    Hung. Agric. Res. 25 (2), 4-9, 2016.
2015
  1. Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: A biominősítés hatása a fogyasztók érzékelésére és attitűdjére csokoládék esetén.
    In: Marketing hálózaton innen és túl : Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. Országos Konferenciája 2015. augusztus 26-28. : Program és absztrakt kötet, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, 32, 2015.
  2. Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: A biominősítés hatása a fogyasztók érzékelésére és attitűdjére csokoládék esetén.
    In: Marketing hálózaton innen és túl : Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. Országos Konferenciájának Tanulmánykötete. Szerk.: Bíró-Szigeti Szilvia, Petruska Ildikó, Szalkai Zsuzsanna, Kovács István, Magyar Mária, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, 208-216, 2015. ISBN: 9789633131893
  3. Szakály, Z., Pető, K., Popp, J., Jasák, H.: A fenntartható fogyasztás iránt elkötelezett fogyasztói csoport, a lohas szegmens jellemzői.
    Táplálkozásmarketing. 2 (1), 3-9, 2015.
  4. Erdei, P., Kapitány, A., Kiss, M., Kun, A.: Estimating the Effect of the Personality vs. Career Match on the Academic Performance with Comparison of Admission Scores and Grade Averages: an Evidence from the Hungarian Business Higher Education.
    In: Tudás : Tanulás : Szabadság Neveléstudományi Konferencia 2014. Szerk.: Birta-Székely Noémi, Babeş-Bolyai Tudományegyetem, Kolozsvár, 217-221, 2015. ISBN: 9789730189674
  5. Kapitány, A., Kiss, M., Kun, A.: How Do Student Personality Types Contribute to the Academic Success in the Hungarian Business Higher Education?.
    In: Tudás - Tanulás - Szabadság Neveléstudományi Konferencia 2014. Szerk.: Birta-Székely Noémi, Babeş-Bolyai Tudományegyetem, Kolozsvár, 211-215, 2015. ISBN: 9789730189674
  6. Kiss, M., Kun, A., Kapitány, A., Erdei, P.: Regression Analysis of the Effect of Personality-Career Match on the Academic Performance in Business Higher Education: an Evidence from the University of Debrecen.
    In: Tudás - Tanulás - Szabadság : Neveléstudományi Konferencia - 2014. Szerk.: Birta-Székely Noémi, Babeş-Bolyai Tudományegyetem, Kolozsvár, 223-227, 2015. ISBN: 9789730189674
  7. Fehér, A., Soós, M., Szakály, Z.: The analysis of the food consumer behaviour in the online environment.
  8. Kun, A., Kiss, M., Kapitány, A.: The effect of personality on academic performance: evidence from two university majors.
    Bus. Educ. Accredit. 7 (1), 13-24, 2015.
2014
  1. Katonáné Kovács, J.: Helyi gazdaságfejlesztés és tanulás.
    Educatio. 23 (3), 496-504, 2014.
  2. Kiss, M.: Új fogyasztók a digitális világban.
    Magy. mezőgazd. 9 (43), 56-57, 2014.
2013
  1. Ghaith, A., Aldmour, H., Alabbadi, I.: Investigating the Effect of Pharmaceutical Companies' Gifts on Doctors' Prescribing Behavior in Jordan.
    Eur. J. Soc. Sci. 36 (4), 528-536, 2013.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Social Sciences (miscellaneous)
feltöltött közlemény: 228 Open Access: 91
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK